Zit je weer aan de drugs jongenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tis in de mode om onzinnige bans uit te delen... Naja iig aan mij
Dus vanaf nu ben ik pro liefde en anti sex![]()
En terecht, beetje vrij zijn terwijl wij werken/fokken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:00 schreef TGT het volgende:
[..]
Beetje een zwak maagje nog. TC kon geen trein meer krijgen. Die ligt wsl nog te garen bij mij thuis
Hey lulll,quote:
Ja de hondelul. En nu is ie zeker mn koelkast aan t leegvretenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:03 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
En terecht, beetje vrij zijn terwijl wij werken/fokken.
En waar is dat mooie dametje van je?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:09 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja de hondelul. En nu is ie zeker mn koelkast aan t leegvreten![]()
Alles liep uit en uiteindelijk is ze niet gekomenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:13 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
En waar is dat mooie dametje van je?
Heb je je voor niets ingehouden met zuipenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:14 schreef TGT het volgende:
[..]
Alles liep uit en uiteindelijk is ze niet gekomen![]()
ik krijg hier een foute gedachte...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:14 schreef TGT het volgende:
[..]
Volgens mij begreep ik van TC dat ze net toen jij wegging binnenkwam...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:14 schreef TGT het volgende:
[..]
Ingehouden? Ik was gruwelijk zat man.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Heb je je voor niets ingehouden met zuipenNu weet ik weer waarom ik single ben.
quote:
Welnee joh daar is ie veel te lelijk voorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij begreep ik van TC dat ze net toen jij wegging binnenkwam...![]()
Zo ken ik je weerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey lulll,
Nog geneukt...?
Nog aan dr liflafjes lopen sabbelen?
Heeft ze jouw stok nog onder handen genomen?
Zo beter?
We gaan niet te klef lopen doen hequote:
Ja of niet. T was veel te tof.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Volgende keer moeten ook andere singles mee gaan zuipen he
Ok, ik heb niets gezegd.quote:
Maar door de weeks is niet handig....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Volgende keer moeten ook andere singles mee gaan zuipen he
We zaten op een terras met bier. Veel bier. Dat was alles wat we nodig hadden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:09 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar door de weeks is niet handig....
Zaten jullie in de Kroon?? Anders wil ik de volgende keer wel mee hoor
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
We zaten op een terras met bier. Veel bier. Dat was alles wat we nodig hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |