Verstuur je?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:48 schreef iamredleader het volgende:
Beste dames en heren!
In de aanbieding een grijs-blauw gekleurde goed functionerende Nokia 3410 met oplader, zonder simkaart, met simlock. Dus even voor de duidelijkheid het verhaal:
Gekocht dik een jaar geleden, tijdens uitwisseling in Berlijn. Na een half jaartje verhuisd naar Engeland, daar een ander gekocht. Bij terugkomst in Nederland dit jaar een Nokia 6610i gekocht, dus deze ligt maar te liggen. Helaas simlock, dus de prijs lekker laag. Simlock is van O2 Germany.
Verder in de aanbieding: een 3510i die gesimlocked is op het Virgin network van Engeland.
En een kapotte 3330, maar de batterij is nog in zeer goede staat.
Vraagprijs voor de telefoons apart:
3410: 10 euro.
3510i: 15 euro.
3330: 5 euro
Of de hele zooi voor 25.
Ophalen in Amsterdam, ik ga NIET verzenden, adapters kunnen worden geleverd (heb er een of twee over).
Geldt nog steeds.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:48 schreef iamredleader het volgende:
Ophalen in Amsterdam, ik ga NIET verzenden, adapters kunnen worden geleverd (heb er een of twee over).
Het is weer zondag...quote:Op zondag 24 juli 2005 09:40 schreef iamredleader het volgende:
Nog een schop, de schop van zondag. Even een herhaling van de aanbieding:
Een grijs-blauw gekleurde goed functionerende Nokia 3410 met oplader, zonder simkaart, met simlock.
Een Nokia 3510i die gesimlocked is op het Virgin network van Engeland.
En een kapotte Nokia 3330, maar de batterij is nog in zeer goede staat.
De hele zooi is te koop, inclusief twee Engelse adapters en een Nederlandse, voor 30 euro, lager bieden mag ook (maar liever niet).
Ophalen in Amsterdam, ik ga niet verzenden (is vaak genoeg gezegd).
45 euro inclusief verzenden, eventueel 47,50quote:Op zondag 31 juli 2005 10:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is weer zondag...koffie d'rbij?
Ik weet , weet had idd gelezen.. Maar ik heb express zo hoog geboden omdat ik zelf geen tijd heb om op te halen dus als je toch eventueel wilt overwegen om via rembours te sturen , heb je een bod van me.quote:Op zondag 31 juli 2005 10:55 schreef iamredleader het volgende:
Beste Triggershot, ik heb zo'n 10 keer gezegd ER WORDT NIET GESTUURD!!! SVP goed inlezen. Voor 40 euro ophalen?
ik zal een alternatief zoeken. je woonde in Amsterdam toch?quote:Op zondag 31 juli 2005 10:59 schreef iamredleader het volgende:
Helaas, het spijt me, omdat ik 40+ uur per week werk heb ik 0 tijd om dingen bij het postkantoor te regelen. Die weinige uurtjes die overblijven gaan aan mijn verloofde en vrienden op, ik heb zelfs al een week een pakketje wat ik moet ophalen, en ik weet ECHT niet wanneer ik dat ga doen.
Bedankt voor je bod, maar ik kan helaas niet accepteren.
En weer een schop.... het is nog maar een paar daagjes...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:00 schreef iamredleader het volgende:
SCHOP ... hehehe
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:01 schreef Prowl het volgende:
Verkocht, ik kom ze halen zodra er weer treinen rijden naar A'dam![]()
Wat nog erger is is dat het de intercity van maastricht naar haarlem was, daar kom ik dan dus ook mee om ze op te halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |