ik kan dus andere wedstrijd regelen ????quote:Op maandag 27 juni 2005 17:55 schreef pekel het volgende:
We hadden idd eerst een poule van 9. Daarin zou Timmy eigenlijk deze week vrij krijgen. Poule is op het laatste moment veranderd, dus ook de week vrij, die werd geschrapt.
Ik zoek nog wel een passende oplossing.
Als Pekel dat zo goedkeurt, kijk dan even in het hattrick topic daar was nog iemand die een friendly zochtquote:Op maandag 27 juni 2005 18:02 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
ik kan dus andere wedstrijd regelen ????
had ik al gezien die neem ik dan aan:P alleen ff de goedkeuring van pekel afwachten.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als Pekel dat zo goedkeurt, kijk dan even in het hattrick topic daar was nog iemand die een friendly zocht
maar dat gaat me dus wel punten in de cup kostenquote:Op maandag 27 juni 2005 18:19 schreef pekel het volgende:
Ik kan op dit moment niks goedkeuren.. Maar je kunt andere wedstrijd regelen, anders gaat het je een training kosten.
dat wou ik horenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:53 schreef pekel het volgende:
Nee hoor.. Je zal er iig geen nadeel van ondervinden.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
80% balbezit en dan 1-0 verliezen is niet ok
Kut SW
noem je dat fatsoenlijk counteren, excellent counter skillquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:21 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb die nepcounterhufter netjes met 0-1 weggecounterd
Nepperd dat ie er rondloopt
Vuile mazzelaarquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:02 schreef pekel het volgende:
Voor de standen en wedstrijden kun je vanaf nu ook kijken op fokhattrick.nl, met dank aan JD
Hey dat was wel zijn A-team, tegen mijn B-team...quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
noem je dat fatsoenlijk counteren, excellent counter skill![]()
neem een voorbeeld aan de 3-1 inmaakpartij tegen koei die ik vanavond had![]()
simply magnificent...
quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:54 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hey dat was wel zijn A-team, tegen mijn B-team...
Dat is dus fatsoenlijk counteren!!
Komt eraan Joralf.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:10 schreef maniack28 het volgende:
Verder wou ik Pekel even vragen om mij het volledige wedstrijdschema te mailen, zodat dat in 1x op de site kan
Tja, daar ben je koei voor...quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:05 schreef DaMadKow het volgende:
damn, 4-1 verloren van Hives terwijl ik mijn ratings minimaal gelijkwaardig vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |