Ik kan jou vertellen dat bij games zoals Farcry/Doom3/Half-life2 mijn Hd een MEGA bottleneck is...quote:Op donderdag 23 juni 2005 04:20 schreef Da_DvD het volgende:
Wat iedereen hier vergeet is dat notebooks, óók wanneer je die bij de 'vakhandel' haalt, gewoon uit de fabriek zijn komen rollen, en daar ook gerepareerd zullen worden (in tegenstelling tot -pc's- van de vakhandel). Het maakt dus geen klap uit of je het ding nu bij Dell haalt, bij Lidl of bij je computerzaak. Het is meer dat een verkoper je meer vertrouwen geeft.
Wat betreft computeronderdelen van de Aldi en de Lidl. Zoals gezegd komen deze toch allemaal uit dezelfde fabrieken als de Acer's, HPs en Dells. En van Dell hoor je toch wat meer negative ervaringen wat betreft hun service..
@yup: Veel sneller dan 5200rpm is echt niet normaal voor laptops, de HD van deze laptop is dan ook sneller én groter dan de gemiddelde laptop HD. Het geheugen is zéér ruim (1 gigabyte) en de grafische kaart is echt prima (goed zelfs)
Dit is echt wel een high-end machientje hoor
Bij jou is volgens mij vooral het geheugen de bottleneck.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:41 schreef yup het volgende:
[..]
Ik kan jou vertellen dat bij games zoals Farcry/Doom3/Half-life2 mijn Hd een MEGA bottleneck is...
Fujitsu Siemens Amilo M1425
Pentium M "Dothan core" 1600 mhz (centrino) 2 mb cacbe
512 MB DDR
128 mb Ati Radeon 9700 Mobility Radeon, Core/Mem 400/460 (230 mem normal, ddr is dus dubbele) (core heb ik overgeklokt met succes naar 450)
Nec ND-6500A (CD/DVD-RW+- en Dual Layer DVD brander)
Alles dus lekker![]()
![]()
![]()
![]()
Totdat we bij de HD komen...
Fujitsu MHT2080AT 4200 rpm 2 mb cache geheugen
80 gb is wel lekker, maar die snelheidbij HD test haalt ie maximaal 28 mb per seconde
![]()
![]()
De bottleneck is dus echt de hd helaas... Maar daar komt binnenkort verandering in![]()
AMD Turion 64 1.8GHz, 1024Mb RAM, 80Gb HDD, Mobility radeon X700XTquote:Op donderdag 23 juni 2005 03:10 schreef Beach het volgende:
Wat zit er precies in? CPu-HD-graph.card>?/?
Daarin ben ik het mest geintereesrd.
Staat niet bij hoeveel geheugen de videokaart heeft he, 64 of 128mb?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
AMD Turion 64 1.8GHz, 1024Mb RAM, 80Gb HDD, Mobility radeon X700XT
Geen slechte specs dacht ik zo
Bestaat wel, model waar die bv. in zit is de Acer Travelmate 4000 serie, maar ik heb er al meer gezien.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:01 schreef Da_DvD het volgende:
@ StrayDog, er bestaat niet eens een 64mb versie van de X700.
Ben hem op de PriceWatch niet tegen gekomen. Maar de versie waar jij het over hebt zal wel een OEM versie zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:07 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Bestaat wel, model waar die bv. in zit is de Acer Travelmate 4000 serie, maar ik heb er al meer gezien.
Vandaar dus ook mijn vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |