Dus die vleesetende planten heb je ook weg moeten doen...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:35 schreef Stali het volgende:
Bij ons op het werk mogen we geen cactussen...
Volgens mijn baas schrikt het bezoekers teveel af.
Dé Veluwse poema, bedeol je? Droef.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef briana_muirinn het volgende:
Mijn cactus is aangevallen door een witte veluwse poema....![]()
Dus ik heb geen cactus meer om aan dit topic bij te dragen, maar succes met het ompotten van je Sylvia![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
Wij hebben een cactus en haar naam luidt Sylvia.
Stali heeft van mij een ras gekregen speciaal gekweekt voor op de hoek van je bureau. Ze zijn te verkrijgen - onder de toonbank - bij alle tuincentra in Nederland.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:33 schreef MrWes het volgende:
Zijn er vleesetende planten voor binnen?
Waar ken ik die kopuh
Mijn baas is geen plantenkenner...quote:Op woensdag 23 november 2005 17:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus die vleesetende planten heb je ook weg moeten doen....
Die je van mij hebt gekregen, bedoel ik?.
O, ja? En wat geef je hem te eten? Kattenbrokken??? Kittekat??? Stukjes van iemands pink???quote:
Eens in de veertien dagen een flinke scheut water, verder zorgt Ludovicus voor zichzelf.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ja? En wat geef je hem te eten? Kattenbrokken??? Kittekat??? Stukjes van iemands pink???
Ja eh wat? Uitzendkrachten, stagiaire's...quote:Op woensdag 23 november 2005 18:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Er verdwijnen bij ons wel mensen...
ludovicusquote:Op woensdag 23 november 2005 18:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Mijn baas is geen plantenkenner...
Hij denkt bij Ludovicus vast aan een ficus.
Ludovicus groeit hard....
Maar even serieus, waar kan ik zo'n plant kopen en heeft iemand er foto's van?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali heeft van mij een ras gekregen speciaal gekweekt voor op de hoek van je bureau. Ze zijn te verkrijgen - onder de toonbank - bij alle tuincentra in Nederland..
Ik was serieus. Vergat de kickbacks die je moet betalen erbij te vermelden.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:59 schreef MrWes het volgende:
[..]
Maar even serieus, waar kan ik zo'n plant kopen en heeft iemand er foto's van?
Jij hebt er ervaring mee?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:07 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ompotten van catussen is op zich niet heel moeilijk....probleem is dat de kans aanwezig is dat Sylvia de stress niet aan kan en niet aanslaat in haar nieuwe schoenen..
Ja vroeger, cactussen zijn nogal honkvast, verplaatsen in huis kan als desastreus zijn......Voor de cactus althans..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |