Nee op je vaders neus. nou goedquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:14 schreef HuHu het volgende:
Heb je je iRiver op je Caps-Lock gezet toen je de TT typte?
Ik vond 't al zo raar dat m'n vader altijd bij vreemde mensen met z'n neus op de Caps-Lock gaat liggen, maar ik meen me toch echt te herinneren dat m'n vader zojuist hier thuis was en niet bij iemand op bezoek.quote:
Dat denk je maar!quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:18 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik vond 't al zo raar dat m'n vader altijd bij vreemde mensen met z'n neus op de Caps-Lock gaat liggen, maar ik meen me toch echt te herinneren dat m'n vader zojuist hier thuis was en niet bij iemand op bezoek.
Das een mooi liedje wat vast heeeel mooi zal klinken op m'n iRiver met SRS-WOW digitalquote:
Met zo'n opmerking teken je gewoon je doodvonnis héquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:04 schreef jelle.k het volgende:
iRiver rulez
iPod gebruikers balen gewoon omdat ze zelf geen iRiver hebben, dus gaan ze het afkraken
zielig dus gewoon
Balen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:04 schreef jelle.k het volgende:
iPod gebruikers balen gewoon omdat ze zelf geen iRiver hebben, dus gaan ze het afkraken
zielig dus gewoon
Haha.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:16 schreef Blackpanter het volgende:
als je er een beetje mee om kan gaan.
blijkt het op eens stukke handiger te zijn dan windows ( niet dat ik constan op linux zit, Games doen het niet op linux)
Heb je die shit kneus ook weer.quote:
quote:
Ik een kakker?quote:Dag dat jij er wel één kon betalen hoor kakker kneusje.
Ik heb een iAudio. Echt een goed ding. Ik zie niet in waarom ik het dubbele zou betalen voor eenn iPod.quote:Loop je met zo'n lelijke iriver? of toch een zen?
Of één of ander onbekend kut merk omdat JIJ gewoon anders wilt zijn.
Nou je bent al anders hoor.. met dat kapsel![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |