Had aan een karakter eik wel genoegquote:
Hoe wil je foto's die niet digitaal zijn uploaden?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik wil je foto's wel uploaden!
(shit nu moet je een andere smoes verzinnen)
Hehe goeie!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe wil je foto's die niet digitaal zijn uploaden?
Zouje dat wel doen??? Dan moet mijn bijna 12-jarige monster namelijk ook meequote:Op donderdag 23 juni 2005 17:13 schreef Mirage het volgende:
We kunnen nokwanda natuurlijk ook gewoon verplichten naar de Solse Gat meet te komen
Eehhhhh dat lijkt me idd een probleem vormen. Maar je hebt geen enkele digitale fotoquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:14 schreef nokwanda het volgende:
Zouje dat wel doen??? Dan moet mijn bijna 12-jarige monster namelijk ook mee![]()
Dus je komt Beuningen niet eens uitquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:15 schreef Parvus het volgende:
Ik mag niet verder dan de straat van m'n moeder...
die is ook welkom en anders laat je die thuis.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zouje dat wel doen??? Dan moet mijn bijna 12-jarige monster namelijk ook mee![]()
Kom maar onder mijn vleugel dan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:15 schreef Parvus het volgende:
Ik mag niet verder dan de straat van m'n moeder...
Als ik die meeneem ziet ie ineens overal spoken bij dat gat.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eehhhhh dat lijkt me idd een probleem vormen. Maar je hebt geen enkele digitale foto![]()
![]()
Jawel ik woon aan de van Heemstraweg, die loopt van Beuningen tot Zaltbommel ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus je komt Beuningen niet eens uit...... da's lekker
Hij zou het heel leuk vinden. En ik had mezelf met hem ook al aangemeld maar moest weer afmelden, helaas. Andere keer.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:17 schreef Mirage het volgende:
[..]
die is ook welkom en anders laat je die thuis.
mijn 2 3 monsters blijven ook achter.
Ja, en tot praktisch bij mij om de hoek ook. Ik zit net over het kanaalquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:22 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jawel ik woon aan de van Heemstraweg, die loopt van Beuningen tot Zaltbommel ofzo
Ik heb nog wel een broertje in nijmegen.. die is gek op kinderen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij zou het heel leuk vinden. En ik had mezelf met hem ook al aangemeld maar moest weer afmelden, helaas. Andere keer.
Waar je aan denktquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:23 schreef Parvus het volgende:
[..]
goed voor m'n postgemiddelde dit :-D
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:23 schreef Parvus het volgende:
[..]
Het mag
goed voor m'n postgemiddelde dit :-D
Ik denk niet dat hij het ermee eens zou zijn dat ik hem achter zou laten. Hij zou het zelfs jammer vinden als ie zelf iets veeeel beters te doen had (zoals meestal het geval is) Maar als je broertje een computer nerd is zou ie het vast wel naar zijn zin hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een broertje in nijmegen.. die is gek op kinderen.![]()
quote:
Alle Fok! jongens rennen naar maMirage na het fotoboek gechecked te hebben.quote:
hij is iets veel beters....quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het ermee eens zou zijn dat ik hem achter zou laten. Hij zou het zelfs jammer vinden als ie zelf iets veeeel beters te doen had (zoals meestal het geval is) Maar als je broertje een computer nerd is zou ie het vast wel naar zijn zin hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |