Heb je in Zuid-Frankrijk ook...Mistral.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:01 schreef kepler het volgende:
warmte doet me trouwens denken aan Las Vegas, zo'n warme windNet alsof je in een oven staat
ja idd, tis echt vies warm hierquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je in Zuid-Frankrijk ook...Mistral.
Maar in Las Vegas was het tenminste een drogge hitte. Hier is het meteen zo vies vochtig.
dat is waar, alhoewel ik het tot nu toe nog wel mee vind vallen. Maar morgen wordt het nog warmer en moet ik werken, in de keukenquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je in Zuid-Frankrijk ook...Mistral.
Maar in Las Vegas was het tenminste een drogge hitte. Hier is het meteen zo vies vochtig.
Ik moet ook werken, van 13 tot 22... Ik hoop echt dat een hoop mensen op het terras gaan zitten en NIET naar de Makro komen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:04 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is waar, alhoewel ik het tot nu toe nog wel mee vind vallen. Maar morgen wordt het nog warmer en moet ik werken, in de keukenachter een gloeiend hete bakplaat
ik kom iig nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet ook werken, van 13 tot 22... Ik hoop echt dat een hoop mensen op het terras gaan zitten en NIET naar de Makro komen.
ik verwacht het ergstequote:Op donderdag 23 juni 2005 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet ook werken, van 13 tot 22... Ik hoop echt dat een hoop mensen op het terras gaan zitten en NIET naar de Makro komen.
3 dingen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:04 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
ja idd, tis echt vies warm hier
in de VS is alles beter
3 antwoorden:quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
3 dingen.
-Wie ben jij?
-De VS SUCKED
-Friesland zuigt nog meer.
Klaar?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:20 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
3 antwoorden:
- ik ben ijsjongetje
- de VS is machtig mooi
- friesland is gaav
-Ah de broer van ijsmeis.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:20 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
3 antwoorden:
- ik ben ijsjongetje
- de VS is machtig mooi
- friesland is gaav
Goed wa? Samen met Conker de must have platform game op de Xbox!quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:13 schreef Chocobo het volgende:
Strol.... die Psychonauts review....
Op wishlist zet
Xbox had een goede platformer nodig. Conker komt te laat maar ze hebben wel meteen de beste platformerquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goed wa? Samen met Conker de must have platform game op de Xbox!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |