Je hebt al bijna een jaar een nokia 6230 en dan gaan er een aantal dingen kapot.
De volumeknop aan de zijkant zit los, de luidspreker rammelt als je je telefoon beweegt, de kalender functie werkt niet meer goed en de telefoon onthoud de datum/tijd niet zodra je de accu loshaalt.
Dus je denkt: ik ga terug naar de winkel waar ik hem kocht.
Belcompany
Ik leg mijn verhaal uit en geef mijn adresgegevens. De man achter de balie verteld dat 3 van de 4 klachten die ik heb niet in zijn systeem staan
Dus ik kijk mee op dat beeldscherm, heeft hij zo'n intranet/internet pagina voor zich met pulldown menu's met allerlei klachten.
Henry: Heeft u misschien geen tekstvakje voor overige problemen?
Verkoper: Nee dat zit er niet in.
Henry: Dan schiet jullie systeem nogal tekort vind ik, het lijkt me makkelijker dat ik mijn telefoon laat repareren bij een Nokia Service Point*
Verkoper: Die kunnen ook niks doen hoor;
Henry: Jawel
Verkoper: Nee die doen ook alleen maar software updates
Henry: Nee hoor, ze hebben mij wel eens een onderdeel vervangen.
Verkoper:
Henry: Dan denk ik dat ik maar een keer naar Rijssen ga
Verkoper: ohkee ja nouja doei
Het is toch werkelijk waar niet te geloven? Die lui kunnen mijn probleempjes van de gsm niet oplossen omdat ze een systeem hebben dat geen ruimte heeft voor tekst? Of de verkoper weet niet hoe dat moet?
Het is hetzelfde als je auto laten repareren en dat ze dan zeggen: we kunnen uw auto niet repareren want u probleem staat niet in het pull-down-menu van onze computer.
BELCOMPANY
![]()
*een nokia service point kan je firmware upgraden en je telefoon echt repareren ter plaatse, ipv op sturen. in dit geval kwam het mij makkelijker uit even de stad in te fietsen en daar mijn gsm heen te brengen