wat raar dat jij hier opeens zitquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
Deel 12 staat er nu ook bij in de OP.
Ik zit hier al zo lang joh.quote:
STINKIEEEquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zit hier al zo lang joh.
Nee, even zonder dollen, maar ik lees al heel lang mee in deze reeks. Is gewoon leuk.
Mooie jurken spotten enzo.
Dat denk ik soms ook, maar het is gewoon leuk, en hier mag je uitgebreidt en langdradig over alles wat er met het trouwen te maken heeft kleppen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:19 schreef sjak het volgende:
Jaaa, het is leuk om hier te posten. Ik merk dat ik me soms wel geneer als ik weer over de bruiloft begin. Hier kan ik lekker door gaan met anderen die er ook graag over praten.
duidelijk een verkapte tvpquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:31 schreef golfer het volgende:
Jakkes wat een klef topic en sinds wanneer post Bluezz hier al mee?
We zouden het klein houden, weet je nog wel?
Tuurlijk, wanneer ga je trouwen? Of wat zijn je plannen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:11 schreef k3_kill_me het volgende:
zal k ook meeposten?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:04 schreef innepin het volgende:
De buurvrouw hier - van het type dikke negerin, met tienerdochter die aan de drugs was, prostitutie inging en op d'r 16e een kind kreeg - vertelde mij gisteren dat het nou toch wel tijd was om te gaan trouwen...
Dus ik, 'ja maar, we zijn allebei pas negentien!'
maar dat vond ze eigenlijk al hartstikke oud... we moesten opschieten, zei ze
Ze heeft gelijk! Schiet eens op met trouwen!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:04 schreef innepin het volgende:
De buurvrouw hier - van het type dikke negerin, met tienerdochter die aan de drugs was, prostitutie inging en op d'r 16e een kind kreeg - vertelde mij gisteren dat het nou toch wel tijd was om te gaan trouwen...
Dus ik, 'ja maar, we zijn allebei pas negentien!'
maar dat vond ze eigenlijk al hartstikke oud... we moesten opschieten, zei ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |