London Calling heb ik immers al, daar gaf je toen nog eenquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, Cake is het niet en de gebroeder Ko ook helaas niet.
Die trompet nam een prominente plek in, in hun Engelse hit, waarmee ze het hele land wakker schudden.
@Peaceman: Ik heb net bedacht dat je London Calling van The Clash wel eens zou kunnen kopen, of lekker van de zomer Singles going steady van de Buzzcocks (ook een leuk prijsje met 8 bonustracks).
Stenders staat op heeft hem gebruikt als (nieuw ingezongen) jingle, en dat is meteen een hint.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat klinkt als standaard foute kwissen jingles!
Oja, toen vroeg ik nog welke versie.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
London Calling heb ik immers al, daar gaf je toen nog eenvoor in het laatst gekocht topic! Maar die andere schrijf ik op!
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:20 schreef Gambolputty het volgende:
Boo Radleys?
Toen vroeg ik nog of het de goede versie was... heb je nooit op geantwoordquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Oja, toen vroeg ik nog welke versie.
Buzzcocks is gewoon een lekker plaatje.
Je hebt een oude 2 op 1 CD (die heb ik), je hebt een geremasterde versie, je hebt een geremasterde versie in een digipack (die misschien wel het mooiste is) en je hebt een 25 years anniversary editie met demo's en making of DVD (die heb ik ook).quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toen vroeg ik nog of het de goede versie was... heb je nooit op geantwoord![]()
Ik las het net, maar vara's hittekst deed alsof het hun eerste wasquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:42 schreef belsen het volgende:
Hun derde overigens.
De eerste in '96, de tweede in 2002 ter gelegenheid van het 50 jarige jubileum van de koningin en nu dit weer.
Ja, maar dat wordt hun eerste keer.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar de Spice Girls ook toch!
Ik zei dat niet, dat was Billy Ocean!quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, maar dat wordt hun eerste keer.
Nou, vooruit, dan mag jij een vraag stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |