Ik heb de foto's van de fotograaf
81 stuks, de een nog mooier dan de ander. Mijn vrouw gaat ze zelf inplakken in een scrapbook. Scrapbooken is een manier van foto's bewerken en inplakken uit Amerika. Ik heb even naar een voorbeeldje gezocht, niet echt super, maar hier is het
Dit is dus niet mijn vrouw, maar een foto van internet:
![]()
Het wordt nog een hele klus voor haar om de 81 foto's (alsmede de 300 foto's van de gasten) in 1 of 2 scrapbooks te verwerken.
Ik vind het heel jammer dat ik nu geen foto's hier kan laten zien. Onze scanner heeft het begeven en ik heb net geprobeerd met de digitale camera foto's van de foto's te maken, maar omdat ik alles in showcase hoezen heb gestopt (ivm de nummering voor nabestellingen) heb ik veel last van tegenlicht van de flits/lampen. Als ik wat meer tijd heb zal ik een paar foto's op een zonnige middag fotograferen voor jullie.
Vooral de foto's met het strooien van de confetti na afloop en de foto's in het park en op het station zijn super geworden. En het mooiste is nog dat je iedereen ziet lachen op de foto's. Je beleeft echt de dag opnieuw als je de foto's bekijkt, dat gevoel raakt mij, ik heb dit nog nooit eerder met foto's gehad. Ik zal er zeker in het begin dan ook vaak naar kijken en moest me vanmiddag al inhouden om niet alle 81 foto's aan de muur in lijstjes te stoppen.