Ik heb alleen beeld van een Engels vrouwtje met memmen als meloenen. Meloenen met ogen, ze keken ons continue aan.quote:
Haha memmenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb alleen beeld van een Engels vrouwtje met memmen als meloenen. Meloenen met ogen, ze keken ons continue aan.
Engelsequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb alleen beeld van een Engels vrouwtje met memmen als meloenen. Meloenen met ogen, ze keken ons continue aan.
Ow jee moeders gaat ons weer op de vingers tikken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:26 schreef petitlapin het volgende:
gaat het nu weer over borsten en konten
Toch gek dat als jij komt het over B en K gaat..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:26 schreef petitlapin het volgende:
Wel toevallig dat jij iedere keer opduikt als dit onderwerp aangesneden wordtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:26 schreef petitlapin het volgende:
tja kijk, ik ben gewoon juist wakkerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:35 schreef Metro2005 het volgende:
Wel toevallig dat jij iedere keer opduikt als dit onderwerp aangesneden wordt
Nog 2 dagen heh. Dan kap je ermee...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tja kijk, ik ben gewoon juist wakker
congé![]()
Me 2quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:15 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
Een mooi leven! Vrij op de belangrijke dagen!
Het strand in het weekend is voor het volk!
Ik ga als het rustig is![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:27 schreef TGT het volgende:
[..]
Dr hoofd was ook om op te rammen zwaffelen .
Pff wat hebben mensen toch voor problemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:44 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
En damn, er zit nog steeds zand in mijn oor![]()
Ik wacht om te lunchen, maar die slettencollega's blijven maar vergaderenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:07 schreef PPWB84 het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige single die nog niet buiten is
er zijn ook mensen die moeten werken hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:07 schreef PPWB84 het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige single die nog niet buiten is
Arme skatquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:20 schreef gekke_sandra het volgende:
Kuttttttik haat situaties als deze. Nu moet ik mn werk gaan afbellen en ontslag nemen over de telefoon. Al dat gezeik zo.. en mijn pa over mn ziekenfonds..
bah.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:20 schreef gekke_sandra het volgende:
Kuttttttik haat situaties als deze. Nu moet ik mn werk gaan afbellen en ontslag nemen over de telefoon. Al dat gezeik zo.. en mijn pa over mn ziekenfonds straks..
bah.
huh vertel?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:20 schreef gekke_sandra het volgende:
Kuttttttik haat situaties als deze. Nu moet ik mn werk gaan afbellen en ontslag nemen over de telefoon. Al dat gezeik zo.. en mijn pa over mn ziekenfonds straks..
bah.
Mja.. een manager heeft nogal bot gedaan. Ik belde af ivm de uitslag van mn examens die ik per se in persoon op moest halen rond mijn begintijd van mn werk. (wist ik veel, vavo is vaag) De treinen staakten sowieso ook, dus zij vond dat ik maar met de bus moest komen. (van welke reisvergoeding?) ¤¤¤ Anyway, toen vertelde ik alles en dat ik een vervanger had proberen te regelen en mijn ouders ook ineens uiteten wilde. Toen vond ze dat ik maar moest komen, omdat t mijn verantwoordelijkheid was en mn werk voor alles ging. Ik zei dat ik gewoon niet kon. Toen zei zij dat ze zulk soort mensen niet in haar theater wilde en dat ik dan de dag erop ook niet meer hoefde te komen. Ze zou contact met me opnemen, want ze wilde eerst een goed gesprek. Ik werd de dag van mn uitslag gebelt, toen ik net mijn lijst in handen had.quote:
Fijne manager heb je dan inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:27 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Mja.. een manager heeft nogal bot gedaan. Ik belde af ivm de uitslag van mn examens die ik per se in persoon op moest halen rond mijn begintijd van mn werk. Toen zei zij dat ze zulk soort mensen niet in haar theater wilde en dat ik dan de dag erop ook niet meer hoefde te komen. Ze zou contact met me opnemen, want ze wilde eerst een goed gesprek. Ik werd de dag van mn uitslag gebelt, toen ik net mijn lijst in handen had.Niks felicitaties, mn werk. Waar ik bleef!
(andere manager) Lekkere interne communicatie daar
Anyway.. ik vroeg haar een andere keer terug te bellen en sindsdien bleven ze bellen. Onder het etentje om te vieren dat ik en mn bro geslaagd zijn en mn ouders 35 jaar getrouwd.
Ik werd er helemaal parie kanarie van, die telefoontjes! Ik heb dus niet meer opgenomen.. dus op zich kan ik ook gewoon niet gaan
"We moesten toch eerst een goed gesprek hebben?!"
![]()
Maar ja.. op zich is dat ook weer zo kinderachtig..
Omdat ik met je meeleef, laat ik de spellingscontrole deze keer zitten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:27 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Mja.. een manager heeft nogal bot gedaan. Ik belde af ivm de uitslag van mn examens die ik per se in persoon op moest halen rond mijn begintijd van mn werk. (wist ik veel, vavo is vaag) De treinen staakten sowieso ook, dus zij vond dat ik maar met de bus moest komen. (van welke reisvergoeding?) ¤¤¤ Anyway, toen vertelde ik alles en dat ik een vervanger had proberen te regelen en mijn ouders ook ineens uiteten wilde. Toen vond ze dat ik maar moest komen, omdat t mijn verantwoordelijkheid was en mn werk voor alles ging. Ik zei dat ik gewoon niet kon. Toen zei zij dat ze zulk soort mensen niet in haar theater wilde en dat ik dan de dag erop ook niet meer hoefde te komen. Ze zou contact met me opnemen, want ze wilde eerst een goed gesprek. Ik werd de dag van mn uitslag gebelt, toen ik net mijn lijst in handen had.Niks felicitaties, mn werk. Waar ik bleef!
(andere manager) Lekkere interne communicatie daar
Anyway.. ik vroeg haar een andere keer terug te bellen en sindsdien bleven ze bellen. Onder het etentje om te vieren dat ik en mn bro geslaagd zijn en mn ouders 35 jaar getrouwd.
Ik werd er helemaal parie kanarie van, die telefoontjes! Ik heb dus niet meer opgenomen.. dus op zich kan ik ook gewoon niet gaan
"We moesten toch eerst een goed gesprek hebben?!"
![]()
Maar ja.. op zich is dat ook weer zo kinderachtig..
Mja.. verdien een beetje te weinig voor dit soort ongein. Hoe meer ik verdien, hoe meer ik pik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef Metro2005 het volgende:
Fijne manager heb je dan inderdaad
Ontslag nemen en wat anders zoeken
Ik ga een beetje alles netjes overdenken hier op fokquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:35 schreef WeirdMicky het volgende:
Omdat ik met je meeleef, laat ik de spellingscontrole deze keer zitten. [afbeelding]
Groot gelijk hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:39 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik ga een beetje alles netjes overdenken hier op fokik vind het prima zo.
![]()
bellen stam= bel laatste letter L 't KOFSCHIP ---> geen L dus gebeldquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:35 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Omdat ik met je meeleef, laat ik de spellingscontrole deze keer zitten. [afbeelding]
Man lul niet. Je belt op dat je niet meer komt en klaar ben je.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor![]()
Hopelijk vindt je wel snel werk..
maar ontslag brief moet wel altijd aangetekend verstuurd worden...
Ik zit nog in mijn proeftijd.. dus in principe kom ik gewoon niet meer en dan is het klaar. Toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:40 schreef PieterCK het volgende:
Groot gelijk hoor![]()
Hopelijk vindt je wel snel werk..
maar ontslag brief moet wel altijd aangetekend verstuurd worden...
maar hoe zit het in de liefde, nozem ? daar gaat dit topic wel een beetje overquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:31 schreef nozem het volgende:
Goedemiddag. Ik heb vannacht weer eens amper geslapen door de hitte. Vanavond een knetterend onweer (superaffengeil!) en morgen wat koeler. Heerlijk.
Zometeen werken op een bloedheet kantoor. Het leven is zwaar.
in je proeftijd mag je gewoon vertrekken, jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:42 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik zit nog in mijn proeftijd.. dus in principe kom ik gewoon niet meer en dan is het klaar. Toch? Ja.. alleen die kleding moeten ze nog terug
Gebeld is een voltooid verleden tijd dus nooit een T erachterquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
bellen stam= bel laatste letter L 't KOFSCHIP ---> geen L dus gebeld
JoeyT denkt terug aan basisschool, toen t leven nog simpel was![]()
Les 1... Probeer het altijd netjes op te lossen, misschien heb je deze mensen in de toekomst nog nodigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in je proeftijd mag je gewoon vertrekken, ja![]()
dat stond er nitequote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:42 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn proeftijd.. dus in principe kom ik gewoon niet meer en dan is het klaar. Toch?
Alleen de kleding moeten ze nog terug.. maar een aangetekende brief komt niet meer voor 4 uur aan hè
wat is er nu netjes op te lossen als je in een proeftijd vertrektquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:45 schreef JoeyT het volgende:
Les 1... Probeer het altijd netjes op te lossen, misschien heb je deze mensen in de toekomst nog nodig
Les 2: Ga pas weg als je iets anders achter de hand hebt...
Ga je nog een afscheidsborrel geven trouwens?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in je proeftijd mag je gewoon vertrekken, ja![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:48 schreef dawg het volgende:
Ga je nog een afscheidsborrel geven trouwens?
Och. De liefde, ging het daar over?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar hoe zit het in de liefde, nozem ? daar gaat dit topic wel een beetje over![]()
1: Ik denk dat ik netjes genoeg geweest ben.. zij ging me vuil terug pakken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:45 schreef JoeyT het volgende:
Les 1... Probeer het altijd netjes op te lossen, misschien heb je deze mensen in de toekomst nog nodig
Les 2: Ga pas weg als je iets anders achter de hand hebt...
Ik hou van jou. Blijf!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:48 schreef petitlapin het volgende:
wat is er nu netjes op te lossen als je in een proeftijd vertrekt, je zegt gewoon ja dag salut, dit is toch niet wat ik ervan verwacht had ... daarom is het ook een proefperiode ...
en pas weggaan als je iets anders achter de hand hebt is wel moeilijk als je pas ergens werkt, moet je al naar iets anders zoeken terwijl je pas pent begonnen.
Jammer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
maar ik zal je nooit vergeten, mijn enige fan
![]()
ik zou zo graag willen, maar IK KAN NIET, MENSEN, IK KAN NIETquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |