Ik ook heel vaak. Op een gegeven moment weet je niet beterquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:41 schreef Mirage het volgende:
( ik ben al vaak verhuisd en vind het prma, maar met kindertjes is het beter niet van hot naar her te gaan )
Same here. Tot mijn 17de kon ik me voegen naar de regels (niet in vinden, maar goed....)quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:44 schreef Mirage het volgende:
[..]idem
Ik heb het eerst op mijn 14e geprobeerd, maar ja.. regeltjes enzo...
Op mijn 16e/17e heb ik mijn draai op mijzelf gevonden en sindsdien doe ik het goed.
Heb overigens goed contact met mijn ouders. ( als ik thuis was gebleven was dit anders geweest )
Het zijn hele lieve mensen maar ze maakten zich drukker om wat ze denken dat de buren misschien wel niet kunnen denken dan aan wat belangrijk is voor het gezin.
Nu in een rustig stukje waterkwartier en toen in Heseveld.quote:
een douche ? !!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:45 schreef UncleScorp het volgende:
aaaah eindelijk thuis ... tuinhuis tbh (daar staat pc)
En die douche deed ook serieus deugd !
Wat moesten de buren wel niet denken...op je 17e het huis uit tssquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het zijn hele lieve mensen maar ze maakten zich drukker om wat ze denken dat de buren misschien wel niet kunnen denken dan aan wat belangrijk is voor het gezin.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:45 schreef UncleScorp het volgende:
aaaah eindelijk thuis ... tuinhuis tbh (daar staat pc)
En die douche deed ook serieus deugd !
Het werd nog erger, want ik werd op mijn 19e ongehuwd zwanger !! ( wel met vaste relatie maar goed... )quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
Wat moesten de buren wel niet denken...op je 17e het huis uit tss![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
Wat moesten de buren wel niet denken...op je 17e het huis uit tss![]()
Ten eerste was ze niet thuis en ten tweede wil ik me kids niet shockeren met een Jaws-toestanden-badquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:49 schreef nokwanda het volgende:
Niet de vrouw in het peuterbadje getrokken en haar eens flink gewassen om af te koelen?
Shame on you!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het werd nog erger, want ik werd op mijn 19e ongehuwd zwanger !! ( wel met vaste relatie maar goed... )
hehe jij durft!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het werd nog erger, want ik werd op mijn 19e ongehuwd zwanger !! ( wel met vaste relatie maar goed... )
Ik ben 26quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Shame on you!!!Hoe kon je dat je ouder nou aandoen.
Hoe oud/ jong ben jij eik?
Mag je zoiets wel vragen ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:51 schreef nokwanda het volgende:
Hoe oud/ jong ben jij eik?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:51 schreef Mirage het volgende:
peuterbadjes... mag het ? mag het ?
mag ik mijn peuter spammen ?
[trotse mamamode]
túúrlijk, vrouwen mogen alles onder elkaarquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]Spam de peuter topic. Je doet maar
Wil mijn pup ook wel spammen maar kweet nie of dat mag van hem. En dan krijg ik het plaatje er niet eens op. Dus.......
Ow.... hou op.... dat vre-se-lijke vrouwen gezeik over leeftijd en het liegen en vaagdoen daarover. PLease...quote:
zie profielquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |