hehe...quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:06 schreef Berkery het volgende:
Karl Marx, na het eten van een suikerspin.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:55 schreef Berkery het volgende:
Of een schrijver, USA?
quote:(1)
Ik bejubel mijzelf,
En waar ik me mee tooi, wees jij ermee getooid,
Want elk atoom dat mij behoort is evengoed van jou.
Ik lanterfant, mijn ziel op sleeptouw,
Ik hang rond en slenter wat, op mijn dooie gemak, een struise zomerse grasspriet bestuderend.
(2)
Huizen, kamers ze zijn vol parfums... de schappen staan beladen met reukwerk,
Ik adem zelf het welriekende in, het is me niet vreemd en staat me aan,
Het alcoholisch vocht zou me liefst ook nog bedwelmen, maar ik kijk wel link uit.
De lucht is geen parfum... heeft niet de smaak van alcoholisch vocht... ze is reukloos,
Mijn mond zal er altijd naar dorsten... ik ben haar aanbidder,
Ik zal op de oever bij de bosrand gaan staan, onverhuld geworden, naakt,
Ik brand van verlangen dat ze me aanraakt.
Nee, Poe schreef toch eerst en vooral proza (ook wel poëzie, toegegeven). Belangrijker nog: Poe zag er heel anders uit.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Poe?
Misschien dat ie in zijn laatste levensfase de Talibanlook had aangemeten, zou toch kunnen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, Poe schreef toch eerst en vooral proza (ook wel poëzie, toegegeven). Belangrijker nog: Poe zag er heel anders uit.![]()
Die edit is terecht, mr_a. Bovendien was ook Hemmingway toch vooral prozaïst.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Hemmingway?
edit: die van de 20ste eeuw.![]()
Whoah! Spelling hapert een beetje, het is Walt Whitman, maar goedgekeurd, natuurlijk!quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Withman?
Ciao Pylquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Whoah! Spelling hapert een beetje, het is Walt Whitman, maar goedgekeurd, natuurlijk!![]()
Ik ben er weer vandoor!![]()
Houston we have a problemquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Withney 'Junkie' Houston
Ze was nooit mooi. Gruwelijk gezicht met putten enzo. Maar wel een geweldige uitstraling.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:43 schreef Smirnov het volgende:
[..]
Als ze het is, dan is ze niet mooi oud(er) geworden![]()
Die naam zegt me niets. Het is in ieder geval niet de meneer van mijn plaatje.quote:
Mar ik had Chrissie goed in de gatenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die naam zegt me niets. Het is in ieder geval niet de meneer van mijn plaatje.
Kan je nog een tipje van de sluier oplichten ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:52 schreef Tokay het volgende:
...
Jaren geleden was hij hot news.
Vooral bij de sensatiekranten.
Laat maar: James Hewitt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:01 schreef sooty het volgende:
[..]
Kan je nog een tipje van de sluier oplichten ?
Goed van jou, meneer is idd James 'the rat' Hewitt, de minnaar van Prinses Diana, die na haar dood haar liefdesbrieven te koop aanbood.quote:
Best wel, ja.quote:
Haantje.quote:
quote:
Ehm, iemand die nog niet zo lang bekend is?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:26 schreef pyl het volgende:
Een "nieuwe" zangeres?Wat is dat dan?
![]()
En nog "betrekkelijk" ook..........
quote:
Auto heeft het goed gehouden vandaag,met deze extreme temperatuurquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:32 schreef fotoloog het volgende:
Auto heeft het goed gehouden vandaag,met deze extreme temperatuur![]()
Voorlopig smelt ik even weg............sjonge jonge is niet leuk om continu in je auto te zitten,maar we klagen niet,the show must go on......quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:33 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
De vorst blijft nog wel even weg, dus voorlopig zit je goed!![]()
Ik denk het wel, het meisje is nu waarschijnlijk een jaar of acht, pyl.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:34 schreef pyl het volgende:
Is dat engeltje heden ten dage nog steeds een engeltje, Tokay?
En het arme wicht is op jonge leeftijd iets ernstigs overkomen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:36 schreef Tokay het volgende:
Ik denk het wel, het meisje is nu waarschijnlijk een jaar of acht, pyl.
Niet dat ik weet, pyl.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:37 schreef pyl het volgende:
En het arme wicht is op jonge leeftijd iets ernstigs overkomen?
Nee hoor.quote:
Correct, Bolko.quote:
't Is toch wat, hè pyl?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:43 schreef pyl het volgende:
Dus ik zit hier een beetje dochtertjes van B-celebrities te raden...............?![]()
![]()
![]()
Welnee joh!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef Bolkonsky het volgende:
Depeche Mode?
Dat wist ik eigenlijk ook wel, maar het komt me zo bekend voor, dus wilde ik wat zeggen...quote:
Maakt niet uit joh, ik moest alleen een beetje lachen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:51 schreef Bolkonsky het volgende:
Dat wist ik eigenlijk ook wel, maar het komt me zo bekend voor, dus wilde ik wat zeggen...![]()
Nope.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef dolle_hond het volgende:
nieuwe band van bret dan? the tears?
In dat geval is Modus me voor, vrees ik.....quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:54 schreef Tokay het volgende:
Ben je er pyl?
Dit plaatje post ik speciaal voor jou, en slaat op het plaatje van de band hierboven.
Het ging om de meneer idd, Franz Ferdinand, en tevens de naam van de Schotse band hierboven.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:55 schreef pyl het volgende:
Die meneer links komt me bekend voor. Hou oud is die foto eigenlijk (zo ongeveer), Tokay?
Leedvermaakquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:56 schreef Bolkonsky het volgende:
Laatst werd de persoon Franz Ferdinand geplaatst en antwoordde dolle met het plaatje van de band.![]()
![]()
Halle Berry, correct.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:03 schreef Bolkonsky het volgende:
Halle Barry
Ikzelf zat anders ook behoorlijk tequote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:06 schreef Bolkonsky het volgende:
Famke Janssen
Misschien is het een idee om het dochtertje van Famke eens te plaatsen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:07 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm, deze zijn toch echt te makkelijk.
![]()
Hé, goed idee!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:08 schreef pyl het volgende:
Misschien is het een idee om het dochtertje van Famke eens te plaatsen?
![]()
Welterusten, Foto, en doe morgen de groeten aan je kanariegele karretje van me!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef fotoloog het volgende:
Trustuh,morgen weer om 6 uur naast m'n mandje....
Een goede nachtrust toegewenst, foto.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef fotoloog het volgende:
Trustuh,morgen weer om 6 uur naast m'n mandje....
Dankquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:17 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Een goede nachtrust toegewenst, foto.
Heb ik gezien, ja. Ik voelde me vereerd.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:20 schreef pyl het volgende:
Hey, Bolko, nu je hier toch bent: ik heb gisteren je avatar gebruikt als hint.![]()
Ja hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:18 schreef Bolkonsky het volgende:
Kan er een hintje van af, Tokay?
Carole Lombard, inderdaad.quote:
Huh?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:33 schreef Tokay het volgende:
Carole Lombard, inderdaad.
Om tot dat antwoord te komen, heb je dus ruim een dag gedaan, pyl.![]()
Da's snel! Dag Bolko.quote:
Laat maar.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:34 schreef pyl het volgende:
Huh?![]()
Het zullen de temperaturen wel zijn, maar ik begrijp niets vanavond............![]()
Ja, maak het nog erger........quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:35 schreef Tokay het volgende:
Laat maar.
Nope. Leeftijdsgenootje van Lombard.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:39 schreef Tokay het volgende:
Ava Gardner?
Dank,Tokay,het is veel te warm om te slapenquote:
Dat had ik je daarnet al kunnen vertellen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:44 schreef fotoloog het volgende:
Dank,Tokay,het is veel te warm om te slapen![]()
Mmmmmmmmmmm..............nu blijf ik nog even wakker.......quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:59 schreef sooty het volgende:
Deze vrouw werd beroemd vanwege de manier waarop ze stierf; Niet zozeer vanwege haar acteerprestaties.
Zelfmoord. Maar het ging niet helemaal als ze gedacht had...quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:01 schreef pyl het volgende:
[..]
Mmmmmmmmmmm..............nu blijf ik nog even wakker.......![]()
Verongelukt of vermoord?![]()
Ja, nu ga ik al helemaal niet meer naar bed....quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef sooty het volgende:
Zelfmoord. Maar het ging niet helemaal als ze gedacht had...
Gut, dit wordt nog lastig. Maar ook leuk......quote:
Fantast! Sensatiezoeker!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:08 schreef pyl het volgende:
Ze hing zich op, het touw brak en ze viel zich een fatale schedelbreuk, in die categorie?
...........en de volgende dag werd ze in een oneervolle positie aangetroffen in haar badkamer?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:18 schreef sooty het volgende:
Nope. In het geheel niet bloederig. Zij had haar bed volgelegd met roosjes en bloempjes en was ertussen gaan liggen. Dat zou een leuk plaatje worden voor de pers. Helaas moest zij die nacht nog eenmaal eruit omdat haar maaltijd eruit wilde...
Badkamer/toilet. We komen er wel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:20 schreef pyl het volgende:
[..]
...........en de volgende dag werd ze in een oneervolle positie aangetroffen in haar badkamer?
![]()
Met haar hoofd in de wc-pot. Hartstikke verdronken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:20 schreef pyl het volgende:
...........en de volgende dag werd ze in een oneervolle positie aangetroffen in haar badkamer?![]()
Het 1 is onlosmakelijk met het ander verbonden.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:18 schreef Berkery het volgende:
Het lullige is nu wel dat de manier waarop madam stierf leuker is om te raden dan haar naam
En jij noemt mij een fantast......?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:22 schreef Tokay het volgende:
Met haar hoofd in de wc-pot. Hartstikke verdronken.
Of uitgegleden over haar kots, en haar nek gebroken.
Of...
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Met haar hoofd in de wc-pot. Hartstikke verdronken.
Of uitgegleden over haar kots, en haar nek gebroken.
Of...
[kuch] Beroepsdeformatiequote:
Seem toe joequote:Op donderdag 23 juni 2005 23:45 schreef pyl het volgende:
Dames en heren...........ik wens jullie alle mogelijke koelte vannacht........![]()
Slaap lekker, pyl.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:45 schreef pyl het volgende:
Dames en heren...........ik wens jullie alle mogelijke koelte vannacht........![]()
Pinacolada song. Ene Rupert Holmes.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:49 schreef Tokay het volgende:
Amerikaanse zanger, jaren '70.
Maakte één wereldbekend cheesy liedje, echt een feelgood-nummer.
Sooty is da bomb!quote:
Da hedde gij goe gezien.quote:
Klopt! Hij gaf ooit de paal een kusje.quote:
Nee, die heeft zo'n sikkie. WK's 94 en 98 stond hij onder de lat van de Azzuri.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:45 schreef pyl het volgende:
Goedendag, een bliksembezoekje: Gianluca Pagliuca.
Zeker. Maar niet bestand tegen die pegel van Koeman.....quote:
Welke keeper wel?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker. Maar niet bestand tegen die pegel van Koeman.....![]()
![]()
quote:
Nee, niet die Ciara. Toch best een leuk nummer, dat 1,2 step?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Die Ciara?
Inderdaad. Uit o.a Bureau Kruislaan en Unit 13.quote:
Ik ken geen Tweet, wél Tweety.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Of is het Tweet?
Op zich wel maar als ik het meer dan 1 x per dag hoor dan weer niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:08 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, niet die Ciara. Toch best een leuk nummer, dat 1,2 step?
Geen Honey gezien dus.quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt, dus nee.quote:
Abe de musical, de schorpioen, de grens,quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad. Uit o.a Bureau Kruislaan en Unit 13.
Nou, het liedje van mijn mevrouw hoor je dagelijks meerdere keren voorbij komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Op zich wel maar als ik het meer dan 1 x per dag hoor dan weer niet.
Een hiphop/rnb dansflick met Jessica Alba in de hoofdrol. Best vermakelijk maar ook niet meer dan dat. Met rolletjes voor o.a. Ginuwine, Lil Romeo, Missy en Tweet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, dus nee.
Yeah!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Amerie?
Nee, die hadden 1 donkere. Dit zijn 4 donkere meiden.quote:
Amerikaans.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:21 schreef Tokay het volgende:
Brits of Amerikaans?
Goedemiddagquote:
Spoeling is inderdaad dun. Volgens mij alleen DC en zij dan. Bekendste hit van ze is: On my knees.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:23 schreef Tokay het volgende:
Voor zover ik weet ken ik helemaal geen Amerikaanse girlbands.![]()
Sorry mr_a, maar ik pas. Ken het nummer niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Spoeling is inderdaad dun. Volgens mij alleen DC en zij dan. Bekendste hit van ze is: On my knees.
Nee, die had ik echt nooit geweten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:28 schreef mr_anonimous het volgende:
The 411.
Ze hebben na On my knees ook niet echt hits meer gescoord.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:30 schreef Tokay het volgende:
Keith Sweat
(staat er op het plaatje, dus ik neem aan dat hij dat is)
Another hit voor de bliksembezoeker!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:36 schreef pyl het volgende:
Da's Spike Lee.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:36 schreef pyl het volgende:
Da's Spike Lee.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:38 schreef fotoloog het volgende:Pyl
Nog een beetje uit te houden in het Nijmeegse?
Wacht maar, tot je straks weer naar buiten moet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:41 schreef pyl het volgende:Foto!
Ach, beetje frisjes hier, met die airco...brrrrr......![]()
Jazeker.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:10 schreef pyl het volgende:
Rudi Fuchs.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:59 schreef pyl het volgende:
Da's Hugo Brandt Corstius, Piet Grijs, Stoker, Battus, Raoul Chapkis, Jan Eter, Dolf Cohen, Victor Baarn, Maaike Helder, en misschien nog wel meer.............![]()
Hij is heel bijzonder, zeker, Tong.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:07 schreef tong80 het volgende:
Pyl dat is één van de briljante geesten van onze tijd.
Dat zal toch wel meevallen........quote:Maar we leven in Nederland dus 14.000.000 medelanders kent hem niet.
Ben bang van nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:45 schreef pyl het volgende:
Dat zal toch wel meevallen............hoop ik..........
Bedoel je Nuis? Is het niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:01 schreef tong80 het volgende:
Minister dinges van Cultuur. Het is warm. Ui Oud-literatuur criticus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |