jij bent ook lekker de vrolijkste vandaagquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je taalgebruik...
En jij begint aggresief te doenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
jij bent ook lekker de vrolijkste vandaag![]()
Ik heb je uitgedaagd loserquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:50 schreef pekel het volgende:
Je kunt z.s.m. op www.fokcup.tk de actuele poulestanden en volgende wedstrijden bekijken..
lijer..4-0quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:30 schreef Robar het volgende:speel ik nou weer uit
![]()
En tegen PekelKutspel
Ik moest ff snel een acutele standensite in werking stellen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:37 schreef maniack28 het volgende:
Waarom? Ik deed toch de site![]()
Kan je het niet in het topic posten?![]()
Neem de uitslagen over trouwens, kan ik die site verwijderen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:37 schreef maniack28 het volgende:
Waarom? Ik deed toch de site![]()
Kan je het niet in het topic posten?![]()
quote:
waht maar...jou moet ik nog tegen krijgenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA. Robar! Je bent een held!
Heb timmy zelf maar uitgedaagd. maar voor wanneer moet hij accepten?quote:TimmyAsd (Moderator) - zaterdag 25 juni 2005 @ 20:04
Hoi hier vanuıt Turkije
En weer doei
Wees es lief. tot over anderhalve week
ik heb hem vandaag pas uitgedaagd speel thuis dus mocht eigenlijk nietquote:Op maandag 27 juni 2005 11:25 schreef maniack28 het volgende:
Had ie al moeten doen hetis maandag, in princiepe heb je nu dus met 5-0 gewonnen. Wanneer heb je hem uitgedaagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |