quote:
Neu.... had net met Pino uit sesamstraat gevochten. Hij was een paar veren kwijtquote:
Ps op!!!quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ps op!!!Mijn "ventje" vond jouw foto's ook wel leuk.
Ow.... kerels..... altijd laat......quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:36 schreef Mirage het volgende:
pffff... die vent van mij is weer eens laat. Hij zou om 15.00 klaar zijn.. (15.40 thuis)
voor straf een knoop erin !quote:(en soms te vroeg)
hahaquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow.... kerels..... altijd laat......(en soms te vroeg)
Mannenquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:37 schreef nokwanda het volgende:
Ow.... kerels..... altijd laat......(en soms te vroeg)
Waarin?quote:
Kwist niet dat je mijn hulp ergens bij nodig had. Vertel.quote:
weer dat mannelijke trekje héquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:34 schreef nokwanda het volgende:
Zie er nu iets anders uit. Heel kort haar.
beetje nasleep van deze gekke middagquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:45 schreef nokwanda het volgende:
Kwist niet dat je mijn hulp ergens bij nodig had. Vertel.
Mooi maar onhandig. Vooral in de tussenlengtes. En...... mijn haar bepaald natuurlijk mijn vrouwelijkheid niet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
weer dat mannelijke trekje hé
Spijtig evengoed ... lang haar siert een vrouw
Nou niet overdrijven héquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:49 schreef nokwanda het volgende:
En...... last but not least...... picture mijn korte haar en je hebt het koude douche effect all over again.
Jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:52 schreef Parvus het volgende:
even een vraagske tussen door...FIPO = First Post?
En dan heb je weer een kouwe douch nodig.... dat bedoel ik nou net.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven hé
Koude douche heb ik bij thuiskomst al gehad ... maar dan zie ik weer mijn vrouwtje![]()
Wat wordt daarmee bedoeld eik?quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:52 schreef Parvus het volgende:
even een vraagske tussen door...FIPO = First Post?
Jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:56 schreef Parvus het volgende:
Als je de eerste bent die een reactie plaatst ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |