Waarom zie ik nu ineens een 26 jarige knul van 2.10 voor me die op z'n verjaardag bij mama op schoot gaat voor de foto?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:52 schreef snoopy het volgende:
- Maak vanaf nu op elke verjaardag een foto op dezelfde plek of op dezelfde manier, bijvoorbeeld altijd bij mama /papa op schoot, bij dezelfde boom in de tuin.
Oh ja, lekker is datquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:23 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja echt waar. Wij wilden héél graag een hobbelmotor voor Cas, maar nieuw zijn die dingen stervensduur, dus ik ben op jacht op MP gegaan..
[afbeelding]
en heb er 1 gevonden
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:45 schreef TearSong het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu ineens een 26 jarige knul van 2.10 voor me die op z'n verjaardag bij mama op schoot gaat voor de foto?![]()
Wat is speeldeeg?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:28 schreef anneja het volgende:
Oja, als je alleen *leuke* tips wil:
* speeldeeg kook je zelf, beetje voedselkleurstof erdoorheen en het is nauwelijks van echt te onderscheiden
enzovoort.
Hee er is niks mis met 2e hands kopen. Ga ik het nog een keer zeggen, want het komt niet helemaal over wat ik bedoel geloof ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:52 schreef Luchtbel het volgende:
Igraine, ik wil er niet veel woorden aan vuil maken maar als je na de normale kosten (huur/kinderopvang/studie/telefoon/verzekeringen/sparen enzovoorts) nog precies 65 euro over hebt om de rest van de maand door te komen dan is iets moois tweedehands vinden zeker wel zaligmakend. Want tja luiers, eten, drinken, andere verzorgingsspullen en je bent zo door je geld heen. Dan ook nog es wat leuks doen, een verjaardag en je hebt niks meer. Dus ja. Overigens als ik meer geld had zou ik zeker nog wel tweedehands kopen maar gewoon een keer kunnen roken zo veel ik wil en zonder na te denken wat lekkers kopen ergens heen gaan daarvoor moet ik nu sparen. Dat doe ik liever dan nu spullen kopen.
Ik zeg ook niet dat je dat zegt, voor andere mensen is het nou eenmaal wel zaligmakend of soms zelf gelukkig makend. En dat was mijn punt en daar gaat het hier ook om. Consuminderen en niet consumeren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:32 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dus ik vind 2ehands niet raar, of vies of armoedig ofzo ik denk (of dacht) alleen dat iedereen nieuw zou kopen als ze de keuze hadden.
Zo een heb ik (of Tom. of Jasperquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:33 schreef LadyS het volgende:
wij willen voor Amber zo een hobbelding kopen:
[afbeelding]
Nieuw zijn die 100 euro ofzodus ik ben op zoek naar een 2ehands. Zo lang die er nog goed uitziet, vind ik dat niet erg!
nee, dat was teigetje activityquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:39 schreef Rottdog het volgende:
Als ik er 1 tegen kom geef ik wel een gil LadyS, geloof dat ik een tijdje gelee voor Githa toen een link van geplaatst heb.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:19 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Zo een heb ik (of Tom. of Jasper)
Ik moet er nog ff over nadenken of ik die weg wil doen, en zo ja dan is tie voor jullie!
OT doet jordy er nog mee spelen? of issie al net zo uit vorm als hierquote:
Op Marktplaats zag ik er een aantal te koop staan (40/50 euro). In o.a. tilburg, haarlem en bergen op zoom. Misschien heb je hier wat aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:33 schreef LadyS het volgende:
wij willen voor Amber zo een hobbelding kopen:
[afbeelding]
Nieuw zijn die 100 euro ofzodus ik ben op zoek naar een 2ehands. Zo lang die er nog goed uitziet, vind ik dat niet erg!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |