Was ik op tvquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:49 schreef Quinny het volgende:
Heeft trouwens iemand van de week dat programma gezien ... "beter in bed"
Geniet jequote:
Gijs,....... met dat programma krijg je les in bedquote:
Gezien en besteld. 80 m2 meter moesten we toch hebben.quote:
Heb jij maar 1 keer per maand sexquote:
Die wordt momenteel gebouwd. Ik moet nu richting The Dark Rift gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:50 schreef Chocobo het volgende:
Geniet je.... cool he skies... heb je al een eigen basis enzo ?
Ik was weeer een keer niet op tv dusquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,....... met dat programma krijg je les in bed
Klinkt ook heel erg slechtquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:49 schreef Quinny het volgende:
Heeft trouwens iemand van de week dat programma gezien ... "beter in bed" Echt te triest voor woorden
En Tam?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik zit al snel op... 2... 3 x per dag.
Wespen die een bijennest stelen, een Gargoyle die genoeg heeft van paalzitten en hoppende kaasjes die je moet voeren aan een ratquote:
Is het ook. Maar je moet gewoon lachen om die engelsen. Die hebben echt een iQ van een steenquote:
per dag ookquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik zit al snel op... 2... 3 x per dag.
quote:
Eh, dit is de eerste in 6 maanden dus ben er wel blij meequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:44 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
hoe vaak heb jij die dingen??
Succes iig
Ik hoorde net dat je een stapel werk heb gekregenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:18 schreef Bastard het volgende:
Kheb geen idee eigenlijk.
Gijs heb ik teveel gezegtquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wespen die een bijennest stelen, een Gargoyle die genoeg heeft van paalzitten en hoppende kaasjes die je moet voeren aan een ratEn dat is pas lvl 1
Het lijkt er wel op alsof ze er 5 kilometer er omheen breien om achter duistere zaken van de film te komenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:30 schreef Bastard het volgende:
http://www.videoland.nl/?m=more&id=2D2A474C54595C5C5A57
Lijkt me wel cool
ja hèquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs heb ik teveel gezegtDit is toch een fantastische platformer. Meer gericht op adventure dan platforming maar toch.... zooo gaaf. Wacht maar totdat Banjo op 360 verschijnt... ben je klaar
Zwart afvalquote:
Daarom mailde ik gisteren... klanten moeten over naar SSL gebruik.. allll die mensen bellen, uitleggen, en updatenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat je een stapel werk heb gekregen(Zeg eens AS2) ?
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zwart afvalIk mis je rascistische klootzak !
Maar wat heeft dat met AS2 te maken danquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daarom mailde ik gisteren... klanten moeten over naar SSL gebruik.. allll die mensen bellen, uitleggen, en updaten
Dus een docje wat de mogelijkheden zijn met connecten zou wel handig zijn.
Voorzie al problemen met mensen die gewoon niet over willen hoor.
ja hè.....quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daarom mailde ik gisteren... klanten moeten over naar SSL gebruik.. allll die mensen bellen, uitleggen, en updaten
Dus een docje wat de mogelijkheden zijn met connecten zou wel handig zijn.
Voorzie al problemen met mensen die gewoon niet over willen hoor.
Denk nog vaak terug aan het Bomathe eiland in Noorwegen..... wat een middag was dat zeg...quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]wanneer weer? dit weekend komen er 2 chicks logeren bij ons
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Post nou eens een echt kutje man ipv die stink kruisjes !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |