hehe! opblaasbadjes zijn cool!quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:29 schreef Dragman het volgende:
[..]
Daarom zit ik nu ook thuis. Ga straks proberen of het water in ons opblaasbad een beetje warm is
het steekt je wel, of niet?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:21 schreef Zwansen het volgende:
Hodfr Nouk, ik werk al bijna 10 jaar elke zaterdag én zondag!
In het algemeen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:13 schreef Dragman het volgende:
[..]
In het algemeen of één in het bijzonder?
ja...quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:38 schreef Zwansen het volgende:
ben ik trouwens de enige bij wie het internet vreemd doet?
Kunstmatige intelligentie!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:10 schreef Bosbeetle het volgende:
als ik op dit topic klik wil firefox steeds afsluiten
ik heb geen idee!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
PP, ik wil een airco aanschaffen, welke merken moet ik mijden als de pest?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
PP, ik wil een airco aanschaffen, welke merken moet ik mijden als de pest?
Komt door de hitte, ik raad een airco aan.quote:
serieus, zo moeilijk is het toch niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:47 schreef Cynic het volgende:
nieuwe start!
Computer ook helemaal leeg enzo. Hebben getracht een draadloze verbinding erop te zetten, maar hij pakt hem niet
Komende maandag een nieuwe poging!
*iets mompelt over werken met zulke dagen in plaats van in de tuin zitten in je opblaasbadje...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:00 schreef Cynic het volgende:
*iets mompelt over echte mannen...
Er was iemand van zo'n computerbedrijf (moest bij mijn vaders kantoor wat dingen doen) en die lukte het ook niet. Zal toch wel een beetje moeilijk zijn dan.quote:
mwoa, kan me slechtere werkplekken indenken dan een winkel met dit weer...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:05 schreef Ruis het volgende:
[..]
*iets mompelt over werken met zulke dagen in plaats van in de tuin zitten in je opblaasbadje...
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:28 schreef Nouk het volgende:
Djezus. Nou gaat m'n biosavondje ook al niet door. En morgenmiddag ook niet. Heb ik pas morgenavond wat te doen. Wat een kutleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |