Is dit ook weer een verkapt bier-topic aan het worden?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:56 schreef Asics het volgende:
doe mij maar een biertje bij mijn taai taai
chillquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:12 schreef Guusie het volgende:
[..]
Doe je ook mee met de taaaai-ttaaaai meeting?
Dus jij komt ookquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:14 schreef googoodoll het volgende:
taai taai is echt FoKkIn GaYfOoD!!!!!11111!1!!!11!!!1!:D
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:14 schreef googoodoll het volgende:
taai taai is echt FoKkIn GaYfOoD!!!!!11111!1!!!11!!!1!:D
Waar in Utrecht?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:15 schreef Aine. het volgende:
Ik had ooit eerder een fok-meet in Utrecht... heul leuk
Jij kiest ervoorquote:
Maak je verder geen zorgen, mijn faculteit bevindt zich op de Uithof. Veel succes verder met de zoektocht naar taai taai.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:20 schreef Guusie het volgende:
[..]
Jij kiest ervoor![]()
Maar daar woon ik om de hoek, nouja, 5 minuten fietsen![]()
En ik ga niet in Utrecht studeren![]()
Maareh... hoe heet je bakkerij dan?quote:
hahahahaha, daar woon ik juist 5 minuten vandaanquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:25 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Maak je verder geen zorgen, mijn faculteit bevindt zich op de Uithof. Veel succes verder met de zoektocht naar taai taai.
Ik heb 'nog' geen bakkerij.. Maar ik heb wel bij ongeveer alle ambachtelijke bakkers van Eindhoven stage gelopen en ik zit nu in een industriele bakkerij in Helmond. Ik werk al 5 jaar bij een middelgrote bakkerij in Son en daar kan ik ook voor vast beginnen als ik dalijk klaar ben met m'n opleiding.. (ik noem liever geen namen van bakkerijen, maar als je echt nieuwschierig bent kan je me toevoegen op msn)quote:
*jaloers kijktquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:28 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik heb 'nog' geen bakkerij.. Maar ik heb wel bij ongeveer alle ambachtelijke bakkers van Eindhoven stage gelopen en ik zit nu in een industriele bakkerij in Helmond. Ik werk al 5 jaar bij een middelgrote bakkerij in Son en daar kan ik ook voor vast beginnen als ik dalijk klaar ben met m'n opleiding.. (ik noem liever geen namen van bakkerijen, maar als je echt nieuwschierig bent kan je me toevoegen op msn)![]()
Maar ik zit om heel eerlijk te zijn met de plannen om een ijssalon te beginnen. Ik ga daar een ondernemersplan over schrijven als afsluiting van mijn opleiding, en als blijkt dat het mogelijk is wil ik er een openen. Hier in Eindhoven noord zit GEEN EEN ijssalonquote:
Dat vind ik wel een puik planquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:33 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Maar ik zit om heel eerlijk te zijn met de plannen om een ijssalon te beginnen. Ik ga daar een ondernemersplan over schrijven als afsluiting van mijn opleiding, en als blijkt dat het mogelijk is wil ik er een openen. Hier in Eindhoven noord zit GEEN EEN ijssalonDus het is aan mij om de eerste te openen
![]()
Getver, heel Utrecht om te wonen, woon je daar!quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:26 schreef Guusie het volgende:
[..]
hahahahaha, daar woon ik juist 5 minuten vandaan![]()
Dat zeker open is een nieuwequote:
Jij moet er zonodig gaan studerenquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:37 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Getver, heel Utrecht om te wonen, woon je daar!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |