abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1934466
Misschien wordt het hier duidelijk.
Is het een fenomeen of een prutser?
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 01:07:05 #2
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_1934507
Fenomeen?????????????

Mowaaaaaaa mag ik ff een teiltje want er moet een chinees naar buiten.

Ik vind het gewoon een irritant schoolmeestertje, hij is me net iets te correct en dat vertrouw ik niet. Pas als ie dronken is dan komt de ware Andries naar boven (zoals bij vele mensen)

Tip voor BB redactie :

Noem het volgend jaar Big Brother the Bottle
(gewoon 1 huis met onbepertkt alcohol dan kunnen we pas echt lachen)

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 01:10:49 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1934529
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 01:01 schreef the-O het volgende:
Ik denk dat het geen fenomeen is en geen prutser. Als je les wilt geven aan een klas van een middelbare school, moet je wel wat weten..... maar dat maakt iemand nog geen fenomeen. Wat hij in huis gepresteerd heeft levert hem ook nog niet het stempel van 'fenomeen' op, maar een prutser? Nee, bij lange na niet! Hij heeft negatieve punten (net als ieder ander), maar die kunnen ook juist extra aangewakkerd worden door de mensen met wie hij verplicht zit opgescheept....

Alle zogenaamd negatieve dingen die ik tot nu toe over Andries heb gehoord, zijn volgens mij allemaal 'een reactie op ...'!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 18-10-2001 10:36]

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1934616
Ondanks dat ik redelijk pro-Andries ben (en blijf hoor), moet ik bekennen dat zijn gedrag wat we zagen in de uitzending enigszins tegenviel in vergelijking met wat ik lees in de streamverslagen.

In de uitzending van vandaag zij hij nl dat hij GJ een enorme eikel vind en dat hij hem niet in zijn team wil hebben (na ja, oke, kan, vind ik al iets minder omdat ik ook pro-GJ ben), maar later lees ik in de streamverslagen dat hij schijnheilig aardig is en alles is weer koek en ei en hij wil GJ graag in zijn team.

Beetje jammer...

donderdag 18 oktober 2001 @ 01:36:47 #5
17478 zonnebloemmeisje
geen hummage zonder tatoeage
pi_1934682
Heeft iemand een blootplaatje van Andries? (liefst in vol ornaat van voren).

p.s. ik beloof dat ik er geen fake-pic van ga maken

pi_1934879
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Als je les wilt geven aan een klas van een middelbare school, moet je wel wat weten.....
Ja, maar alleen uit de boekjes Scan. Lesgeven is geen kunst (niet qua 'weten' althans). Ik waardeer het leraarschap, maar een écht talentvol mens gaat niet naar het onderwijs maar naar het bedrijfsleven. Daar betalen ze meer voor talent. En da's trouwens ook meteen wat er mis is met ons onderwijsstelsel.
quote:
Alle zogenaamd negatieve dingen die ik tot nu toe over Andries heb gehoord, zijn volgens mij allemaal 'een reactie op ...'!
Wat, een reactie op ... zijn persoonlijkheid? Jazeker! En zeker niet 'zogenaamd'!
Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1934899
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 02:24 schreef Klep het volgende:

[..]

Ik waardeer het leraarschap, maar een écht talentvol mens gaat niet naar het onderwijs maar naar het bedrijfsleven. Daar betalen ze meer voor talent.

niet iedereen denkt gelukkig aan geld maar er zijn ook nog mensen die bv. een passie hebben om les te geven .. ik mag hopen dat niet iedereen gedreven word in het leven om zoveel mogelijk geld te verdienen
  donderdag 18 oktober 2001 @ 10:41:22 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1935654
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 02:24 schreef Klep het volgende:

Wat, een reactie op ... zijn persoonlijkheid? Jazeker! En zeker niet 'zogenaamd'!

Andries reageert op dingen, waardoor hij in de ogen van sommigen negatief overkomt. Dus 'uitgelokt' is misschien een beter woord. Andries reageerde op de loopsheid van Kelly... hij reageerde op de 'aanval' van Audrey.... hij reageerde op het 'verraad' van Frank.. hij reageerde op de naderende 'motie van uitdaging' en reageerde op de lage aanval van Coos na zijn avontuur met Audrey..... en zo kan ik nog wel even doorgaan. De initiatiefnemers van deze acties worden een heel stuk minder platgetrapt valt me op trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 18-10-2001 10:46]

pi_1936221
Gelukkig een An-triest Top Pik.... Wat een prutser is die an-triest, ik snap ook niet dat hij zo popi-jopi blijft. Wat een lul met vingers.... ziet niet dat kelly eigenlijk een vent was....maar hij hoort het ook niet. 2 dingen als kelly huilt, zie je dat het duidelijk een vent is geweest, en als ze praat gaat menig mens z'n haren overeind staan.

Buiten dat vin ik em een lul van een Captain, heeft ie wel een grote bek over Frenk maar niet in Frenk's gezicht. Loopt hij rond te bazuinen dat hij Kelly zo irri vind, vervolgens zoent ie er plat op d'r bek.... Loopt over Diaantje te zeuren en gaat bij haar in bed leggen en in d'r nek leggen hijgen.... etc.. ken er nog wel een paar

Heel jammer maar die ruggegraatloze An-triest zal mijn favo nooit worden...

Zo heb ook ffies mijn gal gespuuwd,

doe wat je niet laten kan, maar laat wat je niet doen kan
pi_1944457
Gna gna...

Ik kan het toch niet laten... maar...

Ik vond het fantastisch dat An3s niet meer de populairste BB-er is, maar dat Kelly dat nu is!!!!

Haha... dag An3s! Je tijd is gekomen... De dalende lijn in zijn populariteit zet zich voort...

Sex is like Nokia: Connecting People
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 01:17:25 #11
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_1944512
Vind het wel opvallend dat hij de afgelopen week niet zo fraai in beeld is gebracht door BB (tv uitzendingen).
Nu is het ook gewoon een achterbaks figuur (vin ik), maar ze kunnen je precies zo in beeld brengen als ze willen..

Tis ook niet goed om zo snel, zo populair te zijn

dan ga je het niet redden (het ruud-effect zeg maar)

Had niet gedacht dat Kel deze ronde zou winnen trouwens, wel tof

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_1951360
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 01:01 schreef the-O het volgende:

Het is wel heel duidelijk dat het toch wel een sukkel is.
Het idee van fenomeen is te zot voor woorden.Net zoals iemand hem een gigolo noemde.Het zal een kwestie van leeftijd zijn.Jongens die hem als hun held, ideaal zien ofzo.Andries heeft (ook) het geluk dat BB pro hem is.Hij zal echter niet de winnaar van BB worden.
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 20:02:46 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1951380
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:00 schreef schatje het volgende:

[..]

Het idee van fenomeen is te zot voor woorden.Net zoals iemand hem een gigolo noemde.Het zal een kwestie van leeftijd zijn.Jongens die hem als hun held, ideaal zien ofzo.Andries heeft (ook) het geluk dat BB pro hem is.Hij zal echter niet de winnaar van BB worden.

Een goede gigolo heeft een bepaalde aantrekkinskracht voor vrouwen... en datzelfde kun je Andries niet ontzeggen lijkt me.... Vandaar dus! Begrijp je wel?
pi_1951586
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Een goede gigolo heeft een bepaalde aantrekkinskracht voor vrouwen... en datzelfde kun je Andries niet ontzeggen lijkt me.... Vandaar dus! Begrijp je wel?

Jij ziet hem echt als een soort voorbeeld ofniet?
Aantrekkingskracht staat op zich.En Au3 vond hem niet echt knap.Ze had een ander motief.Kelly was wel verliefd van hem.
Daar is zij gelukkig van genezen.
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 20:23:52 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1951649
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:18 schreef schatje het volgende:
Aantrekkingskracht staat op zich.En Au3 vond hem niet echt knap.Ze had een ander motief.Kelly was wel verliefd van hem.
Nee, Andries is geen voorbeeld.... wie heeft je dat gezegd? Over dat andere motief van Audrey heb ik mijn twijfels, want ze was zo zat als een kanon.. en dan ben je niet echt meer met 'andere motieven' bezig lijkt me. Kwam wel goed uit voor haar om het die wending te geven de volgende dag. En als jij denkt dat Kelly over Andries is dan zijn we daarover inderdaad uitgepraat.
Vervolgens is het duidelijk dat Danielle Andries heel erg leuk vindt .. en ook Diane is behoorlijk van hem gecharmeerd... Maar goed... jij wilt dat soort dingen niet horen, dat weet ik.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 19-10-2001 20:24]

vrijdag 19 oktober 2001 @ 20:24:11 #16
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1951652
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:18 schreef schatje het volgende:

[..]

ik hoop dat iemand in zn slaap ......een touwtje om zn ringetje heen doet...(piercing) en vastmaakt aan de stoel ofzo... (soort vetersvastbinden effect)
.......en dan heel hard schreeuwen dat hij wakker schrikt.....dan heb je tenminste weer beetje o6-11 tv

(voor de al te snel geschokte mensen; ik meen dit niet zo heel serieus ik ben vredelievend ofzo)

pi_1951655
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:00 schreef schatje het volgende:

[..]

volgens mij is hij helemaal geen gigolo .. hij heeft 2x een relatie gehad van 3,5 jaar en gigolo's zijn meer het type van de eeuwige vrijgezel .. en zoveel is er nou ook weer niet gebeurd in het huis .. feit is dat hij sinds kort vrijgezel is en daar van wil genieten .. au3 en kelly zijn ook vrijgezel dus ik zie het probleem niet!!

en kelly wordt winnaar van BB3 (omdat yorin dat wil)

vrijdag 19 oktober 2001 @ 20:26:53 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1951682
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:24 schreef Nyrem het volgende:

ik hoop dat iemand in zn slaap ......een touwtje om zn ringetje heen doet...(piercing) en vastmaakt aan de stoel ofzo... (soort vetersvastbinden effect)
.......en dan heel hard schreeuwen dat hij wakker schrikt.....dan heb je tenminste weer beetje o6-11 tv

Of vastbinden op de rails en een heel langzaam vooruit rollende trein over hem heen laten rijden.....
pi_1951738
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, Andries is geen voorbeeld.... wie heeft je dat gezegd? Over dat andere motief van Audrey heb ik mijn twijfels, want ze was zo zat als een kanon.. en dan ben je niet echt meer met 'andere motieven' bezig lijkt me. Kwam wel goed uit voor haar om het die wending te geven de volgende dag. En als jij denkt dat Kelly over Andries is dan zijn we daarover inderdaad uitgepraat.
Vervolgens is het duidelijk dat Danielle Andries heel erg leuk vindt .. en ook Diane is behoorlijk van hem gecharmeerd... Maar goed... jij wilt dat soort dingen niet horen, dat weet ik.

Ik wil dat soort dingen inderdaad niet horen.Ik ben pro Kelly, Gert Jan, Daan en Sandy.En de rest kan me gestolen worden.Daan is alleen zeer gesteld op dat Fries geval, meer niet.Dat lieve kind heeft al een vriend.Diaaan is gewoon knetter gek.
pi_1951749
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:24 schreef kavu het volgende:

[..]

volgens mij is hij helemaal geen gigolo .. hij heeft 2x een relatie gehad van 3,5 jaar en gigolo's zijn meer het type van de eeuwige vrijgezel .. en zoveel is er nou ook weer niet gebeurd in het huis .. feit is dat hij sinds kort vrijgezel is en daar van wil genieten .. au3 en kelly zijn ook vrijgezel dus ik zie het probleem niet!!

en kelly wordt winnaar van BB3 (omdat yorin dat wil)

slijmbal
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 20:34:07 #21
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1951756
Goedenavond kavu, ik zie dat je weer vrolijk meedoet. Maar ben je niet iets vergeten?

Hint:

quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 01:24 schreef kavu het volgende:
... als morgen inderdaad blijkt dat prediker gelijk heeft zal ik de eerste zijn om mijn veronderschuldigingen aan te bieden ...
pi_1951765
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:26 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Of vastbinden op de rails en een heel langzaam vooruit rollende trein over hem heen laten rijden.....

Levend begraven is nog veel beter.Ik zou er geen medelijden mee hebben.
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 20:35:49 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1951770
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:32 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik wil dat soort dingen inderdaad niet horen.Ik ben pro Kelly, Gert Jan, Daan en Sandy.

Okee, dan zijn we uitgepraat.
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 21:13:55 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1952145
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:35 schreef schatje het volgende:
Of begraven met zijn hoofd net boven het zand uit.. insmeren met iets lekkers en wat hongerige wolven erop af sturen....
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 21:16:31 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1952173
Voor de mensen die zich storen aan de bovenstaande berichten... Waren niet serieus bedoeld! Ik bedoel, alleen intens zieke mensen kunnen zulke zaken serieus bedoelen natuurlijk!
pi_1952190
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:34 schreef Prediker het volgende:
Goedenavond kavu, ik zie dat je weer vrolijk meedoet. Maar ben je niet iets vergeten?

Hint:
[..]
Haha Prediker weet precies waar Kavu zeker altijd te vinden is.
In het topic Andries

pi_1952389
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 21:18 schreef itsme het volgende:

[..]

sorry ik was ff ergens anders aan het posten .. hierbij mijn veronderschuldigingen prediker .. mischien een GJ trekje van mij om dingen in twijfel te trekken maar wel jammer dat ik het bewijs niet op tv gezien heb .. verder wens ik iedereen een fijn weekend (vooral itsme) .. ik ga nu lekker uit .. tot morgen allemaal
pi_1952440
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:35 schreef schatje het volgende:

[..]

ik vind dit echt te ver gaan!!(de opmerking van nyrem was nog wel grappig maar dit vind ik te ver gaan) bovendien valt het me op dat je alles niet wil horen wat niet in jou straatje valt !!
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 21:59:44 #29
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1952562
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 21:45 schreef kavu het volgende:

[..]

ik vind dit echt te ver gaan!!(de opmerking van nyrem was nog wel grappig maar dit vind ik te ver gaan) bovendien valt het me op dat je alles niet wil horen wat niet in jou straatje valt !!

Net als mij doen... erom lachen.... Sommige mensen willen anderen opnaaien.... of zijn echt behoorlijk ziek.... Welke van de twee van toepassing is weet ik niet in dit geval!
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 22:01:41 #30
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1952583
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 21:39 schreef kavu het volgende:

sorry ik was ff ergens anders aan het posten .. hierbij mijn veronderschuldigingen prediker ..

Waarvoor? Ik twijfel er niet aan dat hij het gezegd heeft... wel aan de uitleg ervan!!
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2001 @ 22:24:08 #31
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1952835
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 21:16 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die zich storen aan de bovenstaande berichten... Waren niet serieus bedoeld! Ik bedoel, alleen intens zieke mensen kunnen zulke zaken serieus bedoelen natuurlijk!
Hmmm. Laten we toch maar proberen het een béétje netjes te houden. Voor het geval iemand het tóch serieus neemt...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 22:26:49 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1952862
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 22:24 schreef Cynix ® het volgende:
Hmmm. Laten we toch maar proberen het een béétje netjes te houden. Voor het geval iemand het tóch serieus neemt...
Moet je niet bij mij zijn!
(leuk trouwens... ik schrijf een keer zoiets uit sarcasme en krijg een reactie als deze???? En dat terwijl het al talloze malen eerder gebeurd is. Sorry hoor, maar dat gaat me wat ver!!!)
pi_1952868
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 21:39 schreef kavu het volgende:

[..]

verder wens ik iedereen een fijn weekend (vooral itsme) .. ik ga nu lekker uit .. tot morgen allemaal

Nu weet ik zeker dat ik ga genieten dit weekend

Kavu...

zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:58:39 #34
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1954337
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 22:01 schreef scanman01 het volgende:

Waarvoor? Ik twijfel er niet aan dat hij het gezegd heeft... wel aan de uitleg ervan!!

Kavu twijfelde wel, vandaar de verontschuldiging (dank daarvoor en zand erover).

Maar Scanman01 verbaast mij. Weet hij dan een uitleg die nog gunstiger voor Andries uitpakt dan mijn uitleg?

('Mijn' uitleg mag ik het eigenlijk niet noemen. Ik werd geinspireerd door wat anderen over Andries' opschepperij zeiden. Na dat allemaal gelezen te hebben voel ook ik mij een Andries-expert. Maar ik geloof dat het Jappie was die als eerste het idee opperde dat Andries in zijn naieviteit wellicht meende met zijn praatjes een goed figuur te slaan, en de boel daarom misschien ook nog aandikte.)

Overigens vind ik de streamverslagen van Scanman01 geweldig. Heel veel dank voor die moeite!

zaterdag 20 oktober 2001 @ 03:31:17 #35
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1954449
Beste Prediker, allereerst moet ik je ook mijn verontschuldigingen aanbieden voor mijn twijfels omtrent jouw verslag. Mijn aanname dat het toch wel waar moest zijn was gebaseerd op logica en niet op vertrouwen.

Om terug te komen op je vraag en stelling naar Scan toe.

Denk je niet dat mijn uitleg omtrent (de stoerdoenerij van Andries) impliceert dat Andries een bluffer is.

Dat lijkt mij toch minder erg dan wanneer Andries datgene wat hij heeft gezegd ook daadwerkelijk heeft gedaan.

pi_1996355
quote:
Verdriet en vreugde voor Andries

Andries' verjaardag begint met een Battle en een grote teleurstelling voor de jarige. Maar er wacht hem ook nog een aangename verrassing.

Ik heb geen zin meer , verzucht Coos als de stem van Big Brother rond 23.30 uur nogmaals door het Huis schalt. Danielle begint het 'nogal eentonig' te vinden. Andries zegt hoopvol dat het wel eens de laatste Battle kon zijn. Hij hoopt op winst, want hij wil zijn verjaardag (die om 24.00 uur begint) graag in Rijk vieren. Gert-Jan pest hem alvast. Als jij straks weer in Arm zit, moet je het brood maar door het hek steken. Dan stop ik er wel een kaarsje in.
Maar de kaarsjes moeten nog even wachten, want eerst moet er gesjouwd worden. Met zandzakken nog wel. Per tweetal moeten de Bewoners negen zandzakken over een parcours van de ene naar de andere kant van de Battlefield brengen. Er mag maar een zak per keer worden vervoerd en een tweetal mag pas van start gaan als het vorige tweetal weer terug is.

Lot

Gert-Jan mag niet meedoen aan deze Battle. Hij is de enige man die tot nu toe aan alle Battles van gisteren en vandaag heeft meegedaan en vanwege de gelijke aantallen moet er van het team van Pascal steeds iemand aan de kant blijven. Gert-Jan is niet blij met zijn lot. Kelly trouwens ook niet. Mag in niet aan de kant blijven? Ik ben niet goed in dat gesjouw enzo , klaagt ze. Maar Big Brother kent geen pardon. Kelly moet meedoen.

Het team van Danielle gaat heel goed van start. Frank en Tania zijn niet kapot te krijgen. Zelfs niet als Tania haar knieen veel pijn doen. Ze gilt het uit van de pijn, maar zet stug door. Ook Andries en Diane gaan snel.

In het andere team gaat het beduidend slechter. Kelly en Ed schieten niet op. Ed is wel sterk, maar niet snel. En Kelly is het allebei niet. Nu is Leo ook niet zo snel. Dus als hij met Danielle hun zandzak naar de overkant brengt, loopt het team van Pascal weer enigszins in.

Pogingen

Coos en Sandy zijn snel. Priscella en Pascal iets minder, maar ook zij zijn niet langzaam. Hun pogingen mogen echter niet baten. Het team van Danielle heeft de laatste zandzak op het podium staan als het laatste tweetal van het Pascals team nog moet starten.

Het team van Danielle staat al te juichen. Over tien minuten vieren we je verjaardag in Rijk , zegt Diane bemoedigend tegen Andries. Maar Big Brother moet nog spreken en het oordeel laat heel even op zich wachten. Dan klinken de verlossende woorden. Andries kan zijn verjaardag inderdaad in Rijk vieren.

Maar niet meteen. Big Brother wil dat ze nog even allemaal op de Battlefield blijven. Dit geeft Coos de gelegenheid zijn kwaadheid te spuien. We zijn gemanipuleerd , zegt hij. Gert-Jan was de enige man die nog niet aan de kant had gestaan, maar eerst moesten we daar strootjes voor trekken. En nu beslissen ze gewoon dat Kelly wel mee moet doen en Gert-Jan niet.

Eerlijk

Het andere team is het niet met Coos eens. Drie vrouwen en drie mannen in ieder team is toch eerlijk , vindt Diane. Veel tijd om zich hiermee bezig te houden, krijgen de Bewoners echter niet, want Big Brother klinkt alweer over de Battlefield: Het is twaalf uur . Eensgezind barsten de Bewoners uit in verjaardagsgezang en iedereen feliciteert Andries.

Alleen voelt Andries zich niet zo heel erg jarig als hij weer binnen is. Hij had op een feestje gehoopt, maar er is niets geregeld. Hij pinkt een traantje weg als Leo naar de dagboekkamer wordt geroepen.

Als Leo weer in de woonkamer is, kan het feest alsnog beginnen. Big Brother heeft de gitaar van Andries in de dagboekkamer gezet en de jarige Job omhelst zijn instrument alsof het zijn lang verloren kind is. Zo is zijn verjaardag toch nog compleet. Jongens, wat gaaf dat jullie dit gevraagd hebben. Dit was echt wat ik het liefste wilde.
bron: de BB site

pi_1996465
wat leuk voor andries ik vind het feest wel wat sober als je het vergelijkt met dat van pascal
pi_1996649
Mwah sober? Hij heeft zijn gitaar nu, dat is zoiets als je verloren arm terugkrijgen voor Andries =]

Jammer dat de streams het niet doen, ik had hem graag zien spelen en horen zingen. Als iemand weet hoe de streams werkende krijgen zou je misschien mij willen melen?

Btw, je kan een verjaardagsgroet op mijn site of via e-mail achterlaten aan Andries, voor degenen die dat zouden willen =]

Cheers,
Trifle

De Andries site ---> http://home.hccnet.nl/zippers.mistyk
pi_1996855
we horen hem morgen wel gitaar spelen trifle (op tv) leuke fansite trouwens .. ik ga zeker een keer naar een optreden van kelvin !!
pi_1996930
ROFL cool dan zie ik je vast wel ben gebombardeerd door Gerhard's (bassist) persoonlijke handdoekjes legger en wateraangever (in ruil voor gratis vitamine A - lees bier - natuurlijk) *zwaait naar Gerhard*

Maarruh ff serieus. live is leuk te zien hoor. Het laatste optreden dat ik van Kelvin zag was echt cool. Best wel een performance van Andries, hij maakt er steeds meer een show van. En zijn zingen is sinds hun cd opnamen ontzettend vooruit gegaan =] Vandaar dat ik hem graag vanacht nog even had willen horen.

pi_1997900
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 21:45 schreef kavu het volgende:

[..]

Die opmerking ging inderdaad te ver.Heb ik wel spijt van.Dat was niet nodig.Was ook niet weer serieus bedoeld.
"Ik wil niet horen wat niet in mijn straatje valt" geldt toch ook voor jou!!. Zelfs gisteren toen Andries zich een slechte verliezer toonde.Dan nog gaan verdedigen tot 2x toe in de "tv uitzending 24 oktober" topic.Je moet toch toegeven dat hij zeer kinderachtig gedrag vertoonde.Hij ging als een jankend kind in dat hok leggen.Hij wou niet in discussie gaan.Echt een zielig ventje.
Verder weer zo'n roddelsessie met Daan.
  donderdag 25 oktober 2001 @ 10:20:59 #42
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1998000
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 10:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Die opmerking ging inderdaad te ver.Heb ik wel spijt van.Dat was niet nodig.Was ook niet weer serieus bedoeld.
"Ik wil niet horen wat niet in mijn straatje valt" geldt toch ook voor jou!!. Verder weer zo'n roddelsessie met Daan.

Ze roddelen allemaal. Overigens vond ik het gesprek meer een evalutie van het karakter van Frank. Verder gaf hij gewoon toe dat hij waarschijnlijk met GJ beter door de bocht zou kunnen. Jammer dat ze de gesprekken die die twee hebben gehad en waar ze het één en ander hebben uitgesproken niet hebben uitgezonden.
quote:
Zelfs gisteren toen Andries zich een slechte verliezer toonde.Dan nog gaan verdedigen tot 2x toe in de "tv uitzending 24 oktober" topic.Je moet toch toegeven dat hij zeer kinderachtig gedrag vertoonde.Hij ging als een jankend kind in dat hok leggen.Hij wou niet in discussie gaan.Echt een zielig ventje.

Hij had die dag een dip en dacht zijn verjaardag in Arm te moeten vieren. Andries heeft tot nu toe het hele programma door alles en iedereen na het verlies van een battle op lopen beuren. Nu had Andries het nodig en niet één van zijn teamleden neemt de moeite om hem op te beuren. Niemand denkt eraan om hem effe een peptalk te geven.

pi_1998958
Fantastisch! BB doet er werkelijk alles aan om de verjaardag van Dries te verstieren met de ene na de andere battle.
En terecht, want meneer gaf gisteren weer een treffend staaltje van het met 'dubbele tong praten'. Frank ligt er helemaal uit en GJ is welkom. Bah.
Goed dat regie nog even liet zien hoe Frylan Boppie zich vorige week over GJ uitliet...
pi_1999450
Andries verwijt frenk kinderachtig gedrag. :-)
Nou hebben jullie hem zien mokken? hoe was het ook al weer de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet?
Ja en de fans van dries komen natuurlijk weer met allemaal excuses aan., ach goh hij doet dit omdat hij zo graag zijn verjaardag in rijk wilt vieren.
Feit is dat hij al 2 keer vervelend heeft zitten doen na het verliezen en Danielle afviel.
Ik hoorde haar dit zelfs nog zeggen
Ze had het over Frank en toen Ja Andries kan ook niet tegen zijn verlies, nu hij opeens geen captain meer is.
Dat viel mij ook al op
  donderdag 25 oktober 2001 @ 14:33:22 #45
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1999523
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 14:22 schreef itsme het volgende:
Nou hebben jullie hem zien mokken? hoe was het ook al weer de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet?
Ja en de fans van dries komen natuurlijk weer met allemaal excuses aan., ach goh hij doet dit omdat hij zo graag zijn verjaardag in rijk wilt vieren.
Feit is dat hij al 2 keer vervelend heeft zitten doen na het verliezen en Danielle afviel.
Ze had het over Frank en toen Ja Andries kan ook niet tegen zijn verlies, nu hij opeens geen captain meer is.
Dat viel mij ook al op
Mag hij ook een keer een off day hebben. Hoe vaak heeft hij niet zijn teamleden na een verlies opgepept. Nu heeft hij een ker stevig de pest is er niemand in dat team dat hem een keer oppept.

Overigens heeft hij net zijn team naar de overwinning gegooid. Is Frank alweer aan het aandacht vragen omdat hij nu weer last van zijn knie heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 25-10-2001 15:18]

pi_1999651
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 14:22 schreef itsme het volgende:
Dat viel mij ook al op
iedereen heeft in het huis wel zijn mindere momenten en dit was zeker een minder moment van andries maar ik geef alleen even aan waarom hij zo nors was .. that is all !!

jij bent een enorme GJ fan dus jij ziet niet (of wil het niet zien) de mindere kanten van GJ (arrogant,zeikerd,paranoide etc.)

toch leuk dat je zo verschillend over mensen kan denken toch?

ps: ik lijk sprekend op eric roberts

pi_2011015
Andries heeft nu (vandaag, om 19.30) ook gezoend met Diane! Echt innig tongzoenen en knuffelen in de slaapkamer van arm!
pi_2011236
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 19:37 schreef Ethel het volgende:
Andries heeft nu (vandaag, om 19.30) ook gezoend met Diane! Echt innig tongzoenen en knuffelen in de slaapkamer van arm!
Dat is echt geweldig nieuws!!
pi_2012748
Andries is dus echt de slet van BB3. En Marky en Kavu, voordat jullie jullie driesje weer gaan verdedigen, picture this. Stel: andries had niet met 3 verschillende vrouwen gezoend maar het was Diana die achtereenvolgens Andries, Gert-Jan en Frank gezoend... Dan was Diana "de hoer" van BB3 geweest, ja toch?? Denk daar maar eens over na. Mijn mening? Andries sucks!

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat M en K hier niet op gaan reageren

vrijdag 26 oktober 2001 @ 23:54:06 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2013272
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:02 schreef femalehunter het volgende:
Andries is dus echt de slet van BB3. En Marky en Kavu, voordat jullie jullie driesje weer gaan verdedigen, picture this. Stel: andries had niet met 3 verschillende vrouwen gezoend maar het was Diana die achtereenvolgens Andries, Gert-Jan en Frank gezoend... Dan was Diana "de hoer" van BB3 geweest, ja toch?? Denk daar maar eens over na. Mijn mening? Andries sucks!
'Andries sucks'? Nee, laat ik deze voorzet niet inkoppen...
En ik ben dan niet Marky of Kavu, maar toch wil ik wel even antwoorden. Als Diane gezoend zou hebben met ALLE personen in het BB huis maakt me dat nog niets uit... En in het geval Andries alle vrouwen EN mannen had gezoend zou me dat ook niets uitmaken. Kijk eens rond in het nachtleven en zie eens wat daar allemaal gebeurt achterin auto's en in weilanden, portiekjes en noem maar op. Maar in BB ben je een 'hoer' als je met een aantal personen gezoend hebt??? Je bent toch niet van de EO perongeluk?
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 01:08:36 #51
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2014094
quote:

Valt dat effe tegen.... ga ik toch reageren.

Diane heeft Frank, Kelly en Andries gezoend ed. ik heb het woord hoer nog niet gebruikt bij haar en ook slet bij Andries vind ik overdreven.

Een beetje jalours op het feit dat hij er niks voor hoeft te doen en ze hangen toch aan hem... tja dat wel. Ik zit er eigenlijk nog op te wachten dat hij Priscella te grazen neemt.

pi_2014257
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:08 schreef marky het volgende:

[..]

Ik zit er eigenlijk nog op te wachten dat hij Priscella te grazen neemt.

Priscella "kennende"(alleen van tv dus he) lijkt me dit onwaarschijnlijk
pi_2014274
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:54 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je bent toch niet van de EO perongeluk?

Nee

Oke, Scanman, jij behoort dan blijkbaar niet tot de groep mannen die met 2 maten meet, puntje voor jou

zaterdag 27 oktober 2001 @ 01:33:20 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2014386
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:23 schreef femalehunter het volgende:
Priscella "kennende"(alleen van tv dus he) lijkt me dit onwaarschijnlijk
Wat ze nu al de hele avond aan het doen is - heel gezellig met Diane kletsen... zeer geinteresseerd zonder één botte opmerking - leek ook velen onwaarschijnlijk. Priscella heeft misschien wel een klein hartje, maar wil dat graag voor iedereen verborgen houden...
pi_2015856
quote:

waarom zou ik hier niet op reageren ? ik zou diane helemaal geen hoer vinden als ze met drie mannen zou gaan zoenen .. ik vind het uberhaupt nergens op slaan dat vrouwen direct vies worden aangekeken als ze met verschillende mannen gaan zoenen en hoer worden genoemd en als mannen hetzelfde doen ze een high five krijgen en worden gefeliciteerd!! als we het allemaal objectief bekijken wat is er nou allemaal gebeurd ? vrijgezel andries heeft met drie vrouwen (die ook geen relatie hebben)gezoend en met kelly iets meer (alles onder de deken dus weet ik niet precies) al die vrouwen wilden maar al te graag zoenen met andries en al die drie vrouwen zijn 21 jaar en ouder dus volwassen .. jullie reageren precies zo als pascal en coos op de avond dat andries met au3 heeft gezoend namelijk helemaal opgefokt en met rode oortjes de roddels van frank aanhoren (frank zei dat au3 andries had afgetrokken wat absoluut niet het geval was) maar je weet hoe het met roddels gaat .. eerst hebben ze gezoend en de volgende dag heeft au3 andries afgetrokken en de week daarna heeft andries een orgie gehad met 2 vrouwen .. ik kan best begrijpen dat er mensen zijn op het forum die het niet eens zijn met de handelswijze van andries (voorbeeldfunctie want leraar) maar er zijn hier toch ook vrijgezellen die IRL met meerdere mannen/vrouwen zoenen .. ik persoonlijk heb daar totaal geen probleem mee en dat mensen zeuren over voorbeeldfunctie snap ik al helemaal niks van want hij zoent met vrouwen die allemaal vrijgezel zijn en bovendien allemaal ouder dan 21 terwijl andries les geeft aan kinderen van 12 t/m 14

ps: jij had het over zoenen tussen GJ en Diane .. daar zou ik meer moeite mee hebben omdat GJ een relatie heeft (GJ zou dit natuurlijk nooit doen) maar nogmaals alle vrouwen waarmee andries gezoend heeft zijn vrijgezel !!

de reden dat ik zo laat reageerde was omdat ik vanavond uit ben geweest anders had ik zeker eerder gereageerd

zaterdag 27 oktober 2001 @ 06:42:44 #56
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2015881
Ik kan best begrijpen dat het moeilijk is om 3 maanden zonder lichamelijk door te moeten, zeker wanneer je met anderen op zo'n kleine ruimte leeft, maar..

je bent je toch ook bewust dat camera's je dag en nacht volgen?

En zo iemand als Andries, die zal toch zeker beseffen, dat zijn gedrag hier als onder een loep uitvergroot, op hem terug zal slaan zodra hij weer voor de klas zal staan??

Zo moeilijk als het is om zonder lichamelijk contact te moeten voor drie maanden, persoonlijk geloof ik dat ik iets meer eigenwaarde zou hebben dan meer dan 1 'relatie' te beginnen voor de camera's...

Goed beschouwd is het gedrag van Andries even karakter-loos als dat van Frenk die telkens roept dat ie gaat, maar toch weer blijft.
Voor Diane kan ik ook niet veel waardering opbrengen. Ze weet hoe Frenk over haar denkt (als ze een lichamelijk-geheugen heeft, kan ze het zelfs nog voelen.. ahum) en ze mag dan in woorden enigzins duidelijk zijn, in gedrag is ze dat zeker niet (naar frenk toe).

Als ik een jongen zou zijn en in frenks schoenen zou staan, zou ik me behoorlijk belazerd voelen door allebeide.. en terecht!!!

Your games are death
With every breath
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 13:05:11 #57
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2016893
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 06:42 schreef Rica het volgende:
Als ik een jongen zou zijn en in frenks schoenen zou staan, zou ik me behoorlijk belazerd voelen door allebeide.. en terecht!!!
Hoe vaak heeft Diane aan Frank aangegeven dat ze niks lichamelijks voor hem voelt. Waarom zou zij zich dan niet in mogen laten met een ander?
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 13:15:44 #58
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_2016979
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 05:59 schreef kavu het volgende:

[..]

ps: jij had het over zoenen tussen GJ en Diane .. daar zou ik meer moeite mee hebben omdat GJ een relatie heeft (GJ zou dit natuurlijk nooit doen) maar nogmaals alle vrouwen waarmee andries gezoend heeft zijn vrijgezel !!

[Dit bericht is gewijzigd door FarahDibah op 27-10-2001 13:20]

Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 13:18:42 #59
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_2016995
quote:

[..]

Ahaahahaha......Laat me niet lachen Ik weet dat je schrijven gebaseerd is op GJ,maar het komt erop neer dat Andries het nooit met een vrouw zou doen die een vriend heeft. Nou als Danielle maar een keer laat merken dat ze wel met Andries wil zoenen,dan moet jij eens opletten wat dan gebeurd Want,je denkt toch zeker niet Kavu, dat Andries dan nog aan de vriend van Danielle denkt ,he? Man die Andries heeft ja helemaal the hots voor Daantje

[Dit bericht is gewijzigd door FarahDibah op 27-10-2001 13:22]

Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_2016999
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 13:05 schreef marky het volgende:

[..]

Hoe vaak heeft Diane aan Frank aangegeven dat ze niks lichamelijks voor hem voelt. Waarom zou zij zich dan niet in mogen laten met een ander?

Ik begrijp dus niet wat die vrouwen in Andries zien.In het normale leven zou hij vast laatste keus zijn voor hen.Ik vind hem bijhoorlijk tegenstrijdig met wat hij zegt en doet.
pi_2017433
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 14:46 schreef kavu het volgende:

[..]
knip
jij bent een enorme GJ fan dus jij ziet niet (of wil het niet zien) de mindere kanten van GJ (arrogant,zeikerd,paranoide etc.)

toch leuk dat je zo verschillend over mensen kan denken toch?

ps: ik lijk sprekend op eric roberts

Wat een onzin.
Hoe kom je er bij dat ik een enorme Gert Jan fan ben?
Ik mag hem wel maar niet zoals jij dat met Andries hebt.
b.v Zelfs naar een concert wilt, geen slechts van hem zien.

Gert Jan maakt ook vaak lullige opmerkingen,maar ik idealiseer hem dus totaal niet. Ik weet niet eens zeker of ik hem nu de leukste van het stel vind, dus voortaan niet zo snel generaliseren Kavu.Als iemand een hekel aan Andries hebt houd dit niet automatisch in dat die persoon een enorme fan van Gert Jan is.

P.s Hoe weet jij dat mijn favoriet Eric Roberts is?
Nee echt ff serieus. Ik vind hem een lekker ding. heb je zeker ergens gelezen? Even kijken mijn profiel

pi_2017549
quote:

[..]

knip
wat is er nou allemaal gebeurd ? vrijgezel andries heeft met drie vrouwen (die ook geen relatie hebben)gezoend en met kelly iets meer (alles onder de deken dus weet ik niet precies) knip
(frank zei dat au3 andries had afgetrokken wat absoluut niet het geval was) maar je weet hoe het met roddels gaat .. eerst hebben ze gezoend en de volgende dag heeft au3 andries afgetrokken en de week daarna heeft andries een orgie gehad met 2 vrouwen

Zelfs Marky die het gezien had zei tegen mij dat audrey Andries aan het aftrekken was.
Hier vandaag het bb nieuws
quote:Frank doet Priscella nog eens haarfijn uit de doeken wat er zich in bad heeft afgespeeld tussen Audrey en Andries. “We zaten weer in Rijk en dat was feest. Iedereen zat dronken in bad en op een gegeven moment trok Audrey zowel mijn zwembroek als die van Andries uit. Diane ging toen uit bad en Audrey zat tussen ons in.”

Zoenen
Hij vertelt dat Audrey zowel zijn piemel als die van Andries vastpakte onder water. Bij mij bleef het laag water, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar die van Andries kwam wel omhoog. Toen vroeg ze of Andries met haar wilde zoenen en die wilde wel. Nou, toen ben ik er ook maar uit gegaan.”

Priscella’s nieuwsgierigheid is nog niet bevredigd. En toen ging Audrey kotsen, zegt ze. Frank vertelt dat ze inderdaad heel ziek was. Daarom denk ik ook dat er verder niets gebeurd is in bad. Maar ik weet het niet zeker, want ik was er niet bij. Priscella beaamt dit. Nee, zeker weten doen we het natuurlijk niet, zegt ze.
(en dit samen met de bbewegingen onder water lijkt me dat het wel heeft plaatsgevonden)
Dus conclusie
neuken met Kelly (heeft ze verteld in en uit heel even)
zoenen met Diane
afgetrokken en gezoend door Audrey

Andries heeft geweldi ge noten in het BB huis

pi_2017560
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 13:05 schreef marky het volgende:

[..]

Precies can't agree more
pi_2017583
En trouwens. was het niet Dries die na 2 dagen in het huis tegen Kelly zei dat hij nooit zo snel iets met een meisje aan ging? whoehahahahwhoehahahahahwhoehahawhoe
pi_2017605
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 14:42 schreef itsme het volgende:

[..]

Zelfs Marky die het gezien had zei tegen mij dat audrey Andries aan het aftrekken was.
Hier vandaag het bb nieuws
quote:Frank doet Priscella nog eens haarfijn uit de doeken wat er zich in bad heeft afgespeeld tussen Audrey en Andries. “We zaten weer in Rijk en dat was feest. Iedereen zat dronken in bad en op een gegeven moment trok Audrey zowel mijn zwembroek als die van Andries uit. Diane ging toen uit bad en Audrey zat tussen ons in.”

Zoenen
Hij vertelt dat Audrey zowel zijn piemel als die van Andries vastpakte onder water. Bij mij bleef het laag water, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar die van Andries kwam wel omhoog. Toen vroeg ze of Andries met haar wilde zoenen en die wilde wel. Nou, toen ben ik er ook maar uit gegaan.”

Priscella’s nieuwsgierigheid is nog niet bevredigd. En toen ging Audrey kotsen, zegt ze. Frank vertelt dat ze inderdaad heel ziek was. Daarom denk ik ook dat er verder niets gebeurd is in bad. Maar ik weet het niet zeker, want ik was er niet bij. Priscella beaamt dit. Nee, zeker weten doen we het natuurlijk niet, zegt ze.
(en dit samen met de bbewegingen onder water lijkt me dat het wel heeft plaatsgevonden)
Dus conclusie
zoenen met Diane

Andries heeft geweldi ge noten in het BB huis

Tja...
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 14:51:35 #66
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2017612
quote:
Dus conclusie
zoenen met Diane
Audrey en Andries vertellen zelf een heel ander verhaal, maar die kunnen het natuurlijk niet weten En Frank overdrijft nooit dus hij zal wel de waarheid spreken
Maar waar gaat het eigenlijk over... ook al hebben ze hem gepijpt... (want het gaat er nog steeds om wat ze met HEM gedaan hebben... niet andersom)...
pi_2017661
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 13:19 schreef lauren het volgende:

[..]

Ik begrijp dus niet wat die vrouwen in Andries zien.In het normale leven zou hij vast laatste keus zijn voor hen.Ik vind hem bijhoorlijk tegenstrijdig met wat hij zegt en doet.

Klopt, komt ook door de omstandigheden. Als je met zijn allen van de buiten wereld bent afgesneden ga je de intimiteiten spanning bij je medebewoners zoeken.
Andries ziet er goed uit er is weinig keus verder.

Ik moet zeggen dat ik Gert Jan b.v nooit aantrekkelijk heb gevonden maar nu hij wat is afgevallen in zijn gezicht en met die kuiltjes begint hij er steeds beter uit te zien.

zaterdag 27 oktober 2001 @ 15:05:33 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2017703
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 14:47 schreef itsme het volgende:
En trouwens. was het niet Dries die na 2 dagen in het huis tegen Kelly zei dat hij nooit zo snel iets met een meisje aan ging? whoehahahahwhoehahahahahwhoehahawhoe
Dat is tactiek!!!
pi_2017715
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 15:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is tactiek!!!

Echt super!!!!
pi_2017726
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 15:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is tactiek!!!

haha Natuurlijk joh. alles wat dries doet is tactiek. Zelfs Diane zoenen. Hoeveel keer heb ik hem niet horen zeggen dat Diane niet zijn type is. En ook heb ik regelmatig gehoord dat hij niet op oudere vrouwen valt.
Tactiek Frenk pesten? Daar lijkt het inderdaad op
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 15:11:12 #71
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2017737
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 15:07 schreef schatje het volgende:
Echt super!!!!
Dat bedoel ik! Het heeft gewerkt zonder dat Andries iets hoefde te doen!
pi_2017746
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 14:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Audrey en Andries vertellen zelf een heel ander verhaal, maar die kunnen het natuurlijk niet weten En Frank overdrijft nooit dus hij zal wel de waarheid spreken
Maar waar gaat het eigenlijk over... ook al hebben ze hem gepijpt... (want het gaat er nog steeds om wat ze met HEM gedaan hebben... niet andersom)...

Haha Nu lig ik helemaal in een deuk. Arme Andries wat hebben ze hem aangedaan Hem vastgebonden?
Feit is dat heel veel mensen die hand en trek bewegingen in het bad gezien hebben.
Ik zou het ook niet vertellen hoor. zeker als ik Andries was die ook al wat met Kel gedaan heeft
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 15:13:55 #73
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2017754
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 15:09 schreef itsme het volgende:
haha Natuurlijk joh. alles wat dries doet is tactiek. Zelfs Diane zoenen. Hoeveel keer heb ik hem niet horen zeggen dat Diane niet zijn type is. En ook heb ik regelmatig gehoord dat hij niet op oudere vrouwen valt.
Tactiek Frenk pesten? Daar lijkt het inderdaad op
LOL.. Je gaat er nog serieus op in ook, joh !!! Niet overal op happen!!
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 15:15:35 #74
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2017764
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 15:12 schreef itsme het volgende:
Feit is dat heel veel mensen die hand en trek bewegingen in het bad gezien hebben.
Echt??? Pfff.. dan is het wel heel erg heftig! Schandalig!!
pi_2017767
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 15:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik! Het heeft gewerkt zonder dat Andries iets hoefde te doen!

Hoe oud ben je nu eigenlijk Scanman?
Jij was toch degene die Andries voor 1% leuk vond?
pi_2017786
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 15:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Echt??? Pfff.. dan is het wel heel erg heftig! Schandalig!!

Scanman weet niets inhoudelijks meer te zeggen en gaat nu op de andries toer. (kinderachtig dus)
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 15:29:23 #77
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2017826
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 15:20 schreef itsme het volgende:
Scanman weet niets inhoudelijks meer te zeggen en gaat nu op de andries toer. (kinderachtig dus)
Nee, als iemand laat blijken het heel 'erg' te vinden als iemand zich een paar seconden heeft laten aftrekken in bad, dan weet ik inderdaad niets inhoudelijks meer te zeggen.
Kinderachtig hè!!
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 15:32:17 #78
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2017834
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 15:15 schreef schatje het volgende:
Hoe oud ben je nu eigenlijk Scanman?
Jij was toch degene die Andries voor 1% leuk vond?
Gaan we weer op die toer schatje??
En hoezo 'voor 1% leuk vond' ?
Maar als je nu weer persoonlijk gaat worden, laat dan maar zitten.
pi_2017858
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 15:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Gaan we weer op die toer schatje??
En hoezo 'voor 1% leuk vond' ?
Maar als je nu weer persoonlijk gaat worden, laat dan maar zitten.

Even op de kast jagen!!!
Jij kan ook nergens tegen.
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 15:44:46 #80
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2017904
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 15:36 schreef schatje het volgende:
Even op de kast jagen!!!
Jij kan ook nergens tegen.
Hahaha... goeie!!
pi_2017919
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 15:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, als iemand laat blijken het heel 'erg' te vinden als iemand zich een paar seconden heeft laten aftrekken in bad, dan weet ik inderdaad niets inhoudelijks meer te zeggen.
Kinderachtig hè!!

Wat reageer jij raar scanman?
Nergens heb ik gezegd dat ik het schandalig of erg vind. Ik heb alleen geschreven wat er gebeurt is.(daar jij dit ontkende) en dat andries gewelig genoten heeft.
Ben je ongesteld of zo?
Beetje beter lezen voortaan.
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 16:09:35 #82
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2018079
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 15:47 schreef itsme het volgende:
Ik reageer raar? Da's een goeie!! De 'tegenstanders' van Andries lijken een mogelijkheid gevonden te hebben hem aan te vallen omdat hij nu al 3 vrouwen 'gehad' heeft .... jij doet daar net zo hard aan mee, dus vind het blijkbaar ook reden genoeg. Ik begrijp al die drukte niet, vandaar mijn reactie. Als je dat niet begrijpt.... tja, dan houdt het op.
pi_2018110
wat een onzin scanman. ik spreek je alleen tegen of audrey wel of niet aan zijn piemeltje getrokken heeft en maak je attent op het laatste bb bericht.
Verder spreek ik mijn mening niet uit .
Aleeen dat het tegenstrijdig is van wat hij heeft gezegd.
Ik denk dat jij een ieder die maar iets over andries zegt als potentiele vijand ziet.
Denk misschien een beetje overspannen?
sterkte
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 16:14:18 #84
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2018114
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 15:47 schreef itsme het volgende:

[..]

Nergens heb ik gezegd dat ik het schandalig of erg vind. Ik heb alleen geschreven wat er gebeurt is.(daar jij dit ontkende) en dat andries gewelig genoten heeft.
Ben je ongesteld of zo?
Beetje beter lezen voortaan.

Wat ik tot nu toe wel gezien heb is dat de vrouwen Andries, min of meer, bespringen. Wat de handen van Au3 onder water deden weet ik niet maar het leek op...

Waar gaat dit nu eigenlijk over. Laat die jongen en de meisjes lekker. als ze het prettig vinden om met elkaar te zoenen is het hun zaak. We hebben in de vorige series wat dat betreft ook het nodige gezien. In de eerste serie hadden we Karin en Maurice en in de tweede Ferdi en Hieke. Dat waren volgens mij vel heftigere zaken omdat in die gevallen er ook nog relaties thuis waren. In het geval van Andries en Kelly, Andries en Au3, Andries en Diane lijkt me niks aan de hand zolang de genen die het betreft prettig vind en wie ben ik om dat te veroordelen.

zaterdag 27 oktober 2001 @ 16:20:45 #85
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2018137
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 16:13 schreef itsme het volgende:
Denk misschien een beetje overspannen?
sterkte
- edit - Zinloos!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 27-10-2001 16:41]

pi_2018569
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 16:14 schreef marky het volgende:

[..]

Wat ik tot nu toe wel gezien heb is dat de vrouwen Andries, min of meer, bespringen. Wat de handen van Au3 onder water deden weet ik niet maar het leek op...

Waar gaat dit nu eigenlijk over. Laat die jongen en de meisjes lekker. als ze het prettig vinden om met elkaar te zoenen is het hun zaak. We hebben in de vorige series wat dat betreft ook het nodige gezien. In de eerste serie hadden we Karin en Maurice en in de tweede Ferdi en Hieke. Dat waren volgens mij vel heftigere zaken omdat in die gevallen er ook nog relaties thuis waren. In het geval van Andries en Kelly, Andries en Au3, Andries en Diane lijkt me niks aan de hand zolang de genen die het betreft prettig vind en wie ben ik om dat te veroordelen.

Vind het wel lachen al twijfel ik aan Andries redenen.
Dit keer is hij toch echt niet het slachtoffer van diane.

Ik ben juist erg nieuwsgierig naar de ontwikkelingen. Laat ze nog maar meer doen. Hoe reageert Frenk hoe reageert de kijker?

pi_2018697
quote:

[..]

de hoofdpersonen zelf zeggen van niet dus .. au3 heeft het zelf hier op het forum gezegd itsme (in topic het grote au3 topic)

"Frank heeft dat de wereld in geholpen. Ik heb het zaakje van beide heren even in mijn handen gehad, ik heb ze allebei in hun je weet wel geknepen. Verder heb ik met Andries zitten zoenen, maar meer niet. Aangezien ons Frankje een complexje heeft ( "Dat kinderarmpje van Bobby") en omdat hij er erg van baalt dat alle vrouwen voor Andries vallen ( ik denk dan: Heb jij geen spiegel?) dacht hij denk ik ons beiden zwart te kunnen maken door te vertellen dat hij met eigen ogen gezien had dat er meer was gebeurd. Maar helaas, behalve wat zoenen is er niets gebeurd. Geen liefdesbabies op komst dus. ( Was trouwens wel een stunt geweest, ik was eerst van plan me daar te laten bevruchten, zag mijn saldo al groeien... Maar geen leuke gegadigden in da house)" ik geloof haar en niet marky

als je het vasthouden van "het zaakje" aftrekken noemt dan heeft ze frank ook afgetrokken

en dat van eric roberts was een grapje (hij was erg flauw geef ik toe)

verder is het speculeren als iemand zegt dat andries ook met danielle gaat zoenen als zij daar open voor staat .. totaal niet op feiten gebaseerd

[Dit bericht is gewijzigd door kavu op 28-10-2001 04:35]

pi_2020629
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 16:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik reageer raar? Da's een goeie!! De 'tegenstanders' van Andries lijken een mogelijkheid gevonden te hebben hem aan te vallen omdat hij nu al 3 vrouwen 'gehad' heeft .... jij doet daar net zo hard aan mee, dus vind het blijkbaar ook reden genoeg. Ik begrijp al die drukte niet, vandaar mijn reactie. Als je dat niet begrijpt.... tja, dan houdt het op.

'Omdat hij nu AL 3 vrouwen...' is dat zo heel bijzonder dan?.Het komt over alsof het heel wat is.Is hij soms cool omdt hij 'scoort' ofzo?
Ik begrijp de ophef niet als er maar even een tongzoen te pas komt er uitvoerig melding wordt van gemaakt.Alsof het om een revolutie gaat.Sommige krijgen er volgens mij echt rode oortjes van.Het is zelfs zo erg dat men een fotootje plaats van Diane die aan het oor van Andries knabbelt.Het zal wel echt een kwestie van leeftijd zijn.Andries als een soort held, dat laatste klopt ook wel want de meeste Andries 'fans' idealiseren hem.Hij kan echt helemaal niks fout doen.
  zondag 28 oktober 2001 @ 10:39:57 #89
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2020670
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 10:35 schreef schatje het volgende:

[..]

'Omdat hij nu AL 3 vrouwen...' is dat zo heel bijzonder dan?.Het komt over alsof het heel wat is.Is hij soms cool omdt hij 'scoort' ofzo?
Ik begrijp de ophef niet als er maar even een tongzoen te pas komt er uitvoerig melding wordt van gemaakt.Alsof het om een revolutie gaat.Sommige krijgen er volgens mij echt rode oortjes van.Het is zelfs zo erg dat men een fotootje plaats van Diane die aan het oor van Andries knabbelt.Het zal wel echt een kwestie van leeftijd zijn.Andries als een soort held, dat laatste klopt ook wel want de meeste Andries 'fans' idealiseren hem.Hij kan echt helemaal niks fout doen.

My point exactly!
pi_2020685
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 10:39 schreef scanman01 het volgende:

[..]

My point exactly!

verklaar je nader a.u.b.
  zondag 28 oktober 2001 @ 10:50:19 #91
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2020736
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 10:42 schreef schatje het volgende:
verklaar je nader a.u.b.
Ik ben het totaan de laatste regel helemaal eens! Er wordt hier inderdaad heel heftig gedaan over het feit dat hij AL drie vrouw 'gehad' heeft. Hij wordt 'hoer' en 'slet' genoemd alsof hij heel wat gedaan heeft. Dus ik ben het 100% eens met wat je schreef:
quote:
Ik begrijp de ophef niet als er maar even een tongzoen te pas komt er uitvoerig melding wordt van gemaakt.Alsof het om een revolutie gaat.Sommige krijgen er volgens mij echt rode oortjes van.Het is zelfs zo erg dat men een fotootje plaats van Diane die aan het oor van Andries knabbelt.
  zondag 28 oktober 2001 @ 11:02:50 #92
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2020824
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 10:35 schreef schatje het volgende:

[..]

Ach ja.... Na een spetterend begin waarin er haast meteen sex was is het nu ingezakt en is ieder zoentje nieuws.
pi_2021993
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 19:52 schreef kavu het volgende:

[..]

de hoofdpersonen zelf zeggen van niet dus .. au3 heeft het zelf hier op het forum gezegd itsme (in topic het grote au3 topic)

"Frank heeft dat de wereld in geholpen. Ik heb het zaakje van beide heren even in mijn handen gehad, ik heb ze allebei in hun je weet wel geknepen. Verder heb ik met Andries zitten zoenen, maar meer niet. Aangezien ons Frankje een complexje heeft ( "Dat kinderarmpje van Bobby") en omdat hij er erg van baalt dat alle vrouwen voor Andries vallen ( ik denk dan: Heb jij geen spiegel?) dacht hij denk ik ons beiden zwart te kunnen maken door te vertellen dat hij met eigen ogen gezien had dat er meer was gebeurd. Maar helaas, behalve wat zoenen is er niets gebeurd. Geen liefdesbabies op komst dus. ( Was trouwens wel een stunt geweest, ik was eerst van plan me daar te laten bevruchten, zag mijn saldo al groeien... Maar geen leuke gegadigden in da house)" ik geloof haar en niet marky

als je het vasthouden van "het zaakje" aftrekken noemt dan heeft ze frank ook afgetrokken

en dat van eric roberts was een grapje (hij was erg flauw geef ik toe)

verder is het speculeren als iemand zegt dat andries ook met danielle gaat zoenen als zij daar open voor staat .. totaal niet op feiten gebaseerd

Aha dat had ik gemist (audrey gedeelte) oke dan dus niet afgetrokken
P.s ik heb volgens mij niets gezegd over Danielle?
pi_2036432
Van de officiele BB-site

Arm - Frank wil volgende week een motie van uitdaging indienen tegen Daniëlle, verklapt Andries. Dat lukt hem nooit, zegt Leo zelfverzekerd. Frank gaat natuurlijk de stemming bij iedereen peilen, gaat Andries verder, en dan zeg ik gewoon dat hij het moet doen. Maar als er een vergadering komt om voor de motie te stemmen, dan stem ik tegen.

-knip-

Andries voegt er nog aan toe dat hij het leuk vindt om Frank op zijn bek te laten gaan.

Bron: de officiele BB-site

Ik ben benieuwd of de Andries fans hem nu nog zo integer vinden. Hij begint mijns inziens steeds meer op Willem uit BB1 te lijken. Ik bedoel maar, als je een echte vent bent, zeg je het Frank recht in zijn gezicht.

pi_2036475
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 21:51 schreef femalehunter het volgende:
Van de officiele BB-site

...betoog tegen integreteit van Andries...

Maar het is toch juist heel erg nobel van Andries om Frank nog een week in de waan te laten dat hij een kans maakt om captain te worden ??!!
pi_2036497
inderdaad..je ziet Andries langzaam 'afglijden'..

zonder vrouw blijft er van driesje niets meer over.. dat overdreven 'kijk mij weer is zo'n dombo tongen' gaat nu al tegen hem werken..

maandag 29 oktober 2001 @ 22:04:57 #97
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2036581
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 21:51 schreef femalehunter het volgende:
Van de officiele BB-site

Arm - Frank wil volgende week een motie van uitdaging indienen tegen Daniëlle, verklapt Andries. Dat lukt hem nooit, zegt Leo zelfverzekerd. Frank gaat natuurlijk de stemming bij iedereen peilen, gaat Andries verder, en dan zeg ik gewoon dat hij het moet doen. Maar als er een vergadering komt om voor de motie te stemmen, dan stem ik tegen.

-knip-

Andries voegt er nog aan toe dat hij het leuk vindt om Frank op zijn bek te laten gaan.

Bron: de officiele BB-site

Ik ben benieuwd of de Andries fans hem nu nog zo integer vinden. Hij begint mijns inziens steeds meer op Willem uit BB1 te lijken. Ik bedoel maar, als je een echte vent bent, zeg je het Frank recht in zijn gezicht.

Aangezien Frank met een mindfucking game tegen Leo bezig is. En vandaag al meerdere malen zwaar overdreven is uitgevallen tegen Andries. En Andries nu al een aantal malen heeft aangegeven aan Frank dat hij toch problemen met hem heeft. Ook heeft hij Frank al gezegd dat hij hem niet ziet zitten als captain en Frank zgn. van mindfucken houd zie ik in deze totale mindfuck aktie van Andries geen enkel kwaad en geniet ik eerder van het geniep en hoop dat Frank met zijn bek over de keien gaat. Heerlijk toch dit soort onschuldige intriges. Aan de rijke kant doen ze niet anders.
pi_2036598
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 22:04 schreef marky het volgende:

[..]

-knip-

Goh Marky, jij hier?
pi_2038311
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 22:04 schreef marky het volgende:

[..]

Aangezien Frank met een mindfucking game tegen Leo bezig is. En vandaag al meerdere malen zwaar overdreven is uitgevallen tegen Andries. En Andries nu al een aantal malen heeft aangegeven aan Frank dat hij toch problemen met hem heeft. Ook heeft hij Frank al gezegd dat hij hem niet ziet zitten als captain en Frank zgn. van mindfucken houd zie ik in deze totale mindfuck aktie van Andries geen enkel kwaad en geniet ik eerder van het geniep en hoop dat Frank met zijn bek over de keien gaat. Heerlijk toch dit soort onschuldige intriges. Aan de rijke kant doen ze niet anders.

En dit zijn steekhoudende argumenten? Not.

"Aangezien Frank met een mindfucking game tegen Leo bezig is." So? Dus dan verlaag je je maar tot dezelfde middelen?

"zie ik in deze totale mindfuck aktie van Andries geen enkel kwaad en geniet ik eerder van het geniep en hoop dat Frank met zijn bek over de keien gaat." Dit zegt denk ik meer over jouw dan over Antriest.

"Aan de rijke kant doen ze niets anders"... Ja en? Dus dat moeten ze dan ook maar doen aan de arme kant? Wat is dat nou voor redenatie?

Jammer dat het niveau van Anfries steeds verder begint te dalen. In het begin deed hij alles nog in het geniep, maar nu loopt hij er gewoon mee te koop dat hij een smeerlap is, die er niet voor terugdeinst om ook achterbakse streken uit te halen.

Ik hoop dat Kelly en Andries genomineerd worden, want dan vliegt meneer er per direct uit.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 01:48:19 #100
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2038384
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:26 schreef CJ het volgende:

[..]

En dit zijn steekhoudende argumenten? Not.

"Aangezien Frank met een mindfucking game tegen Leo bezig is." So? Dus dan verlaag je je maar tot dezelfde middelen?

"zie ik in deze totale mindfuck aktie van Andries geen enkel kwaad en geniet ik eerder van het geniep en hoop dat Frank met zijn bek over de keien gaat." Dit zegt denk ik meer over jouw dan over Antriest.

"Aan de rijke kant doen ze niets anders"... Ja en? Dus dat moeten ze dan ook maar doen aan de arme kant? Wat is dat nou voor redenatie?

Jammer dat het niveau van Anfries steeds verder begint te dalen. In het begin deed hij alles nog in het geniep, maar nu loopt hij er gewoon mee te koop dat hij een smeerlap is, die er niet voor terugdeinst om ook achterbakse streken uit te halen.

Ik hoop dat Kelly en Andries genomineerd worden, want dan vliegt meneer er per direct uit.

Jij meet wel zo gigantisch met twee maten dat ik helemaal geen zin meer heb om ook maar enig steekhuodend argument hier tegen aan te gooien.

Joh.... het maakt geen ruk uit wat Andries zegt of doet. In jouw ogen doet hij het toch nooit goed.
Al zou hij alleen nog maar boe hebben gezegd dan had je er nog kritiek op gehad. Je mag hem niet... klaar.

En ga nu is lekker ergens anders je frustraties spuien.

pi_2039424
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:48 schreef marky het volgende:

[..]

Jij meet wel zo gigantisch met twee maten dat ik helemaal geen zin meer heb om ook maar enig steekhuodend argument hier tegen aan te gooien.

Joh.... het maakt geen ruk uit wat Andries zegt of doet. In jouw ogen doet hij het toch nooit goed.
Al zou hij alleen nog maar boe hebben gezegd dan had je er nog kritiek op gehad. Je mag hem niet... klaar.

En ga nu is lekker ergens anders je frustraties spuien.

Los van het feit dat ik er sterk aan twijfel of je wel in staat bent om met enig steekhoudend argument aan te komen... , vind ik het heel erg amusant om te zien hoe de Antriest-fanaten altijd zo heerlijk toehappen op elke vorm van negativiteit over hem. Dat heb ik werkelijk nog niet eerder bij een andere BB-bewoner gezien. Dat Diepfries een trouwe aanhang heeft moge nu wel duidelijk zijn.

Hap hap.

† In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2001 @ 10:47:06 #102
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2039454
CJ, zou je je iets meer op Andries willen richten in dit topic en iets minder op je collega-poster marky? Dank u.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2039757
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 10:47 schreef Cynix ® het volgende:
CJ, zou je je iets meer op Andries willen richten in dit topic en iets minder op je collega-poster marky? Dank u.
Sorry Cynix ®. Je hebt gelijk.. Ik zal me in dit topic wat meer ontopic houden en m'n collega-poster marky wat meer ontzien.
  woensdag 7 november 2001 @ 17:39:52 #104
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2113772
Ik vind Andries een scheinheilig sekreet en ik hoop dat hij snel wordt weggestemd.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 7 november 2001 @ 17:43:46 #105
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2113836
quote:
Op woensdag 07 november 2001 17:39 schreef Marble het volgende:
Ik vind Andries een scheinheilig sekreet en ik hoop dat hij snel wordt weggestemd.
Kort maar krachtig zal ik maar zeggen!
pi_2113850
Van mij mag andries nog wel een tijdje blijven want ik vind het een gewone, normale en leuke jongen.
pi_2115616
Andries voegt helemaal niks meer toe in het huis.Dat heeft hij nooit gedaan trouwens.Het gezeik en de onderonsjes over Frank zijn triest.Die laatste is degene die af en toe lekker dwars kan zijn.Is Andries weg, dan zou het niks uitmaken.
Ik heb me ook vreselijk lopen storen aan dat sadistische lachje toen hij dat muisje te pakken kreeg.
Andries is de meest schijnheilige BB bewoner die er is.Hij is zo fake van a tot z.
Priscella maakte een paar rake opmerkingen over Andries.Dat hij zogenaamd interesse toont.
Hij is een watje.Hij gaat zijn gedrag verdedigen, Au3 gedoe, tegenover Pascal en Coos.En daarbij ook nog zei 'Toen Kelly met Diane zoende voelde ik me ook goedkoop'.
Hij is niet mans genoeg om Kelly van zich af te slaan.Wat een ontzettende grote sukkel.
Een paar makkelijke vragen kon hij ook niet antwoordden.
Hij gedroeg zich als een klein kind toen hij een battle verloor.Ging eigenwijs in het slaaphok liggen.Niet in discussie willen gaan.Wat een eikel van een vent!!!
Hij lult en waait met ieder wind mee.En hij deed zich zo mooi voor bij intrede BB huis.Zijn verhaaltje over normen en waarden, daar blijkt niks van te kloppen.
Andries is een ventje.
  woensdag 7 november 2001 @ 21:14:55 #108
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2115653
Op de vraag van wie van de BB-mannen jullie een blootreportage zouden willen zien, stemden jullie als volgt:

1) Andries met 39%

2) Gert-Jan met 22%

3) Coos met 11%

4) Pascal met 9%

5) Ed met 8%

6) Frank met 6%

7) Leo met 5%

Bron
RTL boulevard

pi_2115717
quote:
Op woensdag 07 november 2001 21:14 schreef marky het volgende:
Op de vraag van wie van de BB-mannen jullie een blootreportage zouden willen zien, stemden jullie als volgt:

1) Andries met 39%

2) Gert-Jan met 22%

3) Coos met 11%

4) Pascal met 9%

5) Ed met 8%

6) Frank met 6%

7) Leo met 5%

Bron
RTL boulevard

Dat klopt niet.GJ moet op nummer 1.
pi_2115748
Precies, GJ hoort op 1.

Enne, wie is er zo gestoord om op nr. 3 t/m 7 te stemmen?

pi_2115772
Ed staat nog boven Frank & Leo

ach, over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen

pi_2119921
Schatje, ik ben het helemaal met je eens! Wat een schijnheil. Zeker nu ie captain-af is zie je hem helemaal niet meer, hij kwijnt steeds verder weg (zeker de laatste dagen). In zijn captainsrol kon ie lekker het leraartje uithangen. Nu hij dat niet meer is weet hij zich geen raad ondanks de belofte dat hij nu lekker zijn gang kon gaan en zou gaan klieren (als captain-af zijnde). Opzouten met die eikelbijter!
May the force be with u!
pi_2144763
Andries gaat nog een keer stappen met Kelly.Dat zei hij gisteren.Hij spreekt zichzelf weer ontzettend tegen.Waren GJ en Kelly niet degene waar hij geen contact meer mee wilde!!
Hij was zelfs behoorlijk aan het smoezen met Kelly!!!
pi_2211061
Een week geen reacties op Andries?
Ik schop deze even naar boven voordat een nieuwe aangemaakt wordt.

Schat de leraar de G_J-situatie verkeerd in?
Hij is er zeker van dat Coos mag blijven donderdag, Leo is kansloos.

zaterdag 17 november 2001 @ 11:15:56 #115
18570 Dajon
Wat zegt ze?
pi_2211399
Is Andries de nieuwste toevoeging aan het evil trio Pascoed? Dit gezien het gedrag van gisteravond. Heftig speculeren over toekomstig nomineren en captains alsmede het op lage manier naar beneden halen van anderen zonder dat deze erbij zijn om zich te verdedigen.

Als Pascoedan wordt, wat voor gevolgen zou dit dan hebben op de invloed van de evil mastermind Coos

You learn more about a man in an hour of play than in a year of talk
pi_2211902
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 18:44 schreef schatje het volgende:
Andries gaat nog een keer stappen met Kelly.Dat zei hij gisteren.Hij spreekt zichzelf weer ontzettend tegen.Waren GJ en Kelly niet degene waar hij geen contact meer mee wilde!!
Hij was zelfs behoorlijk aan het smoezen met Kelly!!!
Precies . gisteren beweerde hij weer het tegenovergestelde over Kelly
andries: (Hij ontkende trouwens dat hij het echt "gedaan" had dus dat Kelly loog ):de laatste weken erger ik me dood aan haar. kippenvel tussen mijn schouderbladen. Maar de eerste drie dagen poets je niet meer weg.
Nou hij doet maar flink mee met het drietal, ik vind het prima. Misschien gaan dan bij meer mensen eens de ogen open over meneer.
pi_2212727
Andries heeft weer een andere standpunt over Kelly.Nu heeft hij weer een ontzettende hekel aan haar.Dat ventje weet echt niet wat hij wil.Nog niet zo lang geleden wou hij wel met Kelly gaan stappen, was aan het smoezen die bewuste nacht en afgelopen nacht was hij weer negatief over haar.Even stoer het heertje uithangen tegenover Coos en Pascal.En het schijnheilige slachtoffertje uithangen want Kelly kon haar handen niet thuis houden.Het kwam eruit alsof het hem opgedrongen was, het zoenen met Kelly dus.
Terwijl een beetje kerel van zich af kan slaan.Andries is nu eenmaal een ventje, een watje en achterbaks.Dat ventje is fake van a tot z.
  zaterdag 17 november 2001 @ 19:49:56 #118
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2216082
Ik moet een beetje lachen om Istme. Toen het gebeurden tussen Kelly en Andries vond ze het van Kelly heel erg dat ze zich zo opdrong zonder Andries te vertellen dat ze eigenlijk een man geweest was en dat ze zelfs nadat ze aan Diane had verteld dat het eigenlijk niet kon weer terug ging. Ben je het nu ineens vergeten Itsme?

Kelly beweert steeds dat er geneukt zou zijn terwijl ze tijdens het gesprek wat ze had met Andries na die bewuste avond voor allebij duidelijk was dat ze blij waren dat er niet geneukt was en dat het bij handwerk is gebleven.

Vraag me af waarom jullie niet vallen over het geroddel van Kelly aangaande die situatie. Kelly verteld in geuren en kleuren aan iedereen die het maar horen wil dat ze Andries heeft gescored. Zelfs de omvang van zijn lul wil ze er nog wel even graag bij vertellen.

Ik vind het overigens niet vreemd dat hij zich ergert aan de manier waarop Kelly momenteel is. Kelly vind vooral zichzelf nog steeds belangrijk.

Ik geloof niet dat Andries zich volledig zal verbinden aan Pascal, Coos en Ed. Dat hij denkt dat Coos populairder is dan Leo is begrijpelijk omdat hij niet veel uit Leo heeft zien komen de laatste tijd en Coos heeft gezorgd voor vuurwerk. Hij weet ook niet het fijne van de manier waarop die drie hebben gehandeld. Hij is wel als een van de weinige ook een gesprek aangegaan met GJ na het hele gebeuren, heeft zich eigenlijk ook niet met de situatie bemoeit. Hij heeft zelfs al aangegeven vannacht dat hij niet op Daan en Diaan zal stemmen, dus Ed weet dat hij hoe dan ook aan de beurt komt. Lijkt me eigenlijk wel vrij eerlijk.

Vraag me af wat er nu eigenlijk nep is.

pi_2216700
quote:
Op zaterdag 17 november 2001 19:49 schreef marky het volgende:
Vraag me af wat er nu eigenlijk nep is.
Goh, die reactie had ik niet verwacht!!
pi_2218986
Wat een eikel die Andries zeg, het enige waar het bij hem om draait is zoveel mogelijk meiden om zich heen te verzamelen en daarin slaagt 'ie ook nog !!! in plaats dat die Diane nou zegt: nou ik ga lekker naar binnen hoor, ik ga me bezatten in rijk, het is me laatste avond en daar wil ik nog effe van genieten en plezier maken, in plaats van naar dat slappe chantagegelul van Andries te luisteren (ik wil over vierenhalf uur een gesprek met je onder twee ogen)......het gaat nu toch om haar ofniet??? wat een LUL!!!!!!!!
pi_2219021
Hij zat ook te zuchten en te steunen, verschrikkelijk aan het toneelspelen. Gadverdegadver, ik vind het zo'n vieze vent!!!!

(zo, dat moest er ff uit)

zondag 18 november 2001 @ 00:37:29 #122
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2219104
quote:
Op zondag 18 november 2001 00:31 schreef fokje het volgende:
Hij zat ook te zuchten en te steunen, verschrikkelijk aan het toneelspelen. Gadverdegadver, ik vind het zo'n vieze vent!!!!

(zo, dat moest er ff uit)

Ach ja we kunnen niet allemaal zo perfect zijn als jij.

Wat een vreselijke onzin opmerking. Zou het misschien niet kunnen dat hij dit echt heel erg rot vind? Diane is wel zijn knuffel. Zou het misschien niet kunnen dat hij zijn knuffel gaat missen?

Ik vond je verslag al redelijk suggestief en hier blijkt alleen maar dat ik daar niet verkeerd in was. Natuurlijk vind hij het kut als Diane vertrekt. Ze zitten al weken bijelkaar.

pi_2219148
quote:
Op zondag 18 november 2001 00:37 schreef marky het volgende:

[..]

Ach ja we kunnen niet allemaal zo perfect zijn als jij.

Wat een vreselijke onzin opmerking. Zou het misschien niet kunnen dat hij dit echt heel erg rot vind? Diane is wel zijn knuffel. Zou het misschien niet kunnen dat hij zijn knuffel gaat missen?

Ik vond je verslag al redelijk suggestief en hier blijkt alleen maar dat ik daar niet verkeerd in was. Natuurlijk vind hij het kut als Diane vertrekt. Ze zitten al weken bijelkaar.

Sorry hoor, das mijn interpretatie.
Maar mijn verslag suggestief?! Ik geloof dat ik één keer een suggestieve opmerking maakte, tussen haakjes. Verder zo objectief als maar kan!
Lulkoek van jouw!!!!
  zondag 18 november 2001 @ 00:48:14 #124
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2219242
Die ene opmerking was voldoende, daar was de toon meteen mee gezet. Vervolgens je reaktie hier geeft ook al genoeg aan.

Ik deel je mening niet. Vond de opmerking niet nodig en overbodig. Aangezien mensen dit soort dingen zelf moeten bepalen en daar niet door een streamverslagever door vervuild moeten worden.

Dat je een hekel hebt aan Andries... kan best... maar vervuil daar je streamverslag niet mee.

zondag 18 november 2001 @ 01:55:51 #125
6941 APK
Factual, I think.
pi_2220020
quote:
Op zondag 18 november 2001 00:48 schreef marky het volgende:
Die ene opmerking was voldoende, daar was de toon meteen mee gezet. Vervolgens je reaktie hier geeft ook al genoeg aan.

Ik deel je mening niet. Vond de opmerking niet nodig en overbodig. Aangezien mensen dit soort dingen zelf moeten bepalen en daar niet door een streamverslagever door vervuild moeten worden.

Dat je een hekel hebt aan Andries... kan best... maar vervuil daar je streamverslag niet mee.

Marky, er zit maar 1 ding op....
Even zelf gaan streamen namens de Andries fanclub.
(Ik heb overigens zelf de streams nog niet gelezen omdat ik zelf het randgebeuren aan het streamen was...).
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 18 november 2001 @ 02:29:09 #126
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2220372
quote:
Op zaterdag 17 november 2001 13:44 schreef schatje het volgende:
(knip) Even stoer het heertje uithangen tegenover Coos en Pascal.En het schijnheilige slachtoffertje uithangen want Kelly kon haar handen niet thuis houden.Het kwam eruit alsof het hem opgedrongen was, het zoenen met Kelly dus.
Terwijl een beetje kerel van zich af kan slaan.Andries is nu eenmaal een ventje, een watje en achterbaks.Dat ventje is fake van a tot z.
Klopt 100%!! Andries is gewoon niet te vertrouwen. Vanaf dag 1 had ik al een rotgevoel over hem en ik baalde dat hij eerst zo populair was. Priscella had het wel goed in de gaten toen ze tegen Leo zei: 'Andries probeert wel vragen aan je te stellen, maar dat is maar voor de uiterlijke schijn, het interesseert hem geen hol.' Erg ook hoe Andries gewoon zat te lachen toen er ruzie was in het andere team. Gatverdamme, dat doe je toch niet? En wat dacht je wat hij zei over het prijzengeld: 'IK GUN HET GERT-JAN NIET.' Terwijl hij het steeds beter kon vinden met Gert. Wat ben je dan triest zeg. Wat een achterbakse lul!
pi_2221440
quote:
Op woensdag 07 november 2001 21:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat klopt niet.GJ moet op nummer 1.

Uhm... het zou best kunnen kloppen hoor. Puur uit nieuwsgierigheid zou hij op nummer 1 kunnen staan....

Waarschijnlijk staat-ie op nummer 1 omdat Kelly heeft aangegeven dat An3s maatje kinderarm heeft of zoals Frank al aangaf een 'endeldarmpje'. Quote Sandy: "Zo groot??? Echt waar? Meen je dat???" Kelly: "Ja... en zo dik [een cirkel makend met haar duim en wijsvinger]..."

Maar dat Ed boven Leo en Frank staat... dat klopt volgens mij niet...

Tot zover mijn nuttige bijdrage.

zondag 18 november 2001 @ 10:33:41 #128
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2221454
quote:
Op zondag 18 november 2001 02:29 schreef ForumFreak het volgende:

[..]

Klopt 100%!! Andries is gewoon niet te vertrouwen. Vanaf dag 1 had ik al een rotgevoel over hem en ik baalde dat hij eerst zo populair was. Priscella had het wel goed in de gaten toen ze tegen Leo zei: 'Andries probeert wel vragen aan je te stellen, maar dat is maar voor de uiterlijke schijn, het interesseert hem geen hol.' Erg ook hoe Andries gewoon zat te lachen toen er ruzie was in het andere team. Gatverdamme, dat doe je toch niet? En wat dacht je wat hij zei over het prijzengeld: 'IK GUN HET GERT-JAN NIET.' Terwijl hij het steeds beter kon vinden met Gert. Wat ben je dan triest zeg. Wat een achterbakse lul!

Ik vind jou ook een achterbakse lul. Kan ik natuurlijk helemaal niet vinden want ik ken jouw niet in het dagelijks leven. Kortom... die uitspraak kan je niet maken omdat je hem niet kent.

Tjonge we gaan effe de geschiedenis ophalen.

Situatieschets Andries heeft iets van 60 uur in het totaal niet geslapen. Heeft de battle gewonnen en er wordt een feestje gebouwd. Andries heeft flink gedronken in combi met het slaaptekort. Een naakte vrouw kruipt naast hem en geeft hem warme aandacht. Andries is een geil mannetje en laat het zich welgevallen. Kelly krijgt gewetenswroeging. Loopt naar Diane en zegt tegen haar dat ze een mannetje is geweest en dat ze nu niet weet wat ze moet doen. Na het gesprekje met Diane gaat ze terug naar Andries en helpt hem handmatig aan zijn gerief.

De volgende dag. Een gesprek tussen Andries en Kelly. Ze zeggen allebij dat ze niet verliefd zijn en dat ze normaal gesproken niet zo makkelijk zijn met sex. Andries noemt het niet echt sex want ze hebben niet geneukt. Kelly is daar gelukkig ook blij om. Ze spreken af om het er niet meer over te hebben en het als niet gebeurd te beschouwen.

Kelly is inmiddels in een ander team en verteld daar dat ze hem erin heeft gehad? Kelly verteld de afgelopen week ook nog even de omvang van het gereedschap van Andries. Andries heeft inmiddels begrepen dat er door Kelly over die bewuste avond een heleboel verteld wordt en dat hij, zoals Kelly het verteld, het zich niet kan herinneren en is daar boos over.

De situatie Audrey was duidelijk van een andere soort dat was pure spielerij en werd door Frenk opgeblazen tot iets wat het niet was. Andries heeft geen handjob van Audrey gehad. Kelly die beweert had niks meer voor Andries te voelen, gaat totaal over de zeik en voelt zich goedkoop. Waar maakt ze zich druk om... ze hadden afgesproken dat dat wat zij hadden niets te betekenen had.

Het mag duidelijk zijn dat Kelly hier in dit verhaal de boel loopt te vernaggelen en dat Andries daar pissig over is. Volgens mij volledig terecht.

Andries gunt het GJ niet om te winnen. Begrijpelijk motief... Hij vind dat GJ al poen zat heeft.

GJ gunt het zichzelf vooral om te winnen... zal niet om het geld zijn maar hij wil gewoon winnen. GJ gunt het ook andere niet om te winnen anders had hij er niet zoveel moeite voor gedaan om Coos en Pascal uitelkaar te werken. GJ heeft zelfs al een keer aangegeven aan Frank dat hij graag naar het andere team wilde omdat hij zich in zijn huidige team niet voldoende kan profileren. Is volgens mij toch duidelijk iemand die ook voor de winst gaat.

Andries heeft in een gesprek met Danïelle al aangegeven dat hij niet denkt dat hij kans maakt op de overwinning omdat hij en Daniëlle eigenlijk gewoon te saai zijn qua karakter. Ze zijn erg regelmatig hebben een extreme moodswings. De laatste zes zou voor hem al fantastiesch zijn en de laatste vier echt top.

Vraag me af waarom bepaalde personen bepaalde dingen zwaarder wordt aangemeten dan anderen. Beetje raar dat jullie toch schijnbaar verwachten dat hij de ideale schoonzoon is. Vreemd.... ik kan me maar niet aan de indruk ontrekken dat een heleboel hier het toch eigenlijk stiekum gehoopt hadden.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 18-11-2001 10:40]

zondag 18 november 2001 @ 11:15:42 #129
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2221657
Ben benieuwd wat je dan vind van zijn 'smart' auto actie?
Your games are death
With every breath
pi_2221680
quote:
Op zondag 18 november 2001 00:48 schreef marky het volgende:

Toch wel opmerkelijk dat je hierover gaat mekkeren zogauw je geliefde Andries ter sprake komt. Scanman doet al weken niks anders als het over Kelly gaat, maar daar lees je met liefde overheen. Als je denkt dat je objectieve streamverslagen kunt schrijven laat dat dan maar zien.
Iedereen hier op het forum geeft zijn/haar mening over de bewoners, en ik vind het een nogal flauw dat je mensen gaat aanvallen omdat ze een negatieve mening over Andries hebben.
En als je mensen in het echt moet kennen voordat je er wat van mag zeggen dan kun jij ook wat woorden over Kelly terugnemen zoals 'alsnog aborteren' of woorden van die strekking.

Ik heb de streamverslagen van Fokje niet allemaal gelezen, maar ze waren zeer leesbaar vond ik.

pi_2221769
edit

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 18-11-2001 11:45]

zondag 18 november 2001 @ 11:44:11 #132
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_2221809
quote:
Op woensdag 07 november 2001 21:14 schreef marky het volgende:

1) Andries met 39%

2) Gert-Jan met 22%

3) Coos met 11%

4) Pascal met 9%

5) Ed met 8%

6) Frank met 6%

7) Leo met 5%

Bron
RTL boulevard

Waarom staat Kelly er niet bij???

Sorry, kon het niet laten...

zondag 18 november 2001 @ 11:56:07 #133
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2221861
quote:
Op zondag 18 november 2001 11:15 schreef Rica het volgende:
Ben benieuwd wat je dan vind van zijn 'smart' auto actie?
Geen zin om het op te zoeken maar kijk in deel 2.
  zondag 18 november 2001 @ 11:58:17 #134
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2221868
quote:
Op zondag 18 november 2001 11:19 schreef the-O het volgende:

[..]

Toch wel opmerkelijk dat je hierover gaat mekkeren zogauw je geliefde Andries ter sprake komt. Scanman doet al weken niks anders als het over Kelly gaat, maar daar lees je met liefde overheen. Als je denkt dat je objectieve streamverslagen kunt schrijven laat dat dan maar zien.
Iedereen hier op het forum geeft zijn/haar mening over de bewoners, en ik vind het een nogal flauw dat je mensen gaat aanvallen omdat ze een negatieve mening over Andries hebben.
En als je mensen in het echt moet kennen voordat je er wat van mag zeggen dan kun jij ook wat woorden over Kelly terugnemen zoals 'alsnog aborteren' of woorden van die strekking.

Ik heb de streamverslagen van Fokje niet allemaal gelezen, maar ze waren zeer leesbaar vond ik.

Kan eigenlijk ook niet door de beugel maar ik heb geen zin om voor Kelly op te komen die mag toch al winnen van BB. Dat is een gelopen race. Verder vind ik Kelly gewoon een kut wijf dus dat mogen van mij de Kelly family doen
pi_2221879
quote:
Op zondag 18 november 2001 10:33 schreef marky het volgende:

[..]

Situatieschets Andries heeft iets van 60 uur in het totaal niet geslapen. Heeft de battle gewonnen en er wordt een feestje gebouwd. Andries heeft flink gedronken in combi met het slaaptekort. Een naakte vrouw kruipt naast hem en geeft hem warme aandacht. Andries is een geil mannetje en laat het zich welgevallen.

Vraag me af waarom bepaalde personen bepaalde dingen zwaarder wordt aangemeten dan anderen. Beetje raar dat jullie toch schijnbaar verwachten dat hij de ideale schoonzoon is. Vreemd.... ik kan me maar niet aan de indruk ontrekken dat een heleboel hier het toch eigenlijk stiekum gehoopt hadden.

Wat betreft het eerste.Hij kan dan zeker moeilijk nee zeggen!! Want het is een geil mannetje, ach gut!!
En hij heeft een feestje gehad en bijna iets van 60 uur niet geslapen, so what!!
Het tweede punt.Voor schoonzoon komt hij absoluut niet in aanmerking omdat het gewoon een schijnheilig ventje is.Volgens mij zie jij in Andries een soort ideaal, een held die stoer doet.'Andries en Diane zijn nog de enige kans op neuken' waren jouw woorden, wat veel over leeftijd zegt.
Ik heb me vreselijk gestoord hoe die Friese boer het slachtoffer uit zat te hangen tegenover C&P.Nogmaals, een beetje kerel weet van zich af te slaan.En kom dan niet met die onzin van dat hij een geil mannetje enzo.Jezus, wat een bullshit!!
Het is altijd al een watje geweest!!
'Toen Kelly met Diane zoende voelde ik me ook goedkoop, moet je daar ook wat van zeggen Pascal'aldus Andries.Hij ging zijn gedrag verdedigen.Wat een sukkel!!
Het is ook een laffe hond!!
Tot twee maal toe heeft hij Diane aan haar haar getrokken.Even het heertje uithangen, even stoer doen, het droogneuken dus.Diane had duidelijk pijn zei ze de volgende dag.En dan kan je wel lullen dat Diane het leuk vond en dat ze er gelijk wat van had moeten zeggen.Dat is dus lulkoek want die kwal heeft z'n klauwen thuis te houden.Hij trok hard aan haar haren.Wat een eikel!!
Ben je nu wel of niet de voorzitter van Andries fanclub?
  zondag 18 november 2001 @ 12:12:25 #136
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2221920
quote:
Op zondag 18 november 2001 12:02 schreef schatje het volgende:

[..]

Wat betreft het eerste.Hij kan dan zeker moeilijk nee zeggen!! Want het is een geil mannetje, ach gut!!
En hij heeft een feestje gehad en bijna iets van 60 uur niet geslapen, so what!!
Het tweede punt.Voor schoonzoon komt hij absoluut niet in aanmerking omdat het gewoon een schijnheilig ventje is.Volgens mij zie jij in Andries een soort ideaal, een held die stoer doet.'Andries en Diane zijn nog de enige kans op neuken' waren jouw woorden, wat veel over leeftijd zegt.
Ik heb me vreselijk gestoord hoe die Friese boer het slachtoffer uit zat te hangen tegenover C&P.Nogmaals, een beetje kerel weet van zich af te slaan.En kom dan niet met die onzin van dat hij een geil mannetje enzo.Jezus, wat een bullshit!!
Het is altijd al een watje geweest!!
'Toen Kelly met Diane zoende voelde ik me ook goedkoop, moet je daar ook wat van zeggen Pascal'aldus Andries.Hij ging zijn gedrag verdedigen.Wat een sukkel!!
Het is ook een laffe hond!!
Tot twee maal toe heeft hij Diane aan haar haar getrokken.Even het heertje uithangen, even stoer doen, het droogneuken dus.Diane had duidelijk pijn zei ze de volgende dag.En dan kan je wel lullen dat Diane het leuk vond en dat ze er gelijk wat van had moeten zeggen.Dat is dus lulkoek want die kwal heeft z'n klauwen thuis te houden.Hij trok hard aan haar haren.Wat een eikel!!
Ben je nu wel of niet de voorzitter van Andries fanclub?

pi_2221961
ik geef je groot gelijk!

IK HAAT HEM!

pi_2222239
quote:
Op zondag 18 november 2001 11:58 schreef marky het volgende:

[..]
Verder vind ik Kelly gewoon een kut wijf dus dat mogen van mij de Kelly family doen

Hoe kun je nou zeggen dat Kelly een kut wijf is als je twee uurtjes ervoor nog zegt dat je zulke uitspraken eigenlijk helemaal niet kan maken, omdat je de persoon in kwestie niet kent in het dagelijks leven?
quote:
Op zondag 18 november 2001 10:33 schreef marky het volgende:
Ik vind jou ook een achterbakse lul. Kan ik natuurlijk helemaal niet vinden want ik ken jouw niet in het dagelijks leven. Kortom... die uitspraak kan je niet maken omdat je hem niet kent.
Ken jij Kelly dan in het dagelijks leven? En als jij dit zegt over Kelly, waarom zou een ander niet kunnen zeggen dat Andries een achterbakse klojo is? Zelfs Au3, die hem waarschijnlijk toch van wat dichterbij heeft meegemaakt dan jij, zegt dat Andries z'n ware aard nog wel naar boven zal komen...
pi_2222286
Ik ben het er helemaal mee eens!
Eet meer scharrelvis!
pi_2222287
Andries stelt het vast en zeker zeer op prijs dat hij 1 fan heeft.
  zondag 18 november 2001 @ 13:16:07 #141
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2222420
quote:
Op zondag 18 november 2001 12:53 schreef CJ het volgende:
Hoe kun je nou zeggen dat Kelly een kut wijf is als je twee uurtjes ervoor nog zegt dat je zulke uitspraken eigenlijk helemaal niet kan maken, omdat je de persoon in kwestie niet kent in het dagelijks leven?
Daar heb gelijk in, sorry ik vind haar echt helemaal top. Klasse vrouw.
quote:
Ken jij Kelly dan in het dagelijks leven? En als jij dit zegt over Kelly, waarom zou een ander niet kunnen zeggen dat Andries een achterbakse klojo is? Zelfs Au3, die hem waarschijnlijk toch van wat dichterbij heeft meegemaakt dan jij, zegt dat Andries z'n ware aard nog wel naar boven zal komen...
Ze geeft alleen niet aan wat zijn ware aard is. Tot nu toe is hij in zijn gedragingen nog niet erg veel veranderd dan in het begin. We wachten dus nog steeds op zijn ware aard.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 18-11-2001 13:22]

zondag 18 november 2001 @ 13:23:55 #142
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2222471
quote:
Op zondag 18 november 2001 11:56 schreef marky het volgende:

Geen zin om het op te zoeken maar kijk in deel 2.

Ik had je ook een hele piet gevonden als je daar ook een positief verhaal van had kunnen maken, maar gezien je vorige schrijfsels met hoog 'roze bril gehalte' had je tenminste een poging kunnen wagen.

Wat Kelly en Andries aangaat; Nadat Kelly in het stro eindelijk durfde bekennen dat ze als jongentje geboren is, zei Andries dat het voor hem niets veranderde.
Dat hij voor die 'onthulling' niet van Kelly af kon blijven en erna nog niet met een stok in haar buurt was te slaan.. nou daarvan kan ik me voorstellen dat het Kelly pijn doet.

Natuurlijk is het Andries niet kwalijk te nemen dat zijn houding veranderd tegenover Kelly veranderd, maar was moet ze van hem denken als ze de uitzendingen terug ziet en verslagen te horen krijgt?

Sorry maar daarin vind ik Andries gewoon een grote LUL! Het is zo gemakkelijk om iemand als Kelly tot op dr bot te kwetsen, en dan haar juist daar telkens op pakken... (en dan bedoel ik ook mensen hier).
Iedereen mag zn eigen mening en eigen favorieten hebben, maar je kan een ander als mens wel intact laten lijkt mij.. dat is toch wel het minste.

Dat Kelly op haar manier dr zelf verdedigd en beschermd (want in feite was/is ze wel verliefd op Andries) door hem in de zeik te zetten door over zijn geslacht te beginnen, waarom zou je daar over vallen?
Daar zou ik mijn schouders bij ophalen en misschien zal Andries het niet leuk vinden als hij het terugziet, maar dat hij er 'kapot' van zal zijn? Ik denk het niet eigenlijk.

Andries voelt zich nog steeds duidelijk in zijn hemd gezet doordat hij met een transseksueel in bed heeft gelegen, dat is blijkbaar bedreigend voor deze absolute heteroseksuele adonis.. bang dat mensen hem daar op aan zullen zien.
En welke mensen zijn dat, die het in hun achterhoofd houden wanneer ze Andries zouden spreken?
Juist dezelfde mensen die het grappig vinden om Kelly/Ferry grapjes te maken!

Kelly heeft haar nukken en haar minpunten, maar mijn stem voor de eindoverwinning heeft ze, opnieuw bevestigd door alle rotzooi hier op het forum!
Want Jezus wat een risico heeft zij genomen door in het huis te gaan zodat een stelletje narrowminded hypocriete 'te min voor de kogel' middeleeuwers haar mogen afbranden!

Precies zoals Kelly zelf zegt; door erin te gaan heb ik al gewonnen!

Your games are death
With every breath
pi_2222620
quote:
Op zondag 18 november 2001 12:58 schreef Roliepolie het volgende:
Andries stelt het vast en zeker zeer op prijs dat hij 1 fan heeft.
Die nog blind is ook!!
  zondag 18 november 2001 @ 14:12:41 #144
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2222905
quote:
Op zondag 18 november 2001 13:23 schreef Rica het volgende:

[..]

Ik had je ook een hele piet gevonden als je daar ook een positief verhaal van had kunnen maken, maar gezien je vorige schrijfsels met hoog 'roze bril gehalte' had je tenminste een poging kunnen wagen.

Wat Kelly en Andries aangaat; Nadat Kelly in het stro eindelijk durfde bekennen dat ze als jongentje geboren is, zei Andries dat het voor hem niets veranderde.
Dat hij voor die 'onthulling' niet van Kelly af kon blijven en erna nog niet met een stok in haar buurt was te slaan.. nou daarvan kan ik me voorstellen dat het Kelly pijn doet.

Natuurlijk is het Andries niet kwalijk te nemen dat zijn houding veranderd tegenover Kelly veranderd, maar was moet ze van hem denken als ze de uitzendingen terug ziet en verslagen te horen krijgt?

Sorry maar daarin vind ik Andries gewoon een grote LUL! Het is zo gemakkelijk om iemand als Kelly tot op dr bot te kwetsen, en dan haar juist daar telkens op pakken... (en dan bedoel ik ook mensen hier).
Iedereen mag zn eigen mening en eigen favorieten hebben, maar je kan een ander als mens wel intact laten lijkt mij.. dat is toch wel het minste.

Dat Kelly op haar manier dr zelf verdedigd en beschermd (want in feite was/is ze wel verliefd op Andries) door hem in de zeik te zetten door over zijn geslacht te beginnen, waarom zou je daar over vallen?
Daar zou ik mijn schouders bij ophalen en misschien zal Andries het niet leuk vinden als hij het terugziet, maar dat hij er 'kapot' van zal zijn? Ik denk het niet eigenlijk.

Andries voelt zich nog steeds duidelijk in zijn hemd gezet doordat hij met een transseksueel in bed heeft gelegen, dat is blijkbaar bedreigend voor deze absolute heteroseksuele adonis.. bang dat mensen hem daar op aan zullen zien.
En welke mensen zijn dat, die het in hun achterhoofd houden wanneer ze Andries zouden spreken?
Juist dezelfde mensen die het grappig vinden om Kelly/Ferry grapjes te maken!

Kelly heeft haar nukken en haar minpunten, maar mijn stem voor de eindoverwinning heeft ze, opnieuw bevestigd door alle rotzooi hier op het forum!
Want Jezus wat een risico heeft zij genomen door in het huis te gaan zodat een stelletje narrowminded hypocriete 'te min voor de kogel' middeleeuwers haar mogen afbranden!

Precies zoals Kelly zelf zegt; door erin te gaan heb ik al gewonnen!

IK vind het jammer dat jij niet even de moeite neemt om te zoeken in deel één en twee.
Het constant herhalen van dingen heb k niet zoveel zin in.

Wat moet Andries dan wel niet denken van de dingen die Kelly over hem beweert. Leuk dat heel nederland weet wat je in je broek hebt zitten. Leuk dat je verkondigd dat je hem erin hebt gehad terwijl ze het eerst ontkent heeft. Leuk dat je iemand pas verteld nadat je met iemand hebt liggen vrijen dat je eigenlijk niet altijd een meisje bent geweest. Ik kan me overigens nog wel een paar beelden voor de geest halen waarin Andries Kelly nog heeft gezoend ,op de mond,
nadat hem bekend was dat ze transformer is.

Het enige wat je Andries kwalijk kan nemen is dat hij telaat is gaan denken over wat het thuisfront er allemaal van vind. Dat hij pas te laat heeft ingezien dat hij nooit meer voor de klas kan staan (die mening deel ik overigens niet)

Het lijkt me niet echt rettig overigens als mensen over je geslacht beginnen. hij heeft al eens aan Frank aangegeven dat hij er wel meer mee gepest is en dat het in eerst instantie niet zo erg is maar later vond hij het toch verevelend worden.
Juist misschien wel iemand als Kelly zou dat moeten begrijpen.

Kelly heeft zelf aangegeven dat ze niet verliefd is op Andries. Dat ze eigenlijk niks voor hem voelt. Dat dat niet waar is mag duidelijk zijn. Waarom zegt ze niet gewoon tegen hem dat ze verliefd op hem is. Lijkt me een stuk makkelijker voor beide.

zondag 18 november 2001 @ 14:31:52 #145
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2223093
Kelly moet gewoon zeggen dat ze verliefd is om vervolgens door Andries te kunnen worden afgewezen?
Ja misschien ben jij een masochist, maar dat betekent nog niet dat iedereen het zo zou doen.

Jij vergelijkt hoe Kelly over Andries praat, met hoe Andries over Kelly praat, en daarmee wil je de laatste met de eerste vergoeielijken.

Maar wat denk je zelf wie zich het meest rot zal voelen na het terugkijken van de beelden?

En dat het aan Kelly zou liggen als hij niet meer voor de klas kan? (omdat Kelly transseksueel is?). Dat zegt wel iets over zijn opvattingen niet? Ik vindt zo iemand überhoubt niet geschikt als leraar, ja misschien op een christelijk gereformeerde school.

Natuurlijk had Kelly het van tevoren moeten zeggen, en ook had ze niet bij hem in bed moeten kruipen nadat hij weet ik hoe lang al niet geslapen had, dat siert haar ook helemaal niet, maar in haar verdediging, ook zij zat er nog maar een paar dagen in.
Daardoor zal ze misschien een beetje in de wolken hebben gelopen en wat teweinig rem tot haar beschikking hebben gehad.

Maar ondertussen gebeuren dit soort dingen tussen mannen en vrouwen, ook buiten het BB huis.

Ik moet bekennen dat ik Andries heb geschoten op het moment dat hij op slinkse wijze de auto wist te bemachtigen.

Nu is het de manier hoe hij over Kelly praat en vooral de dingen die hij niet rechtstreeks zegt, maar wel bedoeld.
Nee Andries had pas karakter getoond als juist hij het voor Kelly had opgenomen, dan was het pas een echte vent geweest, nu is het gewoon een slappe LuL.. en een behoorlijk grote weten we inmiddels!

Your games are death
With every breath
pi_2223123
Ahum, onder mannen wordt het meestal niet als heel erg vervelend ervaren als bekend is dat je een grote lul hebt. Dus of Andries het nou echt zo vervelend vindt is maar de vraag.

Wat zijn houding tegenover Kelly betreft, ik denk inderdaad dat hij zich wat bedreigd voelt in zijn mannelijkheid en daardoor niet meer goed kan omgaan met haar. Volgens mij denkt hij, net zoals veel anderen, als hij aan Kelly denkt niet echt aan een vrouw, maar hetzij als een vrouw die een man is geweest of als een omgebouwde man. En als hij op iemand valt die voor zijn gevoel nu in ieder geval deels man is, wat zegt dat dan over hem? Ik kan me wel voorstellen dat hij het niet zo lekker vindt dat ie dat dan ook nog eens allemaal op TV heeft gedaan.

Bart van BB1 was stoer nadat ie geneukt had met Sabine, Andries loopt het risico om voor homo uitgemaakt te worden omdat z'n lul in de buurt (of in) Kelly is geweest. Dat is het verschil.

Kelly is trouwens het type mens dat ik ook niet zou moeten, als man of als vrouw. Gierend gek zou ik worden van iemand die tegelijk zo vol van zichzelf en zo dom is.

zondag 18 november 2001 @ 14:43:33 #147
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2223187
Andries is niet bang voor zijn eigen geaardheid, Andries is bang voor de mening van anderen! en dat is slap van hem!

Hij wil er niet meer aan herinnerd worden en omdat de aanwezigheid van Kelly hem er ieder moment van de dag aan herinnerd irriteerd hij zich aan haar.
Als hij een beetje reflectief vermogen zou hebben, zou hij allang tot de conclusie zijn gekomen dat zulke bekrompen meningen van anderen er niet toe doen.

Your games are death
With every breath
  zondag 18 november 2001 @ 14:45:21 #148
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2223205
Marky,
Ik heb je reacties gelezen op mijn post en die van de andere posters, maar je hebt me niet overtuigd. Wat ik eerder als voorbeelden gaf, is maar een greep uit het scala van wangedrag dat hij heeft vertoond. Zijn snelle oordeel over Gert-Jan, zijn Smart-actie, zijn weigering om te bemiddelen in de heftige ruzie tussen Audrey en Diane (was erg zwak van 'em), zijn geroddel over Danielle met Leo terwijl hij zich tegenover haar opwerpt als een goede vriend, de list goes on & on. En dan heb ik het nog niet eens over zijn onbeschofte gedrag tegenover Kelly. Ik vind haar ook niet bepaald geweldig, maar als je vrij intiem met iemand geweest bent, doe je dit niet. En doe je dat wel dan ben je in mijn ogen gewoon een achterbakse ***.

Ik vind dat jezelf ook met twee maten meet: Andries zouden we volgens jou niet kennen, want we gaan niet met hem om in het dagelijks leven, terwijl je wel al een oordeel kunt vormen over Kelly.

Ik heb je trouwens nog niet gehoord over Andries' gelach over de ruzie van het andere team. Vind je dat niet triest dan? Nee, voor mij is Andries een van ergste bewoners.

pi_2223415
Die jongen denkt alleen maar aan zijn eigen eindoverwinning.
Super schijneilig ook.
Het is net een goeroe die alleen maar vrouwen om zich heen verzameld en gewoon overwipt naar een andere vrouw als hij daar zin in heeft.
( Maar kijk maar goed, hij doet dat alleen maar om zelf de eindstreep te halen, hoe meer mensen hij aan zich bindt hoe minder bang hij hoeft te zijn dat hij genomineerd wordt.
Mijn hemel, wat een hypocrieteling.
Gatver, het zal je vriend maar zijn.
Ik weet nog zijn woorden in het begin over Diane, dat hij absoluut niets in dat mens zag.
En moet je hem nu eens zien, dat gefriemel aan dat zeurwijf, denk maar eens goed na waarom hij dat doet.......
De kans dat hij genomineerd wordt als zij weg is wordt een stuk groter!!!!
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 18 november 2001 @ 15:15:04 #150
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2223457
quote:
Op zondag 18 november 2001 14:31 schreef Rica het volgende:
Kelly moet gewoon zeggen dat ze verliefd is om vervolgens door Andries te kunnen worden afgewezen?
Ja misschien ben jij een masochist, maar dat betekent nog niet dat iedereen het zo zou doen.
Ja dat zou helpen. Ten eerste weet Andries dan waar hij aan toe is en kan dan openlijk met haar comuniceren. hij kan haar dan echt nog een keer haarfijn uitleggen dat het niks was, is en ook niks zal worden. Iedere keer dat hij nu normaal tegen haar doet denk zij dat ze een kans maakt.
quote:
Jij vergelijkt hoe Kelly over Andries praat, met hoe Andries over Kelly praat, en daarmee wil je de laatste met de eerste vergoeielijken.

Maar wat denk je zelf wie zich het meest rot zal voelen na het terugkijken van de beelden?

En dat het aan Kelly zou liggen als hij niet meer voor de klas kan? (omdat Kelly transseksueel is?). Dat zegt wel iets over zijn opvattingen niet? Ik vindt zo iemand überhoubt niet geschikt als leraar, ja misschien op een christelijk gereformeerde school.

O dus volgens jouw zal alleen Kelly zich rot voelen over wat er wordt uitgezonden. jij bent dan blijkbaar zo bekrompen dat je denkt dat alle mannen het maar fantastisch vinden als openlijk op TV te zien is wat hij gedaan heeft en wat hij heeft. Dream on baby... hij schaamt zich kapot.
quote:
Natuurlijk had Kelly het van tevoren moeten zeggen, en ook had ze niet bij hem in bed moeten kruipen nadat hij weet ik hoe lang al niet geslapen had, dat siert haar ook helemaal niet, maar in haar verdediging, ook zij zat er nog maar een paar dagen in.
Daardoor zal ze misschien een beetje in de wolken hebben gelopen en wat teweinig rem tot haar beschikking hebben gehad.
Dus dan had Andries in deze de wijste moeten zijn? Lijkt me niet. Kelly heeft een extra verantwoordelijkheid. Zoals hij van de week al aangaf vind hij nog steeds dat Kelly goed gelukt is. het zou hem idd sieren als hij ervoor uit zou komen dat het hem totaal niet was opgevallen. Helaas de wereld is niet ideaal en hij schaamt zich voor die aktie. Hij heeft zich ingehouden met haar bekentenis maar dat hij er een rot gevoel aan over heeft gehouden mag duidelijk zijn. Vind het ook niet vreemd. Probeer je eens in te leven in die situatie. Waarschijnlijk is alles wat je zegt of doe verkeerd. Had hij uit zijn slof geschoten was het niet goed geweest. Had hij weggelopen was het niet goed geweest. Hij heeft ervoor gekozen om het op een zachte manier te doen. Dom van hem, hij had haar beter meteen kunnen laten vallen. Alleen was er in zijn ogen niks om te laten vallen want er was niks volgens beiden
quote:
Ik moet bekennen dat ik Andries heb geschoten op het moment dat hij op slinkse wijze de auto wist te bemachtigen.
Ok dan daar gaat hij nog een keer.

De auto kwestie. Andries zat meer dan 4 uur in die auto. Had in die 4 uur tijd om te denken. Zou hij in die 4 uur niet gedacht hebben "ruk dit zou een mooie auto voor mijn moeder kunnen zijn. Ze hebben al zoveel voor mij gedaan, mijn studie betaald, mij onderdak geboden, ik kan dit makkelijk volhouden, ik wil die auto.
Is maar een gedachtegang. Misschien niet meteen alles zo negatief zien.

quote:
Nu is het de manier hoe hij over Kelly praat en vooral de dingen die hij niet rechtstreeks zegt, maar wel bedoeld.
Nee Andries had pas karakter getoond als juist hij het voor Kelly had opgenomen, dan was het pas een echte vent geweest, nu is het gewoon een slappe LuL.. en een behoorlijk grote weten we inmiddels!
Kelly praat mi het zelfde over Andries. Dat is toch ook echt niet misselijk. Waarom mag Kelly wel Andries onderuit halen en Andries niet Kelly?
Beetje vreemd lijkt mij.

Andries heeft al aangeven aan Kelly dat hij zich soms vreselijk aan haar ergerd. Meer dan dat kan hij volgens mij toch niet doen.

zondag 18 november 2001 @ 15:32:29 #151
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2223637
quote:
Op zondag 18 november 2001 14:45 schreef ForumFreak het volgende:
Marky,
Ik heb je reacties gelezen op mijn post en die van de andere posters, maar je hebt me niet overtuigd. Wat ik eerder als voorbeelden gaf, is maar een greep uit het scala van wangedrag dat hij heeft vertoond. Zijn snelle oordeel over Gert-Jan, zijn Smart-actie, zijn weigering om te bemiddelen in de heftige ruzie tussen Audrey en Diane (was erg zwak van 'em), zijn geroddel over Danielle met Leo terwijl hij zich tegenover haar opwerpt als een goede vriend, de list goes on & on. En dan heb ik het nog niet eens over zijn onbeschofte gedrag tegenover Kelly. Ik vind haar ook niet bepaald geweldig, maar als je vrij intiem met iemand geweest bent, doe je dit niet. En doe je dat wel dan ben je in mijn ogen gewoon een achterbakse ***.

Ik vind dat jezelf ook met twee maten meet: Andries zouden we volgens jou niet kennen, want we gaan niet met hem om in het dagelijks leven, terwijl je wel al een oordeel kunt vormen over Kelly.

Ik heb je trouwens nog niet gehoord over Andries' gelach over de ruzie van het andere team. Vind je dat niet triest dan? Nee, voor mij is Andries een van ergste bewoners.

Hij heeft met Daniëlle zelf er ook al over gehad dat ze beide eigenlijk vrij saai waren omdat ze niet echt een exstreem karakter hebben en eigenlijk vrij makkelijk zijn en zich niet echt druk maken. Dat is dus alleen maar wat hij tegenover Leo bevestigden. Lijkt me niet echt een vreselijke opmerking overigens. Daniëlle weet zelf ook dat ze soms te makkelijk is. Hij waardeert haar wel en dat doet Leo bijvoorbeeld niet.

Zijn snelle conclusie over GJ heeft hij inmiddels gedeeltelijk herzien nadat ze samen wat gesprekken hadden gevoerd. Mag ik je er overigens ook op wijzen dat GJ Andries ook een lul vond. Dat GJ begonnen is om Andries volledig ten onrechte voor lul uit te maken. Dat GJ tijdens een gesprek met Coos zei dat hij blij was dat er tussen Andries en hem een hek zat. Dat GJ naar de andere kant wilde om vooral Andries onderuit te halen. Maakt allemaal niet uit natuurlijk omdat GJ het zegt en dan ligt het halve forum alweer aan zijn voeten omdat de messias heeft gesproken.

De ruzie die was ontstaan aan de andere kant was ook er lachwekkend in het begin. Er werd volledig langs elkaar heen geluld. Je vergeet vervolgens dat Andries de geen was die met GJ later het gesprek aanging over het hoe en waarom van de aktie zoals GJ die had uitgevoerd.
Daar had tot op dat moment nog niemand de moeite voor genomen.

zondag 18 november 2001 @ 15:33:32 #152
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2223651
quote:
Op zondag 18 november 2001 14:31 schreef Rica het volgende:

quote:
Op zondag 18 november 2001 15:15 schreef marky het volgende:

O dus volgens jouw zal alleen Kelly zich rot voelen over wat er wordt uitgezonden. jij bent dan blijkbaar zo bekrompen dat je denkt dat alle mannen het maar fantastisch vinden als openlijk op TV te zien is wat hij gedaan heeft en wat hij heeft. Dream on baby... hij schaamt zich kapot.

quote:
Op zondag 18 november 2001 13:23 schreef Rica het volgende:

Het belachelijk maken van een transseksueel is zooooooo gemakkelijk.. en ach je scoort er altijd wel mee bij 1 of 2 personen.
Het is gewoon een nuanceverschil. Neem GertJan, die komt er gewoon vooruit dat hij Kelly een 'lekkere kip' vind.
Hij voelt zich toch ook niet aangetast in zijn mannelijkheid?

Sorry hoor maar die opmerking Kelly is 'goed gelukt', daar spreekt toch Andries pure minachting uit?

Voor mij mag je fan blijven van Andries, heb helemaal geen behoefte om je op andere gedachten te brengen, maar als jij dit soort verschillen niet aanvoelt heeft het weinig zin om verder te discussiëren.

Your games are death
With every breath
pi_2223756
quote:
Op zondag 18 november 2001 14:12 schreef marky het volgende:

[..]
Wat moet Andries dan wel niet denken van de dingen die Kelly over hem beweert. Leuk dat heel nederland weet wat je in je broek hebt zitten. Leuk dat je verkondigd dat je hem erin hebt gehad terwijl ze het eerst ontkent heeft. Leuk dat je iemand pas verteld nadat je met iemand hebt liggen vrijen dat je eigenlijk niet altijd een meisje bent geweest. Ik kan me overigens nog wel een paar beelden voor de geest halen waarin Andries Kelly nog heeft gezoend ,op de mond,
nadat hem bekend was dat ze transformer is.

Het enige wat je Andries kwalijk kan nemen is dat hij telaat is gaan denken over wat het thuisfront er allemaal van vind. Dat hij pas te laat heeft ingezien dat hij nooit meer voor de klas kan staan (die mening deel ik overigens niet)

Het lijkt me niet echt rettig overigens als mensen over je geslacht beginnen. hij heeft al eens aan Frank aangegeven dat hij er wel meer mee gepest is en dat het in eerst instantie niet zo erg is maar later vond hij het toch verevelend worden.
Juist misschien wel iemand als Kelly zou dat moeten begrijpen.

Ach gut, Andries het slachtoffer.Wat zielig!!
Hij wilt trouwens geen leraar zijn vanwege zijn gedrag, maar sportjournalist.Wat een giller!!
Andries is ook altijd braaf en netjes he Marky!!
pi_2223789
quote:
Op zondag 18 november 2001 15:32 schreef marky het volgende:

[..]
Zijn snelle conclusie over GJ heeft hij inmiddels gedeeltelijk herzien nadat ze samen wat gesprekken hadden gevoerd. Mag ik je er overigens ook op wijzen dat GJ Andries ook een lul vond. Dat GJ begonnen is om Andries volledig ten onrechte voor lul uit te maken. Dat GJ tijdens een gesprek met Coos zei dat hij blij was dat er tussen Andries en hem een hek zat. Dat GJ naar de andere kant wilde om vooral Andries onderuit te halen. Maakt allemaal niet uit natuurlijk omdat GJ het zegt en dan ligt het halve forum alweer aan zijn voeten omdat de messias heeft gesproken.

Kom niet aan GJ!!
GJ is lief!!
  zondag 18 november 2001 @ 15:52:36 #155
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2223824
quote:
Op zondag 18 november 2001 15:32 schreef marky het volgende:
Zijn snelle conclusie over GJ heeft hij inmiddels gedeeltelijk herzien nadat ze samen wat gesprekken hadden gevoerd.
Dat is waar en dat was inderdaad klasse van Andries, kan niet anders zeggen.
quote:
Mag ik je er overigens ook op wijzen dat GJ Andries ook een lul vond. Dat GJ begonnen is om Andries volledig ten onrechte voor lul uit te maken. Dat GJ tijdens een gesprek met Coos zei dat hij blij was dat er tussen Andries en hem een hek zat. Dat GJ naar de andere kant wilde om vooral Andries onderuit te halen. Maakt allemaal niet uit natuurlijk omdat GJ het zegt en dan ligt het halve forum alweer aan zijn voeten omdat de messias heeft gesproken.
Het eerste deel is totaal nieuw voor mij. Als dit waar is is GJ hetzelfde aan te rekenen als Andries. Kwam dit uit de streamverslagen? Die volgde ik toen nog niet. Maar dat GJ naar Andries kant wilde om hem onderuit te halen, was niet letterlijk bedoeld, maar gewoon om een beetje leven erin te brengen (het waren toen nog de dagen van het schoolklasje, en GJ wist dat men daar geen zin meer in had). Hij zou echt niet iemand kapot willen maken, dat weet ik vrijwel zeker.
quote:
Je vergeet vervolgens dat Andries de geen was die met GJ later het gesprek aanging over het hoe en waarom van de aktie zoals GJ die had uitgevoerd.
Daar had tot op dat moment nog niemand de moeite voor genomen.
OK, hij ging een gesprek aan met GJ. En heeft hij vervolgens GJ tegenover de rest verdedigd? Nee dus. Hij zal het wel niet allemaal zo lullig bedoelen, maar hij is gewoon te voorzichtig, durft geen risico's te nemen. Hij toont gewoon geen karakter. En GertJan heeft fouten gemaakt, dat geef ik toe, maar die staat tenminste ergens voor, heeft tenminste ballen!
pi_2223826
quote:
Op zondag 18 november 2001 14:43 schreef Rica het volgende:
Andries is niet bang voor zijn eigen geaardheid, Andries is bang voor de mening van anderen! en dat is slap van hem!

Hij wil er niet meer aan herinnerd worden en omdat de aanwezigheid van Kelly hem er ieder moment van de dag aan herinnerd irriteerd hij zich aan haar.
Als hij een beetje reflectief vermogen zou hebben, zou hij allang tot de conclusie zijn gekomen dat zulke bekrompen meningen van anderen er niet toe doen.

Je hebt gelijk aan het feit dat hij zich alleen druk maakt over wat andere mensen over hem denken. Maar je moet ook niet vergeten dat dat niet zo'n onterechte impuls is. Voor veel mensen heeft Andries gewoon iets gedaan met een vent, punt uit. En hij wordt er iedere dag aan herinnerd onder het toeziend oog van een paar honderdduizend kijkers. Je moet wel supersterk zijn om daar niet een beetje nerveus van te worden.
pi_2223892
quote:
Op zondag 18 november 2001 15:52 schreef ForumFreak het volgende:

[..]
OK, hij ging een gesprek aan met GJ. En heeft hij vervolgens GJ tegenover de rest verdedigd? Nee dus. Hij zal het wel niet allemaal zo lullig bedoelen, maar hij is gewoon te voorzichtig, durft geen risico's te nemen. Hij toont gewoon geen karakter. En GertJan heeft fouten gemaakt, dat geef ik toe, maar die staat tenminste ergens voor, heeft tenminste ballen!

Andries was gewoon een beetje mee aan het lullen.Van verdedigen was absoluut geen sprake.Diane later op de avond deed het wel.
GJ durft toe te geven dat hij Kelly zou willen scoren in de disco.Is verder niks bijzonders, maar wel eerlijk en zonder schaamte wat de ander er van zou denken.
Andries is een simpel schijnheilig ventje!!
pi_2223942
quote:
Op zondag 18 november 2001 15:33 schreef Rica het volgende:
Het belachelijk maken van een transseksueel is zooooooo gemakkelijk.. en ach je scoort er altijd wel mee bij 1 of 2 personen.
Het is gewoon een nuanceverschil. Neem GertJan, die komt er gewoon vooruit dat hij Kelly een 'lekkere kip' vind.

Sorry hoor maar die opmerking Kelly is 'goed gelukt', daar spreekt toch Andries pure minachting uit?

Voor mij mag je fan blijven van Andries, heb helemaal geen behoefte om je op andere gedachten te brengen, maar als jij dit soort verschillen niet aanvoelt heeft het weinig zin om verder te discussiëren.

Ik ben niet met je eens dat Andries Kelly belachelijk maakt. Hij loopt wel over haar gevoelens heen om zichzelf overeind te blijven maar hij heeft zich niet zover verlaagd als jij nu doet voorkomen. Hij heeft het nu wel omhangen met allerlei mitsen en maren, maar hij heeft ook gezegd dat 'de eerste drie dagen, dat kun je niet wegpoetsen'. Hij neemt dus nu wel afstand, maar hij ontkent het niet. Gert Jan staat inderdaad waarschijnlijk wat steviger in z'n schoenen dan Andries, maar t.o.v. Kelly is zijn positie wel makkelijker, want waar Andries de praktijk ervaring heeft mogen opdoen het ongeweten (wellicht ongewild) met een transsexueel te doen is het bij Gert Jan nooit verder gegaan dan opmerkingen over haar uiterlijk.
  zondag 18 november 2001 @ 16:04:40 #159
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2223976
quote:
Op zondag 18 november 2001 15:52 schreef HiZ het volgende:

Je hebt gelijk aan het feit dat hij zich alleen druk maakt over wat andere mensen over hem denken. Maar je moet ook niet vergeten dat dat niet zo'n onterechte impuls is. Voor veel mensen heeft Andries gewoon iets gedaan met een vent, punt uit. En hij wordt er iedere dag aan herinnerd onder het toeziend oog van een paar honderdduizend kijkers. Je moet wel supersterk zijn om daar niet een beetje nerveus van te worden.

Ben ik ook met je eens. Kelly had het van tevoren moeten zeggen, daar heeft iedereen recht op.
En het is ook een extra druk die camera's, paar miljoen mensen die meekijken en over je praten.
Ongetwijfeld moet hij zich ontzettend belazerd hebben gevoeld (en nog) door Kelly doordat ze hem van tevoren niets heeft gezegd, en ook begrijpelijk dat er gedachten komen over 'heb ik het als enige niet gezien?'.
Hartstikke rot voor hem, en daarvoor ligt de verantwoording ook volkomen bij Kelly.
Hoe moeilijk ook, zij zal er aan moeten wennen dat mensen dit van tevoren willen weten, en ook reacht op hebben om te weten.

Hij mag dat Kelly ook gerust voor de voeten gooien en haar daarmee confronteren, niemand zal hem dat kwalijk nemen.

Wat hij doet is voor mijn gevoel een grens overschrijden door dat niet te doen, maar zijn verweer zoeken in 'suggestieve' beledigingen, onder de gordel en tussen de regels door.
Of hem dat verweten mag worden in de situatie waarin hij nu zit? Ik heb geen idee. Ik weet niet hoe hij in het dagelijks leven op zoiets zou reageren, misschien met meer begrip, misschien nog harder.

Het is mijn punt van kritiek op het gedrag van Andries nu. Hij is niet achterlijk, dus hoeft hij niet zo te reageren (zoals bijv. Ed die niet veel andere capaciteiten tot zijn beschikking heeft).

Your games are death
With every breath
  zondag 18 november 2001 @ 16:08:49 #160
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2224018
"Het belachelijk maken van een transseksueel is zooooooo gemakkelijk.. en ach je scoort er altijd wel mee bij 1 of 2 personen."

was ook meer algemeen bedoeld. (Andries heeft er wel op gespeeld)

Your games are death
With every breath
  zondag 18 november 2001 @ 16:09:18 #161
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2224022
quote:
Op zondag 18 november 2001 15:57 schreef schatje het volgende:
Andries was gewoon een beetje mee aan het lullen.Van verdedigen was absoluut geen sprake.Diane later op de avond deed het wel.
Ik bedoel maar. Diane heeft gewoon als vrouw meer ballen dan Andries! Dit zouden de FOKKERS toch moeten waarderen. Toch wordt ze ondergewaardeerd vind ik, maar dat is een ander topic.
quote:
GJ durft toe te geven dat hij Kelly zou willen scoren in de disco.Is verder niks bijzonders, maar wel eerlijk en zonder schaamte wat de ander er van zou denken.
Heeft hij dat gezegd? Grappig! Die vent heeft inderdaad lef!
pi_2224074
quote:

[..]

[..]

[..]

wat een arrogantie van jou rica (je lijkt GJ wel!!) "voor mij mag je fan blijven" .. daar hoeven wij echt jou goedkeuring niet voor te hebben thank you very much !!

Ik verschil gewoon van mening en als jij dan zegt dat als wij "andries-fans" dit soort verschillen niet aanvoelen dat het dan weinig zin heeft om te discussiëren dan voel ik mij persoonlijk aangevallen omdat je dan net doet alsof wij "de verschillen" niet goed aanvoelen!!

Ik vind andries een aardige rustige jongen die net als alle andere bewoners zijn mindere punten heeft (ik vind bv. dat hij iets teveel roddelt) en als hij dan zegt dat het bij kelly "goed gelukt is" dan voel ik dat aan als iets positiefs en absoluut geen minachting (hij zegt alleen dat ze er nu vrouwelijk en mooi uitziet)!!

ps: je fake pics zijn geweldig

[Dit bericht is gewijzigd door kavu op 18-11-2001 16:21]

zondag 18 november 2001 @ 16:28:41 #163
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2224226
quote:
Op zondag 18 november 2001 16:14 schreef kavu het volgende:

[..]

wat een arrogantie van jou rica (je lijkt GJ wel!!) "voor mij mag je fan blijven" .. daar hoeven wij echt jou goedkeuring niet voor te hebben thank you very much !!

Ik verschil gewoon van mening en als jij dan zegt dat als wij "andries-fans" dit soort verschillen niet aanvoelen dat het dan weinig zin heeft om te discussiëren dan voel ik mij persoonlijk aangevallen omdat je dan net doet alsof wij "de verschillen" niet goed aanvoelen!!

Ik vind andries een aardige rustige jongen die net als alle andere bewoners zijn mindere punten heeft (ik vind bv. dat hij iets teveel roddelt) en als hij dan zegt dat het bij kelly "goed gelukt is" dan voel ik dat aan als iets positiefs en absoluut geen minachting (hij zegt alleen dat ze er nu vrouwelijk en mooi uitziet)!!

Is ook prikkelend bedoeld Kavu, net zoiets als ik je voortaan Kavoetje zou noemen.
Maar ik bedoel ermee te zeggen dat ik niet op missie ben ofzo, en geen anti-andries campagne wil voeren, dus die indruk wil wegnemen.
Wat me irriteert is gewoon zijn houding tegenover Kelly, en van hem vind ik het erger dan van bijv. Ed, omdat Kelly wat meer om Andries geeft dan om Ed.

Andries is ook een aardige rustige jongen, zou niet mijn vriend zijn, maar desalniettemin als mens helemaal niet fout of verkeerd.

Het tweede wat me aan hem stoort is zijn 'sneaky' gedrag. Voor iemand die wat meer pro-Andries is zal dat misschien gevoeld worden als slimmigheid en positief, en iemand die wat anders vibs heeft zal zich er grenzeloos aan ergeren.
De zet met de auto (wéér dat voorbeeld) zie jij misschien als slim, ik niet, ik vind het sneaky.

Maar ga hier nou niet net doen alsof Andries een 1 of andere heilige is, want bepaalde opmerkingen van hem waren behoorlijk laag!
Wat ik niet snap is: waarom dat voortdurend blijven ontkennen?
Andries moet gewoon perfect zijn ofzo?

Your games are death
With every breath
  zondag 18 november 2001 @ 16:31:50 #164
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2224259
quote:

Het operatief herconstrueren van Kelly is een zeer geslaagde operatie en het is nu een mooie vrouw.
Zoiets mag dan wel?
Op het moment dat Kelly zelf aangeeft dat er niet op een bepaalde manier over haar gesproken mag worden zal zij haar eigen gedrag omtrent haar ombouw ook moeten weizigen.

Er lopen er in het huis die vanalles en nog wat over en tegen Kelly zeggen. Andries is een van de weinigen die daadwerkelijk haar in handen heeft gehad. Hij vind haar operatie zeer goed gelukt. Lijkt me niet echt een denigrerende opmerking. Vrij normaal eigenlijk.

GJ kan makkelijk praten. GJ is niet door haar gebruikt. Sterker nog ze vind GJ niet aantrekkelijk tot aan walging toe.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 18-11-2001 16:59]

zondag 18 november 2001 @ 16:33:57 #165
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2224281
Ik lees weer te snel Kavu, sorry! Je schreef al dat je ook best minpuntjes ziet.
Your games are death
With every breath
  zondag 18 november 2001 @ 16:39:15 #166
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2224350
Je 'voelt' toch zeker ook wel de ondertoon als hij zegt het over Kelly heeft als een soort 'ding'.
Maar goed, of dat een doodzonde is of niet, dat is denk ik een kwestie waar je staat ten opzichte van Dries.

Helaas moet ik nu egt gaan, was wel leuk zo even!

ps. denk wel dat Andries het red tot de laatste vier, dus jullie zitten goed

Your games are death
With every breath
pi_2224422
quote:
Op zondag 18 november 2001 16:28 schreef Rica het volgende:

[..]

Is ook prikkelend bedoeld Kavu, net zoiets als ik je voortaan Kavoetje zou noemen.

Maar ga hier nou niet net doen alsof Andries een 1 of andere heilige is, want bepaalde opmerkingen van hem waren behoorlijk laag!
Wat ik niet snap is: waarom dat voortdurend blijven ontkennen?
Andries moet gewoon perfect zijn ofzo?

heb je mijn post niet gelezen ofzo? ik geef toch duidelijk aan dat ook andries mindere punten heeft of niet dan? maar het is toch logisch dat je soms wat tegengas wil geven als er zo negatief over hem wordt geschreven hier!! ik heb verder ook geen behoefte om vaak negatief over andere personen te schrijven .. ik zou bv. niet eens een reaktie meer durven geven in het GJ topic want dat heeft toch een hoog "break-out" niveau (daar posten ze alleen foto's en zeggen ze dat hij een lekker kontje heeft etc.")en krijg ik al die groupies over mij heen ("gvd .. blijf van onze GJ af")

op jou prikkelende post gaf ik een prikkelende reactie rica, net zoiets als ik je voortaan ricaatje zou noemen.

zondag 18 november 2001 @ 16:49:54 #168
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2224471
quote:
Op zondag 18 november 2001 16:31 schreef marky het volgende:
GJ kan makkelijk praten. GJ is niet door haar gebruikt. Sterker nog ze vind GJ niet aantrekkelijk tot aan walging toe.
Hier heb ik twee opmerkingen over.
1. Andries is niet door Kelly gebruikt. Niet op dat moment gezien en niet achteraf gezien. Het waren gewoon twee mensen die elkaar op dat moment seksueel aantrekkelijk vonden. Kelly nam wel het iniatief, maar dat vond Andries wel best zo hebben we kunnen zien. Hij liet het zich lekker welgevallen.

2. Kelly heeft geen smaak. En Gert Jan evenmin want hij valt wel op haar. Helaas ziet hij nog niet dat ze niets van hem wil weten op seksueel gebied. Wel lullig voor zijn vriendin trouwens..... Hopelijk gaat hij er niet op door.

zondag 18 november 2001 @ 16:50:41 #169
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2224480
Your games are death
With every breath
pi_2224487
De Diane-fans zullen wel blij zijn met Andries, want danzij Andries en Pascal blijft ze.

Andries is wel heel geduldig en beschikt over doorzettingsvermogen, dat is gebleken in dit gebeuren omtrent Diane die weg wil en toch niet gaat.

pi_2224578
quote:
Op zondag 18 november 2001 16:04 schreef Rica het volgende:

[..]

Ben ik ook met je eens. Kelly had het van tevoren moeten zeggen, daar heeft iedereen recht op.
En het is ook een extra druk die camera's, paar miljoen mensen die meekijken en over je praten.
Ongetwijfeld moet hij zich ontzettend belazerd hebben gevoeld (en nog) door Kelly doordat ze hem van tevoren niets heeft gezegd, en ook begrijpelijk dat er gedachten komen over 'heb ik het als enige niet gezien?'.
Hartstikke rot voor hem, en daarvoor ligt de verantwoording ook volkomen bij Kelly.
Hoe moeilijk ook, zij zal er aan moeten wennen dat mensen dit van tevoren willen weten, en ook reacht op hebben om te weten.

Hij mag dat Kelly ook gerust voor de voeten gooien en haar daarmee confronteren, niemand zal hem dat kwalijk nemen.

Wat hij doet is voor mijn gevoel een grens overschrijden door dat niet te doen, maar zijn verweer zoeken in 'suggestieve' beledigingen, onder de gordel en tussen de regels door.
Of hem dat verweten mag worden in de situatie waarin hij nu zit? Ik heb geen idee. Ik weet niet hoe hij in het dagelijks leven op zoiets zou reageren, misschien met meer begrip, misschien nog harder.

Het is mijn punt van kritiek op het gedrag van Andries nu. Hij is niet achterlijk, dus hoeft hij niet zo te reageren (zoals bijv. Ed die niet veel andere capaciteiten tot zijn beschikking heeft).

Kijk dat vind ik nou een goed onderbouwde, genuanceerde mening, maar daar reageren jullie (lees marky, kavu) dan niet op?
pi_2225115
quote:
Op zondag 18 november 2001 16:31 schreef marky het volgende:

[..]

Andries is dus door Kelly gebruikt!!
Wat een onzin!! Nogmaals een beetje kerel kan nee zeggen en van zich van afslaan!!
GJ heeft ook geen verdere bedoelingen met Kelly omdat hij al vriendin heeft.Voor hem is het feit dat zij trans is geen issue.Hij vindt het gewoon normaal en leeft niet in zo'n schijnheilige wereld als Andries, dat ventje.Die zonodig stoer het heertje moet uithangen.
Wat een lulkoek om te zeggen dat GJ makkelijk kan praten en dat hij niet misbruikt is door haar.GJ zou zich helemaal niet schamen voor zoiets.
pi_2225126
quote:
Op zondag 18 november 2001 17:00 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Kijk dat vind ik nou een goed onderbouwde, genuanceerde mening, maar daar reageren jullie (lees marky, kavu) dan niet op?

ik wil hier best op reageren !! Voor mij is het heel simpel .. het feit dat andries kelly niet (zo) mag komt vanwege haar karakter en niet omdat ze toevallig transseksueel is .. hij vind haar egocentrisch (spel ik dit goed?) en de eerste dagen heb je dat nog niet zo door maar pas na een aantal dagen begin je daar aan te ergeren. Hij heeft ook heel goed gereageerd toen zij het eindelijk aan hem vertelde!! Ed is pas echt fout .. was ook gisteren goed te zien toen hij heel discriminerend uit de hoek kwam mbt homo's .. en wie ging er tegenin .. juist andries!!
pi_2225210
quote:
Op zondag 18 november 2001 16:45 schreef kavu het volgende:

[..]
GJ topic want dat heeft toch een hoog "break-out" niveau (daar posten ze alleen foto's en zeggen ze dat hij een lekker kontje heeft etc.")en krijg ik al die groupies over mij heen ("gvd .. blijf van onze GJ af")

GJ is nu eenmaal een poepie!!
En lekker om te zien!!
pi_2225252
quote:
Op zondag 18 november 2001 17:44 schreef kavu het volgende:

[..]

ik wil hier best op reageren !! Voor mij is het heel simpel .. het feit dat andries kelly niet (zo) mag komt vanwege haar karakter en niet omdat ze toevallig transseksueel is .. hij vind haar egocentrisch (spel ik dit goed?) en de eerste dagen heb je dat nog niet zo door maar pas na een aantal dagen begin je daar aan te ergeren. Hij heeft ook heel goed gereageerd toen zij het eindelijk aan hem vertelde!! Ed is pas echt fout .. was ook gisteren goed te zien toen hij heel discriminerend uit de hoek kwam mbt homo's .. en wie ging er tegenin .. juist andries!!

Waarom dan toch smoezen enige tijd terug en toch weer willen stappen met Kelly!!
En heel flink hoor van Andries dat hij er tegenin ging.Echt klasse!!
pi_2225339
quote:
Op zondag 18 november 2001 17:54 schreef schatje het volgende:

[..]

Waarom dan toch smoezen enige tijd terug en toch weer willen stappen met Kelly!!

ik vind het klasse van jou dat je ook iets positiefs over andries zegt schatje

waarom niet stappen? het feit dat hij zich stoort aan bepaalde karaktereigenschappen van kelly wil zeggen dat ze geen vrienden voor life worden laat staan een relatie beginnen maar dan kunnen ze toch wel een keer uitgaan (hij heeft geen hekel aan haar ofzo en uitgaan is heel oppervlakkig en eenmalig dus waarom niet zou ik zeggen.)

zondag 18 november 2001 @ 18:09:59 #177
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2225408
quote:
Op zondag 18 november 2001 18:02 schreef kavu het volgende:
waarom niet stappen? het feit dat hij zich stoort aan bepaalde karaktereigenschappen van kelly wil zeggen dat ze geen vrienden voor life worden laat staan een relatie beginnen maar dan kunnen ze toch wel een keer uitgaan (hij heeft geen hekel aan haar ofzo en uitgaan is heel oppervlakkig en eenmalig dus waarom niet zou ik zeggen.)
Kom op zeg! Heb je niet gezien en gehoord wat hij allemaal over Kelly zei en hoe hij reageerde toen ze verdriet had op zijn gefriemel met Audrey? En toen Kelly moest huilen over dat Gert-Jan haar had willen beschermen. In het begin was ze terecht geschokt en Andries zat haar gewoon uit te lachen. Kortom: gedrag dat totaal respectloos overkomt. Belachelijk om dan met dezelfde persoon te willen stappen. Tenzij hij eerst zijn excuses aanbiedt, maar dat zie ik hem niet doen. Maar Kelly zal wel weer zwichten voor zijn grote blauwe kijkers.
pi_2225448
quote:
Op zondag 18 november 2001 18:09 schreef ForumFreak het volgende:

[..]

Kom op zeg! Heb je niet gezien en gehoord wat hij allemaal over Kelly zei en hoe hij reageerde toen ze verdriet had op zijn gefriemel met Audrey? En toen Kelly moest huilen over dat Gert-Jan haar had willen beschermen. In het begin was ze terecht geschokt en Andries zat haar gewoon uit te lachen. Kortom: gedrag dat totaal respectloos overkomt. Belachelijk om dan met dezelfde persoon te willen stappen. Tenzij hij eerst zijn excuses aanbiedt, maar dat zie ik hem niet doen. Maar Kelly zal wel weer zwichten voor zijn grote blauwe kijkers.

Kavu en Marky willen alleen zien wat in hun straatje past!!
Het zijn de twee enige Andries aanhangers op dit forum volgens mij en het zijn nog jongens ook!!
pi_2225486
quote:
Op zondag 18 november 2001 18:14 schreef schatje het volgende:

[..]

Kavu en Marky willen alleen zien wat in hun straatje past!!
Het zijn de twee enige Andries aanhangers op dit forum volgens mij en het zijn nog jongens ook!!

ik ben een jongen .. dus als het aan jou ligt kan je alleen een "aanhanger" van iemand zijn als je van de andere sekse bent?
pi_2225510
quote:
Op zondag 18 november 2001 18:18 schreef kavu het volgende:

[..]

ik ben een jongen .. dus als het aan jou ligt kan je alleen een "aanhanger" van iemand zijn als je van de andere sekse bent?

Helemaal niet!!
Het valt me alleen op dat er niet veel dames zijn in voordeel van Andries op dit forum!!
We hebben nu eenmaal liever GJ!!
  zondag 18 november 2001 @ 18:21:13 #181
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2225514
Wat was Andries weer berekenend en doortrapt bezig in zijn aktie "help diana de winter door".

De enige reden dat hij zo op Diana heeft in staan praten is deze:

Diana is voor Andries "een zekerheidje", qua niet nomineren. Zolang Daan en Diana nog in het huis zijn, wordt Andries niet door zijn team genomineerd en haalt hij dus zeker de laatste 6.

pi_2225576
quote:
Op zondag 18 november 2001 18:09 schreef ForumFreak het volgende:

[..]

slaat werkelijk nergens op!! Kelly was degene die op de streams tegen andries zei dat ze hoopte dat er straks "een lekker ding" in het huis zou komen nadat ze tegen elkaar verteld hadden dat ze niet verliefd op elkaar waren!! en dan gaan huilen als ze hoort dat andries een beetje gezoend heeft met au3 wat trouwens niks voorstelde (lekker hypocriet van kelly) en andries lachte haar helemaal niet uit en ik heb de streams echt wel goed gevolgd!!
pi_2225641
quote:
Op zondag 18 november 2001 18:21 schreef femalehunter het volgende:
Wat was Andries weer berekenend en doortrapt bezig in zijn aktie "help diana de winter door".

Diana is voor Andries "een zekerheidje", qua niet nomineren. Zolang Daan en Diana nog in het huis zijn, wordt Andries niet door zijn team genomineerd en haalt hij dus zeker de laatste 6.

wat zijn we weer lekker suggestief bezig zeg!! hij mag diane gewoon heel erg graag that's it!! en als je iemand heel erg mag dan wil je graag dat zo iemand in het huis blijft!! Hij was ook heel sterk vond ik .. vooral toen hij zei dat ze vooral nu niet het huis uit moest omdat ze dan vanuit een negatieve impuls het huis uit gaat en dat je dan achteraf spijt krijgt! Hij heeft goed door dat diane een negatief zelfbeeld heeft en praat goed (en lief) tegen haar in dat die zelfbeeld helemaal niet klopt!!

dat jij denkt in termen van nomineren zegt meer over jou dan over andries!!

zondag 18 november 2001 @ 18:40:54 #184
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2225695
quote:

Je kan Priscella een handje geven. Je ziet spoken.

Lees het nieuwes even op de BB site. als het zo is als jij nu schetst dan is het een fantastisch acteur. Kan die na Bb meteen door naar hollywood.

Wat een enorme domme bullshit.

pi_2225861
quote:

Tjezus. Ik ben een anti Andries mens. Maar jij gaat wel heel ver.
Vond ik het gedrag van Andries toen hij met het drietal mee roddelde (helaas werd daar vrijwel niets van uitgezonden) zijn gedrag van gisteren vond ik dus wel leuk.

Het is zelfs niet in mijn hoofd opgekomen dat hij daarom Diane niet weg wilt laten gaan.
en dat zegt wat

zondag 18 november 2001 @ 19:08:46 #186
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2225883
quote:
Op zondag 18 november 2001 17:54 schreef schatje het volgende:
Klopt. Dat was het inderdaad! Het wordt pas eng als niemand tegen zulke opmerkingen ingaat!
  zondag 18 november 2001 @ 19:11:39 #187
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2225904
quote:
Op zondag 18 november 2001 18:27 schreef kavu het volgende:
slaat werkelijk nergens op!! Kelly was degene die op de streams tegen andries zei dat ze hoopte dat er straks "een lekker ding" in het huis zou komen nadat ze tegen elkaar verteld hadden dat ze niet verliefd op elkaar waren!! en dan gaan huilen als ze hoort dat andries een beetje gezoend heeft met au3 wat trouwens niks voorstelde (lekker hypocriet van kelly)
Er is in mijn ogen groot verschil tussen zoiets zeggen en met iemand zoenen. Kelly kan het als geintje bedoeld hebben, maar goed, misschien gaf het Andries een verkeerd idee, dat kan. Over dat niets voorstellen van die zoen met Audrey: je bent inderdaad een man, want vrouwen zien dat echt anders. Ik kan me heel goed voorstellen dat Kelly zich daardoor goedkoop voelde. Dat is totaal niet hypocriet.
quote:
en andries lachte haar helemaal niet uit en ik heb de streams echt wel goed gevolgd!!
Quote uit de streamverslagen van woensdag 14 november 22:48:
'Kelly huilt weer..."Kleine kinderen zijn jullie en jij ook Gert!!!"Ze gaat buiten huilen.
Andries lacht zich rot.Wat een klootzak.

I rest my case.

pi_2225915
quote:
Op zondag 18 november 2001 18:33 schreef kavu het volgende:

[..]

hij mag diane gewoon heel erg graag that's it!! en als je iemand heel erg mag dan wil je graag dat zo iemand in het huis blijft!! Hij was ook heel sterk vond ik .. vooral toen hij zei dat ze vooral nu niet het huis uit moest omdat ze dan vanuit een negatieve impuls het huis uit gaat en dat je dan achteraf spijt krijgt! Hij heeft goed door dat diane een negatief zelfbeeld heeft en praat goed (en lief) tegen haar in dat die zelfbeeld helemaal niet klopt!!

Ik vind het ook geweldig hoe Andries dingen oppikt en ziet en hoe hij het juiste woord weet te zeggen.Echt heel sterk van hem!!
pi_2225920
quote:
Op zaterdag 17 november 2001 19:49 schreef marky het volgende:
Ik moet een beetje lachen om Istme. Toen het gebeurden tussen Kelly en Andries vond ze het van Kelly heel erg dat ze zich zo opdrong zonder Andries te vertellen dat ze eigenlijk een man geweest was en dat ze zelfs nadat ze aan Diane had verteld dat het eigenlijk niet kon weer terug ging. Ben je het nu ineens vergeten Itsme?

Kelly beweert steeds dat er geneukt zou zijn terwijl ze tijdens het gesprek wat ze had met Andries na die bewuste avond voor allebij duidelijk was dat ze blij waren dat er niet geneukt was en dat het bij handwerk is gebleven.

Vraag me af waarom jullie niet vallen over het geroddel van Kelly aangaande die situatie. Kelly verteld in geuren en kleuren aan iedereen die het maar horen wil dat ze Andries heeft gescored. Zelfs de omvang van zijn lul wil ze er nog wel even graag bij vertellen.

knip

Ik vraag me af waarom zij er om zou liegen , maar ja.
Inderdaad de manier hoe Kelly Andries "versierde c.q aanrande heb ik ook nooit goed gepraat marky.
Ook in mijn laatste woorden les ik dit niet.
Jij leest meer in mijn woorden dan ik? Hoe doe je dat?

Al;s ik me irriteer aan een iemand is het Kelly en dat weet jij als geen ander dus je vergelijking slaat weer eens nergens op.

Maar ben jij vergeten hoe Andries reageerde? Hij vond het helemaal geen punt maar daarna ging hij haar negeren toch?
In haar gezicht is hij nog steeds poeslief en aardig maar achter haar rug [b] daar gaat het om dus waarom je dat er allemaal bij haalt? geen idee

Wat me wel opvalt, jij hebt zelfs ook altijd gedacht dat ze even geneukt hadden,maar nu opeens niet meer?
tja als het om Andriesje gaat........

pi_2225960
Wat maakte die Andries vanavond een mooi valletje voor Ed zeg! Ziet hij een labiele Diana bij hem aan tafel zitten, begint hij precies op dat moment met die dikke rechtse extremist een gesprek over homofilie. Briljant! Die dikke domoor liep er met open ogen in en maakte zich bepaald niet populair bij z'n team. Ik denk dat ik weet wie er in team arm volgende week genomimeerd wordt...
In case of emergency: Rescuepillen. Dat helpt tegen de ergste schrik.
pi_2225970
quote:
Op zondag 18 november 2001 19:13 schreef itsme het volgende:

[..]
Wat me wel opvalt, jij hebt zelfs ook altijd gedacht dat ze even geneukt hadden,maar nu opeens niet meer?

Omdat Andries nu ineens iets anders zegt.Kelly beweerde toen dat er geneukt was.Marky en Scanman volgens mij ook namen het aan voor waar.
pi_2226337
quote:
Op zondag 18 november 2001 19:11 schreef ForumFreak het volgende:

[..]

Er is in mijn ogen groot verschil tussen zoiets zeggen en Over dat niets voorstellen van die zoen met Audrey: je bent inderdaad een man, want vrouwen zien dat echt anders. Quote uit de streamverslagen van woensdag 14 november 22:48:
'Kelly huilt weer..."Kleine kinderen zijn jullie en jij ook Gert!!!"Ze gaat buiten huilen.

I rest my case.

heeft helemaal niks te maken met het feit dat ik een man ben .. vraag het maar aan audrey (komt hier wel eens op het forum)!! voor haar stelde het ook niks voor (volgens mij mag ze andries niet eens zo) en zij is toch echt een vrouw!!

ik denk dus wel dat ze zou zoenen als er een "lekker ding" in het huis zou zijn en hij zou het ook willen maar je hebt gelijk dat ik dat niet kan bewijzen!!

andries lachte niet om kelly in dit geval maar om die hele heisa over stemafspraken .. dus meer een cynische lach van "wat een onzin allemaal!" maar goed jij mag hem niet en interpreteer jij het op die manier en ik denk er dus anders over!!

zondag 18 november 2001 @ 19:57:27 #193
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2226442
quote:

van de BB site geplukt staat ook ergens in de verslagen
quote:
Andries pakt de hand van Diane en houdt deze stevig beet. Hij kijkt haar diep in haar ogen en de tranen springen in zijn ogen. De twee omhelzen elkaar. Zachtjes fluistert Andries in haar oor: Wil je alsjeblieft blijven? Ik kan je helpen om er een leuke tijd van te maken. De twee kijken elkaar nog eens diep in de ogen. Ik ga je helpen en we gaan er een hele gezellige tijd van maken.
pi_2226448
quote:
Op zondag 18 november 2001 19:11 schreef ForumFreak het volgende:
..
Quote uit de streamverslagen van woensdag 14 november 22:48:

I rest my case.

Kom op zeg, die hele ruzie leek wel een surrealistisch toneelstuk. Als ik Andries was geweest had ik nu nog maagkrampen gehad van het lachen. Kelly gedroeg zich volstrekt mallotig.
  zondag 18 november 2001 @ 20:00:59 #195
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2226472
quote:
Op zondag 18 november 2001 19:13 schreef itsme het volgende:
Dat kwam omdat jij mij vertelde dat het neuken was. Later vertelde ze zelf allebij dat ze blij waren dat er niet geneukt was. Dusssss er zal wel niet geneukt zijn.
  zondag 18 november 2001 @ 20:02:52 #196
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2226497
quote:
Op zondag 18 november 2001 19:18 schreef Dabril het volgende:
Wat maakte die Andries vanavond een mooi valletje voor Ed zeg! Ziet hij een labiele Diana bij hem aan tafel zitten, begint hij precies op dat moment met die dikke rechtse extremist een gesprek over homofilie. Briljant! Die dikke domoor liep er met open ogen in en maakte zich bepaald niet populair bij z'n team. Ik denk dat ik weet wie er in team arm volgende week genomimeerd wordt...
Je geeft hem hiet iets te veel krediet. Er was vooe dat stukje al een gesprek gaande over tollerantie. Ik meen dat het naar aanleiding was van het gebeuren tussen Ed en Kelly.
  zondag 18 november 2001 @ 20:07:48 #197
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2226574
quote:
Op zondag 18 november 2001 19:49 schreef kavu het volgende:
heeft helemaal niks te maken met het feit dat ik een man ben .. vraag het maar aan audrey (komt hier wel eens op het forum)!! voor haar stelde het ook niks voor (volgens mij mag ze andries niet eens zo) en zij is toch echt een vrouw!!
Je begrijpt me verkeerd. Audrey kan dat namelijk wel zeggen, het gaat om de vrouw die het eerst met de man in kwestie zoende, Kelly dus. Die voelt zich goedkoop, omdat de man met een tweede vrouw ging vozen. De tweede vrouw wist in dit geval waar ze aan begon, en voelde zich dus niet goedkoop, anders had ze het niet gedaan. Ik bedoelde te zeggen dat als andersom zou zijn: een vrouw met twee mannen, de eerste man zich daar makkelijker overheen zou kunnen zetten (mits hij niet verliefd is natuurlijk) dan een vrouw. Mannen denken: 'stom wijf', bij wijze van spreken, terwijl vrouwen aan zichzelf gaan twijfelen en zich een beetje aangetast voelen in hun eer (helaas).
quote:
andries lachte niet om kelly in dit geval maar om die hele heisa over stemafspraken .. dus meer een cynische lach van "wat een onzin allemaal!" maar goed jij mag hem niet en interpreteer jij het op die manier en ik denk er dus anders over!!
Dat zou natuurlijk kunnen dat hij het zo bedoelde. Verder ben ik het met je eens: we agree to disagree!
  zondag 18 november 2001 @ 20:10:34 #198
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2226615
quote:
Op zondag 18 november 2001 19:57 schreef HiZ het volgende:
Kom op zeg, die hele ruzie leek wel een surrealistisch toneelstuk. Als ik Andries was geweest had ik nu nog maagkrampen gehad van het lachen. Kelly gedroeg zich volstrekt mallotig.
Klopt, Kelly sloeg op een gegeven moment door, maar dat was pas later. Dit was vlak nadat Gert-Jan had gezegd dat hij wel naar de andere kant zou gaan.
pi_2226731
quote:
Op zondag 18 november 2001 20:07 schreef ForumFreak het volgende:

[..]

Kelly dus. Die voelt zich goedkoop, omdat de man met een tweede vrouw ging vozen. De tweede vrouw wist in dit geval waar ze aan begon, en voelde zich dus niet goedkoop, anders had ze het niet gedaan.

Het feit dat ze zich zo goedkoop voelde kwam omdat ze in eerste instantie dacht dat au3 andries zou hebben afgetrokken .. dat zei namelijk frank tegen coos en pascal (wat dus helemaal niet waar was) en die vertelde dat weer aan kelly!! hij had mischien niet moeten zoenen maar ze waren allebei een beetje dronken .. als kelly een beetje dronken is duikt ze ook tussen pascal en coos in bed en wil ze ook lekker zoenen hoor!!
  zondag 18 november 2001 @ 20:24:35 #200
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2226783
quote:
Op zondag 18 november 2001 20:19 schreef kavu het volgende:
als kelly een beetje dronken is duikt ze ook tussen pascal en coos in bed en wil ze ook lekker zoenen hoor!!
Daar hoeft Kelly niet dronken voor te zijn hoor. Ze heeft al meer dan eens geroepen dat ze geneukt wil worden en dat het haar niet echt uitmaakt door wie. Afgelopen week zei ze nog dat ze meteen naar een disco zou gaan als ze eruit zou moeten om zich stevig door iemand te laten nemen.
pi_2226895
quote:
Op zondag 18 november 2001 15:46 schreef schatje het volgende:

[..]

Ach gut, Andries het slachtoffer.Wat zielig!!
Hij wilt trouwens geen leraar zijn vanwege zijn gedrag, maar sportjournalist.Wat een giller!!
Andries is ook altijd braaf en netjes he Marky!!

Gaat het een beetje, nee ik vraag het omdat het schuim al de hele middag op je mond staat.
pi_2226940
quote:
Op zondag 18 november 2001 20:36 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Gaat het een beetje, nee ik vraag het omdat het schuim al de hele middag op je mond staat.

Het gaat super!!
Ben ik een beetje te vandaag?

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 18-11-2001 23:49]

pi_2226944
quote:
Op zondag 18 november 2001 20:00 schreef marky het volgende:

[..]

Dat kwam omdat jij mij vertelde dat het neuken was. Later vertelde ze zelf allebij dat ze blij waren dat er niet geneukt was. Dusssss er zal wel niet geneukt zijn.

Tja nu is het mijn schuld ook nog
Het leek er anders toch echt op.
pi_2226958
quote:
Op zondag 18 november 2001 20:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar hoeft Kelly niet dronken voor te zijn hoor. Ze heeft al meer dan eens geroepen dat ze geneukt wil worden en dat het haar niet echt uitmaakt door wie. Afgelopen week zei ze nog dat ze meteen naar een disco zou gaan als ze eruit zou moeten om zich stevig door iemand te laten nemen.

Tja smaak heeft ze niet
En dan zo walgelijk lullig doen tegen gert die gewoon een geintje wilde maken
pi_2227554
quote:
Op zondag 18 november 2001 20:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Klopt, hoevaak ik die niet al heb horen roepen dat ze een vette lul wil.
  zondag 18 november 2001 @ 21:58:16 #206
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2227933
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:36 schreef HiZ het volgende:
Toch nog maar Kelly verdedigen (wil ik helemaal niet, maar goed): ze zei dit NADAT Andries al had gezoend met Audrey. Ik denk niet dat ze dit gezegd zou hebben als Andries niet met iemand anders bezig was geweest. Maar ja, je weet het met Kelly natuurlijk nooit. Volgens mij overschreeuwt ze zichzelf en voelt ze stiekum wel veel voor Andries.
pi_2227957
quote:

Zeer goed gezien en gehoord femalehunter , mijn complimenten !!
  maandag 19 november 2001 @ 11:39:50 #208
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2232038
quote:
Op maandag 19 november 2001 00:58 schreef MMXMMX het volgende:
...Andries vraagt aan de camera of het bedtijd is...
...de camera knikt ja...
Het is mij al eerder opgevallen dat Andries denkt dat-ie in De Bus zit in plaats van in het BB-huis. Bij elke exit begint-ie ook steeds te zingen "... is oke, ole ole." En dan nog die "Looser"-actie.

Maar om te voorkomen dat wij zouden denken dat het een Koen-imitatie was beweerde hij later dat hij niet wist dat er ooit een vervolg op De Bus is geweest.

Tja.

(Go Marky! Go!)

pi_2232393
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:36 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nou bied je aan?
pi_2233557
quote:
Op maandag 19 november 2001 12:11 schreef itsme het volgende:

Nou bied je aan?
Liever niet nee, ze heeft mij een beetje teveel weg laten halen.
pi_2234349
quote:
Op maandag 19 november 2001 11:39 schreef Prediker het volgende:

[..]

Het is mij al eerder opgevallen dat Andries denkt dat-ie in De Bus zit in plaats van in het BB-huis. Bij elke exit begint-ie ook steeds te zingen "... is oke, ole ole." En dan nog die "Looser"-actie.

Ik krijg ook elke week weer kromme tenen als ik Andries '... is oke, ole ole' hoor zingen. Heel erg.... Plaatsvervangende schaamte noemen ze dat toch?
Te audire non possum, musa sapientem fixa est in aure...
  maandag 19 november 2001 @ 15:48:35 #212
18617 sam_the_man
is on it again.....
pi_2234717
quote:
Op maandag 19 november 2001 15:11 schreef Trimmed het volgende:

[..]

Ik krijg ook elke week weer kromme tenen als ik Andries '... is oke, ole ole' hoor zingen. Heel erg.... Plaatsvervangende schaamte noemen ze dat toch?

Op zich erg leuk dat hij bijna niemand meekrijgt maar hij probeert het elke keer weer.
Ennnnn Vast!
pi_2236583
Gaan ANdries en Diane nog neuken? Het lijkt alsof ze hun "ei" niet zo goed kwijt kunnen, de sex straalt ervan af.
Hoop wel dat Diane dan een condoom gebruikt, je weet nooit met wie Frenk het allemaal al gedaan heeft... Sowieso; altijd condoom gebruiken...!
pi_2236938
quote:
Op maandag 19 november 2001 20:09 schreef jurf het volgende:
Gaan ANdries en Diane nog neuken?
Waarom niet Andries met Ed??
  maandag 19 november 2001 @ 21:00:01 #215
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2236989
quote:
Op maandag 19 november 2001 20:09 schreef jurf het volgende:
Gaan ANdries en Diane nog neuken? Het lijkt alsof ze hun "ei" niet zo goed kwijt kunnen, de sex straalt ervan af.
Misschien wel, maar niet ín het huis. Daarvoor moet je denk ik bij Kelly zijn. Die heeft al meerdere keren aangegeven dat ze ongeveer alles wil neuken met een lul... Pech voor haar dat ze nog niemand zo gek heeft kunnen krijgen, hoewel Andries er bijna was ingetrapt.
pi_2237914
quote:
Op maandag 19 november 2001 20:53 schreef schatje het volgende:

[..]

Waarom niet Andries met Ed??

Je bent in de war, de gasboringen zijn in Groningen.
pi_2237983
quote:
Op maandag 19 november 2001 22:18 schreef HiZ het volgende:

[..]

Je bent in de war, de gasboringen zijn in Groningen.

maandag 19 november 2001 @ 23:14:04 #218
18570 Dajon
Wat zegt ze?
pi_2238692
quote:
Op maandag 19 november 2001 21:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Misschien wel, maar niet ín het huis. Daarvoor moet je denk ik bij Kelly zijn. Die heeft al meerdere keren aangegeven dat ze ongeveer alles wil neuken met een lul... Pech voor haar dat ze nog niemand zo gek heeft kunnen krijgen, hoewel Andries er bijna was ingetrapt.

Nu je het zegt, wat heeft Kelly eigenlijk tegen GJ (op lichamelijk gebied dan)? Enige tijd geleden las ik al dat ze niet wou dat GJ aanwezig was als zij zich omkleed. Vervolgens gaat ze compleet uit haar dak als ze denkt dat GJ bij haar en Sandy op bed wil springen terwijl ze vandaag Coos uitnodigd om precies dat te doen. En dat terwijl ze hem genomineerd heeft.
You learn more about a man in an hour of play than in a year of talk
pi_2238720
quote:
Op maandag 19 november 2001 23:14 schreef Dajon het volgende:

[..]

Nu je het zegt, wat heeft Kelly eigenlijk tegen GJ (op lichamelijk gebied dan)? Enige tijd geleden las ik al dat ze niet wou dat GJ aanwezig was als zij zich omkleed. Vervolgens gaat ze compleet uit haar dak als ze denkt dat GJ bij haar en Sandy op bed wil springen terwijl ze vandaag Coos uitnodigd om precies dat te doen. En dat terwijl ze hem genomineerd heeft.

Het zal een beetje pesten zijn.Ik vind het ook flauw hoe ze tegen GJ doet!!
pi_2239016
quote:
Op maandag 19 november 2001 23:16 schreef schatje het volgende:

[..]

Het zal een beetje pesten zijn.Ik vind het ook flauw hoe ze tegen GJ doet!!

Maar ook wel weer eerlijk. Kelly heeft gaatjes genoeg maar GJ wil ze blijkbaar niet. Ik moest trouwens erg lachen om hoe Kelly Andries' gereedschap beschreef. De vraag is nu: meet Kelly zijn lengte nu in- of exclusief haar nagels?

Sorry, ben een beetje in een mallemeiderige bui.

Liefs,
Helga

Ps. Las ik dat goed? Wil Andries sportjournalistje spelen? Ik vind één Piet Paulusma wel genoeg eigenlijk (waar zijn de tijden dat Piet nog ijsmeester was van de Elfstedentocht... o heerlijkheid!!)

pi_2240564
Zijn er eigelijk meiden op dit forum die Andries leuk vinden?
Het zijn meestal jongens die positief op hem reageren vandaar mijn vraag.
  dinsdag 20 november 2001 @ 10:44:34 #222
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2240740
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 10:07 schreef schatje het volgende:
Ik heb dit jaar ook nog geen topics gezien over de mooiste vrouwelijke en mooiste mannelijke BBer. Vorige jaren was die er wel.
pi_2245936
Best zielig dat Andries telkens een moedermuis bij haar jongen weghaalt. Die jonge muisjes liggen in de kou te verhongeren.
pi_2246038
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 10:07 schreef schatje het volgende:
Meisjes denk ik wel. Vrouwen denk ik niet.
Nee dus :)Ik niet
pi_2246059
quote:
Op maandag 19 november 2001 23:44 schreef Helga het volgende:

[..]

Maar ook wel weer eerlijk. Kelly heeft gaatjes genoeg maar GJ wil ze blijkbaar niet.

knip
Ps. Las ik dat goed? Wil Andries sportjournalistje spelen? Ik vind één Piet Paulusma wel genoeg eigenlijk (waar zijn de tijden dat Piet nog ijsmeester was van de Elfstedentocht... o heerlijkheid!!)

Nee he Na het naapen van de bus is nu Ruud van bb1 aan de beurt?
Of bedoel je buiten het huis
pi_2246954
Mwah ikkuh wel, ben een vriendinnetje van Andries (en geen klein meisje)

Andries is gewoon een aardige gozer =]

pi_2247035
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 21:03 schreef Trifle het volgende:
Mwah ikkuh wel, ben een vriendinnetje van Andries (en geen klein meisje)

Andries is gewoon een aardige gozer =]

Leuk voor je!!
Ik vind...(dat is wel bekend)
  dinsdag 20 november 2001 @ 23:02:08 #228
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2248260
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 19:34 schreef itsme het volgende:
Meisjes denk ik wel. Vrouwen denk ik niet.
Nee dus :)Ik niet
Wat is Kelly dan? Een meisje?
pi_2248286
+je voor Andries, hij geeft bij Diane en Danielle aan, dat als Leo donderdag mag blijven, dat er toch eens even met het hele team gepraat moet worden omdat de strijd tussen Leo en Diane vaak te hard en te gemeen gestreden wordt.
  woensdag 21 november 2001 @ 00:31:12 #230
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2249064
Minpuntje voor Andries: BB zegt op de officiële site 'Dubbelrol voor Andries in Diane-kwestie' en
'die blijkt een dubbelrol te spelen en iedereen te vriend te willen houden'. http://www.big-brother.nl/content/news/NewsItem_985.php

En ik maar denken dat BB de hand boven Andries' hoofd hield...

pi_2249140
quote:
Op woensdag 21 november 2001 00:31 schreef Jammie het volgende:
Minpuntje voor Andries: BB zegt op de officiële site 'Dubbelrol voor Andries in Diane-kwestie' en
'die blijkt een dubbelrol te spelen en iedereen te vriend te willen houden'. http://www.big-brother.nl/content/news/NewsItem_985.php
Dat was al vanaf dag 1!!
pi_2249193
Zow, de hielelikker heeft het er maar druk mee.
pi_2249215
quote:
Op woensdag 21 november 2001 00:44 schreef fokje het volgende:
Zow, de hielelikker heeft het er maar druk mee.
Ja, joh niet normaal!!
  woensdag 21 november 2001 @ 00:54:37 #234
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_2249309
Andries weet precies wat-ie doet
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_2249347
quote:
Op woensdag 21 november 2001 00:54 schreef sooty het volgende:
Op een wel heel doorzichtige manier!!
Je prikt er zo doorheen!!
  woensdag 21 november 2001 @ 00:59:05 #236
12074 hoihepiet
ene enige echte
pi_2249362
-netje voor Andries, hij geeft bij Diane en Danielle aan, dat als Leo donderdag mag blijven, dat er toch eens even met het hele team gepraat moet worden omdat de strijd tussen Leo en Diane vaak te hard en te gemeen gestreden wordt.

Waarom kan ie 't niet nu zeggen dat diane een kinderachtig kutwijf is, ik vind 't opzich wel een grappig strategie om genomineerd te worden maar 't slaat helemaal nergens op en leo is weer de lul natuurlijk.

Ze denkt dat ze 't nu slim doet omdat ze straks inderdaad genomineerd zal worden maar daarna zal 't wel inslaan, probleempje voor ons labiele roodharige mormel is dat de laatste indruk wel zal blijven hangen bij de kijker en dat ze daardoor als het wicht van bb het huis uit zal gaan. Daarnaast heeft ze zich niet echt populair gemaakt bij de rest van de bewoners en blijft ze na bb weer lekker in d'r eentje achter. 'The story of her life' denk ik dan.

maargoed dit gaat over andries, niet over diane

Ik heb een drankprobleem waar ik niet zat van word.
  woensdag 21 november 2001 @ 01:00:58 #237
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2249377
quote:
Op woensdag 21 november 2001 00:54 schreef sooty het volgende:
Zo is het... Net zoals mensen in het werkelijke leven toch vaak voor de lieve vrede gaan, doet hij dat ook. Is niets vreemds aan. Komt nog bij dat het ook nog eens een spel blijft en een ieder met een drang om spelletjes te winnen zal toch met een bepaalde strategie aan een programma als BB beginnen... daar ontkom je niet aan.
En laten we eerlijk wezen... Bianca uit BB2 was vele malen erger dan bv Andries ooit zou kunnen zijn.
  woensdag 21 november 2001 @ 08:35:02 #238
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2250132
Ik vind dit opzich nog geen nadelig stuk voor Andries. Hij onderkent het gedrag van Diane.
ED en Leo vechten voor hun hachje. Ze weten natuurlijk dat ze geen kans maken bij die drie. Andries zal misschien nog wel eens proberen om Diane te beïnvloeden om zich wat soepeler op te stellen.
Volgens mij is dit ook niks nieuws wat hij hier meld. Hij heeft al eerder aangegeven dat het een moeilijke meid is.

Overigens vind ik het meer de taak van een captain om dit soort zaken op te lossen.

pi_2250208
quote:
Op woensdag 21 november 2001 08:35 schreef marky het volgende:
Ik vind dit opzich nog geen nadelig stuk voor Andries.
quote:
Dubbelrol voor Andries in Diane-kwestie
Leo en Ed spuwen hun gal over Diane tegen Andries. Die blijkt een dubbelrol te spelen en iedereen te vriend te willen houden.
Ik kan de "kop" van het verhaal over Andries niet als positief uitleggen...
  woensdag 21 november 2001 @ 08:58:41 #240
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2250222
quote:
Op woensdag 21 november 2001 08:54 schreef femalehunter het volgende:

[..]

[..]

Ik kan de "kop" van het verhaal over Andries niet als positief uitleggen...

Nee maar als je het verhaal leest valt het toch mee.
  woensdag 21 november 2001 @ 10:28:08 #241
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2250678
Ik wil mijn mening graag even kort samenvatten: Fryslân Boppe!

[Dit bericht is gewijzigd door Rica op 21-11-2001 15:08]

Your games are death
With every breath
pi_2253155
quote:
Op woensdag 21 november 2001 10:28 schreef Rica het volgende:
Ik wil mijn mening graag even kort samenvatten:

[afbeelding]

Ghehehee, hij is weer geweldig Rica, zet je 'm ook nog effe bij de fake pics?
  woensdag 21 november 2001 @ 15:07:42 #243
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2253221
Dacht wel dat jij die leuk zou vinden Bep

Ik zal hem hier maar weghalen (?) en op de goeie plek neerzetten. 'kWas eventjes Andriesfannetjes pesten

Your games are death
With every breath
pi_2256065
quote:
Op woensdag 21 november 2001 15:07 schreef Rica het volgende:
Dacht wel dat jij die leuk zou vinden Bep

Ik zal hem hier maar weghalen (?) en op de goeie plek neerzetten. 'kWas eventjes Andriesfannetjes pesten

Veel zijn het er niet!!
En die het zijn hebben een roze bril op!!
pi_2267755
quote:
Andries furieus na nominatie Diane

Het Arme team bepaalt dat Diane genomineerd gaat staan. Andries reageert zo woest dat het glas in de serredeur ervan uit de sponningen springt.

Nienke Hoek 23-11-2001 01:59

Arm/Rijk - Sandy wordt naar de Dagboekkamer geroepen. Diane en Leo zijn even vaak genomineerd en dus moet Sandy nu een keus maken. Dit is het moeilijkste wat ik tot nu toe heb moeten doen , zucht de Captain. Ze krijgt van Big Brother twintig seconden de tijd om met haar team te overleggen. Sandy rent de Dagboekkamer uit.
Gelukkig heeft ze dit probleem al met haar team besproken. Gert-Jan en Kelly willen niet nog een keer Leo laten nomineren. Dat gunnen ze hem niet. Pascal wil graag tegenover Leo genomineerd staan. Nu Leo Coos heeft weten weg te spelen, wil Pascal dit keer een poging wagen.

Als Sandy haar team bijeen roept in de slaapkamer en meedeelt dat ze maar twintig seconden de tijd krijgen om te beslissen, roepen Kelly en Gert-Jan gelijk de naam van Diane. Pascal zegt nu dat het hem niks uitmaakt. Hijgend deelt Sandy vervolgens aan Big Brother in de Dagboekkamer mee dat Diane bij deze officieel genomineerd staat.

Woest
Als dit vervolgens door Big Brother ook aan de rest van de Bewoners wordt meegedeeld, reageert Andries furieus. Hij pakt zijn jas, grijpt een biertje uit de koelkast en loopt woest naar buiten. Hij slaat zo wild met de deur van de serre dat het glas uit de sponningen slaat. Ook zit er een barst in het glas.

Vloekend en tierend zit hij in de tuin. Zijn gezicht spreekt boekdelen. Diane komt naar buiten om met hem te praten, maar ook haar bekt hij af. Later, als Diane een nieuwe poging waagt, trekt hij bij. Huilend slaat Diane haar armen om hem heen. Ik heb een grote fout gemaakt , jammert ze, ik wilde Leo sparen, maar dat had ik niet moeten doen. Daar is Andries het helemaal mee eens. Ik ben de hele week bezig geweest om jou hier te houden. Zelfs mijn nominatie draaide om jou.

Andries kan het maar niet geloven dat Diane zo stom is geweest. Wij gaan jou morgen gewoon Captain maken , oppert Andries. Jij gaat gewoon niet weg. Maar Diane ziet het somber in. Ik moet maar seks hebben deze week , denkt Diane. Dan moet je nog wel een partner zoeken , antwoordt Andries. Misschien wil Leo wel.

Vooralsnog bedenkt Diane echter een ander plannetje om in Huis te kunnen blijven. Met etenswaren schrijft zij op de eettafel: 'Diane wil blijven'. Wilde zij begin deze week iedereen in haar team nog zo het leven zuur maken dat ze haar zouden nomineren, nu is haar campagne op het tegenovergestelde doel gericht. bron: de BB site

pi_2267826
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 23:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wat is Kelly dan? Een meisje?

wat denk jij?
Qua gedrag een klein kind
  Moderator vrijdag 23 november 2001 @ 09:57:12 #247
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2267831
Andries was alleen maar zo kwaad omdat hij zijn traject naar de laatste zes in gevaar zag komen. Dat is het enige waar hij echt mee bezig is. En dat is ook de voornaamste reden dat hij de afgelopen tijd zo graag wou dat Diane bleef. Niet omdat hij niet zonder haar kan, maar omdat hij niet zonder haar stem kan. En dan bedoel ik niet dat vibrerende gejank van 'r.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_2267854
Jaja daar kwam andries even uit de kast.
Hij heeft gedacht op zijn sloffen bij de laatste 6 te komen samen met zijn 2 leden van het kleuterklasje.
Blijkt Diane niet op Leo gestemd te hebben. Nu maakt ze kans om er uit te moeten en Andries zijn kansen kleiner.
o dat vind hij niet leuk.
Alleen hier al om mag Diane van mij gaan.
Dan is het tenminste weer een stuk spannender wie bij de laatste gaan komen.
heerlijk dit
pi_2267897
quote:
Op vrijdag 23 november 2001 09:57 schreef Gert het volgende:
Andries was alleen maar zo kwaad omdat hij zijn traject naar de laatste zes in gevaar zag komen. Dat is het enige waar hij echt mee bezig is. En dat is ook de voornaamste reden dat hij de afgelopen tijd zo graag wou dat Diane bleef. Niet omdat hij niet zonder haar kan, maar omdat hij niet zonder haar stem kan. En dan bedoel ik niet dat vibrerende gejank van 'r.
Ja gert ik was blijkbaar weer eens naief maar vermoed dat je toch gelijk hebt.
Zijn uitval van gisteren gaf me te denken
pi_2267950
He itsme, niets veranderlijker dan de mens he? Op 18 november poste ik al mijn mening over Andries, toen vond je mijn post te vergezocht, ik ben blij dat jij hem nu ook door hebt.

Voor de duidelijkheid, hier nog even mijn post:

quote:

En jouw reaktie:
quote:
Tjezus. Ik ben een anti Andries mens. Maar jij gaat wel heel ver.Vond ik het gedrag van Andries toen hij met het drietal mee roddelde (helaas werd daar vrijwel niets van uitgezonden) zijn gedrag van gisteren vond ik dus wel leuk. Het is zelfs niet in mijn hoofd opgekomen dat hij daarom Diane niet weg wilt laten gaan.
en dat zegt wat.
Maar ik zie dat je nu ook door hebt waar Andries mee bezig is.
pi_2267963
fantastiche ontwikkelingen in arm.

nu krijgen we de echte andries te zien. door z'n zenuwen zal die fouten gaan maken maken. Er zullen barstjes komen in z'n zorgvuldig geregisseerde imago.

pi_2268322
quote:
Op vrijdag 23 november 2001 10:14 schreef femalehunter het volgende:
He itsme, niets veranderlijker dan de mens he? Op 18 november poste ik al mijn mening over Andries, toen vond je mijn post te vergezocht, ik ben blij dat jij hem nu ook door hebt.

Voor de duidelijkheid, hier nog even mijn post:
[..]

En jouw reaktie:
[..]

Maar ik zie dat je nu ook door hebt waar Andries mee bezig is.

Precies f h we zijn het meestal wel eens met elkaar. hebben dezelfde voorkeuren en mensen die we niet leuk vinden. In ieder geval al 2 jaar (was jij er ook al tijdens bb1? weet ik niet meer)
Ik had dit ook in gedachte toen ik bovenstaande schreef.:)
Kon me niet voorstellen dat mensen echt zo berekend zijn.
Maar ik ben altijd naief geweest. (lijk wel wat op gert )
pi_2268469
Nu komt dus uit dat onze geile fries Andries erger is dan Coos; Coos spreekt zijn complot uit en maakt geheime afspraken, en Andries ging er van uit dat hij het met onderhuids gemanipuleer bij Diane en Danielle wel zou redden. Hij had alleen een factor buiten beschouwing gelaten: de domheid van Diane, en die slaat nu keihard in zijn gezicht terug.
Heel, heel erg leuk allemaal.
De groeten van Ben
pi_2268597
quote:
Op vrijdag 23 november 2001 10:09 schreef itsme het volgende:

[..]

Ja gert ik was blijkbaar weer eens naief maar vermoed dat je toch gelijk hebt.
Zijn uitval van gisteren gaf me te denken

Wat veel leuker is hoe dit gedrag van schijnheilige Andries wordt goed gepraat door pro-Andries fans!!
Andries heeft labiele Diane wel duidelijk gemaakt dat als ze seks wilt het bij een andere partner moet zoeken.Hij opperde Leo volgens BB site.
pi_2268786
quote:
Op vrijdag 23 november 2001 11:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Wat veel leuker is hoe dit gedrag van schijnheilige Andries wordt goed gepraat door pro-Andries fans!!
Andries heeft labiele Diane wel duidelijk gemaakt dat als ze seks wilt het bij een andere partner moet zoeken.Hij opperde Leo volgens BB site.

Precies, Andries geilt niet op Diana. Hij geilt alleen op zichzelf.
  vrijdag 23 november 2001 @ 12:16:12 #256
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2268901
Ik sta natuurlijk weer helemaal niet versteld van de reakties hier. Zijn ook altijd de zelfde die hier weer negatief komen posten.

Maargoed.... Even het geheugen opfrissen. Een week of twee geleden waren en twee bewoners genomineerd. Kelle en Frank. GJ had voorzichzelf bedacht dat hij met Kelly en Sandy over wilde blijven en wilde Coos en Pascla uitschakelen. In een wanhoopspoging om zijn zin door te drijven is hij naar de DBK gegaan en heeft daar gesmeekt of hij aan het volk mocht vragen om Kelly te steunen. Dit alles zonder medeweten van Kelly.
Dit is allemaal natuurlijk volkomen normaal, dit is niks raars, GJ is alleen maar slim. Dat hij daarmee Kelly emotioneel zwaar belasten heeft hij zich nooit gerealiseerd.

Wat wil Andries. Die wil met Diane en Daniëlle de laatste zes halen. Diane is zijn knuffel en wil hij niet kwijt omdat zij voor hem even belangrijk is om de eindstreep te halen als Kelly voor GJ.

Vraag me nu toch af waarom is Andries linker bezig dan GJ. Volgens mij zijn ze beide even slim en spelen een spel misschien wel op het scherpst van de snede.

Maarja... het meten met twee maten is altijd zeer sterk aanwezig tijdens BB.

pi_2268903
Andries is gewoon een nuchtere Fries, een prima goser.
Natuurlijk probeert hij Diana binnenboord te houden.
Dat verhoogt zijn kansen om bij de laatste zes te eindigen.
Mag dat soms niet van de GertJan maffia??????
Alle bewoners in het BB huis doen toch hetzelfde.
Dat is niet achterbaks, maar het doel van dit spel.
hey I'm blond, what's your excuse?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')