Kennelijk verwachten ze dat ik mensen niet in de rug steek. Wat een verantwoording. Nu moet ik alleen nog weten waar deze crackhoer het vandaan haalt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:43 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Verwachten mensen wel eens iets van jou, K?
Misschien vertelt ze je het na een mooie messteek net boven haar nieren?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk verwachten ze dat ik mensen niet in de rug steek. Wat een verantwoording. Nu moet ik alleen nog weten waar deze crackhoer het vandaan haalt.
Ik maak m'n mes niet vuil aan zo'n stinkende slet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:50 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Misschien vertelt ze je het na een mooie messteek net boven haar nieren?
Zo maar een voorstel, hoor.
Dan zul je moeten leven met het feit dat je niet weet waar die crackhoer het vandaan haalt, K.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik maak m'n mes niet vuil aan zo'n stinkende slet.
Misschien kan ik die poepkut overhalen door vriendelijk te lijken, B.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:52 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Dan zul je moeten leven met het feit dat je niet weet waar die crackhoer het vandaan haalt, K.
Excuses, ik heb nooit de intentie gehad boos op je te worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien kan ik die poepkut overhalen door vriendelijk te lijken, B.
Pas maar op, volgens bepaalde crackhoertjes steek ik je morgen zo in je bek.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:55 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Excuses, ik heb nooit de intentie gehad boos op je te worden.
Pffff, daar neem ik toch geen verantwoording voor. Dat verwacht je toch niet van mij?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pas maar op, volgens bepaalde crackhoertjes steek ik je morgen zo in je bek.
Mijn verwachtingspatroon van jou is niet denderend.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:59 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Pffff, daar neem ik toch geen verantwoording voor. Dat verwacht je toch niet van mij?
Ik begeef me dan ook vrij weinig in patronen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn verwachtingspatroon van jou is niet denderend.
Hoereren met je uitgemergelde cracklichaam. Mooi patroon, Nuek. Je moeder is vast trots op je.quote:
Haar grote leermeesteres.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:02 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Hoereren met je uitgemergelde cracklichaam. Mooi patroon, Nuek. Je moeder is vast trots op je.
Ach, dat betekent dat degene die je aangenomen heeft eruit wordt geschopt..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:49 schreef QyRoZ het volgende:
Correct, Mr. Noodle.
Bij het bedrijf uit dit bericht op nu.nl:
[..]
Ehehehe, wat uberhaupt geen dom idee isquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach, dat betekent dat degene die je aangenomen heeft eruit wordt geschopt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |