Waarschijnlijk niks, maar simpelweg geen tijd gehad om te updaten i.v.m. het ontbreken van internet?quote:Op zondag 26 juni 2005 23:01 schreef menesis het volgende:
[..]
Ah okIk heb ook wel IE anders.. Maar wat was er nu met Royksopp aan de hand?
That 1 Guy bevestigd op http://www.that1guy.com/pages/dates.htmquote:T.RAUMSCHMIERE
jul 01 - France - Belfort - Les Eurockeenes de Belfort Festival
Live w/ Band!
jul 02 - France - Nantes - Scopitone Festival
Live w/ Band!
jul 09 - Germany - Berlin - Maria
DJ @ Shitparade - INFO
jul 14 - Russia - Moscow - Club "B2"
Live w/ Band!
jul 23 - Malta - Malta - Liquid Club
DJ-Gig @ Cubik
aug 12 - Germany - Saalburg - Sonne Mond Sterne festival
Live w/ Band!
aug 13 - Netherlands - Utrecht - Summer Darkness Festival
Live w/ Band
aug 20 - Belgium - Hasselt - Pukkelpop Festival
Live w/ Band!
aug 21 - Netherlands - Biddinghuizen - Lowlands Festival
Live w/ Band
Je zou je ook kunnen richten op de bands in de line-up tot nu toe (want die is ook nog niet compleet) die je wel goed vind en anders ga je toch gewoon niet?quote:Op zondag 26 juni 2005 10:59 schreef daeri het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik de line up kut vind ben ik gelijk negatief?
[X]quote:Op maandag 27 juni 2005 10:20 schreef peaceman het volgende:
Ik erger mij gewoon aan het feit dat welk festivaltopic je ook opent er (over het algemeen) alleen maar wordt gezeken over de line-up ipv dat er gezegd wordt van welke bands men het tof vindt dat ze komen.![]()
Toch vind ik dat er te klagen valt, ik copypaste even mijn post van het grazforum:quote:Op maandag 27 juni 2005 10:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je zou je ook kunnen richten op de bands in de line-up tot nu toe (want die is ook nog niet compleet) die je wel goed vind en anders ga je toch gewoon niet?
Ik erger mij gewoon aan het feit dat welk festivaltopic je ook opent er (over het algemeen) alleen maar wordt gezeken over de line-up ipv dat er gezegd wordt van welke bands men het tof vindt dat ze komen.![]()
Nope, heb je alle kleine bands al geluisterd? Ik wel, er is veel te veel rustige muziek, geloof me nu maar!!! Waar is verder de ska? Waar zijn de feestbands? Waar is de iets hardere muziek? Ik zie ze niet.... En het gaat niet persee om grote namen, maar om welke grote namen er staan, namelijk diegene die al geweest zijn de afgelopen 2 jaar. Bloc Party zou ook mensen trekken ipv Franz Ferdinand. Toy Dolls trekt net zo veel publiek als Dropkick Murhpys, Opeth ipv Nightwish is ook geen verkeerde zet enz. enz.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je zeikt echt. "Wheeeeh, mijn favoriete bands komen niet op Lowlands, dus nu is het kut.." Je kan niet alles hebben in het leven. Get over it. Er zijn nu altijd eenmaal grote namen, omdat er anders geen hond komt (zie Pinkpop) en dat wil de organisatie niet. Er komen genoeg kleine bands die jij vast ook heel leuk vindt.
Ik heb gvd een volledige lijst met welke bands beschikbaar zijn. Heb je mijn site uberhaupt wel bekeken? jezus, verdiep je eerst eens in mijn geschiedenis ipv meteen te oordelen. Als er iemand is dan kan weten welke bands er evt. zouden kunnen komen dan ben ik het verdomme wel omdat ik al die tourdates van al die bands al 100000x bekeken heb.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat kan allemaal wel, maar misschien zijn die bands dan nieteens beschikbaar, weet jij veel.
Maar hier kun je tenminste nog zeggen dat er een gefundeerde mening staat. Ten dele ben ik het hier en daar wel met je eens (over het laffe boeken), maar aangezien niemand alles kan zien, heb ik daar geen problemen mee.. Een voorbeeld: Bij Korn sta ik lekker ergens anders waar het dan waarschijnlijk heerlijk rustig is en dat vind ikquote:Op maandag 27 juni 2005 10:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat er te klagen valt, ik copypaste even mijn post van het grazforum:
Echter zijn er dus veel acts die al een keer geweest zijn (2003 en 2004). Bovendien is er dus te weinig hardere muziek. En met hardere bedoel ik niet persee in de zin van hardcore punk maar meer in de zin van niet van de saaie britpopbandjes, snappie? Met hard bedoel ik dus gewoon de wat stevigere gitaarmuziek, maar die is er dus niet met uitzondering van een paar hoofdacts (die er in 2003 en 2004 al stonden )
Verder kijkend naar wat er evt. zou kunnen komen qua data vind ik het idd erg zwak geprogrammeerd. Wat had er bijv ipv die bands die al in 2003 en 2004 stonden geboekt kunnen worden en ipv het overschot aan Britpop:
Amon Amarth
Bettie Serveert
Black Rebel Motorcycle Club
Bloc Party
Coheed and Cambria
Funeral for a Friend
Hellacopters (The)
Iggy Pop
International Noise Conspiracy
Kaiser Orchestra
Kasabian
Killers (The)
Me First And The Gimme Gimmes
NOFX
Opeth
Racoon
Sisters of Mercy
Ska P
Toy Dolls
Trail of Dead
Transplants (The)
Turbonegro
Sorry als je het niet met me eens bent. Maar ik zie hiertussen toch zeker een aantal bands staan die je beter had kunnen boeken dan bijv. Korn, Foo Fighters, Franz Ferdinand, DKM, Nightwish, QOTSA. En daarmee bedoel ik bands die iets minder bekend zijn, maar toch ook wel genoeg om in de Alpha te spelen. Turbonegro zou zeker garant staan voor een feestje, net als Ska P en Toy Dolls. Wat voor bands staan nu garant voor een feestje a la Flogging Molly/ Tokyo Ska Paradise Orchestra/Reel Big Fish in het verleden?
Naar mij idee is de organistie gewoon laf in het boeken geweest en hebben ze het behoorlijk op zeker gespeeld door veel commerciele acts te boeken.
QOTSA, Incubus, MM, Korn, Foo Fighters zie je dagelijks voorbij komen op de tv zenders!!! Waarom wil je die op Lowlands hebben?
Ik wil best grote bands hoor en ik heb het daar ook best naar mijn zin, alleen de helft van de grote bands is de afgelopen 2 jaar al geweest. Waarom boeken ze dan niet een paar andere grote bands? En ik ga me zeker vermaken op Lowlands, ik baal alleen vanwege de line-up omdat ik gezien mijn lijstje er veel meer van verwacht had (en dat had ook gewoon gekunt, ik heb met meerdere bands contact gehad en die zeiden allemaal beschikbaar te zijn, maar er is gewoon geen contact met ze opgenomen, bijv. Opeth... dat is toch zonde?)quote:Op maandag 27 juni 2005 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar hier kun je tenminste nog zeggen dat er een gefundeerde mening staat. Ten dele ben ik het hier en daar wel met je eens (over het laffe boeken), maar aangezien niemand alles kan zien, heb ik daar geen problemen mee.. Een voorbeeld: Bij Korn sta ik lekker ergens anders waar het dan waarschijnlijk heerlijk rustig is en dat vind ik![]()
![]()
Alle Ska-achtige bands staan waarschijnlijk wel garant voor een feestje, net als Kaiser Chiefs.
Overigens vind ik het persoonlijk jammer dat er niet meer kleine onbekende americana bandjes zijn, maar wellicht dat dat nog komt en if not... ach ik vermaak me wel hoor!![]()
Ik wil die grote bands die je noemt er niet perse hebben hoor (al ben ik wel blij met Nick Cave), maar ik erger mij er niet echt aan... is het lekker rustig elders!
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:24 schreef daeri het volgende:
[GEZ] concertkaartje HIM
Ik weet niet of hier bezoekers aan het concert 22 september komen, maar ik zou met een vriendin gaan, en nouja, het concert is uitverkocht.. misschien zijn hier mensen die tot overmaat van ramp niet kunnen, ik heb al een kaartje, alleen vriendin van me niet, dus mocht hier iemand zijn, vriendin van me wil graag je kaartje overkopen, zie topic dat ik hier boven gepost heb
Ga ergens anders spammenquote:
Ach ik had ook liever Life of agony en Manic Street Preachers gehad, maar het is nu eenmaal niet zo. En misschien is het voor jou idd anders omdat je beter op de hoogte bent van de tourschema's van de bands. En Opeth was wat mij betreft welkom geweest. Lowlands is misschien wat angstig gezien de tegenvallende verkoop van kaarten voor Pinkpop dit jaar....quote:Op maandag 27 juni 2005 10:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik wil best grote bands hoor en ik heb het daar ook best naar mijn zin, alleen de helft van de grote bands is de afgelopen 2 jaar al geweest. Waarom boeken ze dan niet een paar andere grote bands? En ik ga me zeker vermaken op Lowlands, ik baal alleen vanwege de line-up omdat ik gezien mijn lijstje er veel meer van verwacht had (en dat had ook gewoon gekunt, ik heb met meerdere bands contact gehad en die zeiden allemaal beschikbaar te zijn, maar er is gewoon geen contact met ze opgenomen, bijv. Opeth... dat is toch zonde?)
Dat is mijn droom ook!quote:Op maandag 27 juni 2005 10:48 schreef maniack28 het volgende:
angstig = laf
Als ik ooit de lotto win, dan ga ik mijn eigen festival organiseren!!! Gewoon wel een goeie line-up maken
Dealquote:Op maandag 27 juni 2005 10:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is mijn droom ook!![]()
We kunnen elkaar wel inhuren dan![]()
En zo was het weer vredig in Lowlandslandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |