Opbellen zsm naar Stichting KEI.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:04 schreef Sport_Life het volgende:
K heb informatie gekregen over de Keiweek en ik ben bij de "Funn in Grunn" dag ingedeeld bij het wakeboarden en voetballen, maar beide activiteiten zijn smiddags ingedeeld?? Moet ik dan kiezen of is dit een foutje? Kan dat?
hmm k hoorde van iemand anders die het ook had, vaag zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Opbellen zsm naar Stichting KEI.
Je kan beter bellen omdat je ze anders wellicht in een andere groep plaatsen waardoor je bv niet kan wakeboarden als je dat het liefste zou willen doen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:59 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
hmm k hoorde van iemand anders die het ook had, vaag zeg. Morgen ff mailen
.
hoe weet je waar je bent ingedeeld? ik heb alleen nog maar te horen gekregen via e-mail dat ik ben aangemeld, verder niets.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:04 schreef Sport_Life het volgende:
K heb informatie gekregen over de Keiweek en ik ben bij de "Funn in Grunn" dag ingedeeld bij het wakeboarden en voetballen, maar beide activiteiten zijn smiddags ingedeeld?? Moet ik dan kiezen of is dit een foutje? Kan dat?
K heb zo'n heel pakketje gekregen van de Kei-week incl. bandje enz. Maar ik had me vrij vroeg aangemeld eigenlijk!quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:58 schreef Tali-banaan het volgende:
[..]
hoe weet je waar je bent ingedeeld? ik heb alleen nog maar te horen gekregen via e-mail dat ik ben aangemeld, verder niets.
Voor 1e jaars? dus als je in september begint?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:29 schreef Jaguarized het volgende:
Jup.
Die heb ik 2 jaar geleden ontvangen. Maar het tijdstip is afhankelijk van de tijd waarmee je je machtiging hebt opgestuurd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Voor 1e jaars? dus als je in september begint?
Waarom ik dan nog nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:12 schreef Sport_Life het volgende:
helo code is dat dat email adres etc?? Dat heb ik wel ontvangen ja.
25-26 september.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Waarom ik dan nog niet
Ze hebben de machtiging al 2 maand geloof ik!
Wanneer halen ze het eigenlijk van mn rekening dat collegegeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |