*duimt*quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een vrouw was
Voor mij is het nu nagels bijten en afwachten op de uitslag van m'n scriptie... kan elk moment binnen zijn.
Ik schrijf altijd maar een halve pagina per dag.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:23 schreef imago het volgende:
Ik heb vandaag heeeerlijk aan m'n scriptie gewerkt! Bladzijdes en bladzijdes geschreven, helemaal gëinspireerd... voelt lekker!
Ga eens in EXA spelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:23 schreef Nuna het volgende:
Telt het ook als je dit jaar afstudeert voor het vwo?
Je dacht toch niet dat ik serieus hierover in discussie ging met jullie hequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:22 schreef komrad het volgende:
idd is het wel zo chris
Zie ik hier enige vorm van jaloeziequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:31 schreef komrad het volgende:
maar laten we eerlijk zijn: jullie (ik generaliseer van het gemak even) kunnen weinig en krijgen veel te veel betaald
nee hoor, want ik zou nog niet dood gevonden willen worden als jurist. Dat neemt niet weg dat jullie zwaar overbetaald wordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:39 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zie ik hier enige vorm van jaloezie
Natuurlijk jongenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:42 schreef komrad het volgende:
nee hoor, want ik zou nog niet dood gevonden willen worden als jurist. Dat neemt niet weg dat jullie zwaar overbetaald worden
Wintertijdquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:03 schreef Christine het volgende:
Ik ben geslaagd
Met een zeven en het viel helemaal mee.
zie je welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:03 schreef Christine het volgende:
Ik ben geslaagd
Ik moest mijn OV direct na mn afstuderen inleveren... kwam ik achter toen ik hem inleverde op de dag dat ik mn diploma kreeg. Zsm doen dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:15 schreef Christine het volgende:
Wanneer moet ik eigenlijk mijn OV inleveren?
Uiterlijk de zevende dag nadat je bent afgestudeerdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:15 schreef Christine het volgende:
Wanneer moet ik eigenlijk mijn OV inleveren?
Honorsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:44 schreef innepin het volgende:
Even positief denken: Ik studeer in mei 2006 af, University College Utrecht. Of Honors Bachelor of Arts, wat er leuker staat
Heb ik gedaan, er staat dat je hem moet inleveren na de officiële einddatum... en die ga ik morgen op school even navragen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:08 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Uiterlijk de zevende dag nadat je bent afgestudeerdKijk ff op de site van de IBG, daar staan de precieze data.
Ja weet ik veel, vinden ze leuk om er achter te zetten ofzo? (of voor, in dit geval). Het schijnt het "International Honors College" van de UU te zijnquote:
Ehm.. omdat UCU een bacheloropleiding is?quote:En waarom word je bij het UCU geen Master? Of studeer je tegenwoordig twee keer af, één keer de bachelor en één keer de master ofzo?
mag ik op deze mooie dag voor je een kleine kanttekening plaatsen, je zou de lijst van afgestudeerden ook alfabetiserenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, er staat dat je hem moet inleveren na de officiële einddatum... en die ga ik morgen op school even navragen.
Bedankt voor de felicitaties allemaal!
Ohquote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:11 schreef innepin het volgende:
Ehm.. omdat UCU een bacheloropleiding is?
Dat weet ik, maar ik mag toch aannemen dat iets wat zich in Nederland University noemt WO isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:41 schreef komrad het volgende:
Chris, in amerika kan je bijna alles university noemen, ik hoopte hier ook wat meer niveau
ik weet het niet maar de UU is wel gerenommeerd natuurlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik mag toch aannemen dat iets wat zich in Nederland University noemt WO is
In het Nederlands noem je het Hogeschool voor HBO en Universiteit voor WO. In het engels wordt het voor beide University, volgens mij omdat Bachelor-opleidingen internationaal gezien gewoon University's zijn en er geen correcte vertaling voor Hogeschool is. Als je dus zo link bent om je opleiding een engelse naam te geven dan kan je het gewoon University noemen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik mag toch aannemen dat iets wat zich in Nederland University noemt WO is
Misschien dat ze in het buitenland nog niet weten hoe beroerd INHOLLAND tegenwoordig isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:37 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Of je daar nu zo blij mee moet zijn.
Ehm... ik snap het niet? Universiteiten werken gewoon met bachelor systeem nu hoor. En UCU is deel van de UU dus gewoon universiteit. Maar dan honors, ofzoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:38 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Maar ik dacht serieus dat dat een masteropleiding was. Als het een bacherlopleiding is, waarom heet het dan University CollegeMss moet ik de rector magnificus van de UU maar eens bellen
Dankjequote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:47 schreef clauwheee het volgende:
Gefeliciteerd Christine!!
Krijg je een Nederlandse en een Engelse dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op de engelse versie van mijn getuigschrift staat ook netjes dat ie afkomstig is van INHOLLAND University![]()
Gefeliciteerd, Christinequote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:03 schreef Christine het volgende:
Ik ben geslaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |