Ach, ik was toch al kansloos in de cup. Dat wist ik vantevoren al.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:52 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet je maar geduld hebben. Op maandag is met een klein beetje moeite nog makkelijk een friendly te regelen...
Da's waar... maar advertentie plaatsen en je had maandag nog een friendly gehad...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:28 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ach, ik was toch al kansloos in de cup. Dat wist ik vantevoren al.
Ik vind wachten tot maandag avond erg lang omdat je dan binnen anderhalve dag een friendly moet zien te regelen. De meesten hebben dan al wat en de mensen die niets geregeld hebben, hebben er blijkbaar geen zin in. Grote kans dat ik dan niets had.
Nee, dan maar een WO. Ik ben al uitgeschakeld en nu heb ik mijn training veiliggesteld.
Pssst....zet woensdagmiddag een advertentie en je hebt beet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:28 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ach, ik was toch al kansloos in de cup. Dat wist ik vantevoren al.
Ik vind wachten tot maandag avond erg lang omdat je dan binnen anderhalve dag een friendly moet zien te regelen. De meesten hebben dan al wat en de mensen die niets geregeld hebben, hebben er blijkbaar geen zin in. Grote kans dat ik dan niets had.
Nee, dan maar een WO. Ik ben al uitgeschakeld en nu heb ik mijn training veiliggesteld.
Dan wacht ie tot zondagmiddag. Ik heb duidelijk op tijd gezegd dat ie iig moest wachten. Punt uit.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:12 schreef sir_dalord het volgende:
wtf
Moet je tot maandag maandag wachten?
Moet ik oldbie gelijk in geven: dat is een beetje laat. Op zondagmiddag kan je veel makkelijker een wedstrijd regelen dan op maandagmiddag.
Waarom kreeg m'n vriend dan op woensdagochtend iets van 10 uitdagingen binnen 30 minuten? Zo kort dag is dat niet. Er zijn tig mensen die hun oefenwedstrijd op de woensdagochtend regelen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:35 schreef sir_dalord het volgende:
het kan wel
maar ik vind het gewoon te kort dag. De fokcup dient onder andere voor een zekerheid van een oefenwedstrijd. En als je die zekerheid zondag nog niet hebt, schiet de fokcup zijn doel voorbij. Ik zeg niet dat oldbie niet langer had moeten wachten, maar ik vind maandag te kort dag. Zelfs zondag vind ik nog wat aan de korte kant.
Oldbie had moeten wachten. Maar ik vind standaard tot maandag wachten gewoon te lang.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:37 schreef pekel het volgende:
[..]
Waarom kreeg m'n vriend dan op woensdagochtend iets van 10 uitdagingen binnen 30 minuten? Zo kort dag is dat niet. Er zijn tig mensen die hun oefenwedstrijd op de woensdagochtend regelen.
En dat de Fok!Cup dient als zekerheid, idd, maar er zijn nou eenmaal veel mensen op vakantie, en ik wil iedereen de tijd geven een internetcafe te zoeken en een wedstrijd te accepteren. Zie Chen, die zocht vanmiddag een i'net cafe, maar Oldbie bleek al iemand anders te hebben uitgedaagd.
Oldbie had inderdaad moeten wachten. Terecht 0-5 verlies volgens de regels. Einde discussie.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:42 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Oldbie had moeten wachten. Maar ik vind standaard tot maandag wachten gewoon te lang.
Maar goed, ik maak weer ouderwets van een mug een olifant
Lees dit topic eens door. Dan merk je dat we op dit moment bezig zijn met de Fok!Cup.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:44 schreef jaspah het volgende:
ik wil mee doen
hoe gaat da in zen werk dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:46 schreef pekel het volgende:
[..]
Lees dit topic eens door. Dan merk je dat we op dit moment bezig zijn met de Fok!Cup.. 10 september start de inschrijving van de volgende Fok!Cup.
Ik had idd misschien moeten wachten, maar ik vind het van Chen ook niet erg snugger om zijn team zo te zetten dat ik hem niet uit kan dagen. Dat is voor mij eerder een teken om verder te zoeken. Anders had ik hem zeker uitgedaagd en had ik afgewacht. Nu ging ik toch maar verder.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Oldbie had inderdaad moeten wachten. Terecht 0-5 verlies volgens de regels. Einde discussie..
die site doet het heul niequote:Op donderdag 21 juli 2005 19:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
op www.fokhattrick.org is alle info te vinden die je maar wil
en de rest kan je hier vragen
Ik own die counterhuftersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |