Joh heb ik ook.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:26 schreef Parvus het volgende:
Ik kom normaal niet verder dan 5 posts per dag
Hehe you bet!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alle Fok! jongens rennen naar maMirage na het fotoboek gechecked te hebben.
Oewwww, temptingquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
hij is iets veel beters....
Scheikunde student !!!
Geen idee wat het mijne is. Nooit naar gekeken. Zal het voor de gein es doen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Joh heb ik ook.Doe je niks aan. Boeien, tis maar een getal
![]()
Wow, nooit geweten dat jij zo knap wasquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:28 schreef Mirage het volgende:
hij is iets veel beters....
Ik hoop alleen dat je geen garage hebt...quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oewwww, tempting![]()
Mijn pup gaat nu naar het voortgezet onderwijs en scheikunde is nou net een vak waar ie heel erg naar uitkijkt.
Had ook een WOW gedachte. Tis dak nie lesbisch ben.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wow, nooit geweten dat jij zo knap was![]()
![]()
Hebben we nou allemaal last van de warmte ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wow, nooit geweten dat jij zo knap was![]()
![]()
Zondequote:Op donderdag 23 juni 2005 17:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij heeft in de garage van mijn ouders een enorm vat jenever laten ontploffen....
Een garage .....quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat je geen garage hebt...
Hij heeft in de garage van mijn ouders een enorm vat jenever laten ontploffen....
En als kind maakten we al bommen die we in het weiland lieten ontploffen....
Ow... well..... misschien is het vandaag gewoon "Praise Mirage" dag.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hebben we nou allemaal last van de warmte ?
vooral zo doorgaan en ik durf niets meer te zeggen.![]()
Wel in Lindenholt en Dukenburgquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:34 schreef Parvus het volgende:
Garages kom je niet tegen in omgeving Nijmegen Mirage
troost je.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een garage .....Ik.....
....... een ouwe fietsenschuur.
Gee auto en niet eens een rijbewijs.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
troost je.
ik heb mijn (belachelijk) grote eengezinswoning geruild voor een flat van 70? m2, 4 hoog zonder lift...
ik kijk wel weer uit naar een gewone beneden woning met tuin
Wat men allemaal niet over heeft of van hun ouders af te zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
troost je.
ik heb mijn (belachelijk) grote eengezinswoning geruild voor een flat van 70? m2, 4 hoog zonder lift...
ik kijk wel weer uit naar een gewone beneden woning met tuin
Dat zie ik in je ondertitelquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:37 schreef Mirage het volgende:
en kijk vooral niet wat er allemaal woont op die paar m2...
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:38 schreef Parvus het volgende:
[..]
Wat men allemaal niet over heeft of van hun ouders af te zijn
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zeg dat..... was op mijn 17de al weg
Sorry floepte er even uitquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:33 schreef Mirage het volgende:
Hebben we nou allemaal last van de warmte ?
Lelijke Trien!quote:vooral zo doorgaan en ik durf niets meer te zeggen.![]()
En zolang ze nog klein zijn maakt het ook geen moer uit.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:41 schreef Mirage het volgende:
ik ging trouwen![]()
Nee, ik woonde in Enschede ( ruimte !! ) en mijn mannetje in Rotterdam. Hij werkt in Den haag en heeft een goede baan.
Als je dan een woning moet kiezen trek je natuurlijk in die waar je de meeste toekomst kan maken.
En dat is in zijn woning in verband met zijn werk. We zijn langzaam er naar toe aan het leven om een andere woning te kopen. Lekker op ons gemakje, want het is de bedoeling dat het dan een blijvertje wordt. ( ik ben al vaak verhuisd en vind het prma, maar met kindertjes is het beter niet van hot naar her te gaan )
![]()
Ik ook heel vaak. Op een gegeven moment weet je niet beterquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:41 schreef Mirage het volgende:
( ik ben al vaak verhuisd en vind het prma, maar met kindertjes is het beter niet van hot naar her te gaan )
Same here. Tot mijn 17de kon ik me voegen naar de regels (niet in vinden, maar goed....)quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:44 schreef Mirage het volgende:
[..]idem
Ik heb het eerst op mijn 14e geprobeerd, maar ja.. regeltjes enzo...
Op mijn 16e/17e heb ik mijn draai op mijzelf gevonden en sindsdien doe ik het goed.
Heb overigens goed contact met mijn ouders. ( als ik thuis was gebleven was dit anders geweest )
Het zijn hele lieve mensen maar ze maakten zich drukker om wat ze denken dat de buren misschien wel niet kunnen denken dan aan wat belangrijk is voor het gezin.
Nu in een rustig stukje waterkwartier en toen in Heseveld.quote:
een douche ? !!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:45 schreef UncleScorp het volgende:
aaaah eindelijk thuis ... tuinhuis tbh (daar staat pc)
En die douche deed ook serieus deugd !
Wat moesten de buren wel niet denken...op je 17e het huis uit tssquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het zijn hele lieve mensen maar ze maakten zich drukker om wat ze denken dat de buren misschien wel niet kunnen denken dan aan wat belangrijk is voor het gezin.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:45 schreef UncleScorp het volgende:
aaaah eindelijk thuis ... tuinhuis tbh (daar staat pc)
En die douche deed ook serieus deugd !
Het werd nog erger, want ik werd op mijn 19e ongehuwd zwanger !! ( wel met vaste relatie maar goed... )quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
Wat moesten de buren wel niet denken...op je 17e het huis uit tss![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
Wat moesten de buren wel niet denken...op je 17e het huis uit tss![]()
Ten eerste was ze niet thuis en ten tweede wil ik me kids niet shockeren met een Jaws-toestanden-badquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:49 schreef nokwanda het volgende:
Niet de vrouw in het peuterbadje getrokken en haar eens flink gewassen om af te koelen?
Shame on you!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het werd nog erger, want ik werd op mijn 19e ongehuwd zwanger !! ( wel met vaste relatie maar goed... )
hehe jij durft!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het werd nog erger, want ik werd op mijn 19e ongehuwd zwanger !! ( wel met vaste relatie maar goed... )
Ik ben 26quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Shame on you!!!Hoe kon je dat je ouder nou aandoen.
Hoe oud/ jong ben jij eik?
Mag je zoiets wel vragen ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:51 schreef nokwanda het volgende:
Hoe oud/ jong ben jij eik?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:51 schreef Mirage het volgende:
peuterbadjes... mag het ? mag het ?
mag ik mijn peuter spammen ?
[trotse mamamode]
túúrlijk, vrouwen mogen alles onder elkaarquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]Spam de peuter topic. Je doet maar
Wil mijn pup ook wel spammen maar kweet nie of dat mag van hem. En dan krijg ik het plaatje er niet eens op. Dus.......
Ow.... hou op.... dat vre-se-lijke vrouwen gezeik over leeftijd en het liegen en vaagdoen daarover. PLease...quote:
zie profielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |