Hmm.. das kut voor zequote:Op donderdag 23 juni 2005 00:01 schreef DutchGooner het volgende:
Ik hoor net dat het neefje van mijn buren is overleden bij een autoongeluk vanmiddag en gelijk zie ik de beelden op het nieuws,weird
Alleen van gezicht,hij zal een jaar of 8-9 zijn geweest,zaten in totaal 4 kinderen in de auto,de andere 3 plus de bestuurder liggen in het ziekenhuisquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmm.. das kut voor ze(neem aan dat jij hem niet kende?) Hoe oud was hij?
vast veel te jong![]()
jaja ik ben lekkerquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:05 schreef Eilanden het volgende:
Vriendin roept me het bed in.....
Slaapzzzzzzzzzzzzze
triest...quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen van gezicht,hij zal een jaar of 8-9 zijn geweest,zaten in totaal 4 kinderen in de auto,de andere 3 plus de bestuurder liggen in het ziekenhuis
Veels te jong dus!quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen van gezicht,hij zal een jaar of 8-9 zijn geweest,zaten in totaal 4 kinderen in de auto,de andere 3 plus de bestuurder liggen in het ziekenhuis
Tering zeg, echt kut voor die ouders... hier komen ze niet meer overheen... dit soort dingen neem je mee je graf inquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:06 schreef clauwheee het volgende:
just me!
* clauwheee nu echt gaat..denkt ze.
Ze hadden 2 kinderen maar daar hebben ze verdomd veel moeite voor moeten doen,altijd kut zoiets,gewoon door een of andere stinkhoer die niet op zat te letten en er achter op in reed.quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tering zeg, echt kut voor die ouders... hier komen ze niet meer overheen... neem je mee je graf in![]()
![]()
![]()
R.I.P
Ze twijfelt weer.quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:06 schreef clauwheee het volgende:
just me!
Bah wat een naar bericht DG!
* clauwheee nu echt gaat..denkt ze.
En vaak hoor je dan ook nog 'maar ik kon er toch ook niks aan doen, ik deed dat ook niet opzettelijk...'quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ze hadden 2 kinderen maar daar hebben ze verdomd veel moeite voor moeten doen,altijd kut zoiets,gewoon door een of andere stinkhoer die niet op zat te letten en er achter op in reed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |