Zeker wel. Type man dat zich sowieso niet stoort aan foute kleding. Spijkerbroek van 2 tientjes, slobbertrui van de Wibra etc..quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
PleaseJe gaat me toch niet vertellen dat je dit echt meent ?
wtf.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:14 schreef gelly het volgende:
Het is gewoon ronduit lelijk. Dat snap ik als man zelfs
Het zijn ook een beetje dezelfde figuren die met witte sokken lopen...
True ;-) Vaak in combinatie met of een te goedkope spijkerbroek broek die hoogwater op zee is, of fout t-shirt van Fruit of the loom , LA Lakers etc. ;-) Ik zeg... categorie 'paupers'!quote:Het zijn ook een beetje dezelfde figuren die met witte sokken lopen...
ik heb vandaag footies, maar gister had ik mooie witte sportsokken van puma aan met blauwe g-star broek (half over mn blauwe schoenen, van die sneakers) en daar boven een witte polo. valt dat ook onder die figuren?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:19 schreef rwr-xr-x het volgende:
[..]
True ;-) Vaak in combinatie met of een te goedkope spijkerbroek broek die hoogwater op zee is, of fout t-shirt van Fruit of the loom , LA Lakers etc. ;-) Ik zeg... categorie 'paupers'!
Die zijn ook handig idd.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar als je nou van die lage witte sokjes hebt? Die zie je
toch niet..![]()
How about Women?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeker wel. Type man dat zich sowieso niet stoort aan foute kleding. Spijkerbroek van 2 tientjes, slobbertrui van de Wibra etc..
Dat is pas echt gay.. in combinatie met instappers en een 3/4 broek en d'r bovenop een fout g-sus shirt.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is pas echt gay.. in combinatie met instappers en een 3/4 broek en d'r bovenop een fout g-sus shirt.
Ik ben echt blij voor je dat jij de wereld zo duidelijk en eenvoudig zietquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeker wel. Type man dat zich sowieso niet stoort aan foute kleding. Spijkerbroek van 2 tientjes, slobbertrui van de Wibra etc..
HaHaHaHaquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Vrouwen met witte sokken zitten meestal achter het stuur van een vrachtwagen.
Sorry pappiequote:Op donderdag 23 juni 2005 17:43 schreef Solitarias het volgende:
--> LIF
en daar loopt al een topic. Deza kan dus op slot....
INDERDAAD!!! WITTE SOKKENquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |