abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:29:10 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34513071
Ik werk nu als verantwoordelijke voor de organisatie van een hele grote conferentie. Daar kan ik voor mezelf nog wel de draai aan geven dat het organiseren van een uitvaart overeen komt in die zin het het beide het organiseren van 'een event' is... Maar goed, het is wel wat ver gezocht, maar het gaat wel om het zorgen dat er een ruimte is, aantal stoelen, muziek, catering etc. etc.
pi_34513223
Daar ga ik het ook op gooien.
Als secretaresse was ik ook gewend om te werken met deadlines ( wat een woordspeling), organiseren van 'events', begeleiden van mensen en het maken van kostenoverzichten.

De vacature was officieel sinds zaterdag gesloten. Kwam hem gisteren tegen, heb gemaild of het nog nut had om te reageren. En daarop kwam een ja. Dus ik neem aan dat er dan nog geen mensen er tussenuit springen met de brief. Dus... ik probeer het gewoon.

Ze vragen alleen wwel een opleiding uitvaartverzorging. En ja... die heb ik niet...
pi_34514756
Succes dan Kleintje. Gewoon reageren. Misschien pikken ze je er uit.

Heb ik ook al eens meegemaakt dus.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:16:59 #204
132644 Scruples
een lege plek om te blijven
pi_34526488
Hallo koningin,

Had jij je gesprek vandaag? Hoe is het gegaan?
Ik hoop dat je jezelf hebt kunnen zijn!
What the bleep do we know?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 22:49:38 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34533598
Even een (kort) verslagje.
We hebben zo'n 3 kwartier zitten praten over van alles en nog wat dat erbij komt kijken. Deze meneer vond de opleiding 'wel aardig' maar niet zaligmakend. Veel theorie en dat terwijl de praktijk natuurlijk uiterst belangrijk is.
Hij raadde me aan om ook eens bij een wat grotere uitvaartonderneming te gaan praten maar dan dus niet Monuta oid omdat daar toch meestal de wat meer 'standaard' uitvaarten geleverd werden.
Ik heb nu een naam gekregen in Rotterdam dus die ga ik maandag maar eens bellen, kijken of ik daar terecht kon.

Hij raadde me ook aan om voor mezelf eens te bepalen wat ik nou precies wilde gaan doen. Bij een wat grotere onderneming zijn de taken vaak onderverdeeld. 1 doet de verzorging van de lichamen, de volgende regelt juist weer alle facilitaire zaken, terwijl de volgende juist weer het contact met de nabestaanden doet etc. etc.
Dus dat is er weer eentje om over na te denken.

Verder vertelde hij dat het een behoorlijk gesloten wereld is. Men kent elkaar allemaal, is het niet van gezicht dan iig van naam. En dat landelijk zeg maar.
En het is een beroep waarbij niet heel veel verloop is. Diegenen die ermee beginnen en bij wie het 'klikt' met het vak blijven vaak ook jarenlang in het vak.

Oh ja... het is een mannenwereld.
pi_34534127
Nou zeg, het klinkt mij als waarschuwing in de oren
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:07:18 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34534236
Hoe bedoel je?
Dat van die mannenwereld? Nee, dat was mijn eigen vraag... En een open deurtje.
pi_34547984
Maar... was het wel een beetje wat je verwacht had???
Of vond je het toch anders klinken dan verwacht?
pi_34548777
Ben je er wat enthousiaster van geworden??
heeft het geholpen zeg maar?
  zaterdag 28 januari 2006 @ 14:23:12 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34549035
Hij heeft zeg maar heel veel dingen bevestigd die ik al dacht.
Ik zie het nog steeds wel zitten, maar het gaat gewoon heel lastig worden om er tussen te komen.
pi_34550397
Wil jij echt ondernemer worden?
Ik ga voor een baan als uitvaartverzorgster...
  zaterdag 28 januari 2006 @ 15:13:12 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34550660
Ik ga in eerste instantie voor 'een baan in de uitvaartwereld' zeg maar. En dan is het niet zo dat ik alles wel ok vind, koffiejuf zou bijvoorbeeld niet bij me passen. Maar ik wil wel de opleiding gaan doen uiteindelijk en ook 'uitvaartleider' worden (en heel mss over heel wat jaartjes ondernemer). Alleen ga ik idd in eerste instantie wel voor uitvaartverzorger omdat de rest niet praktisch is gezien het feit dat er ook nog kindjes gaan komen hier hopelijk.
pi_34551614
Duidelijk... ik wil dus ook wel in de uitvaartwereld. Kan niet goed onder woorden brengen waarom. Het werken met de emoties van mensen. De dood is een emotioneel en belangrijk moment in het leven. En ieder belangrijk moment verdiend speciale zorg. Als de nabestaanden dat niet kunnen verzorgen door de emoties dan wil ik ze daar graag bij helpen.
Dat is eigenlijk mijn onderbouwing.

Mensen helpen op een moeilijk punt. Ze dan met je raad en daad bijstaan. Niet alleen het organiseren, maar ook het wijzen op dingen waar ze aan moeten denken.

Ik vind het wel in het verlengende liggen van een secretaresse, of is dat stom gedacht. Dan organiseer je ook en moet je ook de managers overal op wijzen en ze bijstaan. Alleen komt het nu ook op je EQ aan.

Op den duur wil ik ook de opleiding volgen, maar ik wil eerst een baan in die wereld en proeven of het echt dat is wat ik denk. Voordat ik bijna 3000 euro voor de opleiding betaal en dan nog maar moet zien of ik het wat vind en of ik er tussen kan komen.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 18:30:22 #214
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_34555883
In Twente is bij Yarden momenteel een vacature voor uitvaartmedewerker / chauffeur. Assistent van de uitvaartleider zeg maar. Ik las de vacature in de krant en moest meteen aan dit topic denken.
Ik geloof niet dat jullie uit (de buurt van) Twente komen, maar ik dacht, ik post het toch maar .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zaterdag 28 januari 2006 @ 20:20:00 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34559191
Thanks!
Helaas woon ik idd niet in Twente of in de buurt daarvan.
pi_34604839
OK, het gesprek is dus wel goed geweest.
Maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om er tussen te komen, veel wordt onderling opgelost enzo.....

Heb je niet toevallig gevraagd of je naast het werk nog een sociaal leven kan hebben?? Het lijkt me nl. een erg drukke baan. Hoe zat het verder met het krijgen van kinderen en evt. parttime werken? Is dat mogelijk?
  maandag 30 januari 2006 @ 09:42:46 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34605586
Ik heb wel aangegeven dat er voor in de toekomst wel kinderplannen zijn enzo en toen zei hij wel dat dat iig heel lastig is te combineren als je echt uitvaartleider bent. Vandaar ook dat hij me adviseerde eens bij een grotere te gaan kijken omdat daar de taken verdeeld worden. Mss dat daar idd nog 3 dagen te werken is of zo.
Sociaal leven kan wel, maar je moet het vergelijken met 'dienst hebben' zeg maar. Dus je moet bereid zijn om alles uit je handen te laten vallen en te gaan, ook al stond je op het punt naar het theater te gaan enzo.
pi_34606247
Oh, dat is wel goed om te horen.
Wat dat betreft is het toch beter om bij een grotere onderneming te solliciteren.
  maandag 30 januari 2006 @ 10:24:56 #219
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_34606391
Klinkt goed Be! Het gesprek heeft in elk geval duidelijkheid gebracht dus!

Ik heb het zelf ook nog in mijn achterhoofd voor de toekomst (ja doodgaan ook, maar eerst nog begrafenisondernemer worden bedoel ik).

Ik zou dan een klein bedrijfje willen starten denk ik. Het 'bezwaar' kinderwens is hier niet aanwezig dus uitvaartondernemer worden zou mijn streven dan zijn, al lijkt het me handig eerst een tijdje als uitvaartleider te werken.

Ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat en ik blijf het topic belurken
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_34640941
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:49 schreef Brighteyes het volgende:

...

Oh ja... het is een mannenwereld.
Bij Michael in Rotterdam zijn er 9 uitvaartleiders, waarvan 3 vrouw en 6 man.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_34641008
Ik heb wel het idee, dat steeds meer vrouwen in de uitvaartwereld terecht komen, niet?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:01:58 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34641832
Die meneer van mijn gesprek zei dat het mannengebeuren ook nog wel voort komt uit geschiedenis en dat er ook bepaalde kringen zijn waar het ook niet bespreekbaar is dat een vrouw het zou doen (bijvoorbeeld de gereformeerde kringen etc. ).
Maar ook dat zal idd langzaamaan wat verschuiven gok ik.
pi_34648001
Wat zijn nu je volgende stappen Brighteyes?

Ik heb maar weer eens wat open sollicitaties verstuurd, maar nog geen reactie terug.

Zijn er hier op het forum nog mensen met een ingang ergens???
pi_34648255
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 20:03 schreef flugeltje het volgende:

Met Monuta heb ik geen ervaringen, wel met Dela toen mijn schoonzusje overleed... Dat was geen succes moet ik zeggen. Was niet echt persoonlijk, beetje afstandelijk zelfs. Alsof het voor de betreffende persoon écht alleen een baan was en niet een roeping. Ik heb het meeste zelf geregeld en naar haar gedelegeerd zeg maar...

Bij het overlijden van mijn vader hadden we een hele kleine uitvaartonderneming en dat verliep prima. Veel persoonlijke aandacht en warmte. Alsof ze het gewoon écht erg vond.

Ik weet natuurlijk niet hoe het bij Monuta is, maar Dela komt er bij mij écht niet in....
Ik weet dat het inmiddels een half jaar later is, maar ik wilde even zeggen dat ik exact dezelfde ervaring met Dela heb en dat begrafenissen bij kleine uitvaartondernemingen veel persoonlijker en warmer waren. Dela was kil, afstandelijk en voelde heel erg zakelijk aan. Vreselijk vond ik die begrafenis (ging om de Dela vlak bij Arnhem)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34648320
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Die meneer van mijn gesprek zei dat het mannengebeuren ook nog wel voort komt uit geschiedenis en dat er ook bepaalde kringen zijn waar het ook niet bespreekbaar is dat een vrouw het zou doen (bijvoorbeeld de gereformeerde kringen etc. ).
Volgens mij is de uitvaart van mijn oma door een vrouw gedaan en zover ik me herinner vond ik haar fantastisch. Ik zal het eens navragen bij mijn ouders. Heb je anders belangstelling om eens met haar contact op te nemen? Horen hoe een vrouw over het vak denkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34648355
Koningin... ik ben aan het wachten op de reactie op mijn sollicitatiebrief.
Wel kreeg ik via de mail de vraag of ik i.p.v. Alkmaar eventueel ook interesse had in Amsterdam. In Alkmaar zochten ze voor 2 functies iemand en voor Amsterdam voor 3 functies.

Dus eigenlijk verwacht ik hier wel een gesprek. Anders had ik nooit zo laat nog mijn brief in hoeven sturen en hadden ze me vast niet uit zichzelf voor nog 3 functies op de kaart gezet.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:10:41 #227
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34648413
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb begrafenissen meegemaakt die door een vrouw werden geleid (Overigens ook in gereformeerde kringen). Het zal langzamerhand ook wel steeds meer naar een gemiddelde toegaan.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:14:14 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34648510
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:07 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij is de uitvaart van mijn oma door een vrouw gedaan en zover ik me herinner vond ik haar fantastisch. Ik zal het eens navragen bij mijn ouders. Heb je anders belangstelling om eens met haar contact op te nemen? Horen hoe een vrouw over het vak denkt.
Bedankt voor je aanbod maar ik zit op dit moment in een traject mbv een jobcoach en het tijdsbestek is wat kort enzo.
Ik zal het iig onthouden. Thanks!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:17:53 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34648611
Ik zat even op www.uitvaart.nl in de vacaturebank te kijken en er staat een vacature in Groningen.
Vond de laatste 'vereiste' wel grappig:
quote:
De functie eisen zijn:
- MBO/HBO werk- en denkniveau
- STIVU diploma
- accuraat
- communicatieve vaardigheden
- stressbestendig
- representatief
- inlevingsvermogen
- in bezit van auto en rijbewijs B
- empathisch vermogen
- geen bezwaar hebben tegen het roken van de gasten tijdens bijeenkomsten in de aula
Wel heel goed dat ze het vragen en ik vind het ook wel heel goed dat ze het daar niet heel rigoreus verbieden. Niet bij dit soort emoties... Sprak de nog-maar-net-gestopte ex-roker in mij.
pi_34648645
Misschien dat hun vorige uitvaartleider daar heel vaak commentaar op had (dat roken dus he)
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:31:26 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34649051
Ik heb net gebeld naar die grotere uitvaarverzorger (wat die meneer van vrijdag me aanraadde) en ik heb een afspraak voor as vrijdag.
Again, het is puur ter orientatie, maar het kan nooit kwaad.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 31-01-2006 15:48:55 ]
pi_34649353
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:08 schreef Kleintje het volgende:
Koningin... ik ben aan het wachten op de reactie op mijn sollicitatiebrief.
Wel kreeg ik via de mail de vraag of ik i.p.v. Alkmaar eventueel ook interesse had in Amsterdam. In Alkmaar zochten ze voor 2 functies iemand en voor Amsterdam voor 3 functies.

Dus eigenlijk verwacht ik hier wel een gesprek. Anders had ik nooit zo laat nog mijn brief in hoeven sturen en hadden ze me vast niet uit zichzelf voor nog 3 functies op de kaart gezet.
Die heb ik op de site zien staan ja. Ik ben van midden-Limburg, en ik heb gemerkt dat het een stuk moeilijker is om wat te vinden. Voor jou succes, hopelijk komt er een gesprek uit.

Brighteyes, mag ik vragen bij welke grote onderneming je een gesprek hebt?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:48:35 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34649596
Mail me anders even Koningin op brighteyes @ fok.nl
Ik heb geen idee waarom maar ik zet dat liever niet hier neer.
pi_34649723
Oh, ik hoef het niet perse te weten hoor. Maakt ook eigenlijk niet veel uit.

In ieder geval weer veel succes!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:54:49 #235
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_34649787
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet dat het inmiddels een half jaar later is, maar ik wilde even zeggen dat ik exact dezelfde ervaring met Dela heb en dat begrafenissen bij kleine uitvaartondernemingen veel persoonlijker en warmer waren. Dela was kil, afstandelijk en voelde heel erg zakelijk aan. Vreselijk vond ik die begrafenis (ging om de Dela vlak bij Arnhem)
Dela heeft de uitvaarten van mijn ouders gedaan en dat was precies zoals wij dat wilden. We waren er érg tevreden over. Waren gewoon gezellige lui die gezellig mee gingen naar de kroeg na de uitvaart.
Maar Dela besteedt volgens mij het werk uit toch? Althans, wij hadden met een kleinere uitvaartonderneming te maken die namens Dela werkte. Dela betaalde alleen de boel.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_34681829
Daar zit je dan.
Had eik. wel een gesprek verwacht, maar helaas...
geschiktere kandidaten.

Dus... op zoek naar nieuwe vacatures.
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:33:48 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34682031
Oh, dat is wel heel erg balen Kleintje.
Het grootste nadeel is dat er toch best veel mensen blijken te zijn die dit werk doen en willen gaan doen.
De opleidingen zitten vrij snel vol ook heb ik begrepen. En dat zijn er toch per lichting weer 20 geloof ik.
pi_34682116
Ja, dat begreep ik ook.
Maar goed... ben ondertussen flink verder aan het zoeken.
Heb gisteren voor het eigen bedrijf (en dan het officiele, dus secretaresse/webdesign) 2 opdrachten binnen gehaald, dus ik hoef niet stil te zitten.

Maar het lijkt me erg leuk werk, dus ik hou ogen en oren open...
pi_34683604
Jammer Kleintje.
Het is net zoals bij de gemeentelijke overheid, dat wordt vaak allemaal onderling opgevuld.
En als je dan zoals wij zonder opleiding en ervaring gaat solliciteren, wordt het moeilijk.

Veel succes verder.
pi_34785655
Brighteyes, hoe is het gesprek gegaan?
  maandag 6 februari 2006 @ 10:44:40 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34787608
Het gesprek vrijdag was wel ok. Alleen ging ik daar weg met het idee dat ik het plan maar moest laten varen voor de komende 10 jaar (tot ik hopelijk kindjes gehad heb en die wat groter zijn). Dat gesprek vrijdag was bij Van der Spek in R'dam. Ze zitten in een heel mooi nieuw pand, echt heel mooi.
We hebben weer over het vak gepraat, hoe belangrijk is de opleiding etc. etc.
Hij vond dat niet zo heel relevant, ja op zich wel, maar het meeste leer je toch in de praktijk zeg maar. Er werken bij dat bedrijf geen vrouwelijke uitvaarleiders. Het is niet echt policy maar ik kreeg wel de indruk dat vrouwen duidelijk in het nadeel sijn met het oog op kinderen en bijkomende perikelen.

Maar verder was het wel een heel goed gesprek en had ik daarna nog steeds een heel sterk 'Ik wil het!' gevoel maar ook een flink vraagteken over hoe het te realiseren is.

Zaterdag was er toevallig een opendag van CVU en Yarden samen in Gouda, dus daar ben ik heen gegaan en heb daar een gesprek gehad met iemand van CVU en die was veel positiever. Hij vertelde dat ze 3 vrouwen in dienst hadden en dat uiteraard geen enkele werkgever het leuk vind om een werkneemster een paar maanden kwijt te zijn maar dat dat ook geen onoverkomelijke rampen zijn enzo.
Again vonden zij de opleiding van Stivu niet doorslaggevend omdat ze heel veel doen met interne opleidingen etc.
Hij zei me dat ik zeker een open sollicitatie moest sturen en dat hij die allemaal in een map deed en ook zeker wel tevoorschijn haalde als er een vacature zou komen.
Dat was wel een heel prettig gesprek. Ik heb toen ook nog een kijkje genomen in de Uitvaartbus. Gaaf ding hoor! Heel bijzonder. Ik weet niet of ik het zelf prettig zou vinden om in dezelfde auto te zitten als de kist, het geeft me een beetje een raar gevoel (overhobbels rijden en dat je het dan hoort bonken in die kist of zo ) maar hij is op zich wel heel mooi.

Oh ja, mijn ouders hadden van de week een gesprek met een mevrouw van Yarden over hun uitvaartverzekering en toen heeft mijn moeder ook nog gevraagd wat de mogelijkheden waren en die mevrouw zei dat zeker in de regio Den Haag het wel nut had een brief te sturen.

Dus al met al zie ik het toch wel positief in. Na het gesprek vrijdag had ik even zoiets van 'ik moet het uitstellen' maar nu denk ik dat het mss toch nog wel mee valt...

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 07-02-2006 09:16:42 ]
  † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 10:57:21 #242
7074 moussy
kuttekop
pi_34787905
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
(overhobbels rijden en dat je het dan hoort bonken in die kist of zo )
dat valt reuze mee hoor, gewoon stutten met handdoeken en rolletjes wc-papier , M. heeft iig niet geklapperd toen hij bij ons in de auto stond
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_34787987
Nou, dat klinkt goed.
Ik heb zelf een beetje dezelfde 'beperkingen' als jij (ivm kids/parttime e.d.) en heb daardoor ook mijn twijfels of ik het nu moet doen (daarbij is het hier in Limburg karig gesteld met vacatures).
Daarbij heb ik in mijn eigen vakgebied misschien weer wat nieuwe ontwikkelingen.

In ieder geval succes!! Ga je nog een open sollicitatie naar Yarden sturen?

ik neem trouwens aan dat de overledene en de kist goed vast zitten in de bus
  maandag 6 februari 2006 @ 11:01:57 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34788038
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:57 schreef moussy het volgende:
dat valt reuze mee hoor, gewoon stutten met handdoeken en rolletjes wc-papier , M. heeft iig niet geklapperd toen hij bij ons in de auto stond
Aggos!

Of anders kunnen er van die piepschuim wokkels erin, zoals bij postpakketjes.
Ik neem toch ook wel aan dat die bus niet met 120 door een woonwijk zal scheuren dus het zal met hobbels ook wel meevallen.
Ik las net wat verhalen erover op de site en het klinkt toch wel heel prettig. Bij stinkie thuis hebben ze hem ook al een paar keer gebruikt.
  maandag 6 februari 2006 @ 11:03:21 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34788075
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:00 schreef Koningin het volgende:
In ieder geval succes!! Ga je nog een open sollicitatie naar Yarden sturen?
Ja ik denk het wel. Morgen heb ik weer een gesprek met mijn jobcoach en dan ga ik eens vragen wat nu de beste stappen zijn.
quote:
ik neem trouwens aan dat de overledene en de kist goed vast zitten in de bus
Ja, de kist zit met een soort van sjorbanden aan de handvaten vast.
pi_34788091
Het lijkt me wel prettig vervoer, ook voor familie.
  † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 11:06:42 #247
7074 moussy
kuttekop
pi_34788176
Ik vind die bus eigenlijk geen gek idee, je zit toch meestal te klieren met vervoer voor zoals opa's en oma's als ze niet al tussen die plankjes liggen

Maar eh, lijkstijfheid en zo, dat klappert niet meer zo.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 6 februari 2006 @ 11:31:03 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34788883
Er stond ook op die site een verhaal van iemand die zei dat hij graag de bus gebruikt zou hebben als die er al was in de tijd dat zijn vrouw overleed. Hij vond het heel ontprettig van haar gescheiden te worden tijdens het vervoer.

En dat is natuurlijk met de rest van de familie ook. Hier kan je met een groot deel bij elkaar zitten. Is op zich natuurlijk wel heel prettig.
pi_34902095
Ik had een open sollicitatiebrief geschreven naar de plaatselijke uitvaartverzorger.
Vanmorgen belden ze op. Of ik vanmiddag al kon komen. Dus... waarschijnlijk was dat de eerste test. Hoe flexibel ben je, hoe reageer je etc.
Maar goed, ik kon zo schuiven dat ik gerust kon komen.

Een heel fijn gesprek. Ze kon zich goed vinden in mijn redenering waarom ik dit vak in wil. Dat ik de opleiding niet heb is geen probleem. Wat ze wel een probleem vond dat is de bevalling van mijn paard, omdat ik daar wel graag bij wil zijn. En mijn medische verleden.

Hun voorstel was dat ik 2 totaal verschillende dagen betaald kom meelopen. Dan kan ik kijken of ik het wat vind en hun of ze me inderdaad kunnen vormen zodat ik het werk goed kan doen en in het team pas.
Dus ik hoor er snel meer over....
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:27:46 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34902124
Hey! Wat goed Kleintje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')