vertel!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ehh..... kind??? *zet bejaarde kraakstem op*: toen ik zo oud als jij was woonde ik reeds op mezelf
(en wat ik verder allemaal ook deed wil je echt niet weten)
Dan moet ie wel de rest van zn posthistory weglatenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja.... dat probleem heb ik nou ook. Je kunt haar gewoon dit topic laten lezen.
Haar eerste indruk met Fok was de 5 jaar meet en sindsdien wil ze er heel weinig meer mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:05 schreef nokwanda het volgende:ja.... dat probleem heb ik nou ook. Je kunt haar gewoon dit topic laten lezen.
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:06 schreef qu63 het volgende:
Dan moet ie wel de rest van zn posthistory weglaten
Ik voel me oud. Telt dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:07 schreef nokwanda het volgende:
Een probleempje Live...... ik val eigenlijk op ouwe knarren en jij bent jonger dan ik.
Vrij ruig. I mean..... als je op je 17de al weg bent, thuis....... ik sloeg best los. Had een ouwe heeel foute lover Ging nachtenlang stappen, wel 3 of 4x per week. Maar... dat is allemaal goed gekomen hoor. Het scheelt dat ik nauwelijks dronk (en nog niet) en ook geen drugs deed.quote:
ja... nee... ja.... twijfel........ maar dan voel je zo jong aanquote:
Da's voor mijn tijd. Ik ben nog wat ze hier een newbie noemen. (maar ik voel me al oud hoor)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Haar eerste indruk met Fok was de 5 jaar meet en sindsdien wil ze er heel weinig meer mee te maken hebben
Mmmmm. Ja das wel waar. Telt het dan dat ik al kalend ben?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:10 schreef nokwanda het volgende:
ja... nee... ja.... twijfel........ maar dan voel je zo jong aan![]()
dan ben ik ouder denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmmmm. Ja das wel waar. Telt het dan dat ik al kalend ben?
Het helpt..... dan doe je me misschien wel een beetje aan mijn vader denken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmmmm. Ja das wel waar. Telt het dan dat ik al kalend ben?
Dat vind ik altijd wel leuk. Mensen die nog mee willen doen (althans zo is het voor me gevoel).quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:14 schreef nokwanda het volgende:
Het helpt..... dan doe je me misschien wel een beetje aan mijn vader denken.die is net omgekeerd. Is niet zo piepjong meer maar voelt zich 18
ik vind het toch wel erg dat ik vanaf mn 17e al een terugwijkende haargrens hebquote:
en dan nog soms hopeloos de fout in gaanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel leuk. Mensen die nog mee willen doen (althans zo is het voor me gevoel).
Ja ik weet het vanaf me 19de, gaat heel langzaam bij mij, en toen had ik er wel een paar maanden moeite mee (ben nu 26). Leuk is anders maar je legt je erbij neer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:15 schreef qu63 het volgende:
ik vind het toch wel erg dat ik vanaf mn 17e al een terugwijkende haargrens heb
Soms schiet het wel eens door ja.quote:
Mijn pa niet. Die heeft het goed bekeken. Is met een vrouw getrouwd die 18 jaar jonger is. En zo verliefd als een tiener. Coolquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan nog soms hopeloos de fout in gaan
het boeit mij ook al lang niet meer. mn vader is kaal, mn oom die 12 jar jonger is, is ook al kaal, dus het zit gewoon in de familiequote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja ik weet het vanaf me 19de, gaat heel langzaam bij mij, en toen had ik er wel een paar maanden moeite mee (ben nu 26). Leuk is anders maar je legt je erbij neer.
Nog meedoen.... klinkt zo....zo......oud.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel leuk. Mensen die nog mee willen doen (althans zo is het voor me gevoel).
jullie maken er zelf een probleem vanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:20 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben erg blij dat haargrensproblemen voornamelijk een mannelijk probleem zijn. Althans... hoofdhaargrensproblemen. Vrouwen hebben weer andere haargrensproblemen.
ai, ik ben zo melig dat ik hier zelfs om moest lachen. Dan ben je ver heen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:22 schreef ArmaniMania het volgende:
Zweven 2 geesten naast elkaar, zeg de een tegen de ander laat mij eens in het midden zweven.
Geestig he?
Okay..... jij hebt dus duidelijk nooit geprobeerd om je bikinilijn te harsen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
jullie maken er zelf een probleem van
alhoewel kaal wel beter is
niet geharst nee, wel geschorenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Okay..... jij hebt dus duidelijk nooit geprobeerd om je bikinilijn te harsen.![]()
quote:
Ik zeg altijd maar zo: Je moet alles een keer proberenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:24 schreef nokwanda het volgende:
Okay..... jij hebt dus duidelijk nooit geprobeerd om je bikinilijn te harsen.![]()
wel een keer gedaanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wow!!! cool..... en draag je dan ook een bikini?
mja..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: Je moet alles een keer proberen![]()
quote:
No pain no gainquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:34 schreef nokwanda het volgende:
mja..Had laatst van die handige strips. Maar was zo blond om eerst die strip erop te plakken VOOR ik me had gerealiseerd dat ik hem er ook AF moest trekken. Ai Caramba!! Dat was kut.
Daar is nu weinig meer van te zienquote:
Je hebt ervaring dus een tweede keer kan alleen maar beter wordenquote:
zzzzlaap lekkerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
No pain no gain![]()
Overigens ben ik zo wel slapen![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je hebt ervaring dus een tweede keer kan alleen maar beter worden![]()
Tips hebben?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Kun je toch herhalen en dan wel een pic maken.
geen speciale gelegenheid, en of ie goed stond? geen ideequote:
Maar wat was dan de gelegenheid waarbij je de bikini droeg? En stond ie goed ?![]()
Als je nou een pic had............hadden we dat hier op fok allemaal kunnen beoordelen. Had je tenminste nog wat feedback gehad.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:42 schreef qu63 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
geen speciale gelegenheid, en of ie goed stond? geen idee
het is iig al een paar geleden..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je nou een pic had............hadden we dat hier op fok allemaal kunnen beoordelen. Had je tenminste nog wat feedback gehad.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:47 schreef nokwanda het volgende:
iig is zo'n bikini weer wat afleiding van de terugwijkende haargrens
quote:
Koop goed spulquote:
Slaap Lekkerquote:
jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:56 schreef qu63 het volgende:
mogen we een deel 2 openen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |