Lowlands is zolang ik me herinner standaard minimaal 1 dag regen... And I don't give a damn!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:39 schreef Kos het volgende:
Vriendin van mij had zo'n tampon-inbreng-hals-ding mee in haar tas... werd ze gefriskt... door een vrouw... die wist niet wat het was en nam het bijna in beslag... hij mannelijke collega herkende het en toen mocht ze het houden
Ik wacht denk ik de weersverwachting af voordat ik mijn kaartje koop. Heb eigenlijk weinig zin in kloteweer...
vorig jaar hebben ze gewoon niks gecontroleerd, vraag me af ze dat nog een jaar durven.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:39 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar 2003 was werkelijk hell! Hoop dat het dit jaar weer net als vorig jaar gaat! Ik stond gewoon binnen het uur op de camping! 2003 daarentegen stond ik vanaf 12:00 op iets meer als 15 meter van de poortjes... 4 uur later stond ik ook nog eens op de camping. Niet normaal!
regen krijgen we sowiesoquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:39 schreef Kos het volgende:
Vriendin van mij had zo'n tampon-inbreng-hals-ding mee in haar tas... werd ze gefriskt... door een vrouw... die wist niet wat het was en nam het bijna in beslag... hij mannelijke collega herkende het en toen mocht ze het houden
Ik wacht denk ik de weersverwachting af voordat ik mijn kaartje koop. Heb eigenlijk weinig zin in kloteweer...
Ik heb niet gehoord van opstootjes, messentrekkerij of andere ongeregeldheden hoor... Dus ik denk dat ze het gewoon net als vorig jaar doen. Ik hoop het althans!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig jaar hebben ze gewoon niks gecontroleerd, vraag me af ze dat nog een jaar durven.
Tis altijd regen op lowlandsquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:41 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Lowlands is zolang ik me herinner standaard minimaal 1 dag regen... And I don't give a damn!
NEEHEE! Ik wil zon!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:42 schreef rubbereend het volgende:
regen krijgen we sowieso
Fuck de zon! Hozen moet het! Met bakken uit de hemel... Behalve als ik mijn tent op zet!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:43 schreef Kos het volgende:
[..]
NEEHEE! Ik wil zon!
(maar idd, altijd 1 dag regen gehad tot nu toe...)
Ja, vorig jaar ging het hozen, lekte mn tentquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Fuck de zon! Hozen moet het! Met bakken uit de hemel... Behalve als ik mijn tent op zet!
wel veel glaswerk op de camping hoor. En ongeregeldheden zijn er idd nauwelijks, maar t lowlandspubliek is gewoon erg vriendelijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:43 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik heb niet gehoord van opstootjes, messentrekkerij of andere ongeregeldheden hoor... Dus ik denk dat ze het gewoon net als vorig jaar doen. Ik hoop het althans!
Yep.. maar vond de sfeer vorig jaar wel minder dan de jaren daarvoor..quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel veel glaswerk op de camping hoor. En ongeregeldheden zijn er idd nauwelijks, maar t lowlandspubliek is gewoon erg vriendelijkMaargoed iedereen weet dat er vorig jaar weinig tot niets is gecontroleerd dus de drempel om veel van iets mee te nemen is nu lager.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:48 schreef daeri het volgende:
[..]
Yep.. maar vond de sfeer vorig jaar wel minder dan de jaren daarvoor..
Haha idd! Anders is het ook veel te warm in die bigass circustentenquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Fuck de zon! Hozen moet het! Met bakken uit de hemel... Behalve als ik mijn tent op zet!
Ik vond 2004 ook erger dan 2002 ... tiesto pit crewquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
2004Maar wel Pinkpop ->1996...
![]()
quote:
mijn schoenen en benen leken wel van olifants huid.. gewoon lekker stampen in de modderquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]breezer meisjes niet, die waren al bang bij het woord modder, god wat heb k gelachen over die meisjes die niet door t slootje naar de overkant durfen omdat hun schoentjes vies konden worden
Ik bedoelde dat 2004 mijn eerste Lowlands wasquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:55 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik vond 2004 ook erger dan 2002 ... tiesto pit crew
Owquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat 2004 mijn eerste Lowlands was
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:58 schreef daeri het volgende:
[..]
mijn schoenen en benen leken wel van olifants huid.. gewoon lekker stampen in de modder.. heb na lowlands al de modder van mn schoenen moeten schuren
idd schoenen voor de tent..quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]heerlijk en dan je schoenen voor de tent?
wij hadden iemand bij de groep die dat perongeluk had gedaan...... en vervolgens regende het de hele nacht...........
Ik kan me nog een topic van hier voor de geest halen van een vrouwtje wat speciaal voor Tiësto gekomen was en haar BBQ + 2 Kilo vlees had meegenomen en dan stond ze raar te kijken dat het niet mee naar binnen mocht, en dat ze niets kon zien bij Tiësto toen ze 10 minuten voor het begin van het concert aan kwam, en het waren allemaal maar botte boeren, en het regende, en ze werd vies... en blablabla... Heerlijk gewoonquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]breezer meisjes niet, die waren al bang bij het woord modder, god wat heb k gelachen over die meisjes die niet door t slootje naar de overkant durfen omdat hun schoentjes vies konden worden
Whahaha, idd, op het stuk camping waar ik stond waren ook twee gozers, en die kwamen speciaal voor Tiesto en die zijn ná tiesto ook gelijk opgetieftquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:03 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik kan me nog een topic van hier voor de geest halen van een vrouwtje wat speciaal voor Tiësto gekomen was en haar BBQ + 2 Kilo vlees had meegenomen en dan stond ze raar te kijken dat het niet mee naar binnen mocht, en dat ze niets kon zien bij Tiësto toen ze 10 minuten voor het begin van het concert aan kwam, en het waren allemaal maar botte boeren, en het regende, en ze werd vies... en blablabla... Heerlijk gewoonNa een dag is ze naar huis gegaan!
Jammer dat ik het even niet meer kan vinden![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:03 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik kan me nog een topic van hier voor de geest halen van een vrouwtje wat speciaal voor Tiësto gekomen was en haar BBQ + 2 Kilo vlees had meegenomen en dan stond ze raar te kijken dat het niet mee naar binnen mocht, en dat ze niets kon zien bij Tiësto toen ze 10 minuten voor het begin van het concert aan kwam, en het waren allemaal maar botte boeren, en het regende, en ze werd vies... en blablabla... Heerlijk gewoonNa een dag is ze naar huis gegaan!
Jammer dat ik het even niet meer kan vinden![]()
dat is dan een duur kaartje geweest, alleen voor Tiestoquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:05 schreef daeri het volgende:
[..]
Whahaha, idd, op het stuk camping waar ik stond waren ook twee gozers, en die kwamen speciaal voor Tiesto en die zijn ná tiesto ook gelijk opgetieft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |