haha echt geweldig....achterlijke breezerslet ga lekker naar van die boerenfeesten als je toch alleen komt om te neukenquote:Woeiii, ik heb mijn lemming-topic gevonden.
Stomme Lolandsals reactie op A Campingflight to Lowlands paradise nummer 6
Mij lag bij dat 'ie grappiger was, maar goed, moest 'm toch even posten.
Welke leuke dingen komen daar dan? want op tv suckt het echt allemaal..quote:
Ik zou zeggen kijk eens in het betreffende topic, maar o.a. REM, Nine Inch Nails, Interpol, Racoon, Lenny Kravitz en The Departure....quote:Op zondag 26 juni 2005 10:44 schreef daeri het volgende:
[..]
Welke leuke dingen komen daar dan? want op tv suckt het echt allemaal.... rock im park in duitsland heeft wel een vette line up..
Niet helemaal mijn stijl.. zijn allemaal van die nep rock dingen op NiN na.. Jamie Cullum.. kom nou.. ze kunnen er net zo goed U2 en Coldplay ook op neer pleuren, want die 'rocken' net zo hard als REM .. ik vind het niksquote:Op zondag 26 juni 2005 10:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk eens in het betreffende topic, maar o.a. REM, Nine Inch Nails, Interpol, Racoon, Lenny Kravitz en The Departure....
Ach we zullen dit maar op een mening houden he... en hiermee bevestig je tevens mijn eerdere post over het negativisme... maar dat had je zelf ook wel door denk ik....quote:Op zondag 26 juni 2005 10:48 schreef daeri het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn stijl.. zijn allemaal van die nep rock dingen op NiN na.. Jamie Cullum.. kom nou.. ze kunnen er net zo goed U2 en Coldplay ook op neer pleuren, want die 'rocken' net zo hard als REM .. ik vind het niksgeef mij maar de line-up van Lowlands
Hoezo? Omdat ik de line up kut vind ben ik gelijk negatief?quote:Op zondag 26 juni 2005 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach we zullen dit maar op een mening houden he... en hiermee bevestig je tevens mijn eerdere post over het negativisme... maar dat had je zelf ook wel door denk ik....
HIM zou ook wel stoer zijn (zoals op je site staat) .. ga ik nml 22 september ook al heenquote:Op zondag 26 juni 2005 11:27 schreef maniack28 het volgende:
uhuDat kan... maar denk het niet meer he, al zoveel dance bevestigd... Ik verwacht eigenlijk alleen nog wat hardere muziek, maar misschien boeken ze die dit jaar niet en gaan ze de nog meer commerciele kant op (met o.a. Korn, QOTSA, Foo Fighters, Marilyn Manson, Incubus enz. enz. )
Lees eens bij nieuwsquote:Op zondag 26 juni 2005 11:31 schreef LintuxCx het volgende:
maniack28, trouwens, je site is niet helemaal up-to-date, er moet 100% bij iig Röyksopp staan.
die is er nietquote:
hij staat stond vrijdag ook op Glastonbury, zelfs met speciale 3d showquote:Op zondag 26 juni 2005 11:23 schreef menesis het volgende:
van je website:
Fatboy Slim Portugal (6-8), Liverpool (27-8) 70% Europese (festival)tour
Dat zou wel heel grappig zijn als die kwam!
Ja, dat zag er vrij oké uit op tvquote:Op zondag 26 juni 2005 18:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij staat stond vrijdag ook op Glastonbury, zelfs met speciale 3d show
Oh, dat spijt me... ik heb geen firefox om dat te testen. Hoe kan dat trouwens wat het is gewoon een standaard css scriptjequote:Op zondag 26 juni 2005 13:55 schreef menesis het volgende:
[..]
die is er niet![]()
edit: ow, je bedoelt jouw site! Lekker handig dat die knoppen niet werken onder firefox t trouwens![]()
Maar ook onder actueel op jouw site staat niets over royksopp dus wat bedoel je?
quote:
quote:Vorig jaar op Lowlands werd ineens gezocht naar ene Theo. De mooiste verhalen over de achtergrond van het verhaal konden gelezen worden, maar een ding was duidelijk: dit was niet op Lowlands bedacht.
Op het Southside festival enige maanden ervoor was men bijvoorbeeld ook al op zoek geweest naar deze Theo. Waarschijnlijk is hij echter terecht, alleen is dit jaar zijn zusje Helga zoek... Maar misschien dat zij dit jaar op Lowlands of een ander festival weer opduikt; je weet het maar nooit.
Ah okquote:Op zondag 26 juni 2005 22:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Oh, dat spijt me... ik heb geen firefox om dat te testen. Hoe kan dat trouwens wat het is gewoon een standaard css scriptje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |