Hmm.. das kut voor zequote:Op donderdag 23 juni 2005 00:01 schreef DutchGooner het volgende:
Ik hoor net dat het neefje van mijn buren is overleden bij een autoongeluk vanmiddag en gelijk zie ik de beelden op het nieuws,weird
Alleen van gezicht,hij zal een jaar of 8-9 zijn geweest,zaten in totaal 4 kinderen in de auto,de andere 3 plus de bestuurder liggen in het ziekenhuisquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmm.. das kut voor ze(neem aan dat jij hem niet kende?) Hoe oud was hij?
vast veel te jong![]()
jaja ik ben lekkerquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:05 schreef Eilanden het volgende:
Vriendin roept me het bed in.....
Slaapzzzzzzzzzzzzze
triest...quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen van gezicht,hij zal een jaar of 8-9 zijn geweest,zaten in totaal 4 kinderen in de auto,de andere 3 plus de bestuurder liggen in het ziekenhuis
Veels te jong dus!quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen van gezicht,hij zal een jaar of 8-9 zijn geweest,zaten in totaal 4 kinderen in de auto,de andere 3 plus de bestuurder liggen in het ziekenhuis
Tering zeg, echt kut voor die ouders... hier komen ze niet meer overheen... dit soort dingen neem je mee je graf inquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:06 schreef clauwheee het volgende:
just me!
* clauwheee nu echt gaat..denkt ze.
Ze hadden 2 kinderen maar daar hebben ze verdomd veel moeite voor moeten doen,altijd kut zoiets,gewoon door een of andere stinkhoer die niet op zat te letten en er achter op in reed.quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tering zeg, echt kut voor die ouders... hier komen ze niet meer overheen... neem je mee je graf in![]()
![]()
![]()
R.I.P
Ze twijfelt weer.quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:06 schreef clauwheee het volgende:
just me!
Bah wat een naar bericht DG!
* clauwheee nu echt gaat..denkt ze.
En vaak hoor je dan ook nog 'maar ik kon er toch ook niks aan doen, ik deed dat ook niet opzettelijk...'quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ze hadden 2 kinderen maar daar hebben ze verdomd veel moeite voor moeten doen,altijd kut zoiets,gewoon door een of andere stinkhoer die niet op zat te letten en er achter op in reed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |