abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28596796
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:01 schreef Enyalius het volgende:
ik stel voor om Mirage of mijzelf als mod er bij te zetten.

het maakt niet uit, maar er moet wel degelijk 1 of 2 nieuwe mods bij komen. het lijkt me te veel werk voor iteejer alleen. zeker zoals het nu lijkt te gaan en beetje aan het escaleren is.

waarom muus een mod in deze sub-fora is is me een raadsel. ze zal het wellicht te druk hebben met haar leven of andere sub-fora's. kan en mag, ieder zijn leven, maar houd wel in dat we dus een vervanger/toevoeging nodig hebben hier
Muus is er nu even niet, zal snel weer terugkomen.
En ál te dicht moet je er met modden nou ook weer niet op gaan zitten: we zijn geen bedreigde diersoort die met fluwelen handschoentjes aangepakt dienen te worden. En escaleren? Hoe kom je erbij, tis nog altijd heerlijk rustig. Ik kan me heel wat roeriger tijden hier herinneren hoor
Wat betreft je nominatie van Mirage, in een eventueel geval zou zij bij mij ook heel hoog staan ja.
Maar dit is allemaal niet aan de orde nu. Ik wou het dan ook hierbij laten
  Admin donderdag 7 juli 2005 @ 19:25:47 #152
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28597573
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:01 schreef Enyalius het volgende:

het maakt niet uit, maar er moet wel degelijk 1 of 2 nieuwe mods bij komen. het lijkt me te veel werk voor iteejer alleen. zeker zoals het nu lijkt te gaan en beetje aan het escaleren is.
Dank je voor het meedenken, maar noch iteejer, noch de FA's, noch de admins denken dat er ook maar enige noodzaak is voor extra mods in The Thruth.
En geloof me, iteejer zou heus wel bij me aan de bel trekken...
Verder is het zo dat MUUS het recht heeft op een privé-leven en dat jou aanmatigende toon over een moderator van hier me erg tegen de borst stuit..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:43:59 #153
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28598221
ja daar en tegen ben jij onschuldig.

ik zit al 3-4 dagen online in irc. althans ingelogd. jij zegt nooit wat zelfs al word je iets gevraagd.

elke avond chatten mirage, nokwanda, ik en eventueel nog anderen er op los. niks gebeurd. ik ga maffen, wordt wakker en zie dat ik opeens @ heb uit het niets. meteen even andere kanalen in vragen of iemand er iets van af weet. ik word naar yvonne gewezen, maar ja die reageert niet. aangezien ik niks met het @je doe maakte het me ook niet uit of er een reden voor was of niet dat ik het opeens had. dus liet het gewoon voor wat het was.

dan na al die dagen eerste wat je zegt "Wie is Enyalius en waarom heeft hij het kanaal overgenomen" waarop ik reageer dat ik dat niet gedaan heb en jij meteen zegt dat dat onmogelijk is. elke reactie die ik geef wordt meteen als agressief bestempeld. vind ik knap...hoe weet jij wat voor toon ik gebruik? geloof dat we niet voice over aan het chatten waren of wel soms?

beetje beschuldigen dat ik dingen doe die ik niet gedaan heb. met die instelling van jouw op dat moment wist ik al "met kinderen kun je niet redeneren" en zo bleek dat maar weer. het maakte niet uit hoe ik mezelf uitlegde in jouw ogen was het toch maar agressief.

ik vind dat zeer arrogant en kinderlijk gedrag. als je wilt dat het kanaal wat actiever word en niet elke zoveel dagen unregisterd zou ik voorstellen zelf wat actiever te worden.

[ Bericht 10% gewijzigd door Enyalius op 07-07-2005 19:51:35 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:46:08 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28598287
lol enyalius , je kan jezelf niet zomaar aanmelden om modje te worden , dat kan alleen ik
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:48:16 #155
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28598364
na het ontmoeten van yvonne heb ik er geen behoefte meer aan. wat een arrogante kwal zeg
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  Admin donderdag 7 juli 2005 @ 19:54:42 #156
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28598577
En hiermede bestempel je je zelf meteen als volkomen ongeschikt voor welke functie dan ook op FOK.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_28598846
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:48 schreef Enyalius het volgende:
na het ontmoeten van yvonne heb ik er geen behoefte meer aan. wat een arrogante kwal zeg
Ik heb er zwaar de pest tegen als users andere users de grond in duwen. Vergeet niet dat ondanks eventuele kleurtjes we allemaal users zijn. Als je zo tegen Yvonne praat, hoe zul je dan wel niet tekeer gaan tegen een 'gewone' users als die je niet met gepaste eerbied behandelt..?

Dat channel is niemands eigendom, maar is van oorsprong af aan beheerd door een handje vol betrokken crewleden. In het verleden hebben we genoeg gezeik gehad met mensen die er een zelf bestuurd eigen hoekje van wilden maken. Maar eigen hoekjes hebben we hier niet.
Stel je voor dat iemand als jij de boel daar zou runnen.
Alleen je vriendjes/-innetjes zouden mogen blijven, de rest erafgetiefd zeker?

Leer es wat sociale vaardigheden joh. Want zo gaan we niet met elkaar om hier. Als iemand uit machteloosheid of omdat ie over de kling gejaagd is fel reageert kan ik daar alle begrip voor hebben. Maar uit pure arrogantie zo te keer gaan tgen Yvonne? Nee, dan heb je aan mij echt de verkeerde.
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:11:19 #158
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28599143
ik deed niks tot mevrouw met allerlei beschuldigen begon te gooien.
ik behandel haar simpelweg zoals ze mij behandeld.
ik gaf normaal antwoord op de vragen en beschuldigingen en zei negeerde het en deed er nog een paar denigerende opmerkingen overheen.
maar zodra ik ze trug doe was zowel zei als knut meteen de gebeten hond

ik runde helemaal niks in irc. en of ik @ was of niet boeit me niet. ik weet niet eens hoe het kwam dat ik het was. enige wat ik aangepast had was de topic titel omdat ie nog op live8 stond wat al achterhaald was en er de truth tekst van hier naar over gezet had.

het gaat om het princiepe dat zij uit het niets met allerlei beschuldiging kwam en toen ik uitleg gaf het enige antwoord was - onmogelijk. alsof ik lieg kom op zeg. ik verwacht daar op zijn minst een verklaring voor

dat zij zich om de 1 of andere reden ergens mee zit hoeft ze niet op mij af te reageren. ik zou dit ook prive kunnen oplossen maar uit ervaring weet ik dat dat onmogelijk is met dit soort types. en omdat ze een functie vervult neem ik het mee hiernaar toe. kan de rest meteen zien hoe ze is.

als er iemand sociale vaardigheden moet leren was dit een ideaal voorbeeld van gebrek van haar kant. mij beschuldigen uit het niets, mijn antwoorden afdoen als agressief (Wat ik knap vind want ik kan geen intonaties aan een woord geven als ik typ en ook in gedachten was het kalm en neutraal), mijn antwoorden af doen als onzin en leugenachtig. hmmm kan me niet herinneren dat ik zo asociaal naar een andere user getoond heb.

[ Bericht 43% gewijzigd door Enyalius op 07-07-2005 20:19:46 ]
pi_28599434
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:11 schreef Enyalius het volgende:
ik deed niks tot mevrouw met allerlei beschuldigen begon te gooien.
ik behandel haar simpelweg zoals ze mij behandeld.
ik gaf normaal antwoord op de vragen en beschuldigingen en zei negeerde het en deed er nog een paar denigerende opmerkingen overheen.
maar zodra ik ze trug doe was zowel zei als knut meteen de gebeten hond
Heb je knut ook al tegen je int harnas gejaagd?
Dan ben je heel aardig tekeer gegaag joh. Ik ken Knut al heel wat jaren persoonlijk en als die tekeer gaat, is er écht een reden. Hij is de vriendelijkheid en kalmte zelve.
Maar wat er ook gebeurd is, als er onmin is praat je dat per mail uit, of msn. Maar dan ga je niet als blaagje zomaar ff tekeer, in werkelijk iedere zin wel iets denigrerends neerzetten. Maar zeg es, kennen we elkaar niet? Ik heb zo het gevoel dat ik dit al es eerder tegen je gezegd heb. Ben je ooit onder een andere naam op Fok! geweest?

pi_28599561
Als een IRC-kanaal niet 'gerund' wordt door een Q bijv, krijgt de eerste bezoeker in een leeg kanaal automatisch een @

En nou met z'n allen ff tot 10 tellen en diep ademhalen ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Admin donderdag 7 juli 2005 @ 20:27:08 #161
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28599603
het is geen leeg kanaal

donderdag 7 juli 2005 @ 20:31:36 #162
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28599788
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:20 schreef iteejer het volgende:

[..]

Heb je knut ook al tegen je int harnas gejaagd?
Dan ben je heel aardig tekeer gegaag joh. Ik ken Knut al heel wat jaren persoonlijk en als die tekeer gaat, is er écht een reden. Hij is de vriendelijkheid en kalmte zelve.
Maar wat er ook gebeurd is, als er onmin is praat je dat per mail uit, of msn. Maar dan ga je niet als blaagje zomaar ff tekeer, in werkelijk iedere zin wel iets denigrerends neerzetten. Maar zeg es, kennen we elkaar niet? Ik heb zo het gevoel dat ik dit al es eerder tegen je gezegd heb. Ben je ooit onder een andere naam op Fok! geweest?

sorry maar Enyalius is de enige naam die ik online hanteer en is de enige account die ik op fok heb. dus als je niks tegen deze usernaam gemeld heb weet ik van niks.

knut heeft totaal geen reden om asociaal te gedragen naar mij en als hij de kalmte zelfe is dan was hij dat vandaag niet. hij was degene die mijn reacties aggresief vond overkomen terwijl dat helemaal niet zo is. hij maakte assumpties die nergens op gebaseerd waren.

ik ga niet snel te keer. als ik boos ben ga ik juist binnen in zitten en uit ik het niet. dus ik vind dit gewoon bullshit van zowel yvonne als knut. maar ik heb je een log gemailed. kun je zelf oordelen.

alleen op het eind reageerde ik denigerend omdat die 2 zich gedroegen als kleine kinderen die niet luisteren naar een verklaring en het toch beter weten.

om het via e-mail of iets dergelijks te regelen. nee uit ervaring weet ik dat er niet te praten valt met dit soort figuren. en dat het verspilde tijd is
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:31:44 #163
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28599793
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:25 schreef UncleScorp het volgende:
Als een IRC-kanaal niet 'gerund' wordt door een Q bijv, krijgt de eerste bezoeker in een leeg kanaal automatisch een @

En nou met z'n allen ff tot 10 tellen en diep ademhalen ...
pcies !

En misschien een toevoeging.... #truth loopt wel parallel aan "truth", maar is niet hetzelfde.
Soms zien mensen dit over het hoofd.. net als dat #fok niet hetzelfde is als "fokforum".

En Muus.. Muus vind ik juist een hele goeie mod.
Ze is lief, ze kan op gepaste momenten lekker scherp uit de bocht komen en doet dit voor mijn gevoel met een knipoog.
Muus heeft net als iedereen perioden van drukte in de privésfeer en wat rustige perioden.
Ook iets om niet te vergeten.. ze is naast mod en jonge vrouw (met social life) ook nog moeder !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:40:11 #164
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28600155
mijn stuk tekst over muus werd ook verkeerd begrepen. ik blijf bezig met mezelf uit te leggen. soms vraag ik me af of mensen wel bewust kunnen lezen
pi_28600170
Daarvoor zijn er toch 2 mods ... ze kunnen elkaar al es opvangen ...

Muus & iteejer = Truth
.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28600274
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:31 schreef Mirage het volgende:

[..]

pcies !

En misschien een toevoeging.... #truth loopt wel parallel aan "truth", maar is niet hetzelfde.
Soms zien mensen dit over het hoofd.. net als dat #fok niet hetzelfde is als "fokforum".

En Muus.. Muus vind ik juist een hele goeie mod.
Ze is lief, ze kan op gepaste momenten lekker scherp uit de bocht komen en doet dit voor mijn gevoel met een knipoog.
Muus heeft net als iedereen perioden van drukte in de privésfeer en wat rustige perioden.
Ook iets om niet te vergeten.. ze is naast mod en jonge vrouw (met social life) ook nog moeder !
Mirage......
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Admin donderdag 7 juli 2005 @ 20:45:14 #167
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28600380
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:40 schreef Enyalius het volgende:
mijn stuk tekst over muus werd ook verkeerd begrepen. ik blijf bezig met mezelf uit te leggen. soms vraag ik me af of mensen wel bewust kunnen lezen
quote:
waarom muus een mod in deze sub-fora is is me een raadsel. ze zal het wellicht te druk hebben met haar leven of andere sub-fora's. kan en mag, ieder zijn leven, maar houd wel in dat we dus een vervanger/toevoeging nodig hebben hier
Waar haal je werkelijk de brutaliteit vandaan.

donderdag 7 juli 2005 @ 20:52:05 #168
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28600683
kan ik ook aan jouw vragen. maarja alles mag tenzij je het trug krijgt of niet dan

ik zei dat iedereen een eigen leven heeft. en dan schiet er soms wat mee in. kan gebeuren. niks mis mee. maar in de tussen tijd kwamen we in mij mening dus wel iemand te kort. als jullie dat niet zo vinden prima. maar dat was gewoon portie feedback. mischien dat het zo makkelijker te begrijpen is voor je kinderlijke ziel? oh wacht weer een denigerende opmerking, wat erg heh. wie kaatst kan trug verwachten.

als jij het anders interpreteerd is jouw fout. net zoals je mij ging beschuldigen en dergelijke
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:53:01 #169
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28600724
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Mirage......
hihi ik ben weer even terug.
Mijn maag en darmen zijn weer leeg dus ik durf rustig op mijnbureaustoel te zitten

@Enyalius.
Ik denk niet zo zeer dat het persé aan de manier van lezen van mensen ligt.
Vooral niet omdat het vaker en bij verschíllende mensen gebeurd dat ze jouw manier van spreken als onaangenaam ervaren.
Ik heb je al eerder gezegd dat je gedachten heel helder zijn en vaak erg interressant, maar door de manier van brengen ( arrogant, alwetend.. betweterig en soms zelfs neerbuigend naar de ander zijn gedachten/kunnen) worden mensen afgeleid van dat wat je daadwerkelijk probeert te zeggen.

Het is denk ik iets te makkelijk om het probleem bij de ander te leggen en te zeggen dat de ander dan maar een hardere schil moet krijgen of dat het aan de manier van lezen van de ander(en) ligt.

Probeer iets aanvullender ipv overrulender te zijn en ik denk dat je het hier dan ontzettend naar je zin zal hebben.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:55:02 #170
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28600797
zelfs zo mirage, ik probeer zo duidelijk mogelijk te zijn. en jij weet ook dat als je me eenmaal beter kent dat ik niet slecht ben.

maar er is een wereld van verschil tussen iets zeggen en iets typen. over het internet maakt iedereen assumpties en verzint intonaties bij iedere zin terwijl er helemaal niks is. menselijk eigen.

in dit geval zijn er geen intonaties want ze zeiden het letterlijk. maar bij mij verzonnen ze wel van alles terwijl het op normale kalme toon in mijn hoofd zat en er ook zo uitkwam. dus nogmaals ik verwacht op zijn minst een verklaring van die uitbarsting van zowel yvonne als knut

maar als je wilt dat irc zo stil was als voorheen. prima dan is dit de weg te gaan.
pi_28600873
Mirage ... wat een posttalent
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:58:55 #172
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28600959
Ach enyalius, het heeft geen zin. Hoe hard ze ook gelijkheid prediken hier, is dat zeer zeker niet het geval. Sommigen hoeven maar 1 klein woordje verkeerd te zeggen en ze worden ontieglijk kleinerend en belerend toegesproken.

Anderen zijn constant agressief en denigrerend in hun reacties en krijgen een aai over de bol. Hun kunnen keihard beweren dat het niet zo is , maar wij weten beter
Horrible Cunt!
pi_28601064
dat komt wss omdat er door de jaren een soort community vormt tong_poh ...
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:02:12 #174
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28601098
yup en als buitenstaander doe je automatisch alles fout. blijkt maar weer
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:02:24 #175
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28601106
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:58 schreef tong_poh het volgende:
Ach enyalius, het heeft geen zin. Hoe hard ze ook gelijkheid prediken hier, is dat zeer zeker niet het geval. Sommigen hoeven maar 1 klein woordje verkeerd te zeggen en ze worden ontieglijk kleinerend en belerend toegesproken.

Anderen zijn constant agressief en denigrerend in hun reacties en krijgen een aai over de bol. Hun kunnen keihard beweren dat het niet zo is , maar wij weten beter
nu maak je mij ontzettend nieuwsgierig naar wie de nieuwe "wij" is...

Ik heb al zij en wij gehoord met als definitie "gelovige" en "sceptici" ... wat is de definitie van de "wij" waar jij nu over spreekt ?

* Mirage moet een woordenboek bij gaan houden
Sir Winston Churchill
pi_28601184
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:02 schreef Enyalius het volgende:
yup en als buitenstaander doe je automatisch alles fout. blijkt maar weer
nee ...
de mods kennen hun users op den duur 'n beetje zou ik zeggen
als nieuweling beoordeel je iemand mss op nauwelijks een week hardcore-posting ...
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:04:42 #177
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_28601207
Oké, ik ga ook even wat zeggen

MUUSje is er momenteel even niet, maar komt snel terug. Het is dus niet nodig om op zoek te gaan naar backup/vervangen dan MUUS. Ze is een goede mod hier in TRU en zij en Iteejer vullen elkaar prima aan. Ik snap dus eigenlijk niet waarom het überhaupt ter discussie staat er er een nieuwe mod bij zou moeten komen.

Mocht het te druk worden voor Iteejer tijdens haar korte afwezigheid, dan zal hij ongetwijfeld aan de bel trekken. Dat zie ik echter niet gebeuren wat het lijkt prima te gaan.

Enyalius, ondanks dat je het niet zo bedoelt, komen je posts ook niet allemaal even vriendelijk over op mij. We kunnen daarover in discussie gaan, maar ik denk dat het weinig nut zal hebben. Uiteindelijk komen we dan toch weer op het 'je interpreteert mijn tekst verkeerd' en het 'dat kwam verkeerd over', en dat is intussen wel duidelijk allemaal.

Zullen de dus maar weer even over gaan naar de orde van de dag?
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:06:08 #178
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28601272
prima. yvonne kan de stront in zakken
en ik ga weer verder met wat ik van plan was te doen
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:12:54 #179
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28601579
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:06 schreef Enyalius het volgende:
prima. yvonne kan de stront in zakken
en ik ga weer verder met wat ik van plan was te doen
Ik weet niet waar het verkeerd is gegaan, maar naar mijn idee heb je een heel vreemd beeld over yvonne gevormd.

Yvonne is gewoon een tof wijf, recht voor zijn raap en als ze écht wil kan ze ook nog subtiel zijn

Ik ben er altijd voor om als iets verkeerd gaat weer overnieuw te beginnen ( 2e kans ).
Om geen verspilde moeite te laten zijn is het natuurlijk wel nodig dat iedereen even in de spiegel kijkt.
Nou lijkt me dat in het geval van Yvonne redelijk vanzelfsprekend... vrouw enzo Als jij dat nou ook even doet, dan kunnen we gewoon met een schone lei beginnen. (en elkaar opnieuw leren kennen)

En nu een lekker biertje pakken !
Sir Winston Churchill
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:15:04 #180
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28601670
nee dank je., ze heeft de eerste indruk compleet verspeelt

heb wel voldoende gehad aan de beschuldigen die ze vandaag op me bord schoof.

ik vind het prima als mensen me ergens op aanspreken als het maar waar is, kun je er wat mee doen. en dit is alles behalve waar.

hmm...nu nog me boek vinden zo ik verder kan gaan met lezen
pi_28601691
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:55 schreef Enyalius het volgende:
zelfs zo mirage ik probeer zo duidelijk mogelijk te zijn. en jij weet ook dat als je me eenmaal beter kent dat ik niet slecht ben. maar er is een wereld verschil tussen iets zeggen en iets typen. over het internet maakt iedereen assumpties en verzint intonaties bij iedere zin terwijl er helemaal niks is. menselijk eigen.
Dat snap ik best. maar Mirage en ik zien jou van een andere kant en interpreteren jou anders omdat we jou vaker op irc zien en redelijk intensief chatten zoals dat op het forum zelf niet mogelijk zou zijn. Of liever gezegd....... we weten wanneer we jou van arrogantie mogen beschuldigen
Die andere kant wordt niet door iedereen gezien en dat kun je ook niet verwachten van iemand waar je verder nooit iets mee te maken hebt gehad.

Dat is net zoiets als een fransman die frans gaat praten tegen een engelsman en dan verwachten dat ie je begrijpt en dan boos wordt als dat niet zo is.

En een ding moet ik wel zeggen........ met de hoed in de hand komt men door het ganse land..... klinkt oubollig maar is wel waar. Ook al voel je je onheus bejegend (en dat is jouw gevoel en dus interpretatie hoewel het net zo goed een communicatiestoornis van 2 kanten zou kunnen zijn)....... Blijf beleefd.
En dan komt mijn Afrikaanse inborst om de hoek ......... Zeker tegen mensen die je ouders zouden kunnen zijn. Hou oud of jong iemands ziel in jouw ogen ook is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28601780
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:58 schreef tong_poh het volgende:

Wat bij jou irriteert is dat je constant bezig bent met verongelijkte posts. Je komt over als een jankzak. Neem nou bovenstaand berichtje: wat voegt dat toe? Is dat een poging om tot elkaar te komen, of is dat een poging om de verschillen te beaccentueren en dikker aan te zetten? En met welk doel? Zou je nou echt het liefst zien dat men massaal bekeerde tot het rationalisme, of dat men maar ophield met posten omdat de stroom kleineringen nou echt niet motiverend werkt?

Jij weet ook wel dat als ik me niet zo op zou stellen, de sarcasten en lachers de overhand gaan krijgen en de anderen wegblijven. Is wel es gebeurd ook, bij langere afwezigheid van MUUS en mij.
Het is mij niet duidelijk waarom dat zo moet zijn, waarom ik steeds als een soort schrikdraadhek het recht op een eigen mening moet verdedigen.
Wel is het me duidelijk dat ik dat verre van sympathiek vind.

Wat betreft de door jou genoemde ongelijke behandeling: ik vind dat er best enig verschil mag zijn tussen mensen die zich thuis voelen in de onderwerpen die op truth behandeld worden, en degenen die hier slechts komen om een gelijk te halen. In het licht van bovenstaande moge dat duidelijk zijn.

Ik verdedig onze users. Niet alleen in persoon, maar ook door ze te laten blijken dat ook zíj recht hebben op een afwijkend inzicht. Ook al ben ik het inhoudelijk lang niet altijd met ze eens.
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:18:23 #183
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28601811
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En dan komt mijn Afrikaanse inborst om de hoek ......... Zeker tegen mensen die je ouders zouden kunnen zijn. Hou oud of jong iemands ziel in jouw ogen ook is.

Dit is nou al de 2e keer dat Iteejer van "op leeftijd zijn" beschuldigd wordt vandaag...
(ik geloof dat UncleScorp de ander was )
Sir Winston Churchill
pi_28602131
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:18 schreef Mirage het volgende:

Dit is nou al de 2e keer dat Iteejer van "op leeftijd zijn" beschuldigd wordt vandaag...
Leuk he? Ouwe mannetjes treiteren...
Maar ik denk idd niet dat Enyalius daar snel van beschuldigd zal worden
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:27:39 #185
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28602169
nee domweg je vrienden volgen zonder mijn kant van het verhaal te horen is stuk makkelijker
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:34:18 #186
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28602398
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:17 schreef iteejer het volgende:

[..]

Wat bij jou irriteert is dat je constant bezig bent met verongelijkte posts. Je komt over als een jankzak. Neem nou bovenstaand berichtje: wat voegt dat toe? Is dat een poging om tot elkaar te komen, of is dat een poging om de verschillen te beaccentueren en dikker aan te zetten? En met welk doel? Zou je nou echt het liefst zien dat men massaal bekeerde tot het rationalisme, of dat men maar ophield met posten omdat de stroom kleineringen nou echt niet motiverend werkt?

Jij weet ook wel dat als ik me niet zo op zou stellen, de sarcasten en lachers de overhand gaan krijgen en de anderen wegblijven. Is wel es gebeurd ook, bij langere afwezigheid van MUUS en mij.
Het is mij niet duidelijk waarom dat zo moet zijn, waarom ik steeds als een soort schrikdraadhek het recht op een eigen mening moet verdedigen.
Wel is het me duidelijk dat ik dat verre van sympathiek vind.

Wat betreft de door jou genoemde ongelijke behandeling: ik vind dat er best enig verschil mag zijn tussen mensen die zich thuis voelen in de onderwerpen die op truth behandeld worden, en degenen die hier slechts komen om een gelijk te halen. In het licht van bovenstaande moge dat duidelijk zijn.

Ik verdedig onze users. Niet alleen in persoon, maar ook door ze te laten blijken dat ook zíj recht hebben op een afwijkend inzicht. Ook al ben ik het inhoudelijk lang niet altijd met ze eens.
Mooi, dat je dat vindt. de jankzak methode werkt voor een bepaalde user hier, dus ik dacht dat ik dat ook eens ging proberen. Helaas werkte dat weer averechts.

Dat je "jullie' users beschermt vind ik ook geen probleem. Maar wat je vergeet is dat deze hele situatie ontstond , doordat "jouw" users mij belachelijk meende te maken. hierop heb ik toen gereageerd en kreeg ik de wind van voren. Zoals blijkt kan ik met genoeg mensen hier discussieren zonder problemen. Dat getuigt ervan, dat ik redelijk kan zijn zolang we respectvol met elkaar om kunnen gaan. Ook zoals ik al eerder heb aangegeven ben ik niet persé een believer of een non-believer. Ik sta precies in het midden. Ik sta open voor: buitenaards leven, geesten, leven na de dood, reïncarnatie, telekinese, de loch ness monster, dat JFK niet door Oswald is doodgeschoten, enzovoorts. Alleen wat betreft 9/11 ben ik overtuigd, dat er geen complot was door de amerikaanse regering. Dit komt door jarenlang artikelen van internet en bladen te hebben gelezen en dit houdt ook in dat ik de kanten van de conspiracy goed onder de loep heb genomen. Waarom zou ik dat hier niet mogen delen. Als mensen mij dan naief en dom gaan noemen, dan behoud ik mij het recht om er tegenin te gaan. Jij zegt dan dat ik voor niks anders open sta. Ik draai dat dan eens om.
Horrible Cunt!
pi_28602434
quote:
Ik word zelf stilletjes aan grijs dus
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:40:38 #188
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28602646
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:55 schreef displission het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat je er niet om mag vragen Baaj
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:58 schreef BaajGuardian het volgende:

Wij goed doet, die krijgt ..... "Is logisch"....

[ Bericht 29% gewijzigd door Tiesemans op 07-07-2005 21:47:51 ]
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:42:16 #189
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28602717
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:40 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Ik geloof dat je een regel of 20 vergeten hebt.....
Sir Winston Churchill
pi_28602721
quote:

[..]

sorry.... maar ik had het over Yvonne (sorry) *bloost nu extra...shame* kruipt weg onder een steen

[ Bericht 4% gewijzigd door nokwanda op 07-07-2005 21:51:26 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:47:50 #191
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28602944
mooie smiley is dat he Tiesemans

btw , enyalius , doet es even normaal tegen Yvonne , ze was je in # gewoon aan het pesten , jij neemt het allemaal veel te zwaar op man , en Tong Poh , jammer dan vakantieman
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:57:54 #192
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28603338
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:47 schreef BaajGuardian het volgende:
mooie smiley is dat he Tiesemans

btw , enyalius , doet es even normaal tegen Yvonne , ze was je in # gewoon aan het pesten , jij neemt het allemaal veel te zwaar op man , en Tong Poh , jammer dan vakantieman
Vreemd, dat jij zegt dat iemand het niet te zwaar moet opnemen. Jankerd.
Horrible Cunt!
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:00:58 #193
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28603456
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:57 schreef tong_poh het volgende:

[..]

ik vind dit juist één van de laconiekere posts van BG.

Gaan we hem nu ook al "terechtwijzen" als hij wél volgens jouw norm post ?

Zeiken om het zeiken ? Ik denk dat je meer voldoening zou halen in een rondje hardlopen.
Sir Winston Churchill
pi_28603483
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:57 schreef tong_poh het volgende:
Nu heb ik het echt met je gehad. Zomaar zonder reden weer een sneer. Flikker toch op joh...
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:26:55 #195
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28604620
Jammer dat Iteejer teleurgesteld word door Tong .. jammer..
Ik (ook) had gehoopt op iets meer volwassen handelen naar verstand.
Van alle partijen..
Want een Mod over de zeik halen is totaal niet productief !

Een pad ten leven is hij, die de vermaning in acht neemt,
maar wie de terechtwijzing veracht, doet dwalen.

laat varen het onverstand, dan zult gij leven,
en betreedt de weg van het verstand.
Wie een spotter terechtwijst, haalt schande over zich,
wie een goddeloze tuchtigt, zijn eigen schandvlek.
Bestraf de spotter niet, opdat hij u niet hate,
bestraf de wijze, dan zal hij u liefhebben,
geef aan de wijze, en hij zal nog wijzer worden,
onderwijs de rechtvaardige, en hij zal aan inzicht winnen.
Als gij wijs zijt, zijt gij wijs tot uw eigen welzijn,
als gij spot, zult gij dat alleen dragen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tiesemans op 07-07-2005 22:44:16 ]
pi_28604976
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:26 schreef Tiesemans het volgende:
Jammer dat Iteejer teleurgesteld word door Tong .. jammer..
Ik (ook) had gehoopt op iets meer volwassen handelen naar verstand.
Van alle partijen..
Want een Mod over de zeik halen is totaal niet productief !

Een pad ten leven is hij, die de vermaning in acht neemt,
maar wie de terechtwijzing veracht, doet dwalen.

laat varen het onverstand, dan zult gij leven,
en betreedt de weg van het verstand.
Wie een spotter terechtwijst, haalt schande over zich,
wie een goddeloze tuchtigt, zijn eigen schandvlek.
Bestraf de spotter niet, opdat hij u niet hate,
bestraf de wijze, dan zal hij u liefhebben,
geef aan de wijze, en hij zal nog wijzer worden,
onderwijs de rechtvaardige, en hij zal aan inzicht winnen.
Als gij wijs zijt, zijt gij wijs tot uw eigen welzijn,
als gij spot, zult gij dat alleen dragen.
Jaaaahh Zo kennen we je weer.
Nu een smiley erbij en je hebt de twee uitersten helemaal geintegreerd.

Tekst kun je best op een aantal manieren lezen trouwens

onderaan...... bericht gewijzigd........ eigenlijk was de tekst veeeeel langer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:45:34 #197
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28605423
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jaaaahh Zo kennen we je weer.
Nu een smiley erbij en je hebt de twee uitersten helemaal geintegreerd.

Tekst kun je best op een aantal manieren lezen trouwens

onderaan...... bericht gewijzigd........ eigenlijk was de tekst veeeeel langer

donderdag 7 juli 2005 @ 23:21:18 #198
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28606897
ik moet zeggen dat ik altijd wel bijbelse teksten gewaardeerd heb op de wijsheid die er vaak in zit.
(dan weer niet op de indoctrinatie die er net zo goed in kan zitten.)
  vrijdag 8 juli 2005 @ 07:02:37 #199
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28613984
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 23:21 schreef BaajGuardian het volgende:
ik moet zeggen dat ik altijd wel bijbelse teksten gewaardeerd heb op de wijsheid die er vaak in zit.
(dan weer niet op de indoctrinatie die er net zo goed in kan zitten.)
quote:
Er zijn mensen die hun vader vervloeken
en hun moeder hun zegen onthouden.
12 Er zijn mensen die denken zuiver te leven,
maar vol vuiligheid zijn.
13 Er zijn mensen met een hooghartige blik,
met van die misprijzende ogen.
14 Er zijn mensen met tanden als zwaarden
en kaken als messen,
die de armen op aarde verscheuren,
de verschoppelingen onder de mensen verslinden.
Zeker dat die mensen er zijn .... G8 zo o.a ... mensen als Bush Jr. en "Blaar" pardon Blair..
(B&B ... Beest & Beest << Die 2 "speciale" ? --- ) kortom mmm zeker dat ik die wijsheid van Here God's Woord (te vinden in de Bijbel) kan waarderen.

En mocht iemand jou proberen te indoctrineren dan zeg jij dat alleen Jezus Christus gemachtigd is om middels de Heilige Geest iemand, laat staan jou, te "indoctrineren" ... en niemand anders !!

(niet te verwarren met onderwijzen of prediken, aangezien deze bijde werkingen immers rekening houden met God's Woord.)
quote:
Een wijze zoon luistert naar de lessen van zijn vader,
een spotter sluit zijn oren voor berispingen.
Onderwijzen in het Christendom, ter stichting van wijsheid en kennis en goede werken en ter verkwikking van verstand, mede omwille van de vergeving God's, door Heere Jezus is één ding, akkoord, Indoctrineren ter bate van eigen denominatie of parochie onder het mom van 'ten bate van het Christendom" iets totaal anders.. kijk mede richting Rome en hun "Paleizen" gevuld met grijzaarden, waar thans ineens een vonkelende lichting jonglingen klaar staat om de fakkel over te nemen..
En dat soort "Wij weten het beter" indoctrine zal tot (geloof ik) niets leiden dan bedrog zonder leven.
quote:
De HEER verfoeit bedriegers,
wie eerlijk leven, zijn Hem welgevallig.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:59:13 #200
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28636261
Tiesemans, het irriteert mij dat jij beweert dat kinderen in zonde geboren worden.
Ik vind dit een heel ernstige stelling waarmee je kinderen als je het maar vaak en stellig genoeg uit ze zelfs kan drijven tot "slechte" daden.

Als jij wil beweren dat JIJ in zonde geboren bent, prima. Maar laat andermans mijn kinderen daar buiten.

Ik ken mensen met dit soort denkbeelden die kinderen tot waanzin hebben gedreven.
Kinderen die wél gelovig opgevoed zijn maar waarvan de ouders constant wezen op de slechtheid van bepaalde acties. "jij bent slecht jij bent slecht...de duivel zit in je waaaaaaah "
Die kinderen kon je oprapen.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')