quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:03 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik kan me nog een topic van hier voor de geest halen van een vrouwtje wat speciaal voor Tiësto gekomen was en haar BBQ + 2 Kilo vlees had meegenomen en dan stond ze raar te kijken dat het niet mee naar binnen mocht, en dat ze niets kon zien bij Tiësto toen ze 10 minuten voor het begin van het concert aan kwam, en het waren allemaal maar botte boeren, en het regende, en ze werd vies... en blablabla... Heerlijk gewoonNa een dag is ze naar huis gegaan!
Jammer dat ik het even niet meer kan vinden![]()
HAHA! OMFG! Die nrg komt uit Waddinxveenquote:
waarom haal je em niet gewoon bij het postkantoor?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:15 schreef daeri het volgende:
Kaartje net besteld!hoop m volgende week binnen te hebben via ticket service
Ow! nrg heeft ook een hoompeedgj ==> http://nrg_debbie.tripod.comquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:01 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
HAHA! OMFG! Die nrg komt uit Waddinxveendaar woon ik ook
shiiitt..wat een kutje
ode aan Lowlands
![]()
(sorry voor mn enthousiasme)
Whahahhahaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hier is overigens nog zo'n vrolijke frans: Lowlands 2002
Wie koopt dat dan ook!quote:Drinken 3 muntjes voor een bekertje Bacardi breezer
OMFGquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hier is overigens nog zo'n vrolijke frans: Lowlands 2002
Alleen mensen die zinnig posten op Fok gaan naar Lowlands.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:42 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Alleen mannen die zittend plassen gaan naar lowlands.
Helpquote:Wat een onmogelijke hokjes allemaal! Word ik oud? Watskeburt?! Kun je DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG nog volgen? Ga het checken op Lowlands!
een parodie op een topic..als iemand bv een topic opent in KLB dat zijn fiets is gestolen is een lemming bv een topic (in ONZ) waarbij diegene een nieuwe fiets heeftquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:09 schreef menesis het volgende:
[offtopic] wat is een lemming? Ik ken het spel wel maare....op een forum???[/offtopic]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |