Hij is nog jongquote:Op maandag 27 juni 2005 17:24 schreef methodmich het volgende:
Ach, las gisteren in de column van Derksen nog wat uitspattingen van voormalig Gunners en dan is Robin nog een net ventje.
Het zegt genoeg over het gemiddelde intelligentie-niveau en de begeleiding van voetballers dat er zoveel over de schreef gaan.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeker. Van Lee Chapman, dat wist ik eigenlijk niet.
Kun je nagaan hoe hij is als hij van Kluivert en Davids de fijne kneepjes van het vak geleerd heeft.quote:
Daarom zitten zij ook niet meer bij Oranje.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hij is als hij van Kluivert en Davids de fijne kneepjes van het vak geleerd heeft.
Van Persie, Ga zo doorquote:Op maandag 27 juni 2005 17:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daarom zitten zij ook niet meer bij Oranje.
Zo zomaar kunnen zijn, wat heeft Seedorf dan uitgevreten?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daarom zitten zij ook niet meer bij Oranje.
Seedorf ging eisen stellen.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:53 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zo zomaar kunnen zijn, wat heeft Seedorf dan uitgevreten?
Seedorf hangt de pseudo-intellectueel uit en daar houdt San niet van.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:53 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zo zomaar kunnen zijn, wat heeft Seedorf dan uitgevreten?
Nu ben ik nog niet zo onder de indruk van Marco's strategische en tactische kwaliteiten, maar een speler hoort zich wél te schikken naar de plaats die de coach voor hem in gedachten heeft vind ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Seedorf ging eisen stellen.
Ik wil op 10 en nergens anders,
Terwijl de trainer hem op rechts wil , dan vinden ze zoiets niet leuk.
Seedorf is lui.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nu ben ik nog niet zo onder de indruk van Marco's strategische en tactische kwaliteiten, maar een speler hoort zich wél te schikken naar de plaats die de coach voor hem in gedachten heeft vind ik.
Ik vind Seedorf in elk geval niet wenselijk als 10 in dit oranje
Hij doet z'n roots eer aan ja.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Seedorf is lui.
Ik zie hem ook nooit werken en jagen.
Hij doet het liefst spelletjes met de bal
Zou hij naar zijn schoonouders toe durvenquote:Op maandag 27 juni 2005 18:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij doet z'n roots eer aan ja.
Maar we gaan weer naar van Persie....
Zal wel een leuk bezoekje bij de schoonouders worden voor Robin...
onder begeleiding van z'n bodyguards wel misschien?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zou hij naar zijn schoonouders toe durven?
Als ze met een groep marokanen komen dan kun je nog moeilijk ontkomen.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
onder begeleiding van z'n bodyguards wel misschien?
Die Judas komt natuurlijk ook niet uit Zuid-Amerika, maar van THFC...quote:Op maandag 27 juni 2005 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb nooit geweten dat men in Sol een sissy zag. Hij komt helemaal niet over als een nicht.
Maar hij ziet er niet uit als een nicht en praat ook niet als een nicht.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:15 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Die Judas komt natuurlijk ook niet uit Zuid-Amerika, maar van THFC...
Tijdens de daad meerdere malen gevraagd of ie het wel goed deed zo, en of ze het wel lekker vond, dus.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Volgens Bram had ie Sandra met respect genomen.
Hoop ik ookquote:Op maandag 27 juni 2005 18:31 schreef fransie102 het volgende:
Mooi dat ie vrij is.
Nu maar hopen dat ie onschuldig verklaard wordt.
Ach, dat zal gerust wel... Hij heeft Mosko als advocaatquote:Op maandag 27 juni 2005 18:31 schreef fransie102 het volgende:
Mooi dat ie vrij is.
Nu maar hopen dat ie onschuldig verklaard wordt.
Jij weet meer?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:38 schreef scubagirl het volgende:
met zeker respect behandeld???? gewoon bruut genomen, waarom geen klare taal??????
Sterker nog,hij gaat binnenkort trouwen met een VROUWquote:Op maandag 27 juni 2005 18:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar hij ziet er niet uit als een nicht en praat ook niet als een nicht.
Met Dido?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sterker nog,hij gaat binnenkort trouwen met een VROUW
die iddquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Met Dido?
daar had hij toch een relatie mee?
Net nog een leuke reportage gezien over eerwraak.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij doet z'n roots eer aan ja.
Maar we gaan weer naar van Persie....
Zal wel een leuk bezoekje bij de schoonouders worden voor Robin...
Was zij de vriendin van Sandra, die uiteindelijk niet meeging? Rendra?quote:
Erg, dus al die schoolmeisjespoëzie van die ijl zingende griet gaat over Sol...quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Met Dido?
daar had hij toch een relatie mee?
quote:Van Persie mogelijk vals beschuldigd
Door Richard Dubbeld
Justitie doet onderzoek naar een mogelijke valse aan-gifte van Sandra K. van verkrachting door Robin van Persie.
Bronnen rondom het onderzoek melden dat bij de 21-jarige voormalige miss Nigeria Nederland geen sporen van geweld zijn gevonden, waardoor het een kwestie is geworden van haar woord tegen dat van Van Persie.
Volgens Van Persies raadsman mr. A Moszkowicz spelen er bij het onderzoek van het OM ook andere factoren een rol die de geloofwaardigheid van de vrouw niet ten goede komen. Welke dat zijn, wil hij niet zeggen. Van Persie ontkent dat hij Sandra K. heeft verkracht. Wél heeft hij toegegeven seks met haar te hebben gehad.
Het Openbaar Ministerie stelt dat het onderzoek naar de mogelijke verkrachting nog minimaal enkele weken, maar wellicht zelfs nog maanden in beslag zal nemen. De komende tijd zal de rechter-commissaris de hoofdrolspelers in de affaire, Sandra K. en Robin van Persie, en de getuigen Reinhard Breinburg en Youssef el Bari onder ede horen.
Van Persie krijgt van Arsenal waarschijnlijk een week langer vakantie. Hij zou zich aanvankelijk eind volgende week weer moeten melden in Londen, maar de Engelse club wil dat hij eerst goed bekomt van de affaire. De club heeft hem opgedragen zo snel mogelijk Rotterdam te verlaten en liefst naar oorden te gaan waar hij niet of nauwelijks wordt herkend.
Ook heeft Arsenal hem professionele hulp aangeboden bij het verwerken van de situatie.
Marokko?quote:De club heeft hem opgedragen zo snel mogelijk Rotterdam te verlaten en liefst naar oorden te gaan waar hij niet of nauwelijks wordt herkend.
Dat was toch al bekend?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Dus Sandra was echt van bedenkelijk allooi!
Hadden ze het beter moeten uitzoeken... Maargoed, hij heeft sex met 'r gehad.. Dat had hij nooit moeten ontkennenquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:48 schreef scubagirl het volgende:
Heb t idd ook gehoord, dat zou echt echt echt slecht zijn...
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:43 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend?
Sandra is van het type sletjes dat je volblaft, volspuugt en uit je auto stampt.
Taakstrafje 120 uur. Klaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef scubagirl het volgende:
[..]
![]()
je bent er bekend mee?
Moet je luisteren als het zo in elkaar steekt, moet zij er ook voor gestraft worden want ze maakt iemand wel kapot, maar zulke uitspraken gaan echt nergens over hoor!
Ik stel voor het bevredigen van de sexuele behoeften van gehandicapten.quote:
Dat is een nobele taak voor Sandra.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik stel voor het bevredigen van de sexuele behoeften van gehandicapten.
Ze heeft Robin niet gedwongen tot seks. Al verdient ze wel straf voor het doen van een valse aangifte en moet ze een schadevergoeding betalen aan rubberen Robin.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef scubagirl het volgende:
Moet je luisteren als het zo in elkaar steekt, moet zij er ook voor gestraft worden want ze maakt iemand wel kapot, maar zulke uitspraken gaan echt nergens over hoor!
Goh, Scubagirl, en dan moet je nu niet achteraf gaan zeiken dat CherrymoonTraxx je verkracht heeft, he!quote:Op maandag 4 juli 2005 09:41 schreef scubagirl het volgende:
I agree !!!!!!!!!!!!
tsja,quote:Op maandag 4 juli 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Sandra zei "je moet me nemen, zo niet zeg ik dat je me hebt verkracht".
Denk dat Bouchr@ niet meer wil en dat hij niet zo gauw meer met een hoertje aan de slag gaat.quote:En hij zal ook niet zo snel meer met een vrouw naar een hotel gaan nuecken
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:38 schreef Kaap het volgende:
De zaak is met een sisser afgelopen. Pas geleden hoorde je al het onderzoek naar valse aangifte. Vermoedelijk zal ze toegegeven hebben en heeft ze der aanklacht moeten laten vervallen.
Van Persie doet geen tegenaanklacht omdat hij die avond wel degelijk fout zat en zijn relatie en carriere al genoeg onder druk hebben gestaan.
De zaak is stilletjes afgehandeld.
volgens mij was dit het laatste nieuws... maar kan ook aan mij liggenquote:Het onderzoek is nog niet afgerond. Omdat het nog loopt, kan het OM verder geen mededelingen doen. De rechter-commissaris verlengde twee weken geleden het voorarrest van de voetballer om de opsporingsdiensten meer tijd te geven voor nader onderzoek.
quote:'Mogelijk valse aangifte tegen Robin van Persie'
Justitie onderzoekt of Sandra K. een valse aangifte wegens verkrachting heeft ingediend tegen Robin van Persie. Dat meldt het AD.
Geen geweld
Een aantal mensen dat bij het onderzoek betrokken is, heeft de krant laten weten dat bij de vrouw geen sporen van geweld zijn aangetroffen. Daardoor is de zaak nu een kwestie van haar woord tegen dat van Van Persie.
'Bedenkelijke reputatie'
Advocaat Moszkowicz van Van Persie zei eerder dat K. 'een bedenkelijke reputatie' heeft. Nu zegt de raadsman dat er bij het onderzoek naar Sandra K. 'ook andere factoren spelen die de geloofwaardigheid van de vrouw niet ten goede komen'. Welke dat zijn, wil Moszkowicz niet kwijt. Het onderzoek naar de zaak duurt volgens justitie nog zeker enkele weken, en mogelijk zelfs enkele maanden.
Wel seks
Van Persie heeft toegegeven dat hij met Sandra K. seks heeft gehad in een hotelkamer. Daar was hij samen met de voormalige Miss Nigeria Nederland en een aantal vrienden naar toegegaan na een avondje stappen. Zowel Van Persie als de vrienden ontkennen dat er sprake is geweest van dwang, laat staan verkrachting.
Echt niemand??quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:13 schreef BVO het volgende:
Hoorde pas een leuk nummer over hem als parodie op Falco - Jeanny..
Iemand die de MP3 daar van heeft??
quote:Bouchra verlaat Robin van Persie
Bouchra van Persie heeft haar man Robin verlaten. Tot nu toe steunde Bouchra de bij Arsenal voetballende Robin van Persie
The Sun meldt nu dat Bouchra haar man heeft verlaten, mede doordat hij heeft toegegeven wel seks te hebben gehad met Sandra.
Ze zou al een week geleden huilend met haar koffers in een taxi zijn gestapt, met een enkeltje Nederland....
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bouchr@aaaah is dus weg bij rObIn?
Ze is ook geen 21, maar 41quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nigerianen zijn ook niet te vertrouwen. Dat had Robin toch wel kunnen weten.
Een voetbalhuwelijk in een notendop.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:56 schreef Radegast het volgende:
Ach, zolang ze mag blijven wapperen met creditcards zal ze wel bij hem blijven.
Wat voor een?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:34 schreef Erasmusch het volgende:
Hij had wel een hip horloge [afbeelding]
Geel polsbandje en een vrolijk gekleurde stationsklok.quote:
mmmmm idd, dat was...eh...zeer...eh...quote:Op donderdag 8 december 2005 17:46 schreef Erasmusch het volgende:
Gaat lekker met m daaro. Lineker noemde m de opvolger van Bergkamp en Tom vond m wel wat van Best hebben... Jammer genoeg gister niet gescoord, maar toch positief dat de neusjes hem zo sportief toezongen.![]()
Hij heeft wel gelijk dat Robin z'n balcontrole/gevoel beter is.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:12 schreef tong80 het volgende:
En Wim van Hanegem noemde hem gisteren beter dan Robben.
Maar Robben doet alles ook op een hogere snelheid, niet zo gek dat je dan minder controle hebt imoquote:Op donderdag 8 december 2005 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat Robin z'n balcontrole/gevoel beter is.
Uiteraard. Dat mag als ie echt goed gaat spelenquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:24 schreef bart83 het volgende:
Aha een van Persie-topic. Mag ik nog even alle sukkeltjes die beweerden dat ie het niet ging maken uitlachen?
Bling bling enzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
En Bouchra schijnt dus toch nog met hem samen in hun nieuwe stulpje te gaan wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |