abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28190373
Bedankt voor de tip LB, ik zal er eens naar kijken vanmiddag.
Ik was al blij dat ze deze beker zelf vasthoudt, bij de gewone tuitbeker laat ze mij de beker bedienen en steekt ze haar hoofd weer naar voren als ze een slokje wil (dat vindt ze dus het makkelijkst). Zelf uit de kraan drinken is trouwens ook een succesnummer hier.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 12:35:57 #52
62233 Jelief
ikke lief!
pi_28190504
De hema heeft ook fijne antilekbekers!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_28190624
Hier heb ik een antilek beker van tupper wear en ik ben er erg blij mee, doordat de tuut wat zacht is krijt Thijs er altijd wat uit.

Suzanna Thijs slaapt snachts wel goed (lees dat hij pas tegen 23/24 uur naar boven gaat) alleen overdagis niet echt meer slapen te noemen.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:06:13 #54
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28191584
Arme kleine Noa!

Hier in huis is het nu al meer dan 30 graden, WHOEI!
Gelukkig schijnt Juultje het goed te trekken, alleen 's middags slapen lukt niet echt.
Toch wel fijn voor al die kindjes dat het vannacht al koeler wordt.
pi_28192950
Fijn voor de papa's en mama's ook hoor, dat het weer wat koeler gaat worden (zit hier met m'n voeten in een tummytub vol koud water, maar dat terzijde)

Tomas slaapt 's middags ook wat minder. De ochtenden en avonden gaan wel prima. En hij heeft wat uitslag, volgens mij ook van de warmte.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_28193205
Ik zet thuis het campingbedje vaak buiten met mooi weer. Daar slaapt ie overdag prima in. Lekker in de schaduw
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_28195234
campingbedje staat nog steeds bij mijn pa.... misschien maar eens op gaan halen van het weekend
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_28195358
he gets lekkere poepverhalen...

anna heeft vanmorgen ON-INGEBAKERD geslapen! wel wat korter dan gewoonlijk maar toch. ik had 't verhaal van tex/noah ( ) nog ingedachten en met deze hitte vind ik 't zo naar om haar in te bakeren, dus maar weer es geprobeerd. wel in een dun slaapzakje onder een lakentje (dus evengoed nog best warm) maar anders zou ze zich denk ik heel snel bloot trappelen en dan was in slaap vallen denk ik nog veel moeilijker geweest.
pi_28195430
Anna Knap hoor! Lekker idee Bix.
pi_28195566
ow wat fijn Bix en lekker Anna zo slapen zonder ingebakerd te liggen
pi_28197127
ow ja ik had nog een vraagje hiero

Thijs krijgt nu ook flesmelk alleen vraag ik me af hoeveel melk jullie per fles klaar maken ongeveer, ik doe nu nog steeds 180 cc water en 6 scheppen poeder per fles die hij nog krijgt.
pi_28197170
Staat toch op het pak Bar?
pi_28197211
Bix: lekker! Wat goed van Anna!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 24 juni 2005 @ 17:44:24 #64
105888 renzell
pi_28199738
Anna; wat goed!!!

Ik heb Julius hier wel ingebakerd, maar met pijn in mijn hart en met om het kwartier naar zijn kamertje lopen om te zien of ie nog wel ademt...

en ja, voor de ouders ook niet vervelend; een paar graden eraf, al lig ik sinds een uurtje prima in ons opblaasbad en steken wij zo met plezier de BBQ aan hiero....
  vrijdag 24 juni 2005 @ 17:50:09 #65
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28199887
Anna wat goed En dat met dat warme weer, dan hebben veel kindjes toch al zo'n moeite met slapen.

En zo zielig voor al die kleintjes die met dit weer niet kunnen slapen... Noah doet het wel aardig vind ik. Vanmiddag paste mijn zus op terwijl ik was werken (ben postbode, da's ook wel afzien met dit weer trouwens ) en die wilde lekker weer naar dat pierebadje gaan, zat er geen water in!! Dus toen heeft ie op het balkon lekker in het badje gespeeld We koelen hem gewoon regelmatig af met water en in bad enzo, en dan slaapt ie nog best goed!

Het blijft trouwens nog de hele week mooi weer hoor (alleen het weekend wel wat kans op regen en onweer), alleen dan een paar graden minder. Net wat beter uit te houden denk ik.
Wel een voordeel van mijn werk: ik ben voor mijn doen best bruin geworden

Noah is trouwens ook bruin geworden: zijn benen zijn bruiner dan die van mij (Z'n benen steken meestal onder de kap/parasol uit in de kinderwagen, dus die zijn bruiner dan de rest van zn lichaam )
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2005 @ 17:55:05 #66
81992 Githa
pi_28200009
Anna wat goed

Jordy kan kroelen Ik ben zo trots!
Hij duwt zijn hoofdje tegen me aan vaak al schuddend om te knuffelen en zegt dan heel lief "aaaaaaaaaaaaaaaaah! "

en iedere keer als ik vraag gaan we kroelen dan doet hij dat echter ook alleen bij mama Papa, tante Reni en de nichtjes kregen helemaal niks
  vrijdag 24 juni 2005 @ 17:57:35 #67
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28200067

Sanne lekker onspannen in de wipstoel
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  vrijdag 24 juni 2005 @ 18:46:19 #68
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28201246
Jordy kroelen is kewl

Sanne wat zit je lekker in je wippertje
  vrijdag 24 juni 2005 @ 19:15:09 #69
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28201898
Jordy Lief!

Nadat Noah even heeft geslapen, het echt tijd was voor zn fles, en de tv uit stond Noah nog een keer hetzelfde prakkie gegeven als gisteravond (bloemkool+aardappel+melk+liga eerst stap). En hij vond het lekker!!! Ik ben zo trots! Ik dacht gisteravond dus al dat ie het met die liga erdoorheen niet zo vies vond als de eerdere pogingen, maar ja hij moest steeds na 1 hapje al kokhalzen en overgeven en als ik net heb overgegven heb ik ook geen zin in eten

Ik ben zo trots en zo blij Is het allemaal niet voor niets geweest! En hij heeft nog aardig wat gegeten ook, ik denk ongeveer 1/3 van een potje zeg maar Hij probeerde ook nog zelf met een lepeltje te eten

©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2005 @ 19:41:51 #70
81992 Githa
pi_28202536
Noah YEAH! was eigenlijk best lekker he
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:00:12 #71
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28202994
Wat er wel weer voor zorgde dat ie zn fles maar hálf leeg had (dus maar 100 ml ipv 200) en hij dronk al zo slecht vandaag en de diksap wil ie ook niet meer, en nu is ie ook nog aan de diarree... Er is ook altijd wel wat hè
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2005 @ 20:12:15 #72
81992 Githa
pi_28203392
Nouja dat hij nu zijn fles niet helemaal wil lijkt me logisch en die diarree zou ook erg goed van de warmte kunnen komen, Jordy heeft namelijk ook nogal wat dunne broeken met dit weer.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:35:29 #73
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28204080
Saskia begon ook pas iets anders dan melk te drinken na haar eerste verjaardag.. en eten was ook niet zo geweldig tot die tijd.
Maar tot de eerste verjaardag heet het niet voor niet bijvoeding... Flessen (of borst) is dan nog gewoon de voornaamste voedingsbron.

En ja, kleintjes en hitte..het is altijd afwachten en aftasten hoe het gaat en hoe ze slapen. De algemene tendens hier ziet er trouwens goed uit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:39:19 #74
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28204220
Ja maar slecht drinken, diarree, deze warmte... Ik wil gewoon niet dat ie uitdroogt snappie
Echt veel plast ie niet meer namelijk. Nog wel wát dus, en ik plas zelf ook veel minder nu met deze warmte, maar niet nog erger gaan worden dus. Maar we blijven proberen
©Dumbo
  zaterdag 25 juni 2005 @ 09:16:30 #75
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28215583
Gisteravond wel even geschrokken... Noah was echt zo suf enzow, reageerde amper ergens op, staarde maar suf voor zich uit... Nou kon dat natuurlijk ook wel door slaperigheid en de warmte komen, maar dit was echt anders dan anders vond ik. Gelukkig heeft ie toen wel aardig wat gedronken, eerst een fles van 200ml+20ml extra water, daarvan had ie 190 gedronken, en daarna nog zo'n 40ml gewone verhouding. vanochtend had ie ook weer een redelijke plasluier En nu is ie weer z'n oude zichzelf Hopelijk gaat het nu weer beter nu het wat afgekoeld is. En ook met alle andere babietjes die zo'n last van de warmte hadden natuurlijk!
©Dumbo
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2005 @ 10:16:47 #76
81992 Githa
pi_28216036
Hier een vermoeiende nacht gehad .... Jordy ldraaide steeds op zijn buikje in bed en lag dan met een been en een arm helemaal scheef, klem in bed en dus begon hij dan te huilen.
Het was harstikke warm dus hij lag zonders laapzak dus logica dat hij dan draait.
Na 4.00u vanmorgen en 20 omdraaibeurten verder was ik het toch echt beu en heb hem weer in de slaapzak gelegd, het was ietsie koeler dus vooruit!
Hmmmz jah hij is gewoon door blijven draaien MET slaapzak, dat werkt dus ook niet meer enne nu ben ik moe
Gewoon onvoorstelbaar hoe ze zich in bochten kunnen wringen en vast komen te zitten.
pi_28216053
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:16 schreef Githa het volgende:
Hier een vermoeiende nacht gehad .... Jordy ldraaide steeds op zijn buikje in bed en lag dan met een been en een arm helemaal scheef, klem in bed en dus begon hij dan te huilen.
Het was harstikke warm dus hij lag zonders laapzak dus logica dat hij dan draait.
Na 4.00u vanmorgen en 20 omdraaibeurten verder was ik het toch echt beu en heb hem weer in de slaapzak gelegd, het was ietsie koeler dus vooruit!
Hmmmz jah hij is gewoon door blijven draaien MET slaapzak, dat werkt dus ook niet meer enne nu ben ik moe
Gewoon onvoorstelbaar hoe ze zich in bochten kunnen wringen en vast komen te zitten.
bedoel je klem vanwege de spijltjes ??

Heb je een lakentje over ?? Die door de spijltjes heen weven, niet te veel lagen op elkaar, moet wel blijven ademen. maar de beentjes en armpjes schieten er niet zo makkelijk door. Handig, praktisch en doedkoper dan heel wat bestaande koopdingen (die lang niet altijd veilig zijn)
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2005 @ 10:23:35 #78
81992 Githa
pi_28216098
jah klem tussen de spijlen...WAUW knor dat is een idee thnx

Het draaien heeft hij helemaal ondekt en hij doet dit het liefst de hele dag en nacht door, hij begint nu ook pogingen te doen om zijn knieën onder zijn buik te krijgen maar zijn bovenlijfje werkt dan niet mee en dan krijg je zo'n rups idee en gaat die kont alleen de lucht in en staat Jordy in een haakse hoek
ze kunnen ook wel erg komisch zijn. Ik moet dan zo hard lachen om zijn kunsten en Jordy maar gillen uit frustratie omdat het in poging 1 niet zo gaat, als hij zou willen.
pi_28223425
githa, pfoeh wat een druktemaker die jordy! misschien vanmiddag zelf ook nog even bijslapen?

anna heeft vannacht ook weer on-ingebakerd geslapen , in een slaapzakje. ze was wel vroeg wakker (6.00u) maar ze heeft dwars door heel zware onweersbuien heen geslapen, en vanochtend heeft ze bij ons in bed nog lekker uitgeslapen (9.00u! ook piet sliep toen nog!) in bed draait ze (nog) niet zoveel, in de box gaat ze wel alle kanten op, en zit ze ook vaak met haar benen tussen de spijlen. ze is gisteren ook voor 't eerst van rug naar buik gedraaid.
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2005 @ 15:48:51 #80
81992 Githa
pi_28223905
Hij wil zo zo zo graag Bix... hij geeft gewoon niet op

Anna wat goed zeg niet ingebakerd, uitgeslapen, door het noodweer heen geslapen en dan nog eens omrollen ook jij gaat ook hard hoor
  zaterdag 25 juni 2005 @ 16:34:34 #81
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28225085
goeie tip zeg van Knor ik heb het ook al paar x gehad dat Maxim klem zat met zn voetje tussen de spijlen van zn bedje, ik geef hem nog steeds elke x een slaapzak aan (zonder romper) en doe die omslaan onder het bed, hij heeft gelukkig nog niet ontdekt dat hij ook kan gaan proberen te draaien met slaapzak aan.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 16:47:58 #82
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28225432
bij hoeveel maanden mag je de kleine bij je in bed leggen??

Sanne is nu 4 maanden.
(Hans teeuwen)
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2005 @ 17:32:13 #83
81992 Githa
pi_28226763
Hoe bedoel je bij je in bed nemen Edje?
  zaterdag 25 juni 2005 @ 17:35:55 #84
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28226859
ik geloof niet dat er een leeftijd staat vanaf wanneer het echt veilig is, het is altijd oppassen natuurlijk.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 17:36:47 #85
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28226885
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 17:32 schreef Githa het volgende:
Hoe bedoel je bij je in bed nemen Edje?
dat ze ff lekker bij je ligt
(Hans teeuwen)
  zaterdag 25 juni 2005 @ 17:40:46 #86
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28226993
ik neem Maxim altijd smorgens bij mij in bed. en dat al vanaf dag 3. als hij wakker word pak ik hem bij me en laat ik hem eten, en dan vallen we saampies nog eventjes in slaap

hij ligt dan wel aan de binnekant vh bed omdat hij zo lekker beweeglijk is tegenwoordig, en we liggen met ons hoofden op dezelfde hoogte zodat ik zeker geen dekbed over hem heen kan trekken. en meestal lig ik ook nog op mijn buik en mijn linkerbeen opgetrokken aan de onderkant van zijn voetjes zodat hij ook niet naar beneden kan zakken. kussen zet ik omhoog, kan hij daar ook niet tegenaan komen liggen, en we hebben 2 aparte dekbedden, kan papalief ook niks per ongeluk doen.
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2005 @ 17:45:43 #87
81992 Githa
pi_28227133
Ik neem Jordy in de ochtend ook wel eens mee in bed maar dan is dat alleen om wat te knuffelen en te spelen. Ik durf echt niet te gaan slapen. Nu hij zo kan rollen al helemaal niet meer.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 17:48:02 #88
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28227202
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 17:45 schreef Githa het volgende:
Ik neem Jordy in de ochtend ook wel eens mee in bed maar dan is dat alleen om wat te knuffelen en te spelen. Ik durf echt niet te gaan slapen. Nu hij zo kan rollen al helemaal niet meer.
dat bedoel ik maar ze zijn zo bewegelijk sanne nu ook.
(Hans teeuwen)
  zaterdag 25 juni 2005 @ 17:52:44 #89
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28227320
maxim rolt ook alle kanten op, maar als hij ook maar 1 beweging maakt ben ik al wakker.
pi_28232199
hier ongeveer net zoals bij martineke. we kijken goed uit, het voelt heel veilig zo, en heel erg fijn. ook 's middags slaapt ik vaak zo samen met anna. ze kan drinken zoveel/vaak ze wil dan en slaapt dan heerlijk in.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 20:38:39 #91
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28232416
Hier ook zoals bij Martineke en Bix, het gebeurt zeer regelmatig dat Yoram vroeg in de ochtend van zijn bedje naar de mijn verkast en na de voeding niet meer terug in zijn eigen bedje gaat omdat we beide in slaap zijn gevallen

Die reclame is doodeng he!?!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_28236935
ja die reclame is heel eng.
  zondag 26 juni 2005 @ 00:32:05 #93
105888 renzell
pi_28239213
Nu weet ik het zeker...
Julius gaat morgen linea recta de BBQ op!
Hij is te lief voor woorden!!!
en ja, wij hebben hem 's ochtends ook wel eens lekker gezellig en heel voorzichtig tussen ons in genesteld...

Truste
  zondag 26 juni 2005 @ 08:07:10 #94
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_28242956
Demi gaat ook 's ochtends bij ons in bed , ik ga dan niet meer slapen omdat ik dat eng vind.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 26 juni 2005 @ 08:42:46 #95
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_28243044
Luuke ligt elke ochtend even tussen ons in. Tegenwoordig leggen we haar weer terug voor we in slaap vallen (enge reclame). Toen ze kleiner was legde ik een kussen op het dekbed, onder haar voeten, en gingen we zelf extra hoog liggen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_28255368
Dit is misschien wel leuk voor de ouders van baby's die rond 8/9 maanden ineens 'moeilijk' worden om te lezen: artikel op OOL.
pi_28255437
Je kan je kindje toch gewoon lekker tussenin nemen en dan op de dekens/dekbed leggen? Zo deden wij dat tenminste.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28255727
* Jonnetje komt zich hier ok melden met Hanne..

Hai hai!
Ik ben er weer!

Afgelopen donderdag zijn we thuis gekomen uit het ziekenhuis. Alles gaat goed. De borstvoeding gaat echt lekker. Hanne vind het lekker, drinkt goed en daar ben ik heel erg blij mee! Tot nu toe gaat het zelfs beter dan ik haast had verwacht!

Het gaat dus erg lekker hier, Michiel is trouwens nog twee weken vrij dus het is hier genieten geblazen. Wat we ook met volle teugen doen.

Hanne is een echt meisje.. Lang en tenger.
Ze woog bij de geboorte 3630 gram en was iets van 54 cm.
Heel wat anders dan die dikke beer die Wilyan toen was.

Ik zelf heb nog wel wat last van de hechtingen maar dat gaat ook wel weer over.. (hoop ik dan maar ) Verder heb ik nu iets last van stuwing maar dat is ook alweer bijna over.

En Wilyan?
Die is zooo lief voor zijn kleine zusje.. Elke keer gaat ie naar haar toe en dan is het steeds "Hallooo beejbieeee!" En als ze wat kreunt of huilt word ze over haar bolletje geaaid of probeert hij haar een speentje te geven.
W ~ H ~ T
  zondag 26 juni 2005 @ 21:57:10 #99
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_28255960
Jonnetje wat klinkt dat heerlijk! Fijn dat je weer thuis bent, geweldig dat de kleine (nou ja, lange meer ) Hanne het zo lekker doet. En Wilyan een trotse en grote broer zo te horen

Geniet van je gezinnetje, rust lekker uit en nogmaals heel veel geluk met Hanne!!

O, ja Michiel eindelijk vrij, lekker hè?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 26 juni 2005 @ 22:17:06 #100
640 snoopy
peanuts
pi_28256524
Jonnetje, welkom thuis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')