quote:
Ga samen weg danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb ook al heel lang geen date gehad. Dus ik me aansluiten bij PieterCK.
quote:
Pff als je nu naast me stond kreeg je er 1 in de sack.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Het gaat niet om sex he..
Om warmte, vriendschap, gezelligheid![]()
@Metro, foto![]()
foto --> msnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Het gaat niet om sex he..
Om warmte, vriendschap, gezelligheid![]()
@Metro, foto![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:41 schreef Beach het volgende:
Ehh metro. pieterck zijn jullie aan het daten ofzo![]()
Wat doe je nou dom! Loop die gozer niet zo af te zeiken... Niet iedereen hier denkt alleen maar aan sex!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:37 schreef TGT het volgende:
[..]
Pff als je nu naast me stond kreeg je er 1 in de sack.
Hhhm jammer maar keequote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
foto --> msn
hoe vaak moet ik dat nog herhalenIk vind het niet netjes om zonder toestemming foto's van anderen op een openbaar forum te gooien
bang voor ban??quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat doe je nou dom! Loop die gozer niet zo af te zeiken... Niet iedereen hier denkt alleen maar aan sex!![]()
JoeyT is duidelijk bang voor nog een ban
Tis in de mode om onzinnige bans uit te delen... Naja iig aan mijquote:
dat zie je helemaal goedquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
foto --> msn
hoe vaak moet ik dat nog herhalenIk vind het niet netjes om zonder toestemming foto's van anderen op een openbaar forum te gooien
Deh nou dan nok ik maar met fokken. Zo is er geen reet meer aanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tis in de mode om onzinnige bans uit te delen... Naja iig aan mij
Dus vanaf nu ben ik pro liefde en anti sex![]()
Hey bierkoningquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:48 schreef WeirdMicky het volgende:
Gister gezopen met TGT en Tranceptor...echt een koningsavond geworden
Vooral de Mac was een denderend succes.
Geintje hoor... Ik vind meisjes nog steeds hoeren die er zijn om flink genomen te wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:49 schreef TGT het volgende:
[..]
Deh nou dan nok ik maar met fokken. Zo is er geen reet meer aan![]()
Ik kwam nog thuis ja...de metro stond alleen voor 00.55...dus dan had ik mn hele menu nog op kunnen vreten. Gelukkig kwam die wat eerderquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:51 schreef TGT het volgende:
[..]
Hey bierkoningNog thuis gekomen of heb je in de goot gepit?
Ow man jezus. Mn collega's vroegen zich nog af waarom ik in tranen zat hier. Gelukkig was het maar een nare droomquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geintje hoor... Ik vind meisjes nog steeds hoeren die er zijn om flink genomen te worden
We hebben het nog over je gehad gister.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geintje hoor... Ik vind meisjes nog steeds hoeren die er zijn om flink genomen te worden
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:53 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
één van mijn bekende halve verhalen ja
Beetje een zwak maagje nog. TC kon geen trein meer krijgen. Die ligt wsl nog te garen bij mij thuisquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:53 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik kwam nog thuis ja...de metro stond alleen voor 00.55...dus dan had ik mn hele menu nog op kunnen vreten. Gelukkig kwam die wat eerder
Jij nog kater? Ik was half uurtje te laat op mn werk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |