Maar dat genieten zit wel goed lees ik al.quote:Mag ik nog even Jonnetje en hubby en Wilyan feliciteren met hun dochtertje Hanne?
Hele dikkeen hoop dat jullie nu lekker thuis aan het genieten zijn.
maar niet vergeten snel een fotootje te plaatsen![]()
Goed zoquote:Op maandag 27 juni 2005 22:43 schreef Jonnetje het volgende:
Hanne heeft vandaag die nieuwe gehoortest gehad en is geslaagd.
Ze is vanmorgen ook even gewogen............
Hanne woog 3790 gram!
Ze is dus al vet over haar geboortegewicht heen!
Sanne drinkt ook geen dik sap maar ze lust wel 1e sapje van olvarit smaak appel-perzik.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:24 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik lees de laatste wel meer dat een aantal babietjes geen water/diksap lusten. Ook die van mij niet.
Maar nu ga ik volgende week voor 3 weken naar Spanje (lekker warrum dus) en vroeg me af hoe je nu kan "stimuleren" dat ze wel wat water tussendoor drinkt i.p.v. alleen maar melk. Kan daar ook niet teveel van geven natuurlijk.
Thee, roosvicee, diksap met waterquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:24 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik lees de laatste wel meer dat een aantal babietjes geen water/diksap lusten. Ook die van mij niet.
Maar nu ga ik volgende week voor 3 weken naar Spanje (lekker warrum dus) en vroeg me af hoe je nu kan "stimuleren" dat ze wel wat water tussendoor drinkt i.p.v. alleen maar melk. Kan daar ook niet teveel van geven natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |