quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:51 schreef Vhiper het volgende:[..]
Nope, maar ik geloof wel degelijk dat, mede omdat men hier nu langere tijd is en dus minder onder invloed is van verweg wonende familie, men meer vrijheid in de eigen keuze zal hebben en dat het percentage van 60% wel degelijk de komende jaren flink zal dalen. De daling is overigens al ingezet, als je kijkt naar de immigratieontwikkeling. Die is immers al geruime tijd aan het dalen.
Dat geloof ik ook wel. Begrijp me niet verkeerd, het is positief te noemen dat maar 1 op de 10 ondervraagden aangaf te willen huwen met een partner uit het land van herkomst. Maar zoals Elgigante al zei, er is een verschil tussen woorden en daden.
quote:
Geboorteakte moet al aardig kunnen helpen en aangezien men die toch al nodig heeft om hier te kunnen wonen, mag dat geen probleem zijn
![]()
Op een geboorteakte staat zover ik weet geen stamboom van de familie. Eigenlijk komt het er dus op neer dat je alleen kan controleren op de achternaam. Daarnaast, zo moeilijk moet het toch niet zijn om bij de plaatselijke gemeenten geboorteaktes te vervalsen.