abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28138604
Je hebt al bijna een jaar een nokia 6230 en dan gaan er een aantal dingen kapot.

De volumeknop aan de zijkant zit los, de luidspreker rammelt als je je telefoon beweegt, de kalender functie werkt niet meer goed en de telefoon onthoud de datum/tijd niet zodra je de accu loshaalt.

Dus je denkt: ik ga terug naar de winkel waar ik hem kocht.

Belcompany

Ik leg mijn verhaal uit en geef mijn adresgegevens. De man achter de balie verteld dat 3 van de 4 klachten die ik heb niet in zijn systeem staan

Dus ik kijk mee op dat beeldscherm, heeft hij zo'n intranet/internet pagina voor zich met pulldown menu's met allerlei klachten.

Henry: Heeft u misschien geen tekstvakje voor overige problemen?
Verkoper: Nee dat zit er niet in.
Henry: Dan schiet jullie systeem nogal tekort vind ik, het lijkt me makkelijker dat ik mijn telefoon laat repareren bij een Nokia Service Point*
Verkoper: Die kunnen ook niks doen hoor;
Henry: Jawel
Verkoper: Nee die doen ook alleen maar software updates
Henry: Nee hoor, ze hebben mij wel eens een onderdeel vervangen.
Verkoper:
Henry: Dan denk ik dat ik maar een keer naar Rijssen ga
Verkoper: ohkee ja nouja doei

Het is toch werkelijk waar niet te geloven? Die lui kunnen mijn probleempjes van de gsm niet oplossen omdat ze een systeem hebben dat geen ruimte heeft voor tekst? Of de verkoper weet niet hoe dat moet?

Het is hetzelfde als je auto laten repareren en dat ze dan zeggen: we kunnen uw auto niet repareren want u probleem staat niet in het pull-down-menu van onze computer.

BELCOMPANY

*een nokia service point kan je firmware upgraden en je telefoon echt repareren ter plaatse, ipv op sturen. in dit geval kwam het mij makkelijker uit even de stad in te fietsen en daar mijn gsm heen te brengen
pi_28138895
Almelooooooooooooooooooooooo

Enschede daarentegen.
pi_28138966
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:43 schreef HenkieVdV het volgende:
Almelooooooooooooooooooooooo

Enschede daarentegen.
Appels met peren vergelijking

Het gaat om de belcompany in Almelo, niet om wat jij van Almelo vind..
  woensdag 22 juni 2005 @ 18:04:52 #4
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_28139445
dat je daar genoegen meeneemt. Als je daar de telefoon hebt gekocht hebben ze verplichtingen naar de klanten toe. Denkt de werknemer het niet te kunnen, gewoon naar de manager vragen. Gezeik? bel je ff naar de overkoepelende organisatie met een klacht.
Where's my fear???
pi_28139858
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:04 schreef jagermaster het volgende:
dat je daar genoegen meeneemt. Als je daar de telefoon hebt gekocht hebben ze verplichtingen naar de klanten toe. Denkt de werknemer het niet te kunnen, gewoon naar de manager vragen. Gezeik? bel je ff naar de overkoepelende organisatie met een klacht.
Ik neem er ook geen genoegen mee, maar op dat moment had ik geen zin om me op te winden daar dus ben ik maar snel naar buiten gegaan. Ik ga morgen bellen bellen om een klacht in te dienen.

En vragen naar de manager wil ik best maar ik geloof niet dat er daar 1 aanwezig is.
pi_28139948
Dude..wtf
Ik heb maar een paar krasjes op mn 6230...en de mijn is ook al een jaar oud
Wtf doe jij er allemaal mee?
pi_28140018
Bel Company.

Ik kwam daar een keer binnen en vroeg iets over triple-pakketten, of ze die verkochten, en zo ja welke, en die verkoopster keek me aan alsof ik vroeg of ze kip kerrie verkocht.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28140146
Moet je de verkoper ook geen woorden in de bek leggen....

Jij hebt hem daar gekocht, waarom zou je in godsnaam zelf naar het servicepunt gaan ? Dan denk die verkoper ook "nou dan doe je dat toch lekker" ben ik vandat gezeik af
pi_28143328
Ja naja het is onbeschoft, maar je had kunnen vragen of je niet met een collega van hem kon spreken. Of dat je op een later tijdstip het nog eens probeert met een andere medewerker.
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:23 schreef DjDev het volgende:
Dude..wtf
Ik heb maar een paar krasjes op mn 6230...en de mijn is ook al een jaar oud
Wtf doe jij er allemaal mee?
hij is er zuinig op, geloof me
  woensdag 22 juni 2005 @ 20:39:21 #10
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_28143716
-leg telefoon op toonbank
-zeg: volgende week kom ik terug en dan is 't gefixt

En gewoon vriendelijk blijven
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_28143925
Zo heb ik dat dus ook een keer gehad bij de belcompany in almelo

Wou een mini-usb kabeltje hebben voor mijn V220. Wou er even 45 euro voor vangen.
Zeg zo van, en ja je betaalt voor de software.
Die verkoper zo van, nee hoor die software kost niets, die kabeltjes zijn zo duur.
Ik:

Even later bij de explorer

Ik wou graag een mini usb kabeltje
De kerel zo van , dat is dan 7.40

pi_28145741
helemaal gelijk..die hoerenzaak in almelo...blehhh
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
  woensdag 22 juni 2005 @ 21:51:27 #13
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_28145876
totaal offtopic:

ik hoor het kutwijf van de Almelose apotheek nog tegen me zeggen in het Almelose accent:

"zo zijn de regels"

Als ik dit lees krijg ik een deja-vu
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')