abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28172466
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar je riep zoals vaker maar wat namen in het luchtledige. Dus neem ik dat niet zo serieus. Net als met je Argentijnen. Dat krijg je dan.
Wou je ontkennen dat Barnetta en Djourou goede voetballers zijn dan?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28172516
Daar gaat het niet om. Jij roept veel zonder dat je echt weet waar die jongens onder contract staan enzo. Dat is kretologie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28172746
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Daar gaat het niet om. Jij roept veel zonder dat je echt weet waar die jongens onder contract staan enzo. Dat is kretologie.
Jongens? Ik zat er slechts 1 keer naast. Zelfs Hugo Borst zit er wel eens naast.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28173191
Morgen naar Brazilië v Duitsland. Ik hoop dat de Brazilianen nu wat beters op de mat leggen, dan in de wedstrijd tegen Syrië. De kraker lijkt me Spanje v Argentinië toch wel.
pi_28177685
Jan-Joost: Ranzig warm
pi_28177823
Borst
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 23 juni 2005 @ 23:00:28 #32
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_28177898
" dit is leuk voor BNN-publiek "
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_28177948
Bors verwoordt nu precíes hoe ik over het Nederlands elftal denk. Die backs en Struijk zullen nooit het Nederlands elftal behalen.
pi_28177986
Ali B.

donderdag 23 juni 2005 @ 23:03:53 #35
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28178026
Nee, maar het was al duidelijk dat dat bij Vlaar, Maduro en Babel bleef. De rest heeft het niveau er gewoon niet voor.
pi_28178067
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ali B.

Het is dat André Hazes overleden is, anders had die een gasttraining mogen geven denk ik.
pi_28178126
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:03 schreef twi het volgende:
Nee, maar het was al duidelijk dat dat bij Vlaar, Maduro en Babel bleef. De rest heeft het niveau er gewoon niet voor.
Quincy en Vermeer komen er wel in de toekomst.
  donderdag 23 juni 2005 @ 23:07:04 #38
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_28178129
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
Fantastisch ? Ze hadden verdomme alles live moeten uitzenden

moet je wel de rechten hebben.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  donderdag 23 juni 2005 @ 23:09:36 #39
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28178200
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Quincy en Vermeer komen er wel in de toekomst.
Als Vermeer geen Stekelenburg wordt. Quincy zie ik 't niet halen als 't bij die 20 minuutjes van Japan blijft.
pi_28178262
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:09 schreef twi het volgende:

[..]

Als Vermeer geen Stekelenburg wordt. Quincy zie ik 't niet halen als 't bij die 20 minuutjes van Japan blijft.
Dat ligt niet zo zeer aan Quincy, maar meer aan het feit dat de rest van de spelers zo slecht is. Bij Arsenal speelt ie erg goed, ik noemde hem vorig jaar zomer niet voor niets al een groot talent: Dat kwam doordat ik interviews had gelezen van Wenger die heilig in zijn talent gelooft. Vermeer is nu al beter dan Stekelenburg.
pi_28178339
Wat een suffe dodo's die Oekrainers

Dat juichen was echt fantastisch van Aliev
pi_28178444
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een suffe dodo's die Oekrainers

Dat juichen was echt fantastisch van Aliev
Die trainer is echt een gek. Een maat van mij woont naast Palestra (daar verbleven de spelers in Doetinchem) en zij hebben herten bij hun huis. Opeens ziet hij 2 spelers van de Oekraïne (één van hen was Milevsky) bij die herten kijken en toen mochten zij die herten voeren: Vonden ze echt helemaal geweldig Die spelers zijn dus best aardig, maar het ligt meer aan de trainer, die echt bezeten gedisciplineerd is.
pi_28178540
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die trainer is echt een gek. Een maat van mij woont naast Palestra (daar verbleven de spelers in Doetinchem) en zij hebben herten bij hun huis. Opeens ziet hij 2 spelers van de Oekraïne (één van hen was Milevsky) bij die herten kijken en toen mochten zij die herten voeren: Vonden ze echt helemaal geweldig Die spelers zijn dus best aardig, maar het ligt meer aan de trainer, die echt bezeten gedisciplineerd is.

Borst is ok. Waarom komt ie niet vaker
pi_28178552
Filemon

Weer een goede reportage hoor!
pi_28178574
Voor het eerst in m'n leven kan ik Billeman Wesselink waarderen
pi_28178592
Oh mijn fucking god, het wordt steeds belachelijker
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_28178621
  donderdag 23 juni 2005 @ 23:22:12 #48
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28178643
Mr. WK is gekozen

Dat meisje wat rechts ervan (voor de kijker) stond
pi_28178660
Duh, natuurlijk is die omgebouwd Die neus, die ogen, die kaaklijn.
pi_28178663
HUGO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')