Pff, de IJssel....de Rijn, dat is pas een rivier!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:00 schreef petre86 het volgende:
[..]een èchte rivier he .. eentje die langer is dan 100km en ook echt stroomt.. zoiets als de ijssel
[..]
ik heb een hor.. maar in de uiterwaarden he..quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hollandsch Diep.. gaat over in het Haringvliet naar zee
[..]
Koop horren?
Ohw...quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb een hor.. maar in de uiterwaarden he..
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Pff, de IJssel....de Rijn, dat is pas een rivier!
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:12 schreef Ryan_R het volgende:
Ja laten we het over aardrijkskunde gaan hebben![]()
Hij moet poepen.quote:
Tsja.. het blijft wel creno natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:17 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dan moet ie naar de wc gaan, maar dan om te poepen he? en niet om andere dingen te doen
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:17 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dan moet ie naar de wc gaan, maar dan om te poepen he? en niet om andere dingen te doen
Komt allemaal door Keizerpinguin!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:21 schreef creno het volgende:
[..]
mijn imago, voor zover ik dat had word nu wel bepaald door de wc he !
ik kan dus niet eens tijdens een meet naar de wc, want... ojeee creno gaat naar de wc![]()
euhm.. ja! Tis de schuld van de pinguin! *wijs*quote:
kwam het ook door jou dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm.. ja! Tis de schuld van de pinguin! *wijs*.
Ach ja, de noodzaak voor de wc is nu wel een beetje wegquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:21 schreef creno het volgende:
[..]
mijn imago, voor zover ik dat had word nu wel bepaald door de wc he !
ik kan dus niet eens tijdens een meet naar de wc, want... ojeee creno gaat naar de wc![]()
nou ja, pinguin kwam met het nieuws en MUUS en ik zijn er verder op door gegaanquote:
och, met z'n tweeën kan ook.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ach ja, de noodzaak voor de wc is nu wel een beetje weg![]()
hij gaat tijdens de meet onder het eten niet eens meer naar de wc?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ach ja, de noodzaak voor de wc is nu wel een beetje weg![]()
dat was ik nou weer vergetenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
nou ja, pinguin kwam met het nieuws en MUUS en ik zijn er verder op door gegaan. Maar ik ontken alles!
.
Het eerste topic van de GPD was op 28 mei 2002. HOMO is vanaf februari 2002 ofzoiets?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:27 schreef Andyvie het volgende:
Vraagje he? Zijn we nu niet inmiddels de langstlopende reeks van alle reeksen die er bestaan hebben? Of was nachtbar of de GPD-reeks nog langer?
zou ze komen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:32 schreef creno het volgende:
laten we roepen ! MUUUHUUSS
roep dan toch mee ! alsof ze alleen op mijn gegil af zou komen ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
zou ze komen?
net als wachten totdat de stoomboot van sinterklaas binnen komt lopen met allemaal kadootjes enzo
( misschien wel op een topic reportquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:39 schreef creno het volgende:
[..]
roep dan toch mee ! alsof ze alleen op mijn gegil af zou komen ?
ach die goede ouwe albertquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:38 schreef Cybart het volgende:
Zo...... Nu Eerst Een Albert West
* Cybart is playing: Albert West - Amarillo (2005 remix)
en HET bier!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ach die goede ouwe albert
van de nieuwe reclamespot
bier? bier?quote:
Jullie gingen toch nog neuken?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:39 schreef creno het volgende:
[..]
roep dan toch mee ! alsof ze alleen op mijn gegil af zou komen ?
Ik heb wel een flesje met condens aan de buitenkant, dat ook goed?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
bier? bier?
zei er iemand bierrrrrrrrrrrr?
bier hier! lekker koel, met druppel condens op het glas! en zo'n heerlijk -twee vingers dik- laagje schuim
"ober!, óóóóóóóber!!!!! een heerlijk koel biertje graag!"
*geen reactiedamn..
nou bart.. gooi jij er even 1 dan?
Grolsch is een heel mooie 2e....quote:
Nee, ik bedoel qua hoeveelheid delen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het eerste topic van de GPD was op 28 mei 2002. HOMO is vanaf februari 2002 ofzoiets?
geen bier voor jouquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
bier? bier?
zei er iemand bierrrrrrrrrrrr?
bier hier! lekker koel, met druppel condens op het glas! en zo'n heerlijk -twee vingers dik- laagje schuim
"ober!, óóóóóóóber!!!!! een heerlijk koel biertje graag!"
*geen reactiedamn..
nou bart.. gooi jij er even 1 dan?
trussen.. zweetzequote:Op donderdag 23 juni 2005 23:50 schreef anne1982 het volgende:
truste lekkere mannen
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:50 schreef Cybart het volgende:
*petre86 fotoboek check*
de opnames voor The Hulk 2 zijn begonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |