Oh, dat hoeft voor mij niet perse hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hihi, was een grapje hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dat gebeurt vanzelf wel als je hier een tijdje meepostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:16 schreef MissBliss het volgende:
Hihi, was een grapje hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dat gebeurt vanzelf wel als je hier een tijdje meepostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uhm, iets langer dan een jaar geloof ik..quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Oh, dat hoeft voor mij niet perse hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zou het wel leuk vinden natuurlijk.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoelang (maanden/jaren) bestaat dit topic al dan?
Even doorzetten nogquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:18 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Oh.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus ik heb gelijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:16 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik schrokom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zullen we weer een discussie starten als Bupa, BVO en Sven samen online zijn?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:19 schreef MissBliss het volgende:
Maar dan moeten er ook weer mensen uit en dat levert altijd heftige discussies opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:20 schreef Duiveltja het volgende:
Dus ik heb gelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zolang de volgende letters en cijfers in de gegeven volgorde er maar inzitten M A R K _ 0 3quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja he hallo, ik heb dit topic gisteren pas ondekt mag het evenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ooit zal ik een goede TT verzinnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is ook de bedoelingquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:15 schreef Duiveltja het volgende:
Niet zo zeuren menschenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo schrik je newbies hier alleen maar afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach ja, het boeit me niet zo. Heb niet echt een dergelijke geldingsdrang op dat gebied.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:19 schreef MissBliss het volgende:
Even doorzetten nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dan moeten er ook weer mensen uit en dat levert altijd heftige discussies opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat lijkt me leuk jaquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zullen we weer een discussie starten als Bupa, BVO en Sven samen online zijn?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ShowChat #373. 30 vrouwen raken slaags met_elkaar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:22 schreef mark_03 het volgende:
Zolang de volgende letters en cijfers in de gegeven volgorde er maar inzitten M A R K _ 0 3
Ik zal voor je duimen als ik lig te zonnen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:23 schreef MissBliss het volgende:
Dat lijkt me leuk jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nu ga ik richting mn tentamen, so wish me luckom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zolang de volgende letters en cijfers in de gegeven volgorde er maar inzitten M A R K _ 0 3
in de gegeven volgordequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
ShowChat #373. 30 vrouwen raken slaags met_elkaar.
GOOD LUCKquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nu ga ik richting mn tentamen, so wish me luckom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zelfkennis is okay.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:06 schreef ymme het volgende:
Ik ben echt slecht in TT's verzinnen
Heb je het 'leuke grapje' erin of eruit gelaten?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:26 schreef mark_03 het volgende:
Whoei... zat net heel rustig te praten en zat op 11 minuten en 10 secondenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind het mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus nog ff kloten morgen met die overheadprojector (ook weer 2 minuten) en dan zal 't wel goedkomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welk leuke grapje. vertelquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je het 'leuke grapje' erin of eruit gelaten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb 'm aangepastquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je het 'leuke grapje' erin of eruit gelaten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Staat 2 topics terug ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Welk leuke grapje. vertelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop