Wou je ontkennen dat Barnetta en Djourou goede voetballers zijn dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je riep zoals vaker maar wat namen in het luchtledige. Dus neem ik dat niet zo serieus. Net als met je Argentijnen. Dat krijg je dan.
Jongens? Ik zat er slechts 1 keer naast. Zelfs Hugo Borst zit er wel eens naast.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Daar gaat het niet om. Jij roept veel zonder dat je echt weet waar die jongens onder contract staan enzo. Dat is kretologie.
Quincy en Vermeer komen er wel in de toekomst.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:03 schreef twi het volgende:
Nee, maar het was al duidelijk dat dat bij Vlaar, Maduro en Babel bleef. De rest heeft het niveau er gewoon niet voor.
moet je wel de rechten hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
Fantastisch ? Ze hadden verdomme alles live moeten uitzenden
Als Vermeer geen Stekelenburg wordt. Quincy zie ik 't niet halen als 't bij die 20 minuutjes van Japan blijft.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Quincy en Vermeer komen er wel in de toekomst.
Dat ligt niet zo zeer aan Quincy, maar meer aan het feit dat de rest van de spelers zo slecht is. Bij Arsenal speelt ie erg goed, ik noemde hem vorig jaar zomer niet voor niets al een groot talent: Dat kwam doordat ik interviews had gelezen van Wenger die heilig in zijn talent gelooft. Vermeer is nu al beter dan Stekelenburg.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Als Vermeer geen Stekelenburg wordt. Quincy zie ik 't niet halen als 't bij die 20 minuutjes van Japan blijft.
Die trainer is echt een gek. Een maat van mij woont naast Palestra (daar verbleven de spelers in Doetinchem) en zij hebben herten bij hun huis. Opeens ziet hij 2 spelers van de Oekraïne (één van hen was Milevsky) bij die herten kijken en toen mochten zij die herten voeren: Vonden ze echt helemaal geweldigquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een suffe dodo's die Oekrainers
Dat juichen was echt fantastisch van Aliev
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die trainer is echt een gek. Een maat van mij woont naast Palestra (daar verbleven de spelers in Doetinchem) en zij hebben herten bij hun huis. Opeens ziet hij 2 spelers van de Oekraïne (één van hen was Milevsky) bij die herten kijken en toen mochten zij die herten voeren: Vonden ze echt helemaal geweldigDie spelers zijn dus best aardig, maar het ligt meer aan de trainer, die echt bezeten gedisciplineerd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |