hehe...quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:06 schreef Berkery het volgende:
Karl Marx, na het eten van een suikerspin.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:55 schreef Berkery het volgende:
Of een schrijver, USA?
quote:(1)
Ik bejubel mijzelf,
En waar ik me mee tooi, wees jij ermee getooid,
Want elk atoom dat mij behoort is evengoed van jou.
Ik lanterfant, mijn ziel op sleeptouw,
Ik hang rond en slenter wat, op mijn dooie gemak, een struise zomerse grasspriet bestuderend.
(2)
Huizen, kamers ze zijn vol parfums... de schappen staan beladen met reukwerk,
Ik adem zelf het welriekende in, het is me niet vreemd en staat me aan,
Het alcoholisch vocht zou me liefst ook nog bedwelmen, maar ik kijk wel link uit.
De lucht is geen parfum... heeft niet de smaak van alcoholisch vocht... ze is reukloos,
Mijn mond zal er altijd naar dorsten... ik ben haar aanbidder,
Ik zal op de oever bij de bosrand gaan staan, onverhuld geworden, naakt,
Ik brand van verlangen dat ze me aanraakt.
Nee, Poe schreef toch eerst en vooral proza (ook wel poëzie, toegegeven). Belangrijker nog: Poe zag er heel anders uit.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Poe?
Misschien dat ie in zijn laatste levensfase de Talibanlook had aangemeten, zou toch kunnen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, Poe schreef toch eerst en vooral proza (ook wel poëzie, toegegeven). Belangrijker nog: Poe zag er heel anders uit.![]()
Die edit is terecht, mr_a. Bovendien was ook Hemmingway toch vooral prozaïst.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Hemmingway?
edit: die van de 20ste eeuw.![]()
Whoah! Spelling hapert een beetje, het is Walt Whitman, maar goedgekeurd, natuurlijk!quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Withman?
Ciao Pylquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Whoah! Spelling hapert een beetje, het is Walt Whitman, maar goedgekeurd, natuurlijk!![]()
Ik ben er weer vandoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |