dit is een counter , bemoei je erniet mee.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:00 schreef Haushofer het volgende:
Nou niet om het even, Baaj, maar als iemand zo'n reactie bij jou plaatst zit je boven op de kast. Flauw.
De olifant in de porseleinewinkelquote:
Je zou het niet leuk vindenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De olifant in de porseleinewinkel
natuurlijk wel , ben ook admin op een aantal foraquote:
Haushofer is OK.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:07 schreef BaajGuardian het volgende:
dit is een counter , bemoei je erniet mee.
ga naar je eigen subforum btw
We zijn meer collega's omdat we over een hoop dingen hetzelfde denken, dan omdat we toevallig beide op internet aanklooien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:25 schreef BaajGuardian het volgende:
natuurlijk wel , ben ook admin op een aantal fora
en dan zijn we collegahz
![]()
![]()
![]()
iteejer, kun je in het gat-topic even een tijd prikken en zeggen waar we heen moeten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:25 schreef iteejer het volgende:
[..]
Haushofer is OK.
Begin nou niet tegen de verkeerde...sterker nog, laat dat soort opmerkingen aan mij over. Zoals ik al zei, we hangen die servers er niet in om ze te laten vullen met geruzie
Welk gat-topic? Geef maar een url. Enne, ik heb mijn hypothese neergezet, be so kind om in jouw nerdencluppie dat ook even onder de aandacht te brengen..quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:29 schreef Alicey het volgende:
iteejer, kun je in het gat-topic even een tijd prikken en zeggen waar we heen moeten?
Hypothese heb ik gezien, in een topic dat al 2 weken gesloten is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:32 schreef iteejer het volgende:
[..]
Welk gat-topic? Geef maar een url. Enne, ik heb mijn hypothese neergezet, be so kind om in jouw nerdencluppie dat ook even onder de aandacht te brengen..
Oh christ, heb ik het in de verkeerde gezet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:34 schreef Alicey het volgende:
Hypothese heb ik gezien, in een topic dat al 2 weken gesloten is.
[WFL/TRU meet] Solse Gat, deel II
Dit is het (nu nog) lopende topic.
Misschien kunnen we nog ergens een vers blik nerds opentrekken?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:38 schreef iteejer het volgende:
[..]
Oh christ, heb ik het in de verkeerde gezet.
Nah ja, weet ik veel, c'etait la vie etc
En die nerden durven gewoon niet. Stelletje ratio-fundamentalisten..
Als het maar niet van die huilie's zijn die teneinde de eigen angst te onderdrukken de hele avond rond lopen jellen dat ze niks zien en zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:40 schreef Alicey het volgende:
Misschien kunnen we nog ergens een vers blik nerds opentrekken?
is niet slim, kies je woorden iets anders, scheelt een hele hoop. Je zult door velen een stuk serieuzer genomen worden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
allemachtig weer zon debiel die grappig denkt te zijn en alleen maar * DOM * overkomt omdat de NWO niet een ORGANISATIE IS , maar een systeem.
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:55 schreef displission het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat je er niet om mag vragen Baaj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |