Was ik op tvquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:49 schreef Quinny het volgende:
Heeft trouwens iemand van de week dat programma gezien ... "beter in bed"
Geniet jequote:
Gijs,....... met dat programma krijg je les in bedquote:
Gezien en besteld. 80 m2 meter moesten we toch hebben.quote:
Heb jij maar 1 keer per maand sexquote:
Die wordt momenteel gebouwd. Ik moet nu richting The Dark Rift gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:50 schreef Chocobo het volgende:
Geniet je.... cool he skies... heb je al een eigen basis enzo ?
Ik was weeer een keer niet op tv dusquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,....... met dat programma krijg je les in bed
Klinkt ook heel erg slechtquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:49 schreef Quinny het volgende:
Heeft trouwens iemand van de week dat programma gezien ... "beter in bed" Echt te triest voor woorden
En Tam?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik zit al snel op... 2... 3 x per dag.
Wespen die een bijennest stelen, een Gargoyle die genoeg heeft van paalzitten en hoppende kaasjes die je moet voeren aan een ratquote:
Is het ook. Maar je moet gewoon lachen om die engelsen. Die hebben echt een iQ van een steenquote:
per dag ookquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik zit al snel op... 2... 3 x per dag.
quote:
Eh, dit is de eerste in 6 maanden dus ben er wel blij meequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:44 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
hoe vaak heb jij die dingen??
Succes iig
Ik hoorde net dat je een stapel werk heb gekregenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:18 schreef Bastard het volgende:
Kheb geen idee eigenlijk.
Gijs heb ik teveel gezegtquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wespen die een bijennest stelen, een Gargoyle die genoeg heeft van paalzitten en hoppende kaasjes die je moet voeren aan een ratEn dat is pas lvl 1
Het lijkt er wel op alsof ze er 5 kilometer er omheen breien om achter duistere zaken van de film te komenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:30 schreef Bastard het volgende:
http://www.videoland.nl/?m=more&id=2D2A474C54595C5C5A57
Lijkt me wel cool
ja hèquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs heb ik teveel gezegtDit is toch een fantastische platformer. Meer gericht op adventure dan platforming maar toch.... zooo gaaf. Wacht maar totdat Banjo op 360 verschijnt... ben je klaar
Zwart afvalquote:
Daarom mailde ik gisteren... klanten moeten over naar SSL gebruik.. allll die mensen bellen, uitleggen, en updatenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat je een stapel werk heb gekregen(Zeg eens AS2) ?
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zwart afvalIk mis je rascistische klootzak !
Maar wat heeft dat met AS2 te maken danquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daarom mailde ik gisteren... klanten moeten over naar SSL gebruik.. allll die mensen bellen, uitleggen, en updaten
Dus een docje wat de mogelijkheden zijn met connecten zou wel handig zijn.
Voorzie al problemen met mensen die gewoon niet over willen hoor.
ja hè.....quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daarom mailde ik gisteren... klanten moeten over naar SSL gebruik.. allll die mensen bellen, uitleggen, en updaten
Dus een docje wat de mogelijkheden zijn met connecten zou wel handig zijn.
Voorzie al problemen met mensen die gewoon niet over willen hoor.
Denk nog vaak terug aan het Bomathe eiland in Noorwegen..... wat een middag was dat zeg...quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]wanneer weer? dit weekend komen er 2 chicks logeren bij ons
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Post nou eens een echt kutje man ipv die stink kruisjes !!
Ohja dat eiland waar jullie gevochten hebben met beren de krokodillenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk nog vaak terug aan het Bomathe eiland in Noorwegen..... wat een middag was dat zeg...
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ohja dat eiland waar jullie gevochten hebben met beren de krokodillen
Ik ga Daan halen
Deze bedoel jequote:Op woensdag 22 juni 2005 16:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk nog vaak terug aan het Bomathe eiland in Noorwegen..... wat een middag was dat zeg...
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Deze bedoel je
dat klungelen met één peddel
Geen idee, wat voor werk heb jij gehoord dan dat ik met AS2 te maken zou hebbenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met AS2 te maken dan![]()
Dat praten over werk ook hier![]()
Gijs volgende week heb ik avond en ga ik voor je aan de slag. Ik help jeIk ga zelf het document maken voor je !
thnxquote:
krokodillenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ohja dat eiland waar jullie gevochten hebben met beren de krokodillen
Ik ga Daan halen
quote:Hersenscan legt neporgasme bloot
Uitgegeven: 22 juni 2005 16:45
GRONINGEN - Orgasmen zijn niet te faken voor de hersenen. Een hersenscan laat duidelijk zien of een vrouw een neporgasme heeft of niet. Bij een vrouw die alleen maar doet alsof ze klaarkomt, zijn er andere hersengedeeltes actief dan bij vrouwen die een echt orgasme hebben. Dat blijkt uit onderzoek van professor G. Holstege en J. Georgiadis van de Rijksuniversiteit Groningen (RuG).
De verschillen kwamen aan het licht tijdens een onderzoek naar de hersenactiviteit van mannen en vrouwen tijdens seks. Voor dit onderzoek werden dertien vrouwen en elf mannen gevraagd met hun hoofd in een PET-scanner te gaan liggen, terwijl hun partner hen seksueel stimuleerde.
die wilde ik nou weer net niet postenquote:
Ik moest een open doos posten van Noot dusquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
die wilde ik nou weer net niet posten![]()
Gijssssssssssssss
Gijs.......... zelfs Alibaba weet zich geen raad met deze spelonkquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik moest een open doos posten van Noot dus
Wel een lekkere serie hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.......... zelfs Alibaba weet zich geen raad met deze spelonk
WHOEHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:16 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]Allemaal fabeltjes dus over negers
Bij jou word het waarschijnlijk uitbetaald, en krijg je er nog een vrije dag voor terugquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij jou word het waarschijnlijk uitbetaald, en krijg je er nog een vrije dag voor terug
Hier helemaal geen cent
Ik kan die uren later inderdaad opnemen. Geen cent???? Dat sucked Gijs.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij jou word het waarschijnlijk uitbetaald, en krijg je er nog een vrije dag voor terug
Hier helemaal geen cent
Ik heb pas een fotoboek gemaakt via Hema.nlquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:57 schreef Bastard het volgende:
Heeft 1 van jullie trouwens ervaring met online fotoboeken
Er zijn er namelijk zoveel tegenwoordig, die biedt zoveel ruimte, kost zoveel om af te drukken, bij een abbo heb je die en die mogelijkheid enzo. Kan wezen dat iemand hier die zooi allemaal wel eens heeft vergeleken?
Lijkt me wel handig om te maken, meteen mooi netjes overzichtelijk en makkelijk te laten zien aan andere.
Nee, een DTP functie bij een bedrijf in Leiden. Vond het wel positief gaan, vonden allebij dat ik op sommige punten te weinig kennis had maar zei dat ik nog jong was en dat wel kan leren. Volgende week hoor ik meerquote:
Ik zal voor je duimen pik.... succesquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nee, een DTP functie bij een bedrijf in Leiden. Vond het wel positief gaan, vonden allebij dat ik op sommige punten te weinig kennis had maar zei dat ik nog jong was en dat wel kan leren. Volgende week hoor ik meer
Hoop het echt, over 2 maanden stopt me huidige werk en zit ik zonder
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:52 schreef Chocobo het volgende:
Oh,... en wat is DTP ? Deep Throat Plunger ?
Double Testacle Penetrationquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:52 schreef Chocobo het volgende:
Dank je wel Pas, vind ik aardig van jequote:Op woensdag 22 juni 2005 19:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen pik.... succes
Diep & Tongend Pijpen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:52 schreef Chocobo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Wat heb je nodig?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:31 schreef -Struikrover- het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=5066
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het was druk op werk. Onderbezetting. Zeurende mensen. Warm. Mogen Kepler en ik nu ook klagen? Horen we er nu ook bij?
Haaaaaaaaaaaai Babequote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaai BabeEn meteen welterusten
Ga lekker slapen nu, moet morgenvroeg een tentamen maken.
Vreselijk lekker inderdaad!! pffffffffffff .... Struikquote:
quote:
lekker hèquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een ondraagelijk leven zo he
Van weekend naar weekend hoppen.
huiliequote:Op donderdag 23 juni 2005 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tentamen maken
Wat suckt mijn leven toch af en toe
Ja goed hoor... vandaag kunnen we het hema fotoboek ophalenquote:
Hou op schijt uit.... vrijdagmiddag is het hoogtepunt van de week,....quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
lekker hè
op maandag al uitkijkend en smachtend naar het weekend
en dan is het weekenddan baal je op zaterdag dat je over 2 dagen weer aan het smachten bent
Ben benieuwd wat je er van vind pik.... lijkt me een hele goeie film!!quote:
Ik hoor erg goede dingen over die film!quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:02 schreef silver-surfer het volgende:
Ben benieuwd wat je er van vind pik.... lijkt me een hele goeie film!!
33 kmquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:18 schreef mr_Brown het volgende:
A12 Den Haag richting Utrecht tussen Gouda en knp. Lunetten: stilstaand verkeer door ongeval(len). Op de A-27. 33 km![]()
en jij stond vooropquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:18 schreef mr_Brown het volgende:
A12 Den Haag richting Utrecht tussen Gouda en knp. Lunetten: stilstaand verkeer door ongeval(len). Op de A-27. 33 km![]()
collega van me zit er middeninquote:
ik had 16 kmquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:18 schreef mr_Brown het volgende:
en danquote:
quote:
rukken bedoel jequote:
quote:
Schei toch uit met die maintenance announcements, denk je dat iemand dat boeit hieroquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
33 km.... wat een tyfus lange file zeg.... dat heb ik nog nooit gehad... mijn langste was 25km...
Van voor Moordrecht tot aan Den Haag... helemaal vast
Jij vandaag 16km.....
daarom reageer ik ook nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Schei toch uit met die maintenance announcements, denk je dat iemand dat boeit hiero
I know....quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Schei toch uit met die maintenance announcements, denk je dat iemand dat boeit hiero
Hij deed het nog fout ook....... stuurde PM ipv AMquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
moeilijk hèquote:
ik dacht dat je het over iets anders hadquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij deed het nog fout ook....... stuurde PM ipv AMNu moet hij alle klanten nog eens mailen
quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:49 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Vond het Engels technisch perfekt, heeft WK zeker gedaan
quote:
Gaat hetquote:
Las m voor het eerst omdat hij van jou kwamquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... dat berichtje is al jaren hetzelfde
Hahahahahaha voor het eerst ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Las m voor het eerst omdat hij van jou kwam
Nee? .... Neger dag vandaagquote:
quote:
Tot ooit een keer iemand belt "Hee ik kan zondags er niet op komen" .. euh.. was er geen meeltje ergensquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahaha voor het eerst ook![]()
Tis meer delete materiaal he...
quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
En weer thuisGing wel ok
Nu weer leren
quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:42 schreef Chocobo het volgende:
De warmte slaat naar het hoofd van de neger !
Gijsssssssssss..... ja ik vrij met je........quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
vrijen??? ik heb geen zin meer man
nog wat leuks doen van het weekend??
17 jaarquote:
quote:
Nee Gijs........ zaterdag mijn kast en bed uit elkaar halen, want die worden opgehaald. Heb oppas nodigquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat ga je dus van het weekend doen....![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:03 schreef Chocobo het volgende:
Meerderheid wil nieuwe verkiezingen
RIJSWIJK - De meerderheid van de Nederlanders (60 procent) wil snel nieuwe verkiezingen. Zij zijn uitgekeken op het kabinet en premier Balkenende. Driekwart wil Balkenende niet terugzien in een volgende regering.
Hou je mond toch joh.... wie heeft het over Wilders....... en waarom zou hij geen kans mogen krijgen? Volk spreekt, men moet luisterenquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]En dan? Die blonde dolly aan het roer? Ga weg gek, dan zijn we weer terug in de 19e eeuw...
Als het vol spreekt krijgen we een kabinet met PvdA en SPquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hou je mond toch joh.... wie heeft het over Wilders....... en waarom zou hij geen kans mogen krijgen? Volk spreekt, men moet luisterenHet boeit me niet zo, maar verandering kan geen kwaad. De huidige manier is van het pad
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:03 schreef Chocobo het volgende:
Meerderheid wil nieuwe verkiezingen
RIJSWIJK - De meerderheid van de Nederlanders (60 procent) wil snel nieuwe verkiezingen. Zij zijn uitgekeken op het kabinet en premier Balkenende. Driekwart wil Balkenende niet terugzien in een volgende regering.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het vol spreekt krijgen we een kabinet met PvdA en SP![]()
Ik ga zaterdag voor mijn trouwpak kijken gijsquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs........ zaterdag mijn kast en bed uit elkaar halen, want die worden opgehaald. Heb oppas nodigvoor Daan
En zondag niks........... de bitch moet werken het hele weekend ! Hoezo? Kom je pizza eten zondag?
Als we iets niet nodig hebben is het wel een figuur die met alle winden meelult en een hypocriet die de wereld door een roze bril ziet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het vol spreekt krijgen we een kabinet met PvdA en SP![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag voor mijn trouwpak kijken gijs![]()
Een neger in pakquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag voor mijn trouwpak kijken gijsen dan krijgen we logés ..... weet het verder nog niet.....
die bitch ooooookkkk![]()
![]()
![]()
geweldig!quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag voor mijn trouwpak kijken gijsen dan krijgen we logés ..... weet het verder nog niet.....
![]()
![]()
Dat bedoel ik. Ik poep op die linkse partijen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als we iets niet nodig hebben is het wel een figuur die met alle winden meelult en een hypocriet die de wereld door een roze bril ziet.
Nee,... het duurt aaaaaalsmaar langerquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:50 schreef Toadette het volgende:
[..]
geweldig!
Het gaat nu echt opschieten he!
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... het duurt aaaaaalsmaar langer
Rebelquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik poep op die linkse partijen.
En dat met dit weer ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:51 schreef Toadette het volgende:
ik heb gewoon al de helft van mijn vrije dag verslapen![]()
ja lachenquote:
Hebben ze wel iele maatjes voor je?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hebben ze wel iele maatjes voor je?
Oktober was het he?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja lachenben benieuwd.... gisteren hebben we een proefafdruk van de kaart binnen gekregen
ziet er echt gaaf uit.... al zeg ik het zelf
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
tenger was het gijs
![]()
ben ook aan het bij eten
weet ik veelquote:
Zijn toekomstige vrouw is pas pricelessquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:59 schreef Chocobo het volgende:
Ben zo benieuwd naar dat hoofd van Brown,.... op zijn trouwdag,... helemaal in pak,... bloed nerveus
Zo priceless !
Please,......... zijn huidige vrouw is veels te hoog gegrepen voor hemquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zijn toekomstige vrouw is pas pricelessBrown mag zich een gelukkig iemand noemen
ja, begin oktober, 30 septemberquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:59 schreef Chocobo het volgende:
Ben zo benieuwd naar dat hoofd van Brown,.... op zijn trouwdag,... helemaal in pak,... bloed nerveus
Zo priceless !
Gijs, zelfs wij met onze besloten geheime bruiloft waren nog bekaf aan het einde.quote:
Ja want jij hebt met haar geknikkerd he?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zijn toekomstige vrouw is pas pricelessBrown mag zich een gelukkig iemand noemen
jaquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Please,......... zijn huidige vrouw is veels te hoog gegrepen voor hemHij mag idd van geluk spreken !
ik doe stoer johquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, zelfs wij met onze besloten geheime bruiloft waren nog bekaf aan het einde.
Hard werken om die kinderen te laten tekenen dusquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:08 schreef Toadette het volgende:
[..]
ja![]()
naja ik zal wel moe geweest zijn van die 3 dagen werken.![]()
Gelukkig heb ik weer 5 dagen vrij.![]()
bij mij krijgen ze geen tijd om te tekenen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hard werken om die kinderen te laten tekenen dus
Je lijkt mn schoonzusje wel.. ook lerares, altijd moe, zelfs in vakantie
Hoe oud zijn die klds dan bij jou? En sla je die Marokkanen ook extra hard?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:17 schreef Toadette het volgende:
[..]
bij mij krijgen ze geen tijd om te tekenen.
Ik heb geen kleuterklasje.
Ik ben gewoon van nature een doornroosje. Ook als ik een ander baantje zou hebben.
[imgh]ttp://www.xs4all.nl/~pascalb/beentheredonethat/shops/thor.jpg[/img]quote:
Tis me een spel hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:28 schreef Bastard het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0402224/quotes
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[[url=ttp://www.xs4all.nl/~pascalb/beentheredonethat/shops/thor.jpg]afbeelding[/url]]
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[imgh]ttp://www.xs4all.nl/~pascalb/beentheredonethat/shops/thor.jpg[/img]
gewoon 2x fout doen ook hè....quote:
jij gaat em gamen toch??? dat is toch al voldoende??quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tis me een spel hoorZeg net nog tegen Surfer dat die die moet gamen
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jij gaat em gamen toch??? dat is toch al voldoende??
Jaaaa wat een spel zegquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tis me een spel hoorZeg net nog tegen Surfer dat die die moet gamen
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stop maar Gijs we weten het.
Morgen weer ziekjes?
bij mij zijn ze 10, 11 of 12quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die klds dan bij jou? En sla je die Marokkanen ook extra hard?
Pff. met dit weer ben ik om 0900 hooguit wakker en er uit, maar zon komt ook op aan de kant van de slaapkamer, dus dat wil meteen warm worden
Whahahaha,... ik ken dat. Van die switch momenten waarin games ineens moeilijk worden !quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
... ik denk FUCK .. nou gaan we het krijgen he..
ah figuren uit groep 5 die al tig keer zijn blijven zittenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:41 schreef Toadette het volgende:
[..]
bij mij zijn ze 10, 11 of 12
Ik heb geen maroks
uhm...quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
ah figuren uit groep 5 die al tig keer zijn blijven zitten
Okquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:41 schreef Toadette het volgende:
[..]
bij mij zijn ze 10, 11 of 12
Ik heb geen maroks
wij hebben gelukkig geen zon aan de kant van de slaapkamer.
ah okquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:47 schreef Toadette het volgende:
[..]
uhm...
Nee!
Ik heb groep 7/8
de meeste zijn gewoon twaalf als ze van de basisschool af komen.
ik ga ook eens buiten kijken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:59 schreef O-Ren het volgende:
goedemiddag gijsjes
Het is tropisch warm buiten
Dat is idd het geval als je buiten bent geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:03 schreef Toadette het volgende:
[..]
ik ga ook eens buiten kijken.
ik denk dat ik na het boodschappen doen weer kan douchen.
agossiequote:Op donderdag 23 juni 2005 14:05 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dat is idd het geval als je buiten bent geweest.
Vandaag helaas geen badje voor mij![]()
JAAAAAAAAAAAquote:
Zijn je oksels nat ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
Warm![]()
![]()
Net voor overleg "even" naar Utrecht geweest.
Luchtbedje ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga vannacht in mn badkamer slapen... Luchtbedje erin, kouwe douche aan en lekker koel slapen maar![]()
Gijs, mijn oksels vormen een broeikast waar geen gat in de ozonlaag tegenop kan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:31 schreef Chocobo het volgende:
Zijn je oksels nat ?Druppelt je borsthaar
Wanneer zien we elkaar weerquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAlweer,..... Ik mis je poepie !
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zijn je oksels nat ?Druppelt je borsthaar
Ja ik hoopte van het weekend, maar je zal het wel druk hebben. Brown gaat zijn pak doenquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:36 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Wanneer zien we elkaar weer![]()
Ik mis jou ook![]()
Gijs vroeger deed je makkelijkerquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, mijn oksels vormen een broeikast waar geen gat in de ozonlaag tegenop kan.
Ja ben zo benieuwdquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik hoopte van het weekend, maar je zal het wel druk hebben. Brown gaat zijn pak doenZooo cool !
