Hoezo? Hij staat toch goed nu?!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij snap je nog niet helemaal wat ik bedoelde
Ja, maar met centrale titel bedoelde ik meer "De Dagboekkamer #2: ......" Net als met ShowChat.quote:
Kan dat?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:59 schreef Sanne het volgende:
Moet ik wegwijzertjes voor je neerzetten schat?
fotoboek maarquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:04 schreef Sanne het volgende:
waar wil je ze hebben?
in je fotoboek of op msn?
Dat was in feedbackquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:25 schreef Sanne het volgende:
Vroeg Cynix in het vorige topic niet om een overzichtje van de bewoners?
BB1 (1999)
Anouk
Bart *
Bianca
Cyrille
Karin
Martin
Maurice
Mona
Ruud
Sabine
Tara
Willem
BB2 (2000)
Annet
Bianca *
Desiree
Ed
Ferdi
Georgie
Hieke
Jolanda
Kim
Koos
Leo
Miranda
Mohammed Ali
Rex
Robin
BB3 (2001)
Aldrico
Andries
Audry
Coos
Danielle
Diane
Ed
(Ellen)
Frank
Gert-Jan
Kelly
Leo
Nancy
Pascal
Priscella
Richard
Sandy *
Tania
BB4 (2002)
Arthur
Bo
Bram
Carmen
Daniela
Dennis
Geesje
Jeanette *
Joyce
Judith
Laurens
Marc
Margriet
Martijn
Mustapha
Sandra
Stefan
Ting
Ursula
Wouter
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Dat is dan weer mijn schuld denk ik![]()
zucht...quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
* Godlike02 trekt zijn handen terug!
waarom moet het vrijdag zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:49 schreef Sanne het volgende:
11 nog
Je bent nu toch ook al vrij?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:51 schreef Sanne het volgende:
Dan ben ik vrij
Ik denk de hele avond toch al dat het vrijdag is?
Jawel hoor!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:34 schreef Tinkerbell het volgende:
Heeft de vakantie je geen goed gedaan Gert?![]()
Tink krijgt geen sangriaquote:
Maar goed. In augustus ergens? Gieten we wat sangria naar binnen, en ga ik je verleiden met inside infoquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:28 schreef Sanne het volgende:
Tink niet nee.
inside info?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Maar goed. In augustus ergens? Gieten we wat sangria naar binnen, en ga ik je verleiden met inside info.
wrijf, wrijf.quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
Kom maar op met die sangria en tapaz dan!!!
Dit keer ga ik wél op tafel dansen.quote:
Wat, denk je dat we nog welkom zijn in die zaak dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:45 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dit keer ga ik wél op tafel dansen.
Zal mijn flamencoschoenen meenemen.
Als we die sangriakannen komen terugbrengen vast welquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat, denk je dat we nog welkom zijn in die zaak dan?
Ja, sorry. M'n bedje roept me.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:19 schreef Sanne het volgende:
En toen werd het stil.
Terwijl ik wil chatten.
Joehoe!!!!
trusten dan maar!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, sorry. M'n bedje roept me.
Goh, wie zou dat bedacht hebbenquote:
Ja, bij static in de buurt ergens.quote:
Dat moét wel een genie geweest zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goh, wie zou dat bedacht hebben
quote:
Hoe vaak hebben mensen al gevraagd wanneer BB precies begintquote:
Zeur niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Smiley post![]()
Vroeger werd ik nog begroet metr: Hey schathoe is het!!
Nog niet vaak genoeg vrees ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben mensen al gevraagd wanneer BB precies begint?
sorry.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij canceld onze date![]()
Laat me nou even!
Gewoon ff aandavht nodig
Hou ik je aanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
sorry.
andere keer spreken we echt af, als die anderen ook kunnen.
Heet-ie toevallig Jeroen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:07 schreef DaMook het volgende:
Een neef van een vriend van mij schijnt zich opgegeven te hebbenAls die erin komt kan echt heel NL lachen
die gast is echt zo gek als een deur en zou er perfect passen
(als sfeermaker dus
) .
Nope hij heet Roelquote:
Ik las iets over iemand die heel Nederland aan het lachen zou maken en zo gek is als een deur, en toen moest ik denken aan onze loltuinbroek Jeromar aka FormerlyKnownAs.quote:
Waarom staat er bij sommige een * ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:25 schreef Sanne het volgende:
Vroeg Cynix in het vorige topic niet om een overzichtje van de bewoners?
BB1 (1999)
Anouk
Bart *
Bianca
Cyrille
Karin
Martin
Maurice
Mona
Ruud
Sabine
Tara
Willem
BB2 (2000)
Annet
Bianca *
Desiree
Ed
Ferdi
Georgie
Hieke
Jolanda
Kim
Koos
Leo
Miranda
Mohammed Ali
Rex
Robin
BB3 (2001)
Aldrico
Andries
Audry
Coos
Danielle
Diane
Ed
(Ellen)
Frank
Gert-Jan
Kelly
Leo
Nancy
Pascal
Priscella
Richard
Sandy *
Tania
BB4 (2002)
Arthur
Bo
Bram
Carmen
Daniela
Dennis
Geesje
Jeanette *
Joyce
Judith
Laurens
Marc
Margriet
Martijn
Mustapha
Sandra
Stefan
Ting
Ursula
Wouter
Dat zijn de (al dan niet terechte) winnaars.quote:
Jij gaat nog een geduchte concurrent van Berney worden.quote:
quote:Ontslag dreigt voor Big Brother-priester
Een Noord-Italiaanse priester dreigt zijn baan te verliezen omdat hij mee wil doen aan de Italiaanse versie van Big Brother.
Geen bedrijf
Het Vaticaan heeft de reality-soap al diverse keren veroordeeld als immoreel. Pastoor Marino Ruggero uit Teolo bij Padua zegt dat hij zich niets van het verbod zal aantrekken. De kerk is per slot van rekening geen bedrijf, zei hij tegen de krant La Repubblica.
Conflict
De priester had al eerder een conflict met het Vaticaan. Hij liet een alleenstaande moeder de rol van Maria in een kerstspel vertolken.
Priester houdt van Big Brotherquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:32 schreef kLowJow het volgende:
Dit nieuwsbericht wil ik jullie toch niet onthouden:
[..]
Ik lees de Viva niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
In de Viva van vorige week (nr. 29) staat een stelletje, met foto en ik zou zweren dat dat Gert Jan is... Is dat iemand anders toevallig nog opgevallen?
quote:Deze week in de Viva een goed bericht over BB3 Gert-Jan. De 37-jarige GJ is tegenwoordig werkzaam als salesmanager en woont sinds een jaar samen met de 29-jarige verloskundige Sophie. "Gert-Jan is een echte prater, net als ik.", zegt Sophie. "Hij voelt goed aan wanneer ik ergens mee zit, hij merkt het aan mijn stem, aan mijn gedrag en hij kan dan heel confronterend zijn. Volgens mij is hij daarin anders dan andere mannen. Misschien doordat hij twee zussen heeft. Dan ontwikkelt een man toch beter zijn vrouwelijke kanten." Gert-Jan: “Soms lijken de rollen inderdaad omgedraaid. Ook in het huishouden. Sophie is bijvoorbeeld een enorme chaoot en ik ben juist netjes. Als ik wil ontspannen, ga ik dingen in huis doen. Lekker afwassen, Plantjes water geven."
Voorlopig niet. Dan heb ik weer al die BB-kneuzen die me gaan mailen dat ze mijn tieten willen zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:31 schreef Dementor het volgende:
Hoi sanshine
Wanneer gaat je weblog weer online?
Oja je tieten hoe gaat het daar nu meequote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:33 schreef Sanne het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Dan heb ik weer al die BB-kneuzen die me gaan mailen dat ze mijn tieten willen zien.
Ach, heb jij ze gemist?quote:
Nope, geen lekkages of ongein meer. Wat klinkt dat nu eigenlijk raar, terwijl het helemaal niet zolang geleden is.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:39 schreef Dementor het volgende:
Dus geen lekkages meer en al die andere ongein hoera![]()
Dit topic is in oktober hééél ver weggezakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:00 schreef Pinball het volgende:
Hihi, je blog plat om tietenstalkers te weren, en dan hier gaan verkondigen waar en wanneer ze live te zien zijn
Dat vragen wij ons ook af Reese.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:47 schreef Reese het volgende:
Zeg, wanneer wordt die nieuwe mod nou es bekend gemaakt?
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou alleen hier mod willen worden![]()
Ben je net ff te laat he.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou alleen hier mod willen worden![]()
quote:Cinderella
Cinderella... alleenstaande moeders die het niet breed hebben schitteren in de hoofdrol in hun eigen sprookje!
Ben jij allereerst moeder en pas daarna vrouw?
Houd je aan het einde van je geld altijd een stukje maand over?
En wil jij voor de verandering óók wel eens dat de wereld - én die prins op het witte paard - aan je voeten ligt...?
Geef je dan nu op voor Cinderella... of doe dat namens de vrouw die je in deze beschrijving herkent!
Graag ontvangen we per email op cinderella@talpamedia.nl of per post op
Cinderella
Postbus 17
1400 AA Bussum
de volgende gegevens:
naam van de kandidaat
adres
geboortedatum
burgelijke staat
gezinssamenstelling
1 recente foto
sterk motiverende brief
quote:Vrijgezelle mannen van Nederland... opgelet!
Doe mee met nieuw datingprogramma
Ben jij een man?
Lief en vrolijk?
Met een romantische inslag, een hang naar avontuur?
En ben jij op zoek naar een nieuwe liefde...?
Dan ben je aan het juiste http://adres!
Want voor een gloednieuw datingprogramma zoeken wij leuke single mannen (25 - 45 jaar) die openstaan voor een nieuwe relatie... en een onbekend avontuur! Stuur je persoonlijke gegevens, motivatie en een foto per email naar date@talpamedia.nl
Per post mag ook, dit kan naar:
Date
Postbus 17
1400 AA Bussum
Ik ook maar ben er niet bepaald rouwig om.quote:
gmta!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:16 schreef Pinball het volgende:
Even de talpateasers testcappen:
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/63781/thumb.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/63782/thumb.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/63783/thumb.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/63784/thumb.jpg]afbeelding][/url]
Geen arm of rijk. Geen kunstjes. Ze gaan terug naar het originele concept.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:26 schreef Dementor het volgende:
Er is nog niets bekend over het thema zoals arm en rijk of de inrichting van het nieuwe huis of wel?
Ik kijk echt uit naar de streams danquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Geen arm of rijk. Geen kunstjes. Ze gaan terug naar het originele concept.
Zoals het hoortquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Geen arm of rijk. Geen kunstjes. Ze gaan terug naar het originele concept.
Inderdaad, dit is meer ¨Gesprek van de vorige dag¨quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:11 schreef Gert het volgende:
Hopelijk is Fok wel weer wat sneller, als BB begint.
Dit is geen doen zo.
Wat is het dan op de andere dagen?quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:07 schreef Sanne het volgende:
we hebben ook niet iedere dag een Ddos attack.
24 uur per dag gratis streams!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kijk echt uit naar de streams dan![]()
Ach, iedereen ziet wel eens een compleet subforum over het hoofd, maak je niet dikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:23 schreef Sub_Rosa het volgende:
Ik zag het net al.![]()
Het leek me al raar dat dit het enige BB-topic was, maar ik had gewoon niet goed gekeken.![]()
P'sies!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ach, iedereen ziet wel eens een compleet subforum over het hoofd, maak je niet dik![]()
![]()
Vakantie ze! We zullen goed opletten voor jequote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:32 schreef Sanne het volgende:
Veel plezier allemaal met de start van Big Brother!
Ik ga een weekje naar de zon!
Wees lief voor Ripley.
Oh fuck das waar ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:54 schreef flugeltje het volgende:
Zo, de streams staan open... Nu nog twee uur wachten.
Doen ze het al danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:
Die streams zijn écht bagger bij mij hoor.... Vallen steeds stil.
Yeps, alleen is er nu de 'spermadonor' show op...quote:
Ik ben mn eigen spermadonorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yeps, alleen is er nu de 'spermadonor' show op...
Ik heb volgens mij dezelfde streams als jij....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:49 schreef Darklight het volgende:
Dan heb je andere streams, hier super duidelijk beeld, 800Kb/sec
BB Streamsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:00 schreef mijn23 het volgende:
Als ik naar de site www.bigbrother.tv ga zie ik geen streams!waar zijn ze??
Dan moet je stream6 pakken, die geeft overall beeld.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:14 schreef PirE het volgende:
Geluid is slecht. dan weer hard, dan weer zacht en ik zit nu al 5 minuten naar dezelfde kop te kijken.
Ik ben m'n streams ff kwijt, zie alleen de slaapkamer.... Maar naast die rooie zit idd de zwangere... Ze is helemaal in het zwart gekleed en zit op de bank.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:18 schreef PirE het volgende:
Nathalie toch, de met dat witte aan. Ik zat dus al 5 mins naar haar te kijken....
Die links van die rooie zit is dat de zwangere?
Omdat het nog niet begonnen isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:27 schreef Mereltje het volgende:
He verdorie waarom zie ik op stream 1 en 2 korte filmpjes met wat er te zien valt op Talpa, op 3 het logo en op 4 een clipje van windows media center![]()
Andere mensen schijnen al wel wat te zien hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat het nog niet begonnen is![]()
Wij nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:29 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Andere mensen schijnen al wel wat te zien hoor
De bewoners!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ik mis de handige sticky overzichten van alle bewoners en de linkjes naar de mediapsy etc.
Toppie!quote:
jij krapt nooit ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:19 schreef Kleintje het volgende:
Volgens mij heeft die blonde aambeien.
Is al de zoveelste keer dat ze aan haar reet loopt te jukken :|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |