Ik hoef niet op het lijstje, ik meld het wel gewoonquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:51 schreef Christine het volgende:
Wanneer precies? en wil je ook op 't lijstje?
Bachelor of Bartsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef jozef444 het volgende:
Wooohooo geslaagd, say hello to jozef444 BBA![]()
Bachelor of Business Administration, hoort bij mij bij de studie Management Economie en Recht, afstudeerrichting Vastgoed en Makelaardijquote:
Ahquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:01 schreef jozef444 het volgende:
Bachelor of Business Administration, hoort bij mij bij de studie Management Economie en Recht, afstudeerrichting Vastgoed en Makelaardij
Ach ik begin 5 september al aan men nieuwe studiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
AhIk snap de universitaire titels nog maar net, laat staan dat ik de HBO-titels ken
Ik word gewoon lekker ouderwetsch meester in de rechten
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:23 schreef Zabb het volgende:
Ik ben ook geslaagd!!!![]()
![]()
De presentatie ging echt goed en ik ben helemaal blij! We hebben als gemiddeld eindcijfer een 9!!!!!
Appelsientje en jozef444 ook gefeliciteerd!! Ik heb trouwens dezelfde titel nu als jou jozef444!![]()
European Studiesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:23 schreef MaLo het volgende:
@ Glamourgirl: wat voor studierichting doe je?
quote:Aanstaande geslaagden:
Augustus:
MisterICE
September:
7. var.fok
Sack_Blabbath - Communicatie
Oktober:
26. Christine - Communicatie
November:
kwakveense - Engelse taal en cultuur
December:
Marije - Toegepaste onderwijskunde
Januari 2006:
1. GlamourGirl - European Studies
Februari 2006:
jagermaster- Lerarenopleiding biologie 2de graads
Maart 2006:
31. MaLo - Bedrijfskundige informatica
Juni 2006:
gday - Hogere InformaticaEn zij zijn inmiddels geslaagd:
Zabb
jozef444
appelsientje - Media technologie
Mar10Segovia
Johan-Derksen
Bailiff
Burnafter
Tito
doemaardrie
Clauwheee - Communicatie
Zolena
P3pper
UncleFunk
_Nasus_ - Communicatiewetenschap
Ciske
QyRoZ - Bedrijfskundige informatica
SnuggLe - Bestuurskunde
Archie - Werktuigbouwkunde
TheRoman - Bedrijfskunde
vaio
achterop23 - Bedrijfskundige informatica
Melismay - Commerciële Economie
CommanderKoen - Informatica en Informatiekunde
_Administr8tor_ - HBO informatica
komrad
Wie vult aan?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:22 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ben afgestudeerdMaar dat weet ik officieel nog niet
Zo hoort het!quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef kwakveense het volgende:ik heb mijn cijfers van twee van mijn laatste drie vakken. een 8 en een 9...
kwakveense is erg blij met haar post-propedeuse gewogen gemiddelde van 8,47...
Welke stad/studie?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:15 schreef GlamourGirl het volgende:
Helaas kan ik geen enkele leuke opdracht vinden op de stagesites. Ik ben bang dat ik een aantal open sollicitaties moet versturen.
Stad ben ik nog niet over uit en wat betreft studie/onderwerp; ik ben nog niet uit ove rhet onderwerp waarin ik wil afstuderen.quote:
Oh. Ik had graag ff mee willen denken, maar hier kan ik niks mee... succes iig.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef GlamourGirl het volgende:
[..]
Stad ben ik nog niet over uit en wat betreft studie/onderwerp; ik ben nog niet uit ove rhet onderwerp waarin ik wil afstuderen.
Ik ben als het goed is over twee maandjes klaarquote:Op donderdag 8 september 2005 00:03 schreef innepin het volgende:
Ik ben pas in mei klaar met m'n bachelor
Ik gok dat hij van alles afkraaktquote:Op donderdag 8 september 2005 00:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben als het goed is over twee maandjes klaar
Mijn scriptie is nu echt bijna klaar... (moet de 14e ingeleverd worden) en morgen ga ik eens op school kijken watmeneer
de afstudeerbegeleider
erover zegt.
Op de dag af nauwkeurig plannen. Dat kon ik niet hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:16 schreef kwakveense het volgende:hoera, mijn scriptieopzet is goedgekeurd en ik hb een tweede lezer...
asl t goed is heb ik 26 september eerste hoofdstuk af (niet de introductie..die schrijf ik als laatste)
(en thanx for the compliments over mijn cijfers...ik ben echt een nerd, maar heb er wel hard voor gewerkt altijd...fijn dat het nu ook uitkomt zeg maar...)
Ah, okee. Maar dan nog, hoe weet je dat je binnen 2 weken iets af gaat hebben? Of gaat dat bij taalkunde iets anders dan bij wiskunde misschien?quote:Op donderdag 8 september 2005 12:25 schreef kwakveense het volgende:
haha, nou, dan heb ik gewoon mijn volgende afspraak
nee, niet echt. Het is meer een soort deadline die ik wel móet halen om optijd af te studeren. Er zit nogal wat tijdsdruk achter ivm met mjn naderende aio-aanstelling...ik móet in november mijn eindgesprek hebben...quote:Op donderdag 8 september 2005 12:28 schreef thabit het volgende:
[..]
Ah, okee. Maar dan nog, hoe weet je dat je binnen 2 weken iets af gaat hebben? Of gaat dat bij taalkunde iets anders dan bij wiskunde misschien?
Ai, dat is stressen dan, als het allemaal zo snel af moet zijn. Hoe is je afstudeerbegeleider? Is die een beetje behulpzaam en werkt die een beetje mee?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee, niet echt. Het is meer een soort deadline die ik wel móet halen om optijd af te studeren. Er zit nogal wat tijdsdruk achter ivm met mjn naderende aio-aanstelling...ik móet in november mijn eindgesprek hebben...
t eerste hoofdstuk is een literatuurstudie, dus als ik nu netjes alles ga verzamelen en lezen n schrijven dan moet het wel lukken zo...
Niet eensquote:Op donderdag 8 september 2005 10:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik gok dat hij van alles afkraaktdat deed hij bij mij ook... maar je hebt het weekend nog om dingen aan te passen
Vet!! dat is helemaal prettig om te horen!! dan kan je met een gerust gevoel de rest afmaken.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet eens
Hij had wat goede tips, maar vond het verder goed.
heel behulpzaam...ik word aio bij haar in haar project en ze heeft er alle vertrouwen in. elke twee weken een gesprek, maar ik kan ook tussendoor inleveren en vragen stellen enzoquote:Op donderdag 8 september 2005 15:19 schreef thabit het volgende:
[..]
Ai, dat is stressen dan, als het allemaal zo snel af moet zijn. Hoe is je afstudeerbegeleider? Is die een beetje behulpzaam en werkt die een beetje mee?
Ah, dat is heel wat beter dan het bij mijn afstudeerbegeleider ging. Het interesseerde hem totaal niet wat ik deed, wat ik inleverde las-ie niet door en ik heb een hele tijd moeten zeuren voordat ik eindelijk een cijfer kreeg. Ik denk zelfs dat-ie het nooit heeft doorgelezen en het cijfer louter heeft gebaseerd op mijn mondelinge uitleg van wat ik gedaan had.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
heel behulpzaam...ik word aio bij haar in haar project en ze heeft er alle vertrouwen in. elke twee weken een gesprek, maar ik kan ook tussendoor inleveren en vragen stellen enzo
Die zin ga ik gebruiken in mijn sollicitatiebrieven!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:00 schreef Christine het volgende:
En ik ben dankzij (of moet dat zijn: ondanks??) Inholland juist wél goed voorbereid op de grote mensenwereld. Omdat die mensen daar helemaal niks voor je regelen, je alles zelf moet doen, etc.
Hé, maar ik heb er copyright op.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:47 schreef Kos het volgende:
[..]
Die zin ga ik gebruiken in mijn sollicitatiebrieven!
Met bronvermeldingquote:Op donderdag 8 september 2005 18:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Hé, maar ik heb er copyright op.
Lekker gevoel is dat he!! ik herken 'tquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:00 schreef Christine het volgende:
mijn scriptie is af
morgen inleveren.... pffffft... opluchting hoor.
Maar zie jij je scriptie ook echt als iets waar je voor jezelf inhoudelijk grenzen verlegt? Vind je het echt interessant? Of is het gewoon een hobbel die je moet nemen om bij je aio-aanstelling te komen?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef kwakveense het volgende:
nee, niet echt. Het is meer een soort deadline die ik wel móet halen om optijd af te studeren. Er zit nogal wat tijdsdruk achter ivm met mjn naderende aio-aanstelling...ik móet in november mijn eindgesprek hebben...
t eerste hoofdstuk is een literatuurstudie, dus als ik nu netjes alles ga verzamelen en lezen n schrijven dan moet het wel lukken zo...
Naar een 8 of 9 streven vind ik persoonlijk ook wel een teken van luiheid, om eerlijk te zijn, behalve als je een docent hebt die uit principe geen tienen geeft.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:10 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik ben helaas veelste te lui om altijd naar een 8 of 9 te streven
Jij wilt dus altijd tienen? Anders ben je mislukt?quote:Op donderdag 15 september 2005 15:21 schreef thabit het volgende:
Naar een 8 of 9 streven vind ik persoonlijk ook wel een teken van luiheid, om eerlijk te zijn, behalve als je een docent hebt die uit principe geen tienen geeft.
Om nu op collegeniveau fouten te maken, is in elk geval wel behoorlijk beschamend.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:32 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Jij wilt dus altijd tienen? Anders ben je mislukt?
ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:36 schreef Zabb het volgende:
Gisterenavond heb ik dan eindelijk dat felbegeerde papiertje in ontvangst mogen nemen! Ik ben nu Bachelor of Economics. Ik dacht eerst dat je met de MER, Bachelor of Business Administration werd, maar dat andere staat dus op mijn diploma. Ook goed!![]()
Hey wat leuk!! Nogmaals gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik ook(mijn papiertje dan)
[afbeelding]
JIj natuurlijk ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:57 schreef Zabb het volgende:
[..]
Hey wat leuk!! Nogmaals gefeliciteerd!![]()
Ik dacht altijd dat jij een vrouw wasquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik ook(mijn papiertje dan)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |