dat is toch juist omgekeerd?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
het is al sowieso kut, omdat je met kleinere bedragen speelt. 500 max. geef maar mij zoals vroeger 10000 max
exactquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
dat is toch juist omgekeerd?
Nog nooit in Amsterdam geweest?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:39 schreef crossover het volgende:
waar de fuck is de PC Hooftstraat?
Da's een ouwe, die heb ik ook.quote:
uhm nee. laatst nog een monoply spel gekocht voor iemand en daar zaten toch echt maar bedragen tussen van 1 en de 500 euroquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
dat is toch juist omgekeerd?
Ga jij eens snel naar de gevangenis en niet via Start.quote:
Dat klopt ja...we hebben monopoly van het weekend cadeau gedaan en godverdomme..met euro;s...quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:33 schreef tong80 het volgende:
In de nieuwe versie wordt de Kalverstraat vervangen door de P.C. Hooftstraat.
Is er dan niks meer heilig ?
met beerenburg ipv spuiquote:Op donderdag 23 juni 2005 02:27 schreef Ruubstar het volgende:
is er ook een friese monopoly ? die wil ik wel hebben ( trots op mijn vaderland)
Leeuwarden staat er niet op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:27 schreef Ruubstar het volgende:
is er ook een friese monopoly ? die wil ik wel hebben ( trots op mijn vaderland)
dat wist ik al maar is er ook een monopoly met alleen maar friese plaats/straat namen enzo?quote:Op donderdag 23 juni 2005 03:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Leeuwarden staat er niet op.. Groningen wel.
.
Lijkit me niet,wie zit er tewachten op Ljouwert ipvLeeuwearden?quote:Op donderdag 23 juni 2005 03:33 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
dat wist ik al maar is er ook een monopoly met alleen maar friese plaats/straat namen enzo?
De Deense versie lijkt daar nog 't meest op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 03:33 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
dat wist ik al maar is er ook een monopoly met alleen maar friese plaats/straat namen enzo?
zweedse versie zou ook nog kunnen volgens mijquote:Op donderdag 23 juni 2005 03:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Deense versie lijkt daar nog 't meest op..
Dat is er al: http://www.ghettopoly.com/quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het lijkt me leuker om een achterbuurt editie te maken
Hotel in spangen, huizen in kanaleneiland
Hier ligt ie ook nog...quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gulden versie roeleert.
Mijn moeder heeft em ook nog..
Die blijft het mooistequote:Op donderdag 23 juni 2005 02:16 schreef sig000 het volgende:
Ik heb er gelukkig nog 1 met briefjes van 1 gulden..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |