abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28507700
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:52 schreef snoopy het volgende:
- Maak vanaf nu op elke verjaardag een foto op dezelfde plek of op dezelfde manier, bijvoorbeeld altijd bij mama /papa op schoot, bij dezelfde boom in de tuin.
Waarom zie ik nu ineens een 26 jarige knul van 2.10 voor me die op z'n verjaardag bij mama op schoot gaat voor de foto?

Maar het zijn leuke tips hoor! Dat verjaardagsfotoboek is ook erg leuk!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_28507933
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:23 schreef moussy het volgende:

[..]

Ja echt waar. Wij wilden héél graag een hobbelmotor voor Cas, maar nieuw zijn die dingen stervensduur, dus ik ben op jacht op MP gegaan..

[afbeelding]
en heb er 1 gevonden
Oh ja, lekker is dat Ik word ook nog elke keer blij als ik mijn tent-van-marktplaats opzet, voldoet aan meer dan al mijn eisen en kostte relatief niks (nieuw is het zelfde type 600 euro, deze was 50).

Om ontopic te blijven- goedkope vakantie-met-kinders = kamperen in achtertuin van ouders, of desnoods op kleine boerencampings of natuurkampeerterreinen
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 13:37:40 #153
7074 moussy
kuttekop
pi_28509773
Wij gan gewoon op vakantie met een sleurhut naar slagharen, de kinderen lol omdat ze iedere dag in het park kunnen ravotten en ik lol omdat ik niet de hele dag 2 verveelde kinderen om me heen heb Volgend jaar gaan we weer vliegen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:57:20 #154
640 snoopy
peanuts
pi_28514907
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:45 schreef TearSong het volgende:

[..]

Waarom zie ik nu ineens een 26 jarige knul van 2.10 voor me die op z'n verjaardag bij mama op schoot gaat voor de foto?
ik neem aan dat er dan allang geen kinderverjaardag meer bij mij thuis wordt gevierd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:30:13 #155
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_28524429
Neuzen op MP is toch favoriet hier, een hele kinderkamer voor ¤ 50-, commode, ledikantje en een grote kast daar kreeg ik wel een kick van het duurste was de kinder/wandelwagen voor ¤ 150 maar daar kun je ook weer 4 jaar mee verder.

Cadeau voor mijn dochter scheelde toch ¤ 65 kan je dan echt wel vertellen dat dat kickt, leuke oude kastjes opknappen, een trio-schommel bij grofvuil weg halen laat mij mijn gang maar gaan vindt het heerlijk
pi_28524553
wij willen voor Amber zo een hobbelding kopen:

Nieuw zijn die 100 euro ofzo dus ik ben op zoek naar een 2ehands. Zo lang die er nog goed uitziet, vind ik dat niet erg!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:39:11 #157
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_28524772
Als ik er 1 tegen kom geef ik wel een gil LadyS, geloof dat ik een tijdje gelee voor Githa toen een link van geplaatst heb.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:52:16 #158
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28525293
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:28 schreef anneja het volgende:
Oja, als je alleen *leuke* tips wil:

* speeldeeg kook je zelf, beetje voedselkleurstof erdoorheen en het is nauwelijks van echt te onderscheiden

enzovoort.
Wat is speeldeeg?

Igraine, ik wil er niet veel woorden aan vuil maken maar als je na de normale kosten (huur/kinderopvang/studie/telefoon/verzekeringen/sparen enzovoorts) nog precies 65 euro over hebt om de rest van de maand door te komen dan is iets moois tweedehands vinden zeker wel zaligmakend. Want tja luiers, eten, drinken, andere verzorgingsspullen en je bent zo door je geld heen. Dan ook nog es wat leuks doen, een verjaardag en je hebt niks meer. Dus ja. Overigens als ik meer geld had zou ik zeker nog wel tweedehands kopen maar gewoon een keer kunnen roken zo veel ik wil en zonder na te denken wat lekkers kopen ergens heen gaan daarvoor moet ik nu sparen. Dat doe ik liever dan nu spullen kopen.

LadyS ik hou het in de gaten!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:32:27 #159
102760 Igraine
Headache
pi_28529328
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:52 schreef Luchtbel het volgende:

Igraine, ik wil er niet veel woorden aan vuil maken maar als je na de normale kosten (huur/kinderopvang/studie/telefoon/verzekeringen/sparen enzovoorts) nog precies 65 euro over hebt om de rest van de maand door te komen dan is iets moois tweedehands vinden zeker wel zaligmakend. Want tja luiers, eten, drinken, andere verzorgingsspullen en je bent zo door je geld heen. Dan ook nog es wat leuks doen, een verjaardag en je hebt niks meer. Dus ja. Overigens als ik meer geld had zou ik zeker nog wel tweedehands kopen maar gewoon een keer kunnen roken zo veel ik wil en zonder na te denken wat lekkers kopen ergens heen gaan daarvoor moet ik nu sparen. Dat doe ik liever dan nu spullen kopen.
Hee er is niks mis met 2e hands kopen. Ga ik het nog een keer zeggen, want het komt niet helemaal over wat ik bedoel geloof ik.

Als je geen of weinig geld hebt, snap ik maar al te goed dat je 2ehands spullen op de kop probeert te tikken. Voor kleren kan dat ook, hoewel je die idd ook heeeeel goedkoop nieuw kan kopen. Is geen superkwaliteit dan natuurlijk dus, dat is een keuze die je maakt.

Ik bedoelde alleen dat er door sommigen gedaan werd alsof nieuwe spullen kopen zonde en dom zou zijn. Daar ben ik het niet mee eens en vind ik een beetje doorslaan naar de andere kant.

Ik heb er echt alle respect voor dat je met E 65,00 de maand doorkomt en dat je meisje er zo leuk uitziet en niks te kort lijkt te komen. Ik red het nog geen week met E 65,00 maar ik kan waarschijnlijk niet goed met (weinig) geld omgaan.

Dus ik vind 2ehands niet raar, of vies of armoedig ofzo ik denk (of dacht) alleen dat iedereen nieuw zou kopen als ze de keuze hadden.

En dan ben ik er nu echt mee klaar met dit 2ehands gelul

-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:36:26 #160
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28529515
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:32 schreef Igraine het volgende:

[..]

Dus ik vind 2ehands niet raar, of vies of armoedig ofzo ik denk (of dacht) alleen dat iedereen nieuw zou kopen als ze de keuze hadden.
Ik zeg ook niet dat je dat zegt, voor andere mensen is het nou eenmaal wel zaligmakend of soms zelf gelukkig makend. En dat was mijn punt en daar gaat het hier ook om. Consuminderen en niet consumeren.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 23:19:27 #161
30488 coolbabe
My little pwny
pi_28531495
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:33 schreef LadyS het volgende:
[afbeelding]

Nieuw zijn die 100 euro ofzo dus ik ben op zoek naar een 2ehands. Zo lang die er nog goed uitziet, vind ik dat niet erg!
Zo een heb ik (of Tom. of Jasper )
Ik moet er nog ff over nadenken of ik die weg wil doen, en zo ja dan is tie voor jullie!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:18:22 #162
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_28544532
Speeldeeg is klei. Ik zal even naar beneden lopen om het recept te halen (één van de recepten die ik heb, want je kan het op verschillende manieren maken).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:24:37 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_28544737
Een recept voor speeldeeg:
2 bekers meel
2 bekers zout
2 bekers water
2 eetlepels (sla)olie
2 thee lepels wijnsteenzuur of aluin
levensmiddelkleurstof

Het gaat het beste als het water kokend heet is. Je roert het dan om met een pollepel en kneed het daarna samen met je kleine. Je kan het ook met lauwwarm water maken.
In beide gevallen is het in een plastic zak of een goed afgesloten bak weken lang houdbaar in de koelkast (wij doen er nu al een jaar mee). Wel goed opletten dat je het na gebruik weer goed afgesloten in de koelkast teruglegt!

Ik ken hetzelfde recept ook zonder aluin, maar heb het zelf nooit op die wijze gemaakt. Ik weet dus ook niet hoe dan de consistentie is.

Het mooie van dit deeg is, is dat het goedkoop is, je het steeds weer nieuw kan maken in alle mogelijk kleuren (gewoon de kleurstoffen mengen), het heel erg leuk is om samen te maken (vanaf een jaar of 1,5) en heel belangrijk, het niet giftig is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:22:26 #164
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28549444
Je kan ook woningen ruilen in vakanties, ik weet niet hoe die organisatie heet, maar mijn buren deden het vroeger... via google kwam ik hier terecht: http://www.travelmarker.n(...)vakantiebungalow.htm

Kennen jullie de vrekkenkrant ook? Die is er niet meer, maar kun je nog wel bestellen, dit is ook een interessante site: http://www.zuinigst.nl/index.htm

En deze: http://consuminderen.pagina.nl/

Zo en alles even rustig doorlezen en nog meer besparen
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_28570117
Ik had voor de verjaardag van mijn zoon allemaal rollen behang (goedkoopste van het goedkoopste) gekocht, op de vloer uitgerold en daarop moesten de kinderen elkaar 'overtrekken' en daarna de kleren, gezichten, haren etc. bijtekenen. Was best een groot succes eigenlijk!
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
pi_28570294
Wat een leuk idee Tanne!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:20:08 #167
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28579134
Tinkepink, kun je dit deeg ook bakken om dingen die gemaakt zijn te bewaren? En zo ja, heb je dat weleens gedaan en hoe lang moet het bakken?
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2005 @ 09:31:07 #168
81992 Githa
pi_28579376
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:39 schreef Rottdog het volgende:
Als ik er 1 tegen kom geef ik wel een gil LadyS, geloof dat ik een tijdje gelee voor Githa toen een link van geplaatst heb.
nee, dat was teigetje activity
pi_28582337
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:19 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Zo een heb ik (of Tom. of Jasper )
Ik moet er nog ff over nadenken of ik die weg wil doen, en zo ja dan is tie voor jullie!
pi_28582359
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:31 schreef Githa het volgende:

[..]

nee, dat was teigetje activity
OT doet jordy er nog mee spelen? of issie al net zo uit vorm als hier
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2005 @ 11:31:13 #171
81992 Githa
pi_28582632
edit:

ff verplaatst naar het kleine babietjes topic
pi_28585612
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:33 schreef LadyS het volgende:
[afbeelding]

Op Marktplaats zag ik er een aantal te koop staan (40/50 euro). In o.a. tilburg, haarlem en bergen op zoom. Misschien heb je hier wat aan.
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_28585661
ja die had ik ook al gezien, maar dat is allemaal te ver
Bedankt in ieder geval!
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2005 @ 13:22:53 #174
7074 moussy
kuttekop
pi_28586657
en een andere dan?

klik
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_28586822
die heb ik inderdaad ook veel gezien, maar die vind ik niet zo leuk

Maar ik heb zojuist een deal gesloten met iemand wat betreft een hobbelolifant
(bedankt faja-lobi )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')