Wel gezellig na het verhuizenquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:39 schreef Chocobo het volgende:
We moeten ook nog steeds met zijn allen uit eten maar dat komt er eeeecht niet van denk ik
quote:Gisteren eens naar de keileweg. Heb een meisje opgepikt (20Euro) en ben naar de afwerkplek gegaan. Pijpen kon ze.... Ik heb haar voorgesteld om naar Reaxane te gaan lekker en dat wou ze wel. Goed ze moest eers drugs halen en die heb ik dan ook betaald. Leuke meid nog niks aan de hand dus. Wou ook overnachten in de waldorf en ik dacht dat wordt de nacht van mijn leven. En dat werd het ook. Ze moest ook nog condooms halen en drinken in de keet. Heb haar nooit meer terug gezien 100 Euro armer en een klote gevoel. Heb me daarna maar laten pijpen door een TV (prima). Pas dus op voor een Engels sprekende junk bruin haar ze heeft al haar tanden nog maar alles staat een beetje scheef ze heeft ook een totoe op haar linker arm.
*PAROEST*quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:54 schreef mr_Brown het volgende:
WHAHAHHAHAHAA![]()
![]()
check deze site:
http://hookers.nl/
forum van hoerenlopersben nu de thread aan het lezen over de Keileweg in Rotterdam
[..]
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*PAROEST*
Geniaal, hoe kom je op die site![]()
quote:Rijd ik langs de Keileweg (vierhavenstraat) en zie ik een goed uitziend vrouwtje staan. Ik had wel zin in een pijpbeurt en voor ¤10, - wou ze mij wel even pijpen z.c.
Ze stapt bij mij in de auto en zegt dat we naar Zuid moeten rijden.
Onderweg moet ik wachten voor een stoplicht en op dat moment stappen uit een busje achte mij 3 agenten en sleuren het vrouwtje uit de auto, mij werd gevraagd om de auto aan de kant te zetten. Volgens de agent mag ik daar geen vrouwen oppikken (wist ik niet, ben nieuw) en hij dreigde dat ik moest voorkomen, uiteindelijk gaf hij mij een bekeuring voor uitlokking van prostitutie, maar hij wist niet wat het ging kosten(beslist justitie)
weet iemand wat dat kost en of ze een beetje discreet de boete sturen(vanwege het vrouwtje thuis).
Stel dat de situatie zo is dat ik een bekende daar oppik, mag dat dan ook niet?
Voor mij nooit meer de keileweg of omgeveing
serieus.... die verhalen daarquote:
Whahahahahahhaa.... wat een sitequote:Op donderdag 23 juni 2005 14:54 schreef mr_Brown het volgende:
WHAHAHHAHAHAA![]()
![]()
check deze site:
forum van hoerenlopersben nu de thread aan het lezen over de Keileweg in Rotterdam
[..]
![]()
![]()
Rare mannen hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus.... die verhalen daar![]()
![]()
echt tè droog voor woorden
zoooo droogquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahahhaa.... wat een site![]()
Die verhalen
Wat lees jij voor dingenquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:54 schreef mr_Brown het volgende:
WHAHAHHAHAHAA![]()
![]()
check deze site:
[..]
![]()
![]()
En dat geloof jij?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:15 schreef O-Ren het volgende:
en dan tegen mij zeggen dat je het zo druk hebt![]()
Ja. Ik zit er op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zouden er ook burostoelen zijn met airco?
Kan me er ook niks bij voorstellen.. maar ken ook mensen die al 100 keer zijn geweest.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:18 schreef Bastard het volgende:
Kan me er ook niks bij voorstellen.. maar ken ook mensen die al 100 keer zijn geweest.
Check die vriendensites van hun.. http://www.sloerie.nl hahahahahahahaquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zoooo droog![]()
sommige verhalen zijn echt te bizar voor woorden
![]()
Nee, dat naive is wel erg schattig.quote:
Meen je dat?quote:
heb ik ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:15 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Wat lees jij voor dingen![]()
Een gewone. Maar ons kantoor heeft aircoquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meen je dat?Wat voor stoel is dat dan precies?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:15 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Wat lees jij voor dingen![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een gewone. Maar ons kantoor heeft airco
Gijs, weet ik veel. Ga op een stoel zitten, stop een ijsblokje in je reet, eet shoarma en laat een scheet.quote:
ja mooi.... vrienden van mij van vroeger hadden gewoon een uitjes hiervoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan me er ook niks bij voorstellen.. maar ken ook mensen die al 100 keer zijn geweest.
Blijkbaar niet dusquote:
najaquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, weet ik veel. Ga op een stoel zitten, stop een ijsblokje in je reet, eet shoarma en laat een scheet.
Wat een gemenerik he?quote:
playerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